Jump to content

Golf 6 - BOV pe 1.2 TSI


ymw
 Share

Postare recomandată

are cineva montat pe masina? recomandat sau nerecomandat?

Modificat de ymw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e recomandat, inafara de sunetul caracteristic stiu ca reduce din caii putere, iar pe termen lung dauneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate sa explicati cu ce dauneaza si mai ales cum reduce caii putere , v-as ruga mult de tot...

cu sau fara "blow off valve" presiunea facuta de turbo este diminuata prin deviatie pe alt circuit acum ca iese direct afara (aerul) sau se reintoarce in partea de admisie nu cred ca dauneaza si nici nu are cum reduce caii putere...

contrar as spune eu ca scaderea presiunii (ceea ce se doreste in momentul respectiv) se face mai rapid in cazul in care aerul iese direct afara si nu se recircula , pe de alta parte nu pot sustine afirmatia cu masuratori exacte.

astept informatii sustinute de argumente in legatura cu : dauneaza si reduce caii putere !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caii nu ii reduce ... dar ..


motoarele din grupul VAG care au MAP senzor si MAF senzor iar eliminarea aerului este "citita" ca un defect = masina intra in limp mode

Modificat de vs91mrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are there any negative effects with aftermarket BOVs?

Yes. The downside of releasing the air to atmosphere is that it has already been metered by the mass air sensor, and when it blows off, the ECU will be injecting the wrong amount of fuel into the cylinders. The engine temporarily runs rich, meaning too much fuel is injected into the cylinders. On most tunes the target A/F under boost is @11.1:1 or so. Say you are at 11.1:1, then you shift and it vents. It will swing rich, typically to around 9.5:1.

Pacalesti senzorii care vor introduce astfel o cantitate diferita de combustibil, iar daca nu ai un raport optim, se pierde putere.

Solutia ar fi sa fie mutati senzorii dupa BOV ca sa faca o masuratoare buna, asta este in general nu stiu cum e la 1.2TSi spre exemplu. Atat chin pentru un psss? :))

Pentru un sunet mai bun si performanta, mai simplu se schimba admisia.

Parerea mea de nespecialist.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am de 5 ani pe masina si nu am avut niciodata erori pe motor , nu generalizez , este vorba de motorul BWA , recent am verificat actuatorul de pe recirculare , cel ce la altii a facut probleme in timp , arata ca nou...

e interseanta afirmatia de mai sus , chiar as incerca cand imi permite timpul sa fac masuratori cu vcds sa vad diferenta de presiune citita cu si fara "blow off" si atunci cu valori concrete am putea vedea mai clar.

alte pareri sustiunte de argumente sunt binevenite !

multumesc vs91mrc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ceva, teoretic prin mecanismul acesta ar trebui sa fie afectata si autonomia, sa consume mai mult.

Incearca sa faci un dyno cu si fara bov.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un BOV de la Forge, cu splitter, care trimite aer si in admisie astfel incat senzorii inca detecteaza presiune acolo.

Problema este ca la acel BOV se strica arcul cam la o luna-doua din cauza temperaturilor ridicate si trebuie schimbat. In cazul asta trebuie sa cumperi un kit de relocare a valvei.

Il sustin pe The_Ego ... prea multe pentru un psst. Mai bine un chip-tuning.

Ps: cu placere :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am documentat si eu putin , din ce vad eu , la motorul BWA nu pre are influenta "blow off-ul" , de acord cu voi ca niste masuratori ar fi binevenite .

practic recircularea se face doar in zona turbinei pentru a nu o incetini

post-4236-0-96590700-1324736999_thumb.jp

post-4236-0-97638300-1324737008_thumb.jp

post-4236-0-14551600-1324737017_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Functionalitatea e discutabila pe motoarele de mici dimensiuni. Dar sa trecem peste asta, e o problema mult mai mare(nu stiu neaparat daca e prezenta si la modelul asta).

La orice schimbare a treptelor sus in ture se aude sunetul specific blow-off-ului. E fun, interesant, cum vrei tu :)

La orice schimbare jos in ture(cand mergi incet, stai in trafic etc) iti fasaie si scartaie de parca ai fi un autobuz. Si devine atat obositor cat si enervant in cateva zile.

