Jump to content

Passat B5.5 vs. Prius XW20


GicuP
 Share

Postare recomandată

140.000 un set de PLACUTE? :) Sigur nu confunzi cu discurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • kye04

    16

  • munteanul

    14

  • Ice_2k

    11

  • nsm

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu la Golf le-am schimbat prima data la 92.300 pe alea de pe fata, si imi ziceau astia c-as fi campion, da' totusi, 140.000 e overkill... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Povesti...placutele se schimba prima oara la 140k km deca numeri numai din cinci in cinci seturi, iar daca e vorba de discuri (mai probabil), atunci si alea sunt numarate din 2 in 2 (sau chiar 3 in 3). Am Corolla si am schimbat discurile fata de 2 ori pana acum (are tot cam 140k km). Placute nu mai stiu ;) Cand am intrebat la Toyota de ce se duc discurile asa repede mi-au zis ca asa sunt discurile mai noi, le fac dintr-un metal mai "moale" sa imunatateasca aderenta cu plautele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dinu_s Cu discurile nu sunt de acord. Am un Fiat Linea in familie la care intr-adevar la 40 si ceva de mii de km discurile erau pa. Insa la fosta masina (A4 B6), discurile aveau 100k si nu erau gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat prima data discurile pe la 90.000km fata spate si mai mergeau vreo 10.000km.Si e automata deci se duc mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni nu sariti asa. Putintica rabdare.

Am avut Octavia 2 cumparata de la Avia in 2007. In feb 2011 am avut dauna totala cand masina avea 71000 km

La 70,000km placutele originale erau consumate 50%.(dupa parerea Porsche, vulcanizare etc) De discuri nici nu se mai pune problema; fireste ca erau originale. Deductia mea a fost ca daca la 70000km aveau 50% TEORETIC ar PUTEA sa ajunga la 140,000km. Nu am spus ca am ajuns.

Mentionez ca folosesc frana de motor la FIECARE franare !!! ptr un consum mic de motorina, placute etc. Masina a avut doar un sofer 100% adica EU.

Din 70,000 km, 20000km i-am facut pe autostrada in strainatate, 20000 km in Bucuresti si restul pe drumuri nationale.

E adevarat ca majoritatea prietenilor mei li s-au dus la 40,000km cel mult dar dupa parerea mea ei nu stiu sa conduca... pun frana intruna, nu anticipeaza deloc traficul.

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin OFF TOPIC...ce intelegeti voi prin FRANA DE MOTOR??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inferioara. :D

..si dreptul deasupra franei.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GABIVVX Frana de motor: tai gazul, eventual retrogradezi 1, 2 trepte.

E mai pronuntata/eficienta la diesel comparativ cu motoarele mici pe benzina 1.2, 1.4, 1.6. unde daca tai gazul, viteza scade destul de incet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarat ce zici nsm, explicabila si prin etajarea cutiilor, dar dieselul clar face frana de motor mai buna daca retrogradezi o treapta.

@GABIVVX: luat piciorul de pe acceleratie, ambreiaj, retrogradare treapta, ridicare picior usor de pe ambreiaj si voila. Mai este o tehnica utila daca retrogadezi dintr-a 5a intr-a 2a spre exemplu , double Clutching - mai ales folosita la masinile vechi, fara sincroane, in care se lasa pentru cateva secunde la punctul mort timp in care se inteapa usor acceleratia, ca rpm-urile motorului sa le ajunga pe cele ale cutiei, conferind o schimbare mai putin violenta.

On topic: Priusului i se incarca bateria pe franare?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On topic: Priusului i se incarca bateria pe franare?

DA. Si in frina de motor si la apasarea frinei de picior ( frinarea e magnetica la prius)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar si la motorele normale daca faci frana de motor incarci mai tare bateria deoarece ai mai multi rpm care invart mai tare alternatorul. Gresesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic ai dreptate, practic nu te ajuta cu nimic pentru ca masina nu va fi propulsata de energia stocata in baterie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarat ca nu ma ajuta la propulsie dar restul consumatorilor sunt electrici.

