Jump to content

Acumulatori - Probleme & Discutii (Touareg 7L)


Marian w- audi
 Share

Postare recomandată

Evident ca poate fi de la baterie...Ai masurat-o?

Daca nu circuli iarna timp de 30 de zile, e normal sa te astepti sa nu porneasca ca o masina noua vara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dstanisteanu

    13

  • Doomy

    7

  • voctav

    6

  • Iordidan

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cum adica s-o masor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu un voltmetru, pui contactul si pui pe bornele de la motor care merg la baterie, is in dreapta cea cu plus are un capac rosu iar masa poate fi oricare dar are si o borna pt masa. cand masori trebuie sa iti indice 12,ceva iar cand invarte motorul 14,ceva nu mai sriu sigur cat...

p.s. mai ai si in bord voltmetru, pune contactul si vezi cat iti indica daca ii mai putin de 11-10 at ii bateria si trebuie incarcata sau schimbata, ar fi indicat sa verifici si sa vezi daca mai ai acid in baterie...

la touareg bateria se afla sub scaun dar se poate ajunge la ea destul de usor(daca ai sculele necesare), ai nevoie de o surubelnita in stea nu mai stiu dimensiunea

am pus si o poza ca sa vezi unde sunt suruburile

post-27400-0-66475200-1299610221_thumb.j

Modificat de DK_PMD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

vezi sa poti sa incarci bateria de sub scaunul soferului ridicand capota de la motor. acolo in dreapta ai sa vezi un plus si minus pe plasticul care acopera motorul.indepartezi plasticele. bornele alea duc la bateria de sub scaunul soferului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc pentru sfaturi! Am mai pornit masina, am mers cu ea, merge excelent, mai ramane doar o problema: cand o pornesc, ramane pentru cateva secunde scris pe computerul de bord "Service now". Ce ar putea fi sau ce inseamna acest lucru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca e posibil ca cei de la ITP sa fi uitat sa reseteze computerul de bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu cei de la ITP ci cei de la service-ul unde ai facut ultima revizie.

Cand a fost facuta ultima revizie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ultima revizie a fost facuta pe 6.01.2010.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o problema, pe care am observat-o de mult timp. Cateodata, desi apas pe ambreiaj si e scoasa din viteza, cand rotesc cheia spre dreapta nu porneste. E adevarat ca trebuie sa-i dau mai intai o cheie fara a apasa pe vreo pedala pentru a preincalzi motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca ai depasit un an de la ultima revizie si computerul a fost setat sa te anunte la numarul de km si la perioada de 1 an. Si chiar daca nu ai efectuat km necesari efectuarii unei noi revizii....a trecut termenul de un an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are legatura cu faptul ca, cateodata, nu porneste la prima cheie, desi fac tot ce trebuie pentru a porni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu la cutia manuala cum e dar la cutia automata trebuie tinut piciorul pe frana cand pornesti motorul. O alta posibilitate este sa fie bateria de la cheie slaba. Cand se intampla asta cheia nu mai este recunoscuta de imobilizator. Incearca si a doua cheie sau schimba-i bateria. Doar o sugestie, din ce am citit pe alte forumuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dstanisteanu

La cutie manuala trebuie tinut piciorul pe ambreiaj cand pornesti motorul si o fac de fiecare data, dar se intampla cateodata sa nu porneasca din prima. O sa incerc sa fac ce mi-ai sugerat. Multumesc! Are ceva daca nu schimb uleiul dupa un an si ceva? Nu prea merg cu Touaregul decat iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fii te rog mai specific. La ce mod nu porneste? Se invarte motorul, se invarte greu, se invarte normal dar nu porneste? Daca pornesti rar masina cred ca este cumva normal sa nu porneasca din prima.

Referitor la ulei consider ca este mai important sa fie schimbat la numarul de km decat la timp. Insa, ca orice produs, uleiul isi schimba proprietatile in timp chiar daca nu este rulat. Acum trebuie sa fii rezonabil. Nu este o problema sa depasesti un an dar nici sa-l tii in motor 3 ani sau ceva de genul. Parerea mea.

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dstanisteanu

Pur si simplu rotesc cheia, se aprind toate la bord, dar motorul nu porneste, nici macar electromotorul de pornire. Multumesc pentru sfatul referitor la ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta este ciudat.

Nu stiu ce sa spun. Poate contactul care sesizeaza ambreiajul apasat nu este in regula. Cu cheia de rezerva ai incercat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
  • 1 month later...

Salut tuturor!

De ceva vreme ma tot chinui sa rezolv o problema de incarcare a acumulatorului la Touaregul meu 3.0 V6 TDI. La 2-3 saptamani trebuie sa pun redresorul pe masina,ca moare bateria.Initial am crezut ca e bateria dusa.Am schimbat-o: degeaba! Am verificat consumul in standby -max 50 mA,deci ok,am schimbat cablul de masa dintre blocul motor si sasiu si nimic. Tensiunea la bornele bateriei este de maxim 13.8-13.9 V cand ar trebui sa fie de 14.4 V. Doar cablul de + care vine de la alternator nu l-am schimbat.S-a mai lovit cineva de chestia asta? Multumesc anticipat.

Cu stima,

Octav

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alternatorul nu mai incarca suficient ...nu are forta sa suplineasca consumatorii in timpul mersului si sa mai si incarce bateria...

cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara bateria dupa un drum mai lung cu motorul oprit. Ar trebui sa aibe 12.7-12.8V. Apoi masoara a doua zi de dimineata. Ar trebui sa fie minim 11.5V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cate stiu eu, orice baterie auto, indiferent de amperaj, nu are voie sa stea sub 12v. are sase celule X 2 volti fiecare=12v. minim 12.2-4. recomandat sa stea la 12,7-8. asta dimineata. degeaba o masori dupa ce opresti motorul,ca e incarcata de la alternator si te induce in eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa scada sub 12, mai ales cand e frig afara. Am zis sa o masoare imediat dupa oprire ca sa vada daca nu cumva bateria e dusa si nu se incarca, desi am inteles ca a schimbat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul de baterie din bord, ce spune in timpul mersului?

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 changed the title to Acumulatori - Probleme & Discutii (Touareg 7L)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!