Jump to content

Ambreiaj


dadu221
 Share

Postare recomandată

Sau sofer foarte prost :) iar discul era impecabil... deci fiabilitatea ambreajului este greu de cuantificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare.ambreiajul de la tour-ul lui socru meu a decedat la 100.000.la modul in care statea cu el cuplat la orice semafor indiferent de durata.greu de spus cat tine un kit sunt multi factori ce influenteaza viata lui.drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca statea cu pedala apasata, se uza doar rulmentul de presiune si placa...   

 

recent am vazut un ambreiaj de AXR 1.9 tdi, la 290.000 km. volant rasucita cu o jumate de tura si blocata, a trebuit taiata cu polidiscul, iar niturile discului incepusera sa atinga pe placa si pe volant

Masina a fost folosita 50-50 pe curse lungi si oras.

 

Deci cam asta ar fi limita .... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la recorduri la capitotlul ambreiaj, cea mai tare faza am vazut-o acum vreo 4 ani, cand lucram la Skoda : a venit un nene de vreo 50 de ani, care abia ce isi luase un Tour Break nou, motor 1.4 benzina, cu ea pe platforma, dupa doar cateva ore de cand o luase. I-au dat baietii cutia jos, era muci ambreiajul, inclusiv volant ( e tip tambur la modelul asta) era albastrita... Ne-am tavalit pe jos de ras toti pe-acolo, nu ne venea sa credem, nici nu plecase bine cu ea si o omorase... spunea cineva care-l vazuse cand a plecat ca tremura ca toti dracii masina, plecase cu a treia de pe loc :). 

Deci termen limita poate ca exista, insa termen minim nu...Mare-i gradina Domnului !

Modificat de x-tremist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma.. nu stiu ce sa zic ... cam scurta viata a avut.

 

La fel am vazut si eu... o tanti cu o Skoda Fabia de 1.2 HTP... insa a venit dupa 6 luni si 3000 km, fara ferodou pe disc.  Aceeasi problema, pleca cu a 3-a de pe loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

La 200.000 km a murit volant, disk-ul nu patineaza deloc. Am gasit kit complet cu volant valeo 1200 lei. Pot schimba doar volant?

Modificat de allyn87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu as recomanda ,asta daca nu vrei ca in scurt timp sa o desfaci din nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La Skodita mea am 212000 km (reali - nu o am de noua dar stiu masina de noua). Intrebarea mea este: daca ambreiajul tine sus inseamna ca ceva din el este pe duca? Intreb asta pentru ca asa face de cand am cumparat-o si mi s-a parut (dar nu sunt sigur) ca odata cand urcam o panta, mi-a patinat. Reformulez intrebarea, e un semn de ”oboseala” faptul ca tine sus? Am condus Octavia unui prieten, ce-i drept motor de 1.4 si tine un pic mai jos de jumatatea cusei a pedalei. Sau se poate regla cursa ambreiajului?

Modificat de Helloween
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se poate regla ,e hidraulica actionarea ,inseamna ferodouri uzate daca tine sus ,daca patineaza la accelerare brusca in viteza 5 pregatestete sa schimbi kitul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos pentru raspuns si promptitudine emilvef si da, era in viteza a V-a cand mi s-a parut ca patineaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calitatea este aceeasi? care este mai bun calitativ, in principiu as merge pe sachs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti gasi in cutie de sachs luk sau invers.Ambele sunt premium si echipare de original.

Sachs-ul este mai ieftin fata de luk (depinde de unde este achizitionat) dar are in - ghidajul rulmentrului de la priza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau ca sa fie si mai derutant, introducem si a treia variabila : materialul de frictiune de pe disc este de regula fabricat de catre Valeo  (la Luk stiu sigur ca am vazut, dar nu mai retin la Sachs)

 

mergi pe pretul cel mai bun dintre cele 2, Sachs si Luk

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut...nou venit ca vb aia cand te doare maseaua te duci la dentist :/

 

Cazul meu ( pe scurt )

O1 2002 81kw 110 cai ASV/AHF motor , adusa din olanda 175.00 km presupun reali ca era "extrem" de statuta masina (era de vacanta sau ceva )

O am de 2 luni , am schimbat discuri frana toate ( ruginite ) , amortizoare spate ( praf , de la tractat rulota ,cred ,are carlig  )

Distributie , pompa apa,intinzator ulei ,filtre OK

Masina buna ... nu bate nu zibreaza mototru nu trancane porneste ( pornea ) la sfert .

Dupa 1 luna de foiala cam 3k de Km ( oras si exterior ) simteam ca nu are putere ( la depasiri din 5 bag 4 110-120 k/h nimic ...puturoasa )

Mecanicul la care am facut toate ...a bag pe tester ..si debitmetru ..OK l-am shimbat nou .

