Jump to content

My shadow blue Bora


Ciprian Ciobanu

Postare recomandată

Pentru moment poti sa cauti la dezmembrari niste capacele de spalatoare si sa le lipesti acolo  :D nu stiu cat de permisiva e legislatia in Italia , in Germania am observat ca nu au dat importanta sistemelor aftermarket xenon. 

 

Am observat ca politia romana e din ce in ce mai interesata de sistemele xenon puse pe autoturisme ( cel putin in judetul Iasi , Botosani ) verifica sa fie originale farurile si sa aiba inclusiv sistemul de spalatoare faruri , oricum majoritatea xenoanelor sunt puse pe faruri fara lupa si tocmai de aceea conducatorii respectivi sunt sanctionati , ori cu remedierea pe loc a problemei , asta insemnand schimbarea becului xenon cu unul halogen , ori retinerea certificatului pana la remedierea defectiunii .  Nu vreau sa te sperii  :D  stii ca si eu abia astept sa le vad puse pe masina , insa sa ai ceva masuri de precautie. Oricum nu cred ca vei avea probleme avand in vedere ca sunt faruri OEM si doar lipsa spalatoarelor faruri este scoasa din ecuatie . Poti invoca un vechi accident care a dus la schimbarea barei fata si nu ai mai gasit bara cu spalatoare masina ta fiind de fapt dotata cu asa ceva  :D merita incercat in caz de ( Doamne fereste ) te opreste pentru aceasta "problema". Nu stiu de ce ne stresam noi cand altii umbla cu xenon pe faruri fara lupa si n-au nici un stres :))

Link către comentariu
  • Replies 265
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ciprian Ciobanu

    119

  • Muale

    18

  • Cosmin ZKG

    18

  • Laurentiu_LWR

    17

Ciprian Ciobanu

Nici in Italia nu prea e de joaca in privinta asta. nu as vrea sa dezvoltam aici o discutie pe tema legalitatii sau ilegalitatii xenoanelor de pe masinile noastre. Capacele pentru spalatorii de faruri le am deja, doar ca sunt negre si trebuie vopsite. Cel mai probabil, pana sa imi iau toate cele necesare sa fac retrofitul pt spalatori, mi le voi pune pe astea pe bara, gasesc eu o modalitate. Ies destul in evidenta circuland intr-o tara straina cu numere romanesti, nu prea vrea sa dau motive in plus autoritatilor sa se ia de mine.

Link către comentariu

Daca retrofitul este realizat corect de ce nu ?! fiecare este liber sa faca ce vrea cu masina lui daca este legal , dupa bariera respectiva apar problemele .

 

Cel mai bine e sa atasezi spalatoarele acolo , oricum nimeni nu te va pune sa le actionezi , doar sa fie acolo , retrofitul cu spalatoarele va costa si el ceva bani , mai este varianta sa gauresti bara ta si sa pui pe bara ta spalatoarele ca sa nu mai cheltui bani cu alta bara . Poate te resemnezi numai la capacele pana la urma :D pana vei gasi vreo oferta tentanta la un centru de dezmembrari

Link către comentariu
Ciprian Ciobanu

Salutare din nou! In seara asta s-au montat farurile, pana acum multumirea mea este de nedescris! Astept sa se intunece afara ca sa pot iesi la o plimare cu masina la lumina farurilor cu xenon! :D

Montajul nu a durat mult, chiar mult mai putin decat ma asteptam pentru ca totul a fost plug and play.

 

Pana acum am sesizat 2 probleme :

1. reglajul lupei de la farul din dreapta nu functioneaza, si aici ma refer la acel surub, daca ii pot spune asa, care este cel mai probabil rupt

2. nu imi merg reglajele din interior, iar asta am vazut dupa ce am plecat de la service, vorbind cu el la telefon mi-a spus ca motorasele ori sunt arse, ori lipsesc. O sa revin la el sa remediem prolema.

 

Trecand peste aceste incoveniente, minore le zic eu, va conta cel mai mult ce lumina imi vor da, cum bat farurile. Asta vad putin mai tarziu cand ies la o tura cu masina. O sa incerc sa fac poze din interior sa va arat si voua intrucat nu pot sa ma declar foarte priceput in privinta luminii ce o dau xenoanele, fiind prima data cand am asa ceva.

 

O sa fac o poza la un perete, doar sa imi spuneti va rog la ce distanta sa ma pun in fata lui. O seara buna in continuare, atasez niste poze!

