Jump to content

Golf 6 HL 1.4 TSI 122 Black


yopy

Postare recomandată

P.S: Dupa ce saptamana trecuta am mers cu o Fiesta azi a venit momentul sa dezgrop Golful si am fost intampinat de vibratii puternice peste 70 km/h. Suspectam gheata depusa undeva unde n-are ce cauta si se pare ca pariul a functionat: am fost la o spalatorie, l-am rugat pe baiat sa insiste pe discuri/etrieri + pe sub caroserie cu bagheta si dupa aceea vibratiile au disparut. :icon_thumleft:

Probabil aveai gheata adunata pe interiorul jantelor, si eu am avut problema asta si am rezolvat-o singur cu surubelnita din dotarea masinii. Pe interiorul jantelor fata era cam 1cm de gheata si la peste 100km/h se simteau trepidatii mai ales in volan, exact simptomele unor roti neechilibrate. Discurile si etrieri se incalzesc f repede si nu sta gheata pe ei, daca sta roata nu se mai invarte...

Super masinuta, la cat mai multi km fara incidente. Cred ca e lux iarna cu scaune incalzite. Imi iau si eu azi kit de admisie de la aceeasi baieti si o sa revin cu poze.

Link către comentariu
  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • yopy

    28

  • Kostas

    11

  • The_Ego

    9

  • prunaionutz

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa cum era de asteptat nu resimt vreo diferenta intre K&N si filtrul stock. Aproape sigur insa ca va aduce cativa caluti cu soft-ul.. ( cand D-zeu o decide kostas sa puna biciu pe englezi that is ) :dry: Pana atunci asteptam.

P.S: Dupa ce saptamana trecuta am mers cu o Fiesta azi a venit momentul sa dezgrop Golful si am fost intampinat de vibratii puternice peste 70 km/h. Suspectam gheata depusa undeva unde n-are ce cauta si se pare ca pariul a functionat: am fost la o spalatorie, l-am rugat pe baiat sa insiste pe discuri/etrieri + pe sub caroserie cu bagheta si dupa aceea vibratiile au disparut. :icon_thumleft:

Sunetul s-a schimbat dupa montarea filtrului?

Multumesc.

Link către comentariu

Urechea mea n-a sesizat nimic in singura zi cand a fost uscat pe jos si am putut s-o turez. :)

Ca tot vorbim de sunet insa difuzoarele cam isi dau duhul. In prima ora pana se incalzeste masina am doar inalte via tweetere, dupa aceea cand bunavoiesc si dansele pornesc si ele...

Maine la 8 ma gasiti la PBN...

Link către comentariu

Cu un simplu filtru nu prea are ce sunet sa se schimbe :) daca ar fi fost toata admisia schimbata, probabil era o diferenta

Link către comentariu

Ceea ce as fi facut insa sunt oarecum atasat de cei 3 ani si 8 luni de garantie ramasa :)

Modificat de yopy
Link către comentariu

Schimbarea admisiei la acest motor costa doar in schimbarea carcasei filtrului de aer, traseul fiind unul mic comparativ cu cel de 160cp :( . Te scot inafara garantiei si pt asa ceva?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Te scot in afara garantiei pentru absolut orice modificare. Inclusiv cu piese OEM dar care nu au fost montate intr-un service autorizat... Unul dintre motivele pentru care nu am optat pentru garantia extinsa. Oricum am de gand sa modific masina si, implicit, sa pierd garantia asa ca nu avea rost sa dau niste bani degeaba...

Modificat de Rave
Link către comentariu

Pe mine nu m-a intrebat nimeni in Noiembrie daca vreau garantie extinsa insa se pare ca oricum am platit-o in pretul masinii, in urma unei scumpiri generalizate.

La filtrul inlocuit in cutia stock nu cred ca ar comenta nici Papa de la Roma insa ca sa fiu sigur o sa rog niste cunoscuti sa 'fluidizeze' revizia.

