Jump to content

Audi A4 Cabrio - Tuning


Slick

Postare recomandată

Salutari din nou dragi prieteni !

De aproximativ un an de zile ma plimba un A4 - Cabrio - 2003

- motor 1.8T

- greutate 1610

- KW 120

masina are instalata de catre mine GPL BRC GENIUS

ce mai pot spune despre ea la acest moment este ca are resoftare. Nimic mai mult despre asta la momentul vorbirii, pentru ca abia astazi am luat legatura cu un amic, care mi-a citit softul si maine voi afla mai mult.

Motivul deschiderii topicului este de a va arata si de a discuta despre intentiile mele de a o ridica la 250 CP prin:

- redimensionare si modificare evacuare cap-coada si renuntare la catalizator

- kit admisie

- intercooler

despre asta va voi spune mai multe dupa ca voi dictuta cu Ginel - amicul care ma va ajuta in planul de tuning. Vom avea o sedinta tehnica maine si vom face planul de bataie.

Daca din Lupo am facut "o domnisoara frumoasa" din asta vreau sa scot un "taur".

Exterior masina detine:

- bara fata Hofele

- jante RS4 (replica :D)

- etrieri culoare rosie

the car:

foto6bz.jpg

foto1ww.jpg

foto2ru.jpg

foto3qq.jpg

foto4gl.jpg

foto5un.jpg

foto7q.jpg

foto8oy.jpg

foto9hw.jpg

foto10d.jpg

foto11ir.jpg

Modificat de Slick
Link către comentariu
  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Slick

    39

  • ANdi B.

    13

  • Bogdan_wrc

    10

  • Kostas

    8

a...pentru ca Laurentiu se ocupa in mod serios si profesionist de instalatiile de gaz, firma lui a avut placerea de a-l gazdui pe domnul din imagine imbracat in rosu (ca i-am uitat numele pentru ca nu mi-a lasat o carte de vizita) seful tehnic de la BRC Italia.

masina a fost evaluata si injectoarele de gaz sunt incarcate in blana la 75% din potential, deci proiectul meu de modificare va fi suportat cu succes si de catre instalatia de gaz, fara a mai fi nevoit sa o modific.

foto

foto1zrl.jpg

foto2wi.jpg

foto3kp.jpg

Link către comentariu

nici nu vor pasarelele o tura cu masinuta asta frumoasa :icon_cheesygrin: sa o stapanesti sanatos :icon_thumleft:

Link către comentariu

sa face casting :) ... glumesc ...

ms de urari, asemenea

Modificat de Slick
Link către comentariu

@ANdi B. pe gaz ..cand nu "e" bani de benzina :)

in proiectul meu totul pleaca de la tipul de turbina pe care il am. Inca nu am reusit sa il aflu fara sa desfacem. Ma poate ajuta cineva in sensul asta?...sa imi spuna 100% daca e K03 sau K03s?

WAUZZZ8H23K029713 - serie sasiu

BFB - tip motor

2003 - an fabricatie

am aflat ca, codul de piesa al turbo este 058145703N - dar tot nu stiu daca e K03 sau K03s

pls help

multumesc anticipat tuturor

Link către comentariu

@ANdi B. pe gaz ..cand nu "e" bani de benzina :)

in proiectul meu totul pleaca de la tipul de turbina pe care il am. Inca nu am reusit sa il aflu fara sa desfacem. Ma poate ajuta cineva in sensul asta?...sa imi spuna 100% daca e K03 sau K03s?

WAUZZZ8H23K029713 - serie sasiu

BFB - tip motor

2003 - an fabricatie

am aflat ca, codul de piesa al turbo este 058145703N - dar tot nu stiu daca e K03 sau K03s

pls help

multumesc anticipat tuturor

este K03 turbina ta.

Link către comentariu

Dear Sir,

thank you for your interest in our products.

First of all, we don't produce any turbo that we call K03S. But I hope I can

answer your questions with the following explanations.

All the following turbos have the same installation dimensions and

thermodynamical performance. The differences are only in the actuator that

opens the turbine bypass valve:

K03-011 (5303 988 0011) 150 hp, 65 N actuator

K03-026 180 hp, 85 N actuator

K03-035 180 hp, 85 N actuator

K03-044 150 hp, 65 N actuator

K03-045 156 hp (Ibiza Cupra), 85 N actuator with 2 ports

K03-049 150 hp (Sharan/Alhambra), 65 N actuator

The 180 hp versions have an actuator with a higher opening force due to the

higher exhaust gas pressure (which is a consequence of the higher boost

pressure). Otherwise the valve would be pushed open by the exhaust gas

pressure.