 

 

post-85630-0-79126400-1397844676_thumb.j

post-85630-0-53380300-1397844698_thumb.j

post-85630-0-85948000-1397844729_thumb.j

post-85630-0-72806200-1397844753_thumb.j

post-85630-0-70527900-1397844779_thumb.j

post-85630-0-36690100-1397844850_thumb.j

Link către comentariu

hehe alta masina acuma :icon_thumleft: ,am avut si eu faruri de astea puse de mine la fosta bora...si momentan am si pe actuala(asa a venit asta din fabrica),aceiasi problema am avut`o si eu la primele faruri 2 urechiuse de reglaj erau rupte...si deh cum nu ma pricepeam si am fost entuziasmat de ele...le`am luat asa...din pacate eu nu am reusit sa le fac sa vada bine...nu aveam la primele faruri balasturile cu xenon original aveam aftermarket si nici reglajul sus jos nu am reusit sa il fac...sper sa nu fie motorasele la tine stricate pentru ca sunt diferite fata de farurile normale,pentru inceput daca nu vad bine farurile poti sa incepi sa schimbi becurile d2s.

Link către comentariu

Arata super bine..felicitari...

Daca motorasele sunt acolo...si sunt bune...verifica si adaptoarele alea...poate nu a pus vre-un fir...

Link către comentariu
Ciprian Ciobanu

hehe alta masina acuma :icon_thumleft: ,am avut si eu faruri de astea puse de mine la fosta bora...si momentan am si pe actuala(asa a venit asta din fabrica),aceiasi problema am avut`o si eu la primele faruri 2 urechiuse de reglaj erau rupte...si deh cum nu ma pricepeam si am fost entuziasmat de ele...le`am luat asa...din pacate eu nu am reusit sa le fac sa vada bine...nu aveam la primele faruri balasturile cu xenon original aveam aftermarket si nici reglajul sus jos nu am reusit sa il fac...sper sa nu fie motorasele la tine stricate pentru ca sunt diferite fata de farurile normale,pentru inceput daca nu vad bine farurile poti sa incepi sa schimbi becurile d2s.

 

Multumesc, intr-adevar a schimbat-o mult! Am atasat niste poze din seara asta, arunca o privire si spune-mi comparativ cu ale tale cum bat.

 

 

 

Arata super bine..felicitari...

Daca motorasele sunt acolo...si sunt bune...verifica si adaptoarele alea...poate nu a pus vre-un fir...

 

 

Multumesc si tie, Laurentiu! O sa merg sa verific care e treaba! ;)

 

Revin cu poze..sper sa mai fie cineva pe aici sa isi dea o parere. Mie mi se par ca bat cam jos, acum astept si opiniile voastre. Multumesc!

post-85630-0-29149900-1397852803_thumb.j

post-85630-0-67914800-1397852814_thumb.j

post-85630-0-15983100-1397852828_thumb.j

post-85630-0-72989500-1397852842_thumb.j

post-85630-0-69014400-1397852854_thumb.j

post-85630-0-42679700-1397852871_thumb.j

post-85630-0-38134200-1397852880_thumb.j

Modificat de Ciprian Ciobanu
Link către comentariu

Ele trebuie sa bata la aceeasi inaltime. Din poze nu-mi dau seama, dar cred ca ambele trebuie sa bata un pic mai sus decat farul din stanga. 

 

Este un tutorial de reglat pe aici pe forum, sa vezi in mare cam cum se face.

Link către comentariu

Cel din dreapta bate prea jos si cel stanga o idee prea sus. Pe perete dunga lasata de faruri trebuie sa fie continua. Ca si intensitate din poze pare suficient de puternica lumina!

Link către comentariu

Felicitari pentru faruri in primul rand schimba aspectul masinii total si impreuna cu grila de ABT , super !

Farurile pareau initial ca bat bine , dar pe imaginea de la parete pare ca farul din dreapta bate prea jos decat at fi normal , cel din stanga e normal sa bata mai jos pentru a nu deranja pe cei de pe sensul opus , iar dreptul sa bata in dreapta usor lateral si in lungime fata de cel din stanga . Cel putin asa au fost reglate la mine .

Poate poti cumva sa reglezi sau sa gasesti alte motorase sau de ce nu , un autoleveling :)

Lasand la o parte aceste mici probleme arata super masinuta ! Ii lipseste ....un detailing :D te astept

Link către comentariu

Auzisem numai lucruri rele despre farurile astea...ca bat prost...ca nu isi merita banii...etc,,,dar vad ca sunt numai informatii gresite...cu un reglaj corespunzator chiar bat bine bine...

Becurile sunt noi?

Link către comentariu
Ciprian Ciobanu

Salutare. Multumesc pentru raspunsuri! Deci mi-ai confirmat ceea ce banuiam deja, farul din dreapta bate prea jos. Ideea e ca exact la acel far nu pot regla lupa, cum sa fac sa il mai ridic daca e stricat mecanismul acela de reglaj? O sa caut pe cineva cu aparat sa vedem cum mi le regleaza. Becurile nu stiu daca sunt noi, eu am luat farurile cu totul, din spusele celui care le-a vandut, becurile ar fi cele originale.

