Jump to content

Ambreiaj


dadu221
 Share

Postare recomandată

a venit iarna , ambreiajul a inceput sa patineze iarasi insa de data asta au aparut si batai in pedala si miscarea sacadata a acesteia (uneori la revenire in prima portiune a cursei). Asadar se lasa cu coliva .. Din cate am inteles ambreiajul pentru 110 cp si pt 90 cp este acelasi deci am rezolvat vechea dilema INSA mi-ar fi de un real ajutor daca mi-ar putea spune cineva ce fel de volant am ?!?! . In functie de asta pretul schimbarii ambreiajului se poate dubla. Masina este din 2003 , motor alh.

as mai avea o dilema pe care poate cei care au mai trecut prina sta sau cei care au experienta in domeniu mi-o pot elucida:

am inteles ca daca masina are pe ea o anumita marca de ambreiaj nu se poate pune alta (de ex daca vine cu luk nu pot pune sachs). Am nevoie de o confirmare sau infirmare si eventual de cateva explicatii (de ce nu se poate.. daca e cazul)

multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu urmeaza sa schimb volant, am schimbat acum 3000km ambreiajul si atunci mi-au zis baietii ca are volant un mic joc dar ca mai merge, se pare ca nu mai merge mult, ca a inceput sa huruie, cel mai ieftin kit de ambreiaj cu tot cu volant este 1450ron Luk, sau poti sa cumperi sachs care e cam 2000ron , pe mine ma batea gandul sa schimb pe volant single mass ca am gasit la 1100ron tot kitul, dar din ce am citit sunt pareri impartite cand vinde vorba de single mass, eu o sa merg pe varianta Luk , nu iti recomand sa schimbi cum a facut eu pe rand ca ajungi sa platesti manopera de 2 ori(si fara 250ron nu prea se baga nimeni sa iti schimbe)

Sper ca te-am mai luminat(tot ALH am si eu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am mai documentat de pe net intre timp ... tare as merge pe SMF. sunt posesori care zic ca nu ea sa de speriat si multi vorbesc doar din auzite din cate vad. poate gasesc un om bun cu un astfel de volant instalat pe masina care sa ma lasa sa o conduc si eu cateva sute de metri. cu masa simpla si kit ambreiaj costa 850 lei starline-cehia si 1200 lei valeo. Si mai e varianta sachs care te duce tot spre 1900 lei . Acum ... daca imi pun chit valeo cu masa simpla din ratiuni financiare pot pune oterior doar kitul ambreiaj de la sacs pastrand volant valeo cu masa simpla la care nu are ce sa strice (cand va fi nevoie)?!?!?!?????

http://www.idparts.com/catalog/product_info.php?products_id=764

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat eu sa pastrez volant din fabrica (cred ca Valeo) si sa pun kit Luk cu 1400lei, fata de Valeo care era 1100lei, insa la montare nu a mers placa de presiune pe volant si pana la urma am pus volant cu dubla masa Sachs 1200lei si kit Sachs cu 1300lei, iar per total mi s-a facut un discount la 2200lei de la 2500

sincer, eu nu recomand volant cu masa simpla, bataile motorului diesel fiind destul de mari si necesita o amortizare buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am volant cu masa simpla de 100.000km si nu am probleme.treaba este ca nu poti sa montezi volant simplu cu placa presiune si disc de volant cu masa dubla.discul de ambreiaj cu volant cu masa dubla,nu are arculete si e construit altfel fata de cel pt volant cu masa simpla.si mi se pare ca si placa de presiune este altfel.deci,ori cumperi kit original cu volant cu masa dubla(nu e prea ok in conditiile de circulat mai mult in oras),ori cumperi kit cu volant simplu si nu te mai doare capul!

despre cei 100.000km parcusri de mine cu kitul cu masa simpla....numai de bine.pedala de ambreiaj este un pic mai tare.in rest,merge bine.pana la urma,este si chestie de obisnuinta.

cat priveste "bataile'motorului diesel,la motoarele mai noi,aproape ca nu se mai simt.vb din experienta condusului unui golf 3 diesel 1.9 TD,din 1993,cumparat de nou,vis a vis de motorul de 1.9 TDI de pe skoda pe care o detin acum.