The following turbos are a further development (since 2000) and have an

improved and slightly larger compressor while using the same turbine (still

with the same installation dimensions):

K03-052 180 hp, 85 N actuator

K03-053 150 hp, 85 N actuator

K03-058 150 hp/180 hp, 85 N actuator

Consequentially, putting a 180 hp turbo on a 150 hp engine will not bring

about any change in performance, but putting on a K03-052/053/058 instead of

the older versions will bring a slight improvement in engine efficiency.

Additionally, with re-mapping the ECU you can achieve about 215 hp without

danger of overspeeding the turbo. With the older turbos, 195 hp is the

limit.

With the K04 that's also commonly used (5304 950 0001) the power output

should not be more than 220 hp. That means, changing a K03-052/053/058

against a K04 does not make a lot of sense.

I hope that these details answer your questions. If you need more info, one

of our service distributors will be glad to help you. Their addresses are on

our website www.turbodriven.com.

Mit freundlichen Gr??en/Best regards,

BorgWarner Turbo Systems GmbH

Link către comentariu

o evacuare milltek admisie evo ms si soft revo si o faci racheta decapotabila :P

Link către comentariu

@Bogdan_wrc - mercic, dar daca mototul meu este de 163HP?

eu de cand am postat, cautand, am ajuns la concluzia ca turbo este K03. Am i right?

Modificat de Slick
Link către comentariu

ce mai pot spune despre ea la acest moment este ca are resoftare.

despre asta va voi spune mai multe dupa ca voi dictuta cu Ginel - amicul care ma va ajuta in planul de tuning.

soft revo

FAIL :P

Link către comentariu

am inteles totul de printre randuri :), cu cine pot lua legatura?

Modificat de Slick
Link către comentariu

@Bogdan_wrc - mercic, dar daca mototul meu este de 163HP?

eu de cand am postat, cautand, am ajuns la concluzia ca turbo este K03. Am i right?

99% cred ca intre motoarele de 150 si 163 de cai e doar vb de diferenta de soft...

cine-ti face softul poate compara fisierele intre un 1.8T de 150 si al tau.

eu asa am facut intre cel de 210 si 225. si am aflat ca e doar 0.1 diferenta de presiune in turbina.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

wrc-ule de ce e fail softul de la rev pentru 1.8T?

gata am inteles acum :P

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu

eu nu vad cu ochi buni 1.8T+GPL...dar asta e parerea mea. asa cum e parerea mea...ca apare ditamai reclama intre posturi...dar fiecare face ce alegere vrea. :)

andi nu softul e FAIL, stii f bine. din contra. dar ma bucur ca ai inteles. nu vreau sa creez polemici fara sfarsit.

Link către comentariu

nu iti face griji am inteles :) Stiu ca ai intentii bune si foarte pertinente :)

Link către comentariu

Eu prin constructia mea aleg ce-i mai bun de fiecare data, in orice domeniu.

Eu nu vreau un cal breaz ci un pursange, asa ca REVO it will be.

Link către comentariu

eu zic ca motorul 1,8 e deja slabut din toate punctele de vedere. aprindere, consum ulei, etc asa ca nu vad sensul acestui tuning. va fi o cheltuiala inutila ,parerea mea. sa ne tii la curent totusi. iti pot face un soft pt 200euro care te va ajuta mai mult sa stii, din tobe si intercooler nu cred ca o sa castigi 40cp

Link către comentariu

sunt curios ce experiente ai tu cu 1.8T....

a mea (care e unul dintre cele mai impinse 1.8Turi din FABRICA) are 190.000km, cu soft de la 121.000. stage 2 de pe la 160.000.

consum de ulei...mic (dar normal, avand in vedere modul de mers).

bobinele au primit un update de curand, gratis la dealer...deci nu mai sunt probleme cu ele.

e chiar unu dintre cele mai reusite motoare pe benzina de la VAG.

de aia se vinde de prin anii 90...si inca il poti gasi pe masini noi.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!