Jump to content

Tiguan 2011 2.0 TDi 140 DSG7 4Motion Night Blue Metalic Track&Style


Tigu2011

Postare recomandată

Salut tuturor,

De aproximativ 1 saptamana sunt posesorul unui Tiguan 2011 2.0 TDi 140 DSG7 4Motion Night Blue Metalic. Sunt absolut incantat de masinuta, se misca si arata excelent. Precizez ca nu am luat-o chiar la 0 km, ci pe la 7000 km. A fost masina de prezentare la un dealer din Bucuresti, condusa de directorul acesteia. A fost inmatriculata prima data undeva prin Aug 2011. Am avut mare noroc ca am reusit sa ajung la ea, de obicei astfel de masini sunt cu circuit inchis. De pret va pot spune ca a fost un pic mai jos decat varianta Track&Style standard. Practic mi-am scos optionale de pe masina plus timpul de asteptare daca as fi dat comanda. Culoarea ii vine extrem de bine dar fiind totusi destul de inchisa se vede cam repede murdaria. As fi preferat-o argintie dar..... nu puteam rata sansa asta din pricina culorii. Cand e curata, impactul vizual e foarte puternic.

Acum sa va dau o lista de dotari:

  • Aer conditionat Climatronic
  • Alarma antifurt "Plus" cu imobilizator electronic,backup horn si protectie antiremorcare ,deschidere individuala a usilor.
  • Conector multimediaMEDIA IN cu cablu adaptor USB.
  • Cotiera centrala spate tapitata
  • Covorase textile fata / spate
  • Faruri bi-xenon cu lumina de viraj inclusa si lumini de drum permanente cu LED,cu reglare automata/dinamica a distantei de iluminare,inclusiv instalatie spalare faruri.
  • Lumini ambientale: oglinzi make-up iluminate,integrate in parasolare iluminare interioara,lumini pentru
    citit fata.

  • Oglinzi exterioare rabatabile electric cu functie memory.

  • Pachet Iarna- duze instalatie parbriz incalzite- scaune fata incazlite.

  • Park Assist- inclusiv pilot de parcare cu senzori fata/spate.

  • Piele "Vienna"pe partea centrala si laterala a scaunelor,scaune sport fata, reglaj electric scaun sofer,sertar scaun pasager fata,scaune fata incalzite- spatar scaun pasager complet rabatabil,
    reglaj lombar electric scaun sofer.

  • Pregatire telefon "Premium" cu bluetooth (rSAP).

  • Priza 230 V in consola centrala spate.

  • Radio RCD 510 cu functie mp3 si CD-changer pentru 6 CD-uri,8 incinte acustice,antena Diversity, conector multimedia pentru surse externe audio, priza 12 V in consola centrala

  • Tempomat

  • Volan multifunctional piele,comenzi tiptronic (3 spite),levier schimbator de viteze imbracat in piele.

  • culoare: Albastru(Night blue)

  • tapiterie: , negru titan

Ce mi-as mai fi dorit ar fi navigatia si light assist dar pot si fara ele. Prima o rezolv rapid prin achizitia unui GPS dedicat, nu ies mai mult de 2 ori pe an din tara incat sa consider un travaliu pune gps, scoate gps iar in tara nu il consider necesar. Cu a doua optiune, dupa ce am vazut ce lumini am nopate, am uitat de ea. Farurile adaptive sunt excelente, de asemenea si lumina de viraj. Nopatea printre stradutele intunecate dintre blocuri e un real ajutor.
Atasez cateva poze facute cu telefonul, timpul si vremea nu mi-a permis sa fac unele mai bune dar voi reveni.
De sarbatori voi pleca in Italia, aproape de Milano, cand ma intorc va impartasesc impresii de cum s-a comportat masina.

post-101263-0-94771900-1324456998_thumb.

post-101263-0-98694900-1324457011_thumb.

Link către comentariu

E un mini Touareg 7P...

Masina se va comporta f bine la un drum de Italia...doar e un VW :)...foloseste tempomatul pe autostrazi si vei scoate cifre de consum record.

Cred ca poti sa extinzi garantia la 4 ani, si ar fi chiar indicat avand in vedere ca ai DSG.

Modificat de Diesel
Link către comentariu

senzationala..sa te poarte 999999999km fara probleme..si cu aceasta culoare are farmecu ei.. :icon_thumleft:

Link către comentariu

A fost primul lucru care l-am facut dupa ce am luat masina, am extins garantia pana la 4 ani sau 120.000 km. :icon_thumleft: M-a costat 320 euro fara TVA.

Link către comentariu

Putin, pentru inca 2 ani in care nu ai griji - merita fiecare cent lucrul asta. Inca o data, sa o stapanesti cu placere, si drumuri bune!

Link către comentariu

La 2.0 TDI 140CP este DSG7? Poate din cauza ca sunt doar 140CP? Poate o fi DSG6?

Frumoasa. La cat mai multi Km fara evenimente!

P.S. Poti sa ne spui si pretul? Oricum ar fi, tre' sa recunosc: sunt putin cam invidios! :icon_redface:

Link către comentariu

Va multumesc pentru urari si felicitari. Pretul nu vi-l pot spune direct dar v-am dat indicii in primul meu post....

