Jump to content

My daily driver - Polo GTI 6R


fuscobal

Postare recomandată

Ai pentru ce sa te oftici wrc-ule. A fost frumos! :) A fost ca in zilele bune.

Link către comentariu

cred :) am vazut pozele. sunt din ce in ce mai rare ocaziile astea...din pacate.

Link către comentariu

Bogdanel, e greu sa compari o masina de 20k Euro cu una de 80k Euro. Logic ca 335i arata mai bine (mie personal 335 si m3 mi se par de departe cele mai misto masini din gama actuala Bmw). Eu sunt multumit ca am reusit sa o aduc unde vroiam cu o investitie minima. O sa mai vina sway-bars, un soft si poate un CAI. Interesant a fost ca temperatura la ulei n-a sarit de 110grd, deci pentru mers sportiv pe cateva zeci de km nu este nevoie de racire suplimentara !

Link către comentariu

da, nae, stiu :) tocmai de aia m-a mirat compartia colegului.

Link către comentariu

acum nu va luati de mine ca imi place mai mult polo :lol: , imi place si pentru ca e mai usor de tinut ca un bmw 335i, cel putin pentru mine :) ! nu vreau sa fac comparatie pentru ca e clar cine e castigator, da m-o atras polo pur si simplu!

Link către comentariu
  • 7 months later...

Polo a ajuns deja la 40.000km si prima interventie a constat in schimbarea flanselor amortizoarelor care incepusera sa faca zgomote (gropi + suspensie B14 = love...not). In rest masina merge bine si se apropie deja de revizia cu numarul 3 !

Link către comentariu

Ce flanse ai pus? Cat a costat manopera?

Send from my Sony Xperia S

Link către comentariu

320ron ambele flanse cu tot cu manopera la Lecarro in Ploiesti. Flansele sunt Oem !

Link către comentariu

Ai mers ceva cu masina...numai eu de cate ori te vad pe DN. Te-am vazut si ieri si azi dimineata si de multe alte ori. :D

Link către comentariu

Si eu te vad dimineata de dimineata pe Aviator Serbanescu spre Baneasa :D Avem aceeasi ora de mers la birou presupun :P

Link către comentariu
  • 6 months later...

A sosit din nou vremea sa schimb flansele amortizoarelor si de data asta am ales Febi Bilstein (din astea am pus pe Golf dupa recomandarile unora de pe afara si de atunci n-am mai avut cloncaneli). Am decis sa schimb si tamponul inferior al motorului si am luat un Vibratechnics. Saptamana viitoare revin cu impresii dupa montaj !

 

ws7x.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

r72a.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link către comentariu

Ti se trage de la barele alea de deasupra :))

Frumos polonicul, te-am vazut azi pana in Saftica

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Acum vreo saptamana am montat tamponul de motor si acum a disparut complet acel scartait de pneuri enervant de la plecarea de pe loc. Primele 2-3 zile sunt critice, zbarnaie tot in masina si simti orice missfire sau mers neregulat, dupa care se rodeaza si devine decent. Vibratii sunt in continuare ceva mai multe decat stoc dar nimic deranjant, in schimb motorul nu mai flexeaza, plecarile-s mult mai ferme si a disparut wheel-hop-ul !

 

k4hz.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

4sbj.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link către comentariu
  • 2 months later...

Dupa ceva mers cu noul tampon, vibratiile s-au stabilizat dar la plecare de pe loc (mai ales cand motorul e rece) sunt destul de puternice in habitaclu si cam intra in rezonanta interiorul. Asta se datoreaza si DSG-ului care tine turatia foarte jos. In mers, totul e cat se poate de ok. In alta ordine de idei, cand am dat jos gumele de vara Dunlop SP Sport Maxx pentru a le schimba cu cele de iarna (au 2 ani si cam 60.000km) am constatat ca cele pe fata sunt fisurate pe tot conturul interior si nu mai pot fi puse la loc desi carne mai aveau pentru vreo 30.000km lejer ! Probabil talonul foarte mic si suspensia sport si-au lasat amprenta asupra lor !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Nu e din talon, e din calitatea cauciucului.La fel am patit si eu tot cu SP Sport Maxx, aveau fisuri pe toata circumferinta.

Link către comentariu

Un motiv in plus sa nu mai iau asa ceva. Oricum sunt mediocre ca si performante, in special plecarea de pe loc si franarea. In plus, cand e cald scartaie la cea mai usoara plecare de pe loc. Nici nu mai stiam vara cum sa plec de la semafor sa nu zica lumea ca-s cocalar si rup acceleratia la plecare !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Voi vedea pana la primavara dar probabil GY Asymmetric sau Michelin PS3 . Din pacate 215/40/17 e o dimensiune cam atipica asa ca e posibil sa maresc la 215/45/17 asa cum am facut si la gumele de iarna. Talonul ala de 40 e criminal si la gropi si la mersul mai tare pe viraje (nu lucreaza prea bine cu suspensia) !

Link către comentariu

Ce parere aveti de Goodyear Asymmetric pt un daily driver? In teste a iesit bine...

Eu le folosesc zilnic de vreo 3 ani si sunt multumit de ele. De ce iti faci griji ca n-ar merge pe daily-driver?

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Zilele trecute a pocnit prima bobina. La revizia din toamna trecuta am schimbat doar bujiile crezand ca bobinele vor mai tine dar iata ca la 62.000km s-a dus prima. Am decis sa le inlocuiesc pe toate 4 si am luat Beru ca fiind cele mai ieftine (oricum OEm pot fi Beru sau Bosch dar la pret dublu) !

 

PS : Multumiri colegului vali_devill care mi-a lasat o bobina pana le-am comandat pe ale mele !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Cam pe la 70-75k km am observat ca expira bobinele la fsi-urile mici.Poate la tine putin mai devreme ca le-au ros caii in plus mai repede.

Alte probleme ai mai avut pana acum cu ea?

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Nimic deocamdata dar nici nu a fost fortata in vreun fel. Am pus Beru pentru ca pe original pretul era dublu (si tot ce se poate sa fi fost tot Beru la origine) !

Link către comentariu
  • 1 month later...

Intrucat gumele mele de vara Dunlop Sp Maxx, mediocre de altfel, erau fisurate pe tot conturul la rotile fata, trebuiau schimbate. Aveau vreo 40.000km si destula carne pentru inca 2 sezoane dar acele fisuri nu-mi dadeau pace. Intamplarea fericita a facut ca, putin inainte de inlocuirea programata a gumelor, Michelin Romania sa ofere spre testare 2 seturi de cauciucuri Michelin la noi pe forum. Unul dintre ele a ajuns la mine si am ales sa fie PS3 (Supersport nu se fabricau pe marimea asta). Gumele au intrat pe masina joia trecuta la 62.745km si de acum incolo vor avea aici un jurnal actualizat periodic al comportarii. Presiunea setata a fost cea recomandata pentru 2 persoane + bagaj, respectiv 2.7bar pe fata si 2.5bar pe spate. Momentan masina se simte mai rigida decat inainte dar Dunlopurile au mers la 2.4bar, asa ca e oarecum normal. In plu, noile cauciucuri nu-s inca rodate asa ca voi reveni cu impresii. Pana acum, singura constatare a fost raspunsul mai bun la schimbari bruste de directie. Astept vremuri mai bune pentru un test mai relevant al PS3-urilor si suspensiei B14 pe un drum de munte !

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!