Jump to content

Audi A4 Cabrio - Tuning


Slick

Postare recomandată

Ahaaa de-asta "ti-ai tras decapotabila" :)). Glumesc si sper sa nu fie cu suparare. Sa o stapanesti sanatos, sa te bucuri de ea. Da-i ce-i mai bun chiar daca dureaza mai mult pana strangi banii dar o sa merite.

Off-topic: Lupele bi-xenon care erau destinate lui Lupo, au mai fost intrebuintate? :D

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Slick

    39

  • ANdi B.

    13

  • Bogdan_wrc

    10

  • Kostas

    8

@Circoloco glumele sunt glume si nu se iau decat ca atare. Nu sunt motive de suparare :)

Da, lupele au fost montate. Nu am detaliat pe topic pt. ca de dupa operatiune s-a intamplat "marea schisma" dar intr-o zi am sa fac 2-3 foto sa le vedem. Sunt super...crede-ma!

P.S. Scuzati off-topic.

Modificat de Slick
Link către comentariu

dupa modificarile fizice ca sa spun asa:

- evacuare

- intercooler

- admisie

va veni si randul soft-ului

dupa care vom vedea...pastram turbina actuala...o schimbam...

proiectul abia incepe. Maine se lucreaza evacuarea...mmm :cheers:

Link către comentariu

Kostas nu il mai spama pe om :P Are la Buzau la cine sa isi faca soft is inca un tuner foarte bun!

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos si spor la modificari!

Motorul de 1.8T pe Audi(albastru :D ) e visul meu,ma bucur sa vad ca este un motor apreciat si de altii.Doua intrebari totusi:daca ai schimbat bara fata sa arate ca B7,ai schimbat cumva si volanul?Sau tot sigla rotunda o are?

Apropos de 13,nu-ti face griji,a fost o zi nasoala pentru multa lume,inclusiv pentru mine.

Drive safe! ;)

Modificat de cogdao
Link către comentariu

eu sincer nu ti-as recomanda sa schimbi turbina, asta daca vrei sa ai o masina fiabila pe care sa o poti folosi zi de zi.

referitor la soft, cu siguranta sunt destule persoane care sa se priceapa, dar asta nu inseamna ca nu poti incerca mai multe ca sa vezi ce este mai bun ;)

la revo de exemplu, un soft de test ca sa iti faci idee de potentialul masinii tale, este gratuit

Link către comentariu

De ce sa nu apelezi la cei mai buni ? Cum spune si Alex... Revo e pomul care face fructe si nu doar un fruct :)

Modificat de Kostas
Link către comentariu

Cel mai bine mergi pe Revo, Kostas iti va da detalii. Iar la partea cu evacuarea te putem ajuta noi. Eu sau Kostas te putem ajuta cu detalii :)

Oricum frumoasa masina!

Link către comentariu

Ca tot veni vorba de evacuare... Te asteptam la TopGear Romania sa vezi ce lucrari avem. De la Clio la Porsche, Lamborghini si Ferrari.

Sunt multi oameni care au plecat incantati de munca baietilor de acolo. Vino, stai de vorba cu baietii si apoi te decizi.

Link către comentariu

@cogdao - cu timpul masina va primi multe elemente de la S4 cabrio: volan, pedaliere, bord, RNS-E, dar actual ramane proiectul la care am inceput lucrul.

de soft se va ocupa Ginel un baiat de aici din Buzau care chiar se pricepe. Nu e prima data cand face asta. Ba mai mult baiatul e impatimit. Leonul lui si l-a urcat la peste 500 CP. Octavia II VRS dusa la peste 400 CP. Participa la toate competitiile drag interne, ba chiar se gandeste la rally..deci sunt pe maini bune.

@Kostas - apreciez sincer tot ce ai scris sa nu o iei in nume de rau. Chiar multmuesc frumos pentru invitatia facuta si sunt mai mult decat interesat in a ne vedea si discuta.

Multumesc tuturor care apreciaza masina. Promit sa o fac si mai frumoasa, desi am demonstrat deocamdata contrariu: stopul spate crapat, parbriz fisurat :D :)

@Alex@Audi - cam asta doresc si eu, sa mentin turbina actuala si sa scot maximul din ea. Ma gandesc totusi sa am si o masina de zi cu zi fiabila si sa nu stau numai prin service.

Modificat de Slick
Link către comentariu

@Slick: ai facut alegerea foarte buna cu ginel este un om de treaba si stie foarte bine ceea ce face. Masinile facute de el au luat premii la KO de restul nu stiu si nu am auzit sa fi facut ceva pe la KOE.

Link către comentariu
@Slick: ai facut alegerea foarte buna cu ginel este un om de treaba si stie foarte bine ceea ce face. Masinile facute de el au luat premii la KO de restul nu stiu si nu am auzit sa fi facut ceva pe la KOE.

Nu vreau sa creez o polemica.

