Jump to content

Audi A4 Cabrio - Tuning


Slick

Postare recomandată

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Slick

    39

  • ANdi B.

    13

  • Bogdan_wrc

    10

  • Kostas

    8

Asta e pentru prima dta cand aud ca motorul 1.8T este unul slab :)) Banuiesc ca iti dai seama ca noua generatie de 1.8TFSI este pornita din vechiul 1.8T, daca vechea generatie era atat de proasta nu cred ca o mai continuau :P

Link către comentariu

Bun, deci masina este actualmente o caruta, cam asta pot spune dupa ce astazi a fost pusa pe DYNO

problemele sunt si din cauza catalizatorului, pt ca imi apare eroare de catalizator pe care o sterg cu Vag-Com-ul din cand in cand

- benzina

http://youtu.be/Op2ZkLvcVV4

- GPL

http://youtu.be/c7T1BKVKvoA

- foto benzina

foto1im.jpg

- benzina - GPL

foto2sd.jpg

Link către comentariu

Te astept la Revo sa facem niste schimbari in bine la masina ta ;)

Lasa GPL in urma... Benzina ramane benzina... te vei bucurea de ea in fiecare clipa.

Link către comentariu

Vezi ca avem promotie pana la 31 decembrie.

Reducere 10 % si cadou un SPS care in mod normal costa 200 euro.

Ar fi 360 euro de la 400 si cadou... Revo SPS

Link către comentariu

Din cate vad ai facut dynoul la Buzau - Ginel, iti pot spune doar atat ia in calcul ca stai in Buzau si daca vrei modificari mai mari esti foaret aproape de Ginel si de dynoul lui. Eu ti-l recomand cu caldura este foarte capabil si stie ce face omul. El a avut o ibiza 1.8T care a facut-o racheta pe roti deci stie motorul foarte foarte bine. Cum zicea si Kostas uita de GPL, nu este solutia sa ai si performanta si oricum cati KM faci cu masina pe an de ai nevoie de GPL? Vezi ca in timp GPL-ul este daunator petnru motor, este coroziv. Deci parerea mea este sa urmezi sfaturile lui Ginel fa ce iti zice el si modifica NUMAI ce iti spune el si cum iti spune si o sa ai parte de rezultate foarte bune. Revo este un tuner foarte bun de top pe 1.8/2.0T dar eu mereu am preferat tunerul care imi este mie cel mai aproape si comod.

Numai bine

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

La Multi Ani tuturor impatimitilor VAG dar nu numai! Sa aveti un an cu sanatate, cu clipe frumoase si planurile si proiectele pentru care munciti si luptati sa se implineasca!

Au fost sarbatorile la mijloc si prin urmare am luat o pauza. Maine comandam evacuarea, pentru ca incep cu ea. O sa revin cu detalii.

Link către comentariu

plecasem pe idea Milltek CAT-BACK

pentru asta ofertele pe care le-am primit au variat de la 4411 lei la 1182 lire

pentru Supersprint oferta este de 6531 RON incl.TVA

asta imi cam depaseste bugetul proiectului meu, asa ca am optat pentru tobe 2 x Borla ProXS si 1 x Borla intermediara contrapresiune. Teava inox de buna calitate. Tot cu manopera ij jurul sumei de 2300 lei

Link către comentariu

Din punctul meu de vedere, mai bine optai pentru downpipe de banii astia sau ceva in plus.

Catback-ul schimba sunetul in principal si iti ofera o crestere insesizabila de putere.

Link către comentariu

da, are dreptate JUGul. downpipe-ul este f restrictiv la 1.8T. mai putin la cele cu K04, dar nu e cazul tau.

daca o faci, fa-o turbo-back si vei avea cel mai bun castig.

Link către comentariu

Apropo poti uita de toba intermediara, nu te ajuta la absolut nimic. Cel mai bine este sa ai un dowpipe marit si fara catalizator si o sa se auda ca in basme :)

LE: nu te sfatuiesc sa iei o solutie custom cel mai bine mergi pe producatori de renume, Milltek, Supersprint deoarece este foarte important designul intregului sistem de evacuare, totul se face pe calculator tinind cont de niste cote si calcule foarte exacte.

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu

+1 la ce a spus Andi. eu cam regret ca am facut evacuarea custom ca in timp a inceput sa arate urat. acum, as face un efort mai mare si as lua ceva firma. e posibil chiar in viitor sa fac asta.

