Jump to content

1,2tdi probleme la plecarea din loc


pig
 Share

Postare recomandată

astazi am avut o serie de probleme la lupoul meu.Dupa ce am rulat vreo 2 ore in trafic,in momentul in care am frinat la semafor masina a smucit,specific cind moare motorul in viteza 1.Apoi nu a mai pornit deloc.Dupa un timp a pornit dar nu a mai cuplat in viteza pe ,man sau automat.Apoi si-a revenit dar ulterior a facut din nou figura.Mentionez ca masina a rulat fara probleme pina acum.Stie cineva un mecanic bun in oradea/cluj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu" noutati"

am schimbat uleiul hidraulic la comanda cutiei --- nicio imbunatatire,nici macar nu porneste

am pus VAG- profesional pe ea --nu da erori nici cutia nici motorul....

observatie facuta de cite ori iau borna de pe baterie si o pun inapoi porneste si pompita de la sist hidraulic si masina binenteles.Daca o opresc ,nu mai porneste motorul si trebuie sa iau din nou borna jos...

ce e de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu da nici o eroare sa nu fie o problema de conectica pe acolo pe la sigurantele alea de pe baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

CRED CA AR TREBUI SA REFACI SETARILE DE BAZA ALE C.V.BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stuparo ar putea avea dreptate dar trebuie luata in consideratie si frecventa la care face acest lucru , daca face dupa parcurgerea unui drum scurt ar putea fi de la setari dar daca face dupa parcurgerea unui drum mai lung (ma refer la un drum aglomerat in oras unde cutie schimba des) trebuie luata in consideratie si factorul de temperatura mai exact o piesa se incalzeste , ar putea fi ori de la cluch -ul ambreajului ori de la unul din actuatorii de la sistemul hidraulik de schimbare a vitezelor , dar eu unul cred ca este de la cluch-ul ambreajului ori nu e reglat corespunzator (1.8-2 v) ori scapa ulei si nu mai poate tine ambreajul si ii da drumu si de aici si smuncitura, cind mai face asa trebuie sa scoti mufa de la pompa de presiune a sistemului hidraulik si sa o introduci din inapoi si asa se reseteaza cluch ambreajului .Din pacate acea piesa costa in jur de 1000-1200 lei dar ar putea rezolva problema .

spor la treaba si la citi mai multi km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns Lucian,

Cred ca este problema descrisa de tine,un senzor de temperatura sau chiar o incalzire a unui reper.

Pe vag-com arata la cutie ca ar exista o temperatura de 175 grade.....Ce senzor o fi?Acum nici nu mai pot pleca din loc,masina porneste mai greu si nu se mai accelereaza deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

incearca sa faci setarile de baza a cutiei , adica o initializare a cutiei dar existea riscul sa nu mai porneasca daca o componenta a sistemului hidraulic nu functioneaza in parametri initializarea nu se va face cum trebuie si masina va da o eroare "malfunction in basic setings" si nu va mai porni si iti va decala si vitezele , poti avea in loc de r va afisa 5 si multe altele , atunci vei fi nevoit sa cauti sursa problemei. Din pacate este foarte greu sa iti dai seama care componenta nu functioneaza pentru ca nu stii cum ar trebui sa functioneze , trebuie sa o iei dupa schema electrica si sa vezi daca toate circuitele sunt ok apoi daca elementele hidraulice nu au uzura , un factor determinant ar fi sa vezi de cite ori porneste pompa cu masina pornita dar stationara.

Te pot ajuta sa diagnostichezi sistemul hidraulic daca poti veni la iasi sau poti trimite sistemul aici.

Daca vrei schema elctrica a sistemului iti pot trimite prin mail .

spor la treaba .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut Lucian,

mersi de invitatie la Iasi dar nu am cum ajunge deocamdata.

problema mea acum este ca nu intra in viteza a 3 a sau mai mult.Merge perfect in vit 1 si 2 cind sa schimbe in a 3 nu se mai poate accelera.Apoi restartez si merge din nou la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu intra in viteza a 3-a ar trebui sa-ti dea la diagnoza implausible signal la potentiometrele de la cutie , verifica daca mai ai tija care face legatura intre cele doua sisteme hidraulice care se afla pe cutie de viteze este o tija metalica de vre-20 cm .Asta daca dupa ce restertezi merge doar in treptele 1 si 2 . revin-o cu un cod de diagnoza .in sistemul hidraulic schimbarea vitezelor 1 si 2 sunt separate de 3 .

spor la treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tija este acolo.

Problema a aparut brusc,mergeam cu 120/ora si brusc nu s-a mai accelerat.Am tras pe dreapta si apoi am restartat si a mers pina in viteza 4,apoi iarasi s-a aprit acceleratia.Restart si a inceput sa clipeasca 3 dupa care nu mai intra in 3 nicicum.

Unde sa ma mai uit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Topic inchis,am dat jos sistemul electrohidraulic si am schimbat pe timonerie manuala.

Un sfat posesorilor pe care aceasta cutie i-a dus la disperare...Faceti ca mine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!