Jump to content

Un motor de golfIII 1,6 modificat


HoT
 Share

Postare recomandată

Un prieten de-al meu are un golf III preparat in Franta de POMAREDE TEAM, preparat adica: Jnte MIM 17, toba, filtru K&N, discuri mai groase, fuzete modificate si suspensii dar acestea relativ, in sensul ca nu sunt joase dar scrie Pomarede pe amort.!? Ma rog, ideea e ca motorul e de 1,6 si arata la fel ca al meu de 1,8(ambele cu inj monopunct), masina fuge rau,mult mai rau decat a mea si se pare ca motorul are unele modif. ce aparent nu se vad si motorul nu pare umblat!Ce parere aveti?E normal ca motorul lui fiind din 96, deci o generatie mai noua decat al meu care este 93 sa fie mai rapid? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic (aproape) nu-i imposibil, depinde cat costa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta are injectia monopunct iar pe placuta scrie ca e 1,6 poate ma insel si e 95 dar mai veche nu!ar mai fi ceva : kilometrajul, nu e adaptat la jantele de 17" si arata mai mult, dar oricum eu cu a mea abia ma tin dupa el! By the way, se poate face aceasta adaptare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La roti mai mari, vitezometrul stock ar trebui sa arate mai putin decat viteza reala... Dar se poate face cate ceva... Cel mai simplu ar fi sa schimbi vitezometrul (nu tot tabloul de bord), cu unul ce indica cu cca 10% mai mult fata de cel standard. Nu cred ca-i nevoie sa fii extrem de exact, pentru ca din fabrica vitezometrul are erori (nu mari, evident) Sau sa lipesti o noua fata pe el. Astea-s variantele cele mai ieftine. Ar mai fi si altele, dar alea costa :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai este o varianta: sa modifici constanta din memoria bordului. Am facut asta cand mi-am schimbat ceasul cu unul care avea trecut viteza max mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp am aflat ca ar exista un motor de 1.6 cu 74 kW (100CP).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...
Intre timp am aflat ca ar exista un motor de 1.6 cu 74 kW (100CP).

da! se numeste AEK si a fost fabricat cam un an de zile 94-95 am eu pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce are in plus motorul 1.6 de 101 cai AEK sau AFT fata de cel 1.6 de 75 AEA ??? este injectie multipunct ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand are 4 injectoare, deci injectie multipunct, debitmetru, alt soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate reusesti sa postezi o poza cu motorul sa ne facem si noi o impresie...

post-15002-1255431366_thumb.jpg

post-15002-1255431366_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil cum zic colegii de mai sus ca sa fie un motor mai nou de 100 cp la 1,6 iar tu sa ai 75 cp la 1,8 plus ca daca mai are si filtru sport si tobe sport deja a mai castigat cativa caluti si este suficient pt o masina de 1000kg sa fuga mult mai tare ca a ta. :icon_thumright:. Eu am schimbat numai finala(intermediara a fost schimbata de cel din naintea mea) si simt cum se accelereaza mai repede.

Modificat de blordc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ HoT : motorul tau e 1.8 ,75 cai?....si eu am acelasi motor..probabil aveam aceeasi tip de cutie...

Eu zic ca cum merge masina depinde foarte mult si de cutie...(aici ma refer la rapoarte)...am dat [cenzurat] cu un prieten de-al meu care are un Skoda Fabia 1.2 12v HTP, 68 cai...si m-a facut cu o lungime de o masina....si uite dc....eu in a 3-a la 2000 turatii/min ma duc cu 50 km/h , el merge la fel in a 4-a...el are rapoarte mai mici, deci acceleratie mai buna.( mentionez ca masina lui e mai grea cu vreo 70 kg)

Un site unde va puteti informa despre unele date despre diferite modele de masini ( consum, acceleratie,caluti, etc)

http://www.autoevolution.com/cars/

Ma scuzati daca raspunsul nu e la locul protivit...

Salutare

Modificat de J.j
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma fara suparare...acuma ori golfu tau nu are 75 cai, ori tu nu esti "racer" ( nu zic altcumva :rolleyes: )

dupa date golfu face 14sec 0-100km/h, iar

dupa date fabia face 15.9sec

iar golfu merge mai tare cu 8km/h la viteza max. De la 100km/h se simte mai tare dif. avand in vedere ca fabia are numai 112Nm iar golful 140nm si 7cp dif.

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ szrobik,fara suparare....

