Jump to content

My shadow blue Bora


Ciprian Ciobanu

Postare recomandată

Ciprian Ciobanu

Pai in ultima vreme, am dat prin gropi cu jantele de tabla. Abia ieri am pus jantele de aliaj cu anvelope de vara.

Link către comentariu
  • Replies 265
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ciprian Ciobanu

    119

  • Muale

    18

  • Cosmin ZKG

    18

  • Laurentiu_LWR

    17

dumitrualexander

La viteze mari simti vreo bataie in volan sau vibratie,ceva?poate ai vreo janta stramba.echilibreaza-le pe toate si fa-i si geometria la roti,cum a zis si colegul mai sus.

Link către comentariu

Poti sa faci un test ca sa vezi daca ar fi de la jante sau de la directie. Pune inapoi rotile de iarna si daca e acelasi comportamentul e clar ca este geometria.

Link către comentariu
Ciprian Ciobanu

Nu bate nimic, doar daca iau mainile de pe volan, face curba spre stanga de una singura. :lol: Cu rotile de iarna nu am resimtit nimic, aici e ciudat..

Modificat de Ciprian Ciobanu
Link către comentariu
Ciprian Ciobanu

Problema s-a rezolvat astazi. Am inversat rotile, fata cu spatele si masina merge acum foarte bine, de vina sunt anvelopele se pare.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
Ciprian Ciobanu

Salutare tuturor! Ca sa nu lasam sa se astearna praful peste aceste topic, voi reveni cu niste update-uri. Unele mai vesele, si din pacate altele mai triste..

Sa incepem cu cele mai bune, ca doar suntem persoane optimiste. De curand am facut un drum Romania - Italia, aprox 1600 km, si eram foarte incantat de cat de bine s-a comportat masina mea. A fost si prima ocazie la care am putut folosi cu adevarat tempomatul si nu am decat cuvinte de lauda pentru acesta. Pot zice ca isi merita fiecare banut investit, gata cu picioarele amortite, muschii incordati de tinut piciorul incontinuu pe acceleratie... A fost un trai si-o viata, cum se zice, in special pe autostrada, unde abia daca mai apasam din cand in cand frana si acceleratia, in rest....... tempomat ON si drumuri bune sa fie! Am fost pe deplin multumit si de consumul scos la acest drum, 5.1 %, mai ales ca s-a mers in mare parte destul de tare.

 

ALH rulzz..!!! :lol:

 

     post-85630-0-84255100-1366380189_thumb.j     post-85630-0-20185900-1366380202_thumb.j

 

Acum sa revin si cu o problema, de care se pare ca nu scap. Dupa cum povesteam in primele posturi ale acestui topic, inca de cand am cumparat masina am avut probleme cu turbo. In primele 2 saptamani de cand Bora a ajuns la mine, am avut mai multe limpuri de la turbina cu simptomele cunoscute, mesajul Abgas Werkstatt pe minidot si martorul aferent aprins in bord. S-a dus masina la mecanic, s-a curatat turbina chiar de 2 ori in interval foarte mic de timp si pana acum cateva zile nu am mai avut nicio problema de aceste gen. Ciudat este ca abia ce am facut un drum destul de lung, iar pe autostrada nu a vazut sub 140 km/h, deci nu cred ca ar fi de vina calamina si funinginea depusa in timpul iernii, eu zica ca s-a curatat in tot acest timp.

 

De 2 zile observ ca nu mai scap de limpuri, unul dupa altul, iar nu mai am pedala, robinetul aprins in bord, mesajul de rigoare, etc.

Acum intrebarea mea este urmatoarea, ca nu cred ca mai scap fara sa inlocuiesc turbina. Pot pune pe ALH-ul meu un turbo de pe un ARL? S-ar potrivi? As avea una de pe un Seat Leon 1M din 2003 motor 1.9 TDI 150 cai, cod motor ARL.  Seatul a fost a fratelui meu care a avut ghinionul sa o faca dauna totala acum cateva luni, reparatia este foarte costisitoare, si s-a decis sa o dezmembreze. ideea mi-a venit azi intorcandu-ma de la servici, intrucat momentan masina lui este intr-o curte acoperita si sta cuminte acolo, iar eu pe alta parte nu mai am nicio vlaga la Bora. Ar fi super sa se potriveasca, el nu a avut probleme cu ea niciodata si as mai scapa de o investitie destul de mare.

trebuie facute modificari sau este pur si simplu plug&play? Sau poate modificari in soft dupa montaj? Intreb intrucat habar nu am si nici foarte mare baza nu am in mecanicii italieni, cel mai bine ar fi sa am lectia invatata de acasa inainte sa ma duc la service.

 

Astept cu nerabdare niste sfaturi din partea voastra.. Intre timp, aici unde sunt eu a venit vara, fara clima deja este apasator..

 

     post-85630-0-71326500-1366380246_thumb.j

Modificat de Ciprian Ciobanu
Link către comentariu
Ciprian Ciobanu

Stau si ma gandesc poate nu o fi totusi de la turbina... De cand am luat masina am schimbat limba meniului din germana in engleza, eroarea ce o am este Emission Workshop, este totuna cu Abgas Werkstatt? O sa merg cu ea la service pentru o constatare, sa vedem ce si cum ii va da pe tester.

Link către comentariu

Actuatorul de turbo cum se prezinta?

Datorita pozitionarii lui, are obiceiul sa rugineasca si sa nu mai aiba cursa completa. Datorita lui poti avea limp mode.

Link către comentariu
Ciprian Ciobanu

Sincer, nu ma pricep si nici nu stiu cum as putea sa-mi dau seama...

Link către comentariu

daca era actuatorul de vina probabil ii ziceau cei care i`au curatat turbo,incearca cu turbo ala de arl...eu cred ca se potriveste...