Daca asta deschide doar de la o a numita presiune in sus(de la o anumita turatie) atunci e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la forge scriu ca 1.2 nu ar avea DV si blow off ar imbunatati si rasp acceleratiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu :accelerezi , ai boost , ridici piciorul din acceleratie pentru 1 sec , expira presiunea prin blow off , bagi piciorul inapoi in acceleratie ........ adio presiune.Trebuie sa reincarce turbina .Nu stiu exact cat de repede reincarca (avand in vedere ca pe 1.2 turbinaeste micuta ) , dar o pierdere de putere pe moment clar ai.

Mai degraba as fi curios daca se poate monta actuatorul de la forge : http://www.forgemotorsport.com/content.asp?inc=product&cat=260304&product=FMFSITVR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca imbunatateste raspunsul acceleratiei dar nu face sunet(sau face numai peste 3.000 RPM) il iau si eu :P

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am gasit ceva pe youtube: :D

in asta se aude mai clar

eu sunt foarte convins si vreau sa il achizitionez ma ajunge 220 de lire din anglia cu tot cu transport :D..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Mai bine o admisie directa si o sa auzi mult mai mult decat fasaitul ala. La mine horcaie bine de tot si cei care s-au dat cu mine pot sa-ti confirme. Se aude chiar si dv-ul stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia o admisie si ai zgomot mai bun, iar motorul respira mai bine.

Pana la urma ce castigi cu DV-ul forge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Zgomotul ala atat, nu are ce sa castige dintr-un dv. Sunt curios daca o sa-l accepte motorul fara erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cica un raspuns mai bun al acceleratiei...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Pai hai sa ne gandim logic. Dv-ul da drumu la presiune cand iei piciorul de pe acceleratie ca sa nu creeze mai multa presiune decat are nevoie motorul cand nu mai e in sarcina.

Cum imbunatateste raspunsul acceleratiei? Furtunul de la forge e chiar mai mare ca volum deci turbina va trebui sa umple un spatiu mai mare la presiunea necesara. Si tinand cont ca turbina e aceeasi asta o sa dureze un pic mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm, sigur nu face mai mult rau decit bine? Pe scurt daca aerul ala iese in atmosfera, ecu-ul nu stie de el, il ia in calcul, in motor nu ajunge si motorul va functiona pentru o perioada cu amestec (mult) prea bogat. Chestie care daca se intimpla des nu iese bine nici pentru bujii nici pentru catalizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca stock recirculeaza acel exces de presiune sau o parte din el.De ce sa pierzi din el in atmosfera in primul rand?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

Salutare. Vad ca nu s-a mai scris de ani buni pe acest topic, dar cu toate acestea as vrea sa adaug cate ceva:

a. 1.2 TSI (CBZB) nu are din fabrica nici BOV nici DV - aerul ramas in tubulatura intre compresor si clapeta de acceleratie nu este nici recirculat, nici eliberat in atmosfera.

b. 1.2 TSI nu are senzori MAF ( volum aer) ci are senzori MAP (presiune aer)

c. Controlul presiunii este facut de wastegate, care este controlat printr-un actuator electronic cu senzor de pozitie (Hall Sensor). Presiunea este monitorizata permanent prin intermediul celor 2 senzori MAP (unul pe tubulatura de presiune, unul pe galeria de admisie - deci inainte si dupa clapeta de acceleratie). Cand iei piciorul de pe acceleratie, waste-gate-ul taie gazele de evacuare care antreneaza turbina, si astfel reducand aproape instantaneu presiunea de dinainte de clapeta de acceleratie.

Ceea ce vreau sa spun este faptul ca un BOV in genul celui de la Forge nu va genera erori datorate eliberari in atmosfera a aerului din tubulatura de admisie, deoarece ECU oricum se asteapta la o scadere a presiunii asa cum am explicat la punctul c.

Si eu am luat si iau in considerare un BOV. Cel mai probabil voi instala asa ceva in urmatoarele 2-3 luni. Dupa instalare o sa fac un update aici cu log in mers, de presiune, inainte si dupa instalare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!