Toate bune .. la vreo 2-3 sapt pe la 3000 de ture 3200 pica in nas... ( mentionez mecanicul a zis sa nu o tin subturata sa se curete si turbina de eventualele depuneri ) Zis si facut ... pe oras mai mult de a-3a nu i-am dat ..se ducea si pana in 3800 400- ture .

( dar am zis pica in nas ...)

pana acum 2 sapt cand i-am dat a-3a 4200 ture si ...ppoc ..un zgomot metalic in motor fum alb pe teava

Am dus-o pe platforma la service ( mecanicul a zis la tel sa nu o mai pornesc sa nu fie turbina )

A desfacut chiulasa ( dupa o cheie data de mecanic sa-si faca o idee ..."sa nu fie o garnitura de chiulosa parca merge in 3" a zis ) pistoanele 1,3 si 4 nealiniate ( diferente de 2-3 mm) ...baia de ulei jos...bielele 3 indoite .....:/

Am luat alt bloc motor SH 8000 lei cu tot cu capac chiulasa...

cand sa se puna motorul...volant :/ 

volant dubla masa mecanicul zice ca trebuie schimbata si ca sa ies mai ieftin sa trec pe volant simplu (stiu ca se poate dar nust ce sa zic nu e motor  ALH de 90 sau 100 e un motor mai ciudat ... nici nu gasesc piese SH la el :/ ...sa nu fie mai grav )....difernta de pret 1400 lei

OK ....intrebari :) 

1. Cum imi dau seama daca volant trebuie musai schimbata ( presupun ca vrea sa mai storca ceva bani mecanicul )

2. E posibil de la volant sa fi patit cele de mai sus ?

3. Stilul de mers mai agresiv sa fi fost o cauza ..sau CAUZA ? 

NU am explicatii... am codus multe TDI-uri ....inclusiv dube ( nu stiu mecanica ) dar ...sunt depasit

PS : bloc motor SH ...nu e ASV/AHF ....nu are o rotita de la distributie ( pt intins cureaua)...mecanicul mi-a zis ca a pus cureaua asa si e iintinsa bine nu sunt probleme...

sunt foarte suspect ...

Nu stiu ce bloc motor e ...astia zic ca toate sunt la fel si puterea e data de turbina si soft !

 

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Daca volant e montata pe masina ai un zgomot/bataie metalica la relanti/daca e data jos poti sa te uiti la arcuri/jocul lor.

2. NU volantul a fost de vina.Turbina a luat o pe ulei si sa turat(turbina cu joc mare in ax care a dus la consum/acumulare de ulei pe tubulatura/intercoler.

3. Mersul m ai agresiv poate fi o cauza/temperatura pt.ca s a incins turbina la turatii mari a dus la aprinderea vaporilor de ulei.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motor ,turbina ,volant ...totul e dat jos

turbina are mic joc la ax ...dar nu atige nimic ( onu de la service zice ca a vazut turbine si mai rele si ca "merge asa" si ca nu e de la turbina )...si nici nu se tura 

nu are ulei in ea...la capacul de chiulasa doar la pistonu 1 e putin ulei ( pe evacuare )

pana la evenimentul de mai sus nu a fost nici 1 zgomot ...nimic 

nu a fost nici un eveniment preincident ..innafara ca pe la 3700 i s-a taiat din putere ...apoi i-am dat pana la 4000+ si atunci...

la volat daca apasa pe "capacul" ala :) are un joc de 1-2 mm dar nu e zgomot metalic 

iar joc radial...ce sa zic stanga dreapta cam 1cm

ma gandesc sa pun acelasi volant cu kit nou ( pt volant dublu) ...daca ti-as face o poza/video poti sa-mi zici daca mai e bun de ceva sau nu

pt am nevoie de o opinie sincera sa stiu ce sa fac puan asta veche + kit nou 

sau pun volat simplu + kit nou

(daca vrei pot trimite poze si la turbina ....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma ajuta pozele(pune set ambreiaj cu masa simpla in loc de cel cu masa dubla si ai scapat de o grija.

Daca turbina e ok de ce ti a"luat o pe ulei"pana a crapat motorul??

As spune sa ceri parerea si altui mecanic vizavi de turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat alt bloc motor SH 8000 lei cu tot cu capac chiulasa...

 

 

serios atat a costat ?  sau ai gresit cu un zero in plus.... ? sau.... ?

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La schimbatul vitezelor aveai probleme?! intra greu/agata? Unde reuseai sa-i dai 3800-4000?! ca eu doar pe autostrada ajung la turatiile alea,macar era apa la 90grade?!Daca volantul are joc mult nu te mai tine, daca mai este si cel original ce mai vrei.Pune SMF este mult mai fiabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce schimbi tot blocul motor si de ce nu pui doar biele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!