Link către comentariu

Pacat de leonul fratelui :( unde a fost lovit?eventual poti lua si intercoolerul impreuna cu tubulatura?

Turbina cred ca se poate pune dar cu mici modificari...stiu sigur ca iti va trebui si furtunul acela in forma de S...deoarece difera sistemul de mufare...la ALH e colier la ARL este cupla rapida...

Asta ce stiu eu sigur...cand te apuci sa o pui vezi daca mai este ceva :) 

Bafta...si...asa hal de RANGE? :))

Link către comentariu
Ciprian Ciobanu

Leonul se prezinta cam asa, sper ca turbo sa nu fi fost afectat, tinand cont ca motorul i-a sarit cam 50 m de pe masina in camp.

 


post-85630-0-30864800-1366403544_thumb.j     post-85630-0-17235600-1366403564_thumb.j     post-85630-0-38456400-1366403578_thumb.j

 

In ceea ce priveste range-ul, da, este cam mare...si eu m-am mirat, de aceea l-am si pozat :D. Toate cele bune tuturor si sper sa rezolv si eu cu limpul cat de curand.

Modificat de Ciprian Ciobanu
Link către comentariu

Wow...sper ca nu a patit nimic rau fratele...cat despre turbina...daca zici ca l-a depasit motorul sunt sanse sa fie si ea afectata...o data cand a plecat motorul...si inca o data cand s-a rostogolit pe camp:-(

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Link către comentariu

Salut, fumosa masina si km si mai frumosi :P cat despre limp mode, sa stii stii ca si eu am avut probleme de genul acesta, nu chiar asa de frecvente ca si tine dar inainte de a schimba turbina uita-te care a fost buba mea, si mie imi dadea emission workshop. Iti recomand sa te apuci de verificat toate furtunele de vacum si nu doar vizual pe deasupra, pune mana pe ele.

Link către comentariu
Ciprian Ciobanu

Lawrentzyu_86 : Frate-miu nu a patit mare lucru, comparativ cu amploarea incidentului. La asta ma gandesc si eu, nu cred ca turbina sa mai fie in toate mintile.

Sookie : Multumesc pentru aprecierile tale, ar fi bine sa scap si eu mai usor, la fel ca si tine.

Link către comentariu
  • 1 month later...
Ciprian Ciobanu

Este oficial, din pacate... Turbina a cedat, necesita inclocuire. Am fost cu ea la un service partenet VW si am facut diagnoza. Totodata mi s-a facut si o oferta de pret si mi-am pus mainile in cap. 1350 euro noua cu manopera inclusa si 900 euro daca mi-o revizioneaza pe a mea. Mi s-au inmuiat picioarele la pretul asta, ce ma sfatuiti, unde as gasi la preturi cat de cat mai rezonabile? La ei m-ar costa 350 euro doar manopera, chiar daca vin eu cu turbina. O zi buna!

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Din pacate nu stii ca el nu sta in tara?:-P

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Link către comentariu

exista curierat pt turbina si manopera acolo

Link către comentariu
Ciprian Ciobanu

I-am trimis un pm aseara lui Cipos, sa vad ce raspuns imi poate da. La service-ul la care am fost eu imi iau 350 eur doar manopera, adica de dat jos turbina veche jos si de pus cealalta inapoi... Deci, enorm de mult. Am incercat astazi un altul, dar nu am reusit sa vorbesc cu cel ce se ocupa de partea mecanica, il gasesc maine. Sper sa fie mai avantajos la pret, macar manopera. Iau in calcul si varianta sa iau turbina din Romania, dar sa gasesc pe cineva cat de cat la bani sa mi-o monteze. Oricum sunt foarte descurajat de situatie, nu cred ca s-a mai pomenit sa pice turbo la nici 50 mii de km la un VW!

Link către comentariu

poate nu a picat si trebuie doar curatata...

la PM poate iti raspune in iarna...nu are timp de forum. cel mai bine il suni!

Link către comentariu
Ciprian Ciobanu

A fost deja curatata de 2 ori pana acum cu ceva timp in urma si nu cred ca e doar asta. Turbo m-a lasat la 2 zile dupa ce am facut un drum de Romania-Italia, iar tot ce inseamna autostrada am mers blana. Nu cred ca ar mai fi ceva de desfundat.. Mai astept o oferta de pret de aici, apoi il sun pe Cipos sa vad ce imi recomanda el.

Link către comentariu
  • 5 weeks later...
Ciprian Ciobanu

Salutare din nou! Revin cu noi informatii, de data aceasta cu vesti mai bune! Bora e din nou back in business, pe strazi cu ea de acum inainte... A stat suficient in garaj. Dupa ce am inlocuit turbina cu una noua si ma pregateam de testare, s-a constatat ca aveam si o problema de natura electrica din ECU. Mi-am pus efectiv mainile in cap, am cheltuit o groaza de bani sa pun turbo nou, ca la urma urmelor sa mai cheltui alti bani sa rectific problema din centralina. Nu era comandata corect pompa de motorina. Ma rog, eu acum rasuflu usurat ca am scapat de toate, efectiv refuz sa ma mai gandesc la ce a fost si cum de pot surveni asa probleme la un VW TDI ALH cu un minim de km parcursi in bord. II multumesc pe aceasta cale colegului Ionut de aici de pe forum ( user kvaleroo ) care m-a ajutat cu mai multe sugestii.

Postez si doua poze din aceasta dupa-amiaza, dupa ce a suferit o spalare generala bine-meritata. Toate cele bune tuturor!

 

post-85630-0-09763300-1371923072_thumb.j       post-85630-0-83139700-1371923083_thumb.j

Link către comentariu

deci ai pus alta turbina de 90de cai noua?cat a costat toata distractia?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!