Link către comentariu

N-are rost. Doar la revizii si chestii d-astea nu se leaga de garantie, nici nu-i intereseaza ce faci tu cu masina.

Dar daca se strica ceva atunci vor cauta cel mai mic surub pe care nu l-ai strans cum trebuie atunci cand ai schimbat filtrul OEM cu altul AM si vor da vina pe acel surub...!

Link către comentariu

Asta nu impiedica insa rea-vointa ori o zi proasta a unui mecanic care, in timpul reviziei, "simte" el ceva in neregula dpdv mecanic si reuseste sa lege cu ceva modificat de mine. Evident, se va nota in cartea de service ca respectivul defect nu poate fi reparat pe garantie intrucat a fost violat nu stiu ce articol si asa dispare pe vecie garantia pe partea mecanica.

Asta este cel putin parerea mea, gresesc undeva in simularea asta ?

Link către comentariu

Nope, total adevarat. Doar ca garantia o pierzi doar pe bucata respectiva. Adica de la filtru ar trebui sa pierzi doar garantia pe motor, garantia pe partea elctrica sau orice altceva ramane in picioare.

Link către comentariu

E un amarat de filtru, il poti inlocui cand vine revizia si le zici sa nu-l schimbe ca nu e nevoie, le zici ca il schimbi tu sau ceva de genu. Ca doar ca sa am garantie nu e necesar ca filtrul de aer sa fie schimbat de un mecanic de la porsche, doar e vorba de cateva suruburi amarate.

Sper ca daca schimb toba nu pierd garantia la motor ca nu prea vad cu ce ar putea fi afectat motorul. Deh toba nu o pot pune la loc in 5 min mai ales daca schimb numai finala.

Link către comentariu

Relax, nu vei pierde garantia la nimic.

Suntem atatia aici care ne modificam masinile si niciunul nu a mai pierdut garantia ;)

Ai incredere!

Modificat de Kostas
Link către comentariu

Dupa ce ieri am mers cu difuzoarele moarte la inlocuit pe garantie si au inceput sa miste dupa ce initial m-au refuzat si a trebuit sa ridic vocea cat sa ma auda si cei care asteptau... nu mai am incredere in nimic. Astazi iar ma duc acolo pentru alte teste... si in tot acest timp comanda nu a fost data intrucat "cauza defectului nu e certa"...

Modificat de yopy
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

salut,

scuze ca sunt off-topic, dar stie cineva daca grila de jos din bara de golf 6 gti se potriveste pe golf normal?

Multumesc.

Link către comentariu

Ok,multumesc!

Nu e nici o problema, intre timp am gasit una care se potriveste.

Numa' bine!

Link către comentariu
  • 2 months later...

Cand am vorbit cu kadettro ( Radu ) despre resoftarea lui mi-a zis ca e ca si cum ar fi pierdut 300 kg pe puntea fata.

E, cam acelasi feeling il am si eu, numai ca e de vreo 200 kg :)

E mai vioaie si responsiva in toate treptele, se simte boost-ul marit al turbinei mai ales intre 2800-5000 si iti da si acel kick. Per total ma declar satisfacut.

Link către comentariu

Ma bucur sa aud ca da un kick pe la 2800, te infinge in scaun. Eu asa ceva caut :D

Stock este prea liniar si nu simte :(

Acum are 155cm si 250nm? Care e plaja de cuplu si la cat e puterea maxima?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Masina stock + revo = +- 156 cu 247. Acum nu stiu daca si K&N-ul aduce vreun beneficiu, probabil ca da, insa neglijabil.

Si stock se simte un mic kick pe la 3500, sustinut si de valorile de boost stock inregistrate.Acum nici dupa tuning nu te astepta sa traga ca un k04, nici ca un k03 veritabil macar, insa se simte.

Benzinara e motor de turatie si din ce stiu tu nu prea o calci cum trebuie asa ca analizeaza inainte sa dai banii.

Grafic:

da44bd089486995e0fff1c6b016f09fa.jpg

Modificat de yopy
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!