Despre cutia DSG7 de pe Tiguan gasesti detalii aici pe forum, chiar in sectiunea Tiguan. Asa am aflat si eu ca este diferita fata de varianta de pe Golf sau alte modele. Pe Tiguan nu cred ca a existat DSG6, ci doar Tiptronic si mai nou DSG7.

In circulatia din zilele astea din Bucuresti cutia imi ofera un confort extraordinar, mai ales ca masina e dotata si cu functia "autohold", astfel incat nici macar nu sunt nevoit sa stau cu piciorul pe pedala de frana. Doar accelerez usor si o ia din loc...... de asemenea, cand opresc masina se activeaza automat si frana de mana. Functioneaza si invers, dupa ce pornesc masina, selectez D si accelerez se dezactiveaza automat. (cu conditia sa am centura de siguranta pusa)

Link către comentariu

Salutare, sa te bucuri de ea, cat mai multi km fara probleme!! E superba..

La passat b7 se putea doar cu DSG6 pentru 2.0 TDI 140 CP, si nu se puteau pune DSG6 + 4M..doar la 170CP, la 140CP a trebuit sa aleg intre cele 2 si am ales DSG intrucat merg 80% in oras

Oare de ce, o fi din cauza DSG 6 vs 7 sau o fi din alta cauza?

Link către comentariu

Ce avantaje as fi avut? Si la ce model te referi mai exact?

Modificat de Tigu2011
Link către comentariu

Pai break este, adica Variant, dar 4M pentru mers in oras nu mi se pare asa necesar (mai degraba mi s-a parut util DSG - si chiar este)

Link către comentariu

Va multumesc pentru urari si felicitari. Pretul nu vi-l pot spune direct dar v-am dat indicii in primul meu post....

Despre cutia DSG7 de pe Tiguan gasesti detalii aici pe forum, chiar in sectiunea Tiguan. Asa am aflat si eu ca este diferita fata de varianta de pe Golf sau alte modele. Pe Tiguan nu cred ca a existat DSG6, ci doar Tiptronic si mai nou DSG7.

In circulatia din zilele astea din Bucuresti cutia imi ofera un confort extraordinar, mai ales ca masina e dotata si cu functia "autohold", astfel incat nici macar nu sunt nevoit sa stau cu piciorul pe pedala de frana. Doar accelerez usor si o ia din loc...... de asemenea, cand opresc masina se activeaza automat si frana de mana. Functioneaza si invers, dupa ce pornesc masina, selectez D si accelerez se dezactiveaza automat. (cu conditia sa am centura de siguranta pusa)

nu ti se activeaza nicio frana de mana, acela este Auto hold-ul.

Link către comentariu

Va multumesc pentru urari si felicitari. Pretul nu vi-l pot spune direct dar v-am dat indicii in primul meu post....

Despre cutia DSG7 de pe Tiguan gasesti detalii aici pe forum, chiar in sectiunea Tiguan. Asa am aflat si eu ca este diferita fata de varianta de pe Golf sau alte modele. Pe Tiguan nu cred ca a existat DSG6, ci doar Tiptronic si mai nou DSG7.

In circulatia din zilele astea din Bucuresti cutia imi ofera un confort extraordinar, mai ales ca masina e dotata si cu functia "autohold", astfel incat nici macar nu sunt nevoit sa stau cu piciorul pe pedala de frana. Doar accelerez usor si o ia din loc...... de asemenea, cand opresc masina se activeaza automat si frana de mana. Functioneaza si invers, dupa ce pornesc masina, selectez D si accelerez se dezactiveaza automat. (cu conditia sa am centura de siguranta pusa)

nu ti se activeaza nicio frana de mana, acela este Auto hold-ul.

Eu parca asa am sesizat comportamentul, cand pornesc masina, frana de maina este activata, imi pun centura si pot demara fara sa dezactivez manual frana de mana. Cand opresc motorul, frana de maina se activeaza automat. Daca la pornire frana de mana nu este activa, nu se va activa nici la oprirea motorului. Autohold-ul doar tine masina pe loc cu motorul pornit in pozitia D sau S.

Link către comentariu

Pai break este, adica Variant, dar 4M pentru mers in oras nu mi se pare asa necesar (mai degraba mi s-a parut util DSG - si chiar este)

nu cred ca Tiguanul poate fi incadrat la break, eu stiu ca este un crossover.

Link către comentariu

Ai dreptate legat de frana de mana care se dezactiveaza singura daca ai centura pusa si apesi putin pe acceleratie. La fel si la oprire. Bagi in P, opresti motorul, scoti centura si frana se activeaza. Stiu sigur de la Passat B6.

Sa te bucuri de ea!

Link către comentariu

Doar dacă e activat auto holdu-ul altfel nu se pune automat pe frâna de mana

Sent from my Iphone 4S

Link către comentariu

<p>E posibil,verific si revin.Sunt pe drum spre TImisoara,Cenad...Vreme superba, drum liber.</p>Pana acum(Drobeta) consum 6,8 dar scade...

Modificat de Tigu2011
Link către comentariu

Pai am descris mai devreme pe pagina anterioara. Auto hold-ul functioneaza doar in mers cand opresti la semafor etc...Daca este activat, bineinteles. Dar nu influenteaza cu nimic activarea/dezactivarea franei de mana in mod automat.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!