1). Baietii fac softuri foarte bune, nu am testat personal, dar am cunostinte care au masinile modifucate de ei si sunt multumiti

2). Nu cred ca KOE din Romania are vreo relevanta, avand in vedere ca vin aceleasi masini ca la toate cursele din Romania si nu exista o comparatie si cu alti tuneri (straini), e ca si cum si merge la oricare alta cursa de pe la noi

3). Nu il obliga nimeni sa isi faca soft undeva, doar i s-au dat optiuni si alegerea trebuie facuta in functie de asteptarile fiecaruia (de ex. vrei sa nu-ti bati capul prea mult, apelezi la o firma cu o vasta experienta in domeniu, care a investit in teste si cercetare pentru motorizarea respectiva)

4). Trebuie luat in calcul si ce probleme au aparut dupa diverse modificari facute de diversi tuneri

Link către comentariu

Spor la lucru dar dorinta ta de a ajunge la 250 de cai putere si instalatia de GPL nu prea se pupa - parerea mea.

@alex - care tuneri, cei care au pus instalatia de GPL

Modificat de dan i
Link către comentariu

In romania s-a format idea ca instalatia GPL pe masina este instalatia saracului, ca strica masina, ca ... etc...etc.

In tarile civilizate si dau un exemplu Italia, cei care opteaza pentru instalatie GPL pot circula prin centrul Romei, unde ca sa circuli cu auto alimentat diesel sau benzina dai o caruta de bani. De ce acest beneficiu, pentru ca instalatia GPL este mai slab poluanta decat daca ai folosi diesel sau benzina. In tarile civilizate, orice incercare reusita de a polua mai putin si de a avea grija mai mare fata de mediu inconjurator este premiata. La noi e invers...uite saracu'...

La noi...a uita-l pe ala cu decapotabila are GPL isi ia o masina ca aia si merge cu gaz... in fine eu sunt satul de remarcile noastre pline de desteptaciune..

sa nu ma intelegi gresit Kostas ca nu e un afront personal, vorbeam de ce aud eu pe langa mine. Eu respect toate opiniile, dar asta nu inseamna ca daca imi expun si eu punctul de vedere il desconsider pe al tau. Stiu ca daca ai fi in locul meu nu ai face ca mine. Dar atat..

Daca as avea un Logan 1.4 normal ca nu as folosi GPL ca nu as mai ramane cu CP care sa traga masina. Dar in opinia mea din CP disponibili pe alimentarea pe benzina, raman destui pe care ii poate folosi GPL-ul (in cazul meu)

ex de masini cu instalatie GPL montata la instalatii-gpl-auto.ro

34610863.jpg

35094860.jpg

93215087.jpg

36443408.jpg

10607379.jpg

Modificat de Slick
Link către comentariu

In afara de Italia, sunt multe tari din EU, in care gasesti destul de greu GPL sau e sub alte forme.

Dar acum totusi, asa cum este TT-ul din pozele de mai sus, 3.2 V6, si sa pui GPL pe el e bataie de joc.. Pana una alta nimeni nu cred ca isi pune GPL ca sa salveze planeta. Pentru aia e autobuzul, tramvaiul, etc. Inteleg ratiunile financiare pt. GPL, chiar e economie destul de mare, dar atunci pentru ce si-a cumparat 3.2 respectivul de sus?

Link către comentariu

Cayenne si acel Audi... isi bat joc de ele.. asta e parerea mea si a lui Bebe. Eu respect parerile si deciziile tale... doar ca si eu mi-am spus parerea. Personal nu as face asa ceva. Nu o lua nici tu personal :) Doar discutam :)

Link către comentariu

Cayenne pe gpl, nu credeam sa vad, bad joke. Parca ar spune ca a avut bani de o masina mare, puternica, dar a ramas bani de benzina, la fel si in cazul TT-ului de 3.2. Masini cu motoare mai mici, axate pe economie da, in fine, desperate times call for desperate measures.

Sunt totusi foarte curios un dyno pe gpl vs benzina.

Link către comentariu

ca sa fiu si eu off-topic (cum au fost si altii deasupra mea): fratilor...aici in loc sa isi prezinte omul masina,cu bune si rele...cu chestii cu care nu suntem de acord sau care ne plac...a ajuns sa fie o alee din piata obor unde vanzatorii te trag de maneca sau iti sar in fata,doar-doar le cumperi legumele.

ma amuza noua latura a marketingului online ;)

Link către comentariu

oamenii ti-au zis astea, nu pt ca nu ar fi bine sa nu poluezi, doar ca daca vrei putere (e valabil si pt TT si pt Cayenne) nu are ce cauta combinatia cu GPL. si pt ca in multe cazuri GPL face mai rau la motor. mai ales la cele modificate.

Link către comentariu

@Muale ai inteles cam gresit. Nimeni nu face nici un marketing. Si da, fata de cele expuse la un moment dat se isca si dezbateri. Pune degetul pe marketin te rog.. :)

@Kostas desigur ca discutam...nu iau nimic in afront, dezbaterile constructive sunt apreciate de fiecare data

@Circoloco despre evacuare mai multe astazi. Dupa-amiaza merg sa iau masina. yessss

Modificat de Slick
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!