Jump to content

Detalii swap mk1


BULLDOG_razvan
 Share

Postare recomandată

Se da un scirocco mk1 din 80, motor initial JB 1.5 carburatie, bloc mare.

Ma intereseaza ce motoare se potrivesc pe suporti, bolt on cum ar fi, pe langa cele clasice. Am nevoie de ceva pana in 95 cp care sa nu necesite modificari la suporti, iar eu ma gandeam la 1.6 sau 1.8 de mk3. Mentionez ca nu am nevoie de putere neaparat, ca de fiabilitate si consum decent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De pe ce generatie? Sunt la fel blocurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate 1.8 merg la fix pe suportii A1.

Modificat de Cypor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a raspuns Cypor si pt mine. depinde cata munca vrei sa depui, adica carburatie sau injectie. un motor de rocco mk2 sau golf 2 carburatie e cea mai simpla treaba. iar daca vrei sa scapi de problema vacumurilor de carburile pierburg recomand un weber 32 dir sau 32/36 care face minuni impreuna cu motorul de 1.8. bafta la modificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si Chychy a raspuns si pt mine. :D

Recomand aceeasi solutie pe care a spus-o si el. Pierburgul a fost si este dupa parerea mea o alegere destul de buna (weber gasesti greu), si 2/3 dintre vacuumuri se pot anula, asta daca nu te deranjeaza un relantiu ceva mai ridicat.

Daca totusi te incumeti sa treci pe injectie electronica, consider ca nu are nici-un rost sa iei motor de 90 cp, monopunct, munca fiind aceeasi cu swap-ul unui GTi, (fie el 1.8 sau 2.0 , 8v sau 16v).

Modificat de knox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Munca e aceeasi da banii dati la RAR nu. Dupa cum spuneam, nu caut putere mare, caut fiabilitate, care din partea motoarelor pe carburatie nu prea este (am avut si stiu cat mi-am batut capu). Mai exista varianta de injectie mecanica, de pe cabrio, JH parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit ca inca se gasesc carburi weber....pana mai sunt renault 9 si renault 21 avem si webere :blah_: chiar azi am luat unu la de la un punct de colectare rabla cu 50 ron. masina a pornit la cheie si dupa am dar carbul jos, cum a zis si Knox poti sa iei un 1.8 de 90 cp cu injectie monopunct si rupi asfaltul. eu am asa ceva, momentan circula mama cu el, dar de 1 an jumate nu am pus mana pe motor sau carb in afara de reviziile obisnuite. cat despre consum bate undeva la 7%, dar fiabilitatea carbului weber face diferenta.

ca tot ai pomenit de jh de pe cabrio, am avut si din ala dar numai necazuri am avut cu injectia mecanica. cineva de aici de pe forum zicea "k-jetronic-ul e ca un ceas elvetian, dar cand ceva face probleme e greu de pus la punct". candva in oradea era un baiat care era tata Kr-urilor dar el nu mai face asa ceva (deh suntem sef de service acum).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin offtopic dar apropo de carburatie, am vazut pe clubgti un dyno cu un 1.8 de 90 hp, cu carburator Weber 32/36 si axa si evacuarea de pe GTI 8v, scosese aceiasi cai cu GTI-ul ;). Si cred ca as prefera si eu unul K-Jetronicului, poate nu merge al meu bine dar raspunsul la acceleratie e total altul pe carburator..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma interesaza in mare parte sa nu depasesc 90 cp ca sa nu depasesc aia 40% plus fata de puterea originala pentru omologare. JH ar fi ok pentru ca a fost montat pe aceeasi platforma. Si pe mine, cel mai mult ma tenteaza 1.8 de 90 cai. O sa vad acum lunile ce urmeaza ce si cum.

Modificat de BULLDOG_razvan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am mai documentat si am vazut ca JH a fost montat de fabrica pe rocco 1 in USA si Canada. Ma ajuta asta la RAR? Sau trebuie sa fie doar in Euriopa sau Romania?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Daca imi permiti o sugestie, pune bine si JB-ul ce il dai jos sau alte piese ce nu le mai pui la noul motor. La 70 CP JB-ul nu e chiar rau. Nu sti cand va trebui sau vei vrea sa il reconditionezi, ca e fiabil reconditionat si avand in vedere ca e motorul original al masinii (mai rar pgasesti motoare ogiginale pe scirocco1/G1).

Din acest an scirocco 1 se poate inscrie ca vehicul istoric (nu sti ce legi sau taxe mai baga astia) dar pentru asta masina trebuie sa aibe motorul original.

Modificat de Bugtuner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se face ca numai de JB-uri te lipesti tu Razvane? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!