Modificat de mbgd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clar nu se poate face incrucisare intre kiturile de ambreiaj cu volant si este asa cum ai spus , mbgd, placa de presiune pt volantul cu masa simpla are arcuri in timp ce placa pt volant cu masa dubla nu are arcuri (acestea regasindu-se in volant). Ce nu stiu cu siguranta este DACA imi iau kit de ambreiaj valeo cu volant normala (SMF) cand se va duce discul sau placa si va trebui sa schimb ambreiajul iarasi POT PASTRA volant VALEO pe care sa pun kit de ambreiaj pt volant simpla dar de la alt proucator? (de ex sachs pt ca ar zice lumea ca au placa de presiune si discul mai rezistente). Se vor potivi la prinderile pe volant?

mbgd- te org sa imi spui despre plecarile de pe loc si circulatul in oras .. este diferenta sesizabila intre ambreiajul original si acesta pe care il ai cu volant dimplu? ceva vibratii mai puternice in pedala , sau resimtite in caroserie sau zgomot marit la functionarea la relanti? Eventual imi poti spune ce marca de ambreiaj ai folosit?(si kitul si volant)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema. Pedala de ambreiaj cupla foarte sus si ieri a inceput sa imi patineze si mie ambreiajul dupa ce trecea de 2500 ture si ca sa nu il omor de tot mergeam cu 2000 de ture maxim si am mers asa cam 150 de km (pentru ca eram in drum spre casa dupa concediul de revelion) Cu a 5-a in 2000 de ture, masina mergea normal (adica nu patina ambreiajul). Acum am vrea sa stiu , ce trebuie schimbat la masina ? Doar discul de ambreiaj + rulmentul ala de pe placa e presiune? Tot kitul de ampreiaj ( am vazut ca un kit contine discul , niste surubele, si o placa de fier ... nu stiu exact ce sunt alea , e aia le enumar asa :P )? Si mai ales... trebuie sa schimb si volant ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa lasi o serie de caroserie.Placa/disc/rulment.Nu are rost sa schimbi numai disc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant schimba doar cei cu diesel care au volant cu masa dubla. Noi trebuie sa schimbam doar ce a zis colegul gabivx mai sus. Cele 3 piese au durata de viata aprox. egala si trebuie schimbate deodata chiar daca numai una este defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa lasi o serie de caroserie.Placa/disc/rulment.Nu are rost sa schimbi numai disc.

TMBCX41U122639268 asta e seria de caroserie. Dar faptul ca eu am mers asa cu ea s-au putut face avarii mai mari ? Si am intrebat de un mecanic , ca cica daca placa de presiune e buna, nu are rost sa fie schimbata... asa sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

taquito , in functie de kilometraj te poti orienta si la o volant. e pacat sa schimbi ambreiaj , sa pastrezi volant cu masa dubla si apoi sa fie nevoie sa o inlocuiesti si pe asta peste 10-15 000 km si sa mai platesti inca o data manopera. acelasi lucru si cu rulmentul de presiune.

ca idee la patinare poate fi discul tocit sau placa inmuiata (soarele respectiv). se obicei pica placa inaintea discului mai ales daca mergi mult in oras.

Modificat de dadu221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are volant cu masa dubla asa ca nu trebuie schimbata volant. Schimba cele 3 piese, disc,placa si rulment de presiune. Discul degeaba arata bine, ca se poate sparge oricand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost cu masina in service si dupa ce au desfacut masina cei de acolo s-a constat ca era discul de ambreiaj uzat (masina nu o am de noua, dar am deja peste 110.000 km facuti de mine, si cine stie daca a mai fost sau cand a fost schimbat ambreiajul). Tot cei de la service mi-au recomadat sa schimb tot kitul , adica discul , placa de presiune si rulmentul toate de la firma Sachs la pretul de 505 lei. Si cum zice si colegul Ebi... cei de la service au zis ca doar cei cu diesel au probleme cu volantul, deci la mine nu trebuie sa il schimb.

Va multumesc pentru informatii si indicatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu recomand volant cu masa simpla pe diesel, cel putin pe motoarele alh/agr/ahf/asv adica non-pd , eu am avut pe masina cand am cumparat-o, am schimbat 2 seturi de ambreiaje, nu amortizeaza socurile, in masina la relanti umbla detectoru in bord si scaunele vibrau tare mai ales la plecarea de pe loc. si ce-l mai important lucru, toate vibratiile se transmit spre cutia de viteze pe care mi-a distrus-o !! aviz amatorilor ! .... pana la urma am pus ambreiaj cu volant cu masa dubla.... ALTA VIATA ! nu tremura nu bate ! LINISTE TOTALA ! pedala moale...fara discutii. asta e stric parerea mea acum fiecare poate s-o incerce pe pielea/banii lui !