In primul rand nu am golf, ci vento;

In al doilea rand dupa date fabia face 15,9 sec 0->100km/h iar vento face 18,2 sec 0->100km/h;

In al treilea rand cand dai [cenzurat] nu ai la dispozitie sute de kilometri, ai la dispozitie cateva sute de metrii, degeaba ai viteza max mai mare daca nu ai acceleratie.

Ca si concluzie:poti sa fii si pilot de F1 ca nu ai cum sa faci fabia din exemplu cu ventoul din exemplu.

Hai ca am cam deviat de la subiect... :frigbaitata:

Salutare si ink odata fara suparare,suntem o comunitate,nu "dam" unu in altul. ;)

Drum bun si fara evenimente :Driver:

Modificat de J.j
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze.....e vina mea ...nu am vazut ca ai vento

deci vento de 1.8 cu 75cp face 14.4sec 0-100km/h iar cu cutie automata 16.8sec.

Daca faci 18.2 sec. 0-100km/h inseamna ca cu 1.9sdi sau 1 dacia 1310 cu motor cu inj. de 62cp te umileste (face 16sec 0-100km/h dupa date).

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre 95-96 a aparut motorul de 1.6 injectie multipunct de 101 cai (AEK care are un cuplu de 135N*m) iar din 1996-1998 (98 pentru variant) au aparut AFT/AKS care au cu 5 N*m mai mult si acelasi numar de cai. Motoarele sunt in 8valve si totul tine de tehnologie (debitmetrul, computer si din datele Autodata compresie mai mare, totodata si forma si aranjametul motorului e altfel - admisiea pe deasupra motorului, delcoul putin diferit si alte cateva mici detalii ce au dus la performantele acestea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ szrobik......frate ai masurat tu cat face?...sau zi-mi macar de unde scoti tu valorile alea?.....eu zic chestiile astea dupa un site...acolo zice clar ce si cum...da tu "batman batman".

Stii ca ai stickeru acela in porbagaj lipit p undeva...codurile alea iti spun cate cv despre masina daca stii cu ce sa le decodezi, de ex: http://igorweb.org/equidec , si uite ce-mi da mie la un anumit cod: G0B = 5-speed manual transmission (long ratio for China). (iata si rapoartele pt cutia cu codul CHD adik exact ca si a mea: 1-a:3.45 2-a:1.94 3-a:1.28 4-a:0.91 5-a:0.75 R:3.67)

Deci ca urmare is mai multe tipuri de cutie,a mea are rapoartele mai mari si e cv normal sa accelereze cv mai lent.

Si uite site-u de unde zic eu datele alea: http://www.autoevolution.com/engine/volksw...2-18-75-hp.html da un click acolo la performance!!!

Te lasi batut?

Hai ultimu post despre chestia asta ca suntem :beerchug: ...

szrobik fara suparare dar asta e....Drum bun! :Driver:

Modificat de J.j
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai va contraziceti cu date luate de pe alte saituri

sunt pre multi factori de care trebuie luati in considerare

haide sa va dau eu un ex:

am golf 3 1.8 (ABS) , asta are cam 90 Cp

zic are cam pt ca am impresia ca are mai multzi

din gresala undeva in tara cand am fost in concediu am intalnit un golf exact la fel ca al meu (culoare, motor,optzionale ) frate pute-ai sa juri ca e frate geaman cu al meu

din vorba in vorba am ajuns sa conduc eu cealalta masina si individul acele pe a mea

je are jante pe 15 colega avea pe 14 (caucicuri mai mici ar trebui sa mareasca demarajul nu?) dar teapa , al faceam de cateori aveam chef

precizez ca masina cand am cumparato a venit cu suspensie sport si alte alea alea direct de afara modificari la motor nu se vad

masini pana in 130 de cai nu ma face nici una

top speed am luat 195 mai mult nu vrea

la bord am 250000 de km reali

dupa un anumit timp am avut o problema si am luat la purecat totzi senzorii de pe masina si am gasit ca injectorul de la monopunct avea valoarea dubla fata de cea ce trebuia sa fie si ca la ECU sa umblat (interior)

la tipul asta de ECU daca vrei sa modifici fisierele EEPROM tre sa al faci ON DESk

intrebarea mea este urmatoare de ce are injectorul valoarea dubla si masina functioneaza perfect ?

ce se putea face cu el ce imbunatatzire sa se fi adus ?

P.S

sa nu ma intrebatzi cat consuma ca fac infart

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.S

sa nu ma intrebatzi cat consuma ca fac infart

:))

vreo 15L mixt sigur :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreo 15L mixt sigur :lol:

hai mah nu chiar atata !!!!!!!!

da 13 tat ami ia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica valoare dubla?

@JJ...multumesc pt. ajutor...

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!