Link către comentariu
Ciprian Ciobanu

Pana la reglaj si alte minuni, eu va urez tuturor Paste fericit si drumuri bune! :icon_thumleft:

Am spalat si masina, mai pun cateva poze, nu ma mai satur sa ma uit la ea din toate unghiurile posibile, asta pana ma obisnuiesc cu noul look!  :D

post-85630-0-43601500-1397910972_thumb.j

post-85630-0-16191400-1397910984_thumb.j

post-85630-0-00392200-1397910996_thumb.j

post-85630-0-11054000-1397911012_thumb.j

Modificat de Ciprian Ciobanu
Link către comentariu
Ciprian Ciobanu

Nu e cam inalta?

 

 Ba da, am pachet drumuri grele pe ea, asa a fost comandata si asa a venit din fabrica.

Link către comentariu
Ciprian Ciobanu

Eu as vrea sa o mai cobor putin, dar nu mai mult decat cele normale, dar depinde ce ar presupune asta.. Nu m-am documentat inca pe ceasta tema.

Link către comentariu
Ciprian Ciobanu

Salutare si Hristos a Inviat! Revin cu noutati in privinta farurilor! Am asteptat sa treaca sarbatorile Pascale, timp in care am condus de mai multe ori pe timp de noapte si nu am fost foarte incantat, lumina data de catre farul din dreapta era pana la cel mult 3-4 metri in fata. Am dus ieri masina la reprezentanta pentru un reglaj unde s-au constatat urmatoarele :

1. farul din stanga este ok, lumina bate in limitele normale, m-au intrebat daca vreau sa mai ridice sau sa mai coboare lupa si le-am zis sa-l lase asa

2. cel din stanga era foarte coborat, nu era o noutate pentru mine

3. mecanismul de reglare de la acest far era defect, nu au reusit sa faca nimic, niciun reglaj.

 

I-am intrebat ce este de facut in acest caz si mi-au raspuns ca trebuie sa le las masina acolo, intrucat trebuie demontat farul pentru a se vedea exact defectiunea si pentru a se repara. Zis si facut, am lasat masina acolo si m-am dus in dimineata aceasta sa culeg rezultatele.

Au reparat mecanismul de reglaj, acum functioneaza ambele fara probleme, asta din spusele lor, eu nu mi-am bagat mainile pe acolo ; mi-au reglat farurile, acum din spusele lor lumineaza perfect. Am pus masina la un perete si intr-adevar linia este continua de la un far la altul, nu ca inainte, cel putin din ce se poate vedea acum ziua. O sa astept sa se intunece sa vad cu exactitate ce si cum. Pana acum toate bune si frumoase, las deoparte pretul cam mare pe care l-am platit pentru aceasta interventie, dar asta este un lucru subiectiv.

 

Problema este ca in timpul lucrarilor efectuate de ei, mi-au scapat o bucata de plastic (sau cauciuc, nu imi pot da seama) in interiorul farului. Lucru observat de mine pe loc la preluarea masinii. Bineinteles ca le-am aratat, au recunoscut, dar au zis ca au incercat in toate modurile posibile sa o scoata afara si fara succes. Coincidenta a facut ca le-am cerut sa imi faca o oferta de pret pentru schimbarea distributiei, aici incercand sa-si "spele pacatele" printr-o reducere de 160 euro de la pretul initial. Asta in cazul in care ma voi duce la ei pentru a schimba distributia.

 

Atasez si o poza, sa va puteti da si voi seama despre ce este vorba. Intrebarea mea este : cum mai scot eu mizeria aia de acolo, este deranjant pentru mine, mai ales ca abia ce mi-am luat farurile si nu aveau nimic inainte. Inca o dovada de neprofesionalism a celor de la reprezentanta VW, ii alegem pe ei in speranta in care vom avea parte de servicii prestate la un nivel mai inalt fata de service-urile de rand, chiar daca si preturile practicate sunt mai mari. Eu, cel putin, ma pot declara dezamagit.

 

As putea sa scot becul de faza lunga afara si prin acel orificiu sa incerc cu un aspirator? Rezolv ceva sau incerc in zadar?

 

 

post-85630-0-19495600-1398249659_thumb.j

Link către comentariu

Cel mai simplu - scoti becul de faza lunga - si pui un furtunel mai subtire in capatul furtunui de aspirator - si tragi mizeria

Atentie - se zgarie usor stratul "oglinda"

 

Mai complicat - scoti semnalizarea de jos - trei suruburi parca are - si scoti ala afara.

Link către comentariu

pune niste banda dublu adeziva pe capatul unei sarme/fir cupru si introduci pe la becul de faza lunga. spor

p.s. eu asa am scos un bec cazut in interiorul farului.

Link către comentariu
Ciprian Ciobanu

S-a facut lumina si pe strada mea! :icon_bounce:

 

Pareri? E ok acum?

post-85630-0-22903400-1398296153_thumb.j

post-85630-0-85312000-1398296162_thumb.j

post-85630-0-11980900-1398296178_thumb.j

post-85630-0-62465600-1398296187_thumb.j

post-85630-0-52561300-1398296202_thumb.j

post-85630-0-50072200-1398296214_thumb.j

post-85630-0-41309800-1398296251_thumb.j

Modificat de Ciprian Ciobanu
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!