Am observat ca atunci cand dau drumul la multi consumatori (mai ales dezaburirea electrica parbriz si luneta + scaune incalzite + xenoane + climatronic + radio) consumul afisat pe CB este de 1.1 l/h. Daca ii opresc scade la 0.5 l/h. Intelegerea mea este ca masina arde mai multa motorina ptr a incarca bateria care e solicitata mai mult de consumatori. Prin urmare daca intre 2 semafoare ii dau ture, ma gandesc ca ar trebui sa fie mai incarcata bateria. Sau consumatorii sunt alimentati de la alternator fara a trece prin baterie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DIn cauza ca este cerere mare de curent, alternatorul o sa se invarta un pic mai greu, de aici si consumul crescut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu motorul rece poate......eu cu toate alea aprinse, dar cu motorul la cald, am 0,5 consum....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe 1.9TDi cu clima, radio, dezaburire si faruri aprinse ai consum de 0,5? Eu nu am vazut consum sub 0.7 doar cu clima pornita la minim pe 1.9 de 130cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe 2.0 tdi cu toate aprinse, inclusiv faza lunga, dar, atentie, fara AC !! e iarna, am incalzirea in scaune aprinse, nu am ce face cu ac-ul.... cu AC ma duce undeva la 0.7-0.8l/h , cu motorul cald, bineinteles. si am si navigatie pe masina...

fara consumatori am 0,4l/h

Modificat de kye04
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On topic: Priusului i se incarca bateria pe franare?

DA. Si in frina de motor si la apasarea frinei de picior ( frinarea e magnetica la prius)

Din ce am observat până acum, bateria se încarcă în următoarele situaţi:

- la frânare: se simte cum cuplează generatoarele şi sună ca un troleibuz, la volum mai mic :)

- în frână de motor

- în mers constant, transmite la roţi doar cuplul necesar de la motorul pe benzină, restul merge către baterie

- în staţionare, dacă se porneşte motorul (de exemplu ca să-l ţină cald), ca să nu meargă degeaba, încarcă bateria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Masina aia are mai multe mistere decat le putem deslusi noi la o berarie.

Am condus una, ca masina de firma si este senzationala, la modul ca este silentioasa, comoda (mai comoda ca un Logan sau o Corolla), economica (mai economica decat multe alte masini) si intretinerea este mica, la a noastra in 120K nu am vazut articulatii schimbate, iar placutele chiar se schimba la intervalele acelea.

Ice_2K, da suna ciudat, dar daca acumulatorul este prea putin incarcat, motorul termic dirijeaza parte din puterea lui la sistemul electric.

Masina are un principiu de operare mai ciudat, toate motoarele (2x electrice, 1x termic) sunt legate in permanenta intre ele si de aici modul deosebit de functionare.

, dureaza ceva, dar explica pe intelesul tuturor principiul ei de functionare.

Aici povesteste despre sistemul electric

.

Personal masina m-a fermecat la modul placut si inca ii duc lipsa, fapt pentru care sunt dispus sa renunt la "sportivitatea" DSG-ului si ai acelor 122 de cai pentru 110 cai din "trei grajduri diferite" si sa merg in liniste pe drum si sa nu-mi vajaie curentul de aer pe caroserie (un mare minus al Octaviei).

Gazul scade costul de deplasare la sume de genul 12-15 lei/ 100 km parcursi, ceea ce se traduce prin vacante si iesiri in natura la preturi mult reduse.

La Prius am gasit o utilitate mai aparte, aceea ca poti dormi in ea fara griji, daca ai un sac de dormit mai comod. Bun cand pe creasta este vant prea mare sau pericol de ursi prin padure.

Bateria la Prius cand are probleme (afiseaza mesaj de eroare pe MFD), se poate resegmenta ca o baterie de laptop la preturi destul de convenabile. MFD-ul in viziunea Toyota este echivalentul unui maxi-dot.

De evitat cu Prius-ul!, urcarile foarte lungi, gen Transfagarasan, masina descarca bateria daca omori acceleratia si ajungi sa tragi de o masina grea cu doar 73 de cai si consumul creste, dar mai mult de 7.2 nu am avut pana sus. Aceeasi poveste am avut-o iarna la Padina, cu lanturi si tot tacamul. Coborarea este faina, vii aproape gratis si pe deasupra nu omori franele, doar o treci pe modul Brake si nu ai batai de cap, doar dreptul sa-l ai pe frana.

Personal nu-mi pasa daca sunt doar ~200 de exemplare pe sosele noastre, sau ca stau 2 saptamani dupa un geam sau o aripa, ca am portbagajul mai mic, ca masina arata ca o franzela cu un colt taiat sau nu am putere. Are acel ceva ce te face sa te uiti la ea si aproape zilnic auzi intrebarile: Ce consum scoate?, cum se incarca bateria? sau Cat a costat?. Macar la Prius nu ma sufla tirul de pe sosea sau vajaie cand depasesc 100/h si consumul care nu scade sub 9 in oras.

Modificat de munteanul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e diferenta intre modelul executive si aspiration la noul prius ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar la Prius nu ma sufla tirul de pe sosea sau vajaie cand depasesc 100/h

La partea cu suflatul de pe sosea, nu vad de ce-ar avea un avantaj Prius-ul, are 1300kg adica tot cam cat Octavia. Iar cu vajaitul chederelor la 100km/h, masina din versus era Passat la care sunt destul de sigur ca nu vajaie chederele :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!