PS: pentru ce-i ce vor neaparat masa simpla va recomand Configuratia de volant G60 + ambreiaj Vr6 rezista la un cuplu mult mai mare decat cea originala cu volant dual mass. RECOMANDAT PENTRU CEI CU CHIP-tuning AGRESIV !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@taquito disc ambreiaj LUK 321 0033 11(250 lei),SACHS 1862 518 031(240lei),set ambreiaj LUK 621 1333 19(570lei),SACHS 3000 822 601(480 lei).Daca mai mergi mult cu ambreajul patinand ,iti sapa niturile de la disc in placa sau in volant.

..

post-64586-0-67919800-1325595798_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

taquito abia acum am vazut ca ai benzina .. deci tu nu ai treaba cu volant , ai scapat ieftin

justinTM .. ce ambreiaje ai avut tu pe masina de nu amortizau socurile respective? (de valeo kit de reconversie si g60+vr6 lumea zice doar de bine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GABIVVX , de cum am observat ca ambreiajul patineaza am mers cu masina asa cam 150 km ca macar sa ajung cu ea acasa. Dar cum am vazut ca patineaza nu am omorat-o de tot ci am incercat sa o tin la o turatie cat mai mica incat sa nu patineze ambreiajul. Oricum de cum am ajuns acasa cu masina am lasat-o in parcare si de acolo am mai mers cam 1km pana la service cu ea (bineinteles ca am mers la o turatie mica). Kitul de ambreiaj care l-am comandat e SACHS la pretul de 505 lei. Joi dimineata e programata la "doctor" pentru "transplant" de ambreiaj... pana atunci va sta cuminte parcata ca nu sunt genul care sa omoare masina cand are vreo problema pana isi da duhul de tot.

Totusi mai am o intrebare... Cati km tine un ambreiaj ?... cu aproximatie

Modificat de taquito
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de stilul de mers.In mod normal nici un ambreiaj dupa ce sa dat jos cel de pe masina de prim montaj..indiferent de ce se monteaza original sau af,nu o sa te mai tina cat primul cu care masina a iesit din fabrica.Oricum daca ai optat pr Sachs si mergi omeneste cu masina teoretic sub 120.000 km nu trebuie sa ai treaba cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut, am si eu problema la abreiaj. In treapta 4 , patineaza daca fortez acceleratia. Se vede si pe turometru cum urca prea repede acul, se aude si motorul cum tureaza, dar viteza e aceeasi. Masina are 160k km si am facut anul trecut un soft tuning de la 90 la 118cp. Cred ca acum e timpul sa schimb si eu ambreiajul. Intrebarea este a influentat sau nu tuningul uzarea ambreiajului? Ar trebui sa caut un kit de ambreiaj pentru un motor cu putere mai mare? De exemplu de la motorul asv de 110 cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blondu, kit-ul de ambreiaj de asv 110 cp, este identic cu al tau de 90 cp :)

Daca remaparea ai facut-o la cineva care stie cu adevarat ce face, si ai folosit masina normal sa zicem, fara plecat de pe loc cu scartaituri, si turata pana la rosu foarte des, atunci nu ar avea de ce sa-ti afecteze ambreiajul prematur, eu de ex, am motor de 110 cp si am facut remapare la 140 , si n-am nici o problema cu ambreiajul.

daca s-a mers mult cu masina in oras, 160 mii cat ai tu, e cam timpul sa-l schimbi, si zi mersi ca alti la masinile generatie mai noua le schimba pana-n 100k km in cel mai fericit caz.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Care e media de km pentru ambreiaj (cel original din fabrica) am 183.000km si nu am probleme pana acum, la cati km sa ma pregatesc de schimbare??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum te lauzi sau cum? :P

nu exista o astfel de statistica, pentru ca sunt prea multe variabile de luat in calcul.. incepand de la sofer si pana la drumurile parcurse.....

La o masina folosita doar in oras, poate sa cedeze ambreajul si la 50-60.000 km...

La o masina folosita pe curse lungi, poate sa duca si 300.000 km

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca colegu se referea la kitul de ambreiaj, eu la fosta cam pe la 200k a inceput sa mi trepideze volant asta dupa o tractare am mai mers asa 40k pana am vandut o , trepida cateodata la ralanti insa nu patina ambreiajul deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da... nu m-am referit doar la discul de ambreiaj. Am luat in calcul tot ansamblul ambreiaj.... se aplica aceleasi reguli. Am intalnit volant cu masa dubla facuta praf, la doar 40.000 km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai o fi fost resoftata masina sau a tractat platforma sau defect de fabricatie ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!