Link către comentariu

Catalizatorul nu va mai exista. Sunt deacord si rezonez total la opiniile exprimate vis-a-vis de evacuarea de producator MIlltek, Supersprint...etc. Din pacate la momentul actual trebuie neaparat sa ma incadrez intr-un buget.

Nu cred ca acesta sa fie ultimul meu proiect. Sper ca situatia in viitor sa imi permita si accesul la mai bine. De visat oricum visez..

evacuarea va fi pe 63 mm

Modificat de Slick
Link către comentariu

Nu cred ca m-am facut bine inteles. E normal sa iti respecti bugetul daca mai mult nu poti/ nu e cazul acum, insa iti spuneam ca de aceeasi bani sau putin mai mult luat doar Downpipe de la producator cunoscut, atata tot.

De asemenea, la momentul actual nu stiu daca e bine sa renunti la catalizator: nu stiu ce castig poti obtine, dar cu sigurante nu mai scoti norma de poluare si nu are rost. Mai tarziu, odata cu downpipe, macar stii de ce nu mai treci ITP-ul. Vorba vine...:D

Link către comentariu

La benzina e foarte probabil sa NU te mai incadrezi in normal de poluare dar al diesel unde se testeaza doar opacitatea gazului daca nu ai catalizator si un soft foarte bun treci ITP-ul fara probleme, asta a fost si cazul meu.

Link către comentariu

il poti scoate si pui 2 flanse pe el si pe teava care-l inlocuieste.

sa-l montezi cand mai ai treaba la ITP. :) safe and sure.

Link către comentariu

dead line - luni 16 ianuarie - programarea evacuarii. Piesele au venit...o sa revin cu foto

pana atunci, astazi se aplica folie Lummar 21% pe spate, 35% pe geamurile din fata, scapam de badge-ul spate si punem folie rosie pe stop-uri...foto cand e gata

Link către comentariu

da...ieri nu a fost cea mai buna zi a mea.

dupa cum spuneam, am lasat masina lui Catalin (BridgePrest, stiu cei din Buzau ce si cum) pentru aplicat folie pe geamuri transparenta 21 spate si 35 fata + aplicat folie culoare rosie pe stopuri.

pe la ora 12 ma suna Catalin ca e gata masina. Ma bucuram ca un copil cand am vazut-o de cat de bine arata.

Pentru ca era foarte murdara am mers la o spalatorie. o Spala baietii, toate bune si frumoase pana cand ma invita sa o scot. Cand faceam manevrele pe acolo, mi-a intrat soarele in oglinda stanga si nu mai vedeam decat galben in fata ochilor. Galbenul pe care il vezi atunci dupa un blit puternic. Stiam ca am in spate un stalp si dadeam usor...foarte usor in marsarier. Cand am intuit eu ca am trecut de el .. am accelerat un pic mai tare. Bineinteles ca ma inselasem ca am trecut de el, iar cand am marit viteza, l-am nimerit exact cu stopul stanga spate.

ufff...da-te jos sa vezi ce ai facut .. :) stopul spart, bara zgariata..

in fine .. plec si ajung la serviciu..

dar parca nu aveam stare...

de la Catalin luase cateva bucati de autocolant de culoare rosie galbena si albastra din care am taiat cateva bucati la dimensiune 11 x 4.5 cm pentru a le lipi sub oglinda retrovizoare interioara sa formez un tricolor. Asa imi place mie...pt ca simt ca sunt roman.

Toate bune si frumoase, cobor la masina, dau oglina jos, lipesc galben, lipesc rosu si cand sa lipesc albastru observ ca acesta nu era la fel ca celelalte si cealalta parte avea culoare gri, iar materialul era mai gros...chipurile mai calitativ. Nu mi-am terminat planul .. gandindu-ma ca merg la Catalin sa iau si culoare albastra l;a fel ca celelalte.

Iau oglinda sa o pun la loc si cand ma chinuiam eu acolo..apas la un moment dat mai tare si plesneste parbrizul. M-a bufnit instant rasul ... si acum ma gandeam ce rol joc eu azi, in care film ..o fi adevarat scenariul ...:)))))

Lucruri bune s-au intamplat si ieri. Am castigat pe ebay.de licitatia pentru 2 jante originale RS4.

:)))

Link către comentariu

Acum cand am citit topicul asta imi explic de ce Lupo este pe la mine prin parcare dinainte de Anul nou. Si vad ca se misca foarte putin.....adica noul proprietar il plimba foarte putin.

Link către comentariu

propietarul este fosta mea sotie :D

mai are si un GVI TSI deci are cu ce se plimba :)

Modificat de Slick
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!