Jump to content

My daily driver - Polo GTI 6R


fuscobal

Postare recomandată

Astazi am reusit sa pun si furtunele de frana Goodridge pe fata + Motul RBF660. Spre surpriza mea diferenta de raspuns a pedalei de frana a fost destul de mare, mai mare decat la Golf. Acum frana este foarte tactila, cam cat poti cere de la acest sistem de franare ! Explicatia probabila este ca, daca furtunele de frana ale sistemului de franare de S3/R32 pe care le aveam pe Golf erau dintr-un cauciuc foarte dur si pareau ransforsate zdravan, astea de pe Polo erau cam fleasca !

Link către comentariu

Salut fuscobal,

Felicitari pentru masina, nu stiu daca ti-am spus :).

Am si eu o intrebare si te rog sa mi-o detaliezi tu si circoloco in mod special ca voi aveti Polo GTI cu padele (daca nu ma insel) si cei cu G6 GTI cutie automata cu padele.

O sa spun ca as dori sa-mi achizitionez si eu un Polo GTI cu padele, dar... Am cerut un "test-drive" cu Polo GTI si mi s-a dat un G6 GTI cutie automata si padele. Eu credeam ca in modul sport schimbi tu singur vitezele din padele, dar se pare ca nu am inteles corect, iar daca nu schimbi vitezele timp ca cateva secunde se schimba automat, iar acest G6 GTI schimba singur sunt 6000 rpm. Vreau sa stiu daca acesta era limitat si daca intradevar merita padelele pe volan si cum functioneaza.

Scuze de greseala, am remediat brdgs,

Cu respect, Alex B

Modificat de fpalexb
Link către comentariu

Vezi ca i-ai amestecat...aici e topicul lui fusco,hahaha...brgds

Link către comentariu

In D schimba ea in functie de cum apesi acceleratia

In S creste relantiul la 1000rpm si schimba la 7000rpm (rosu). Te mentine mereu in cuplu si cand apesi acceleratia, raspunsul vine imediat.

In D+/- care este acelasi lucru cu padelele, schimbi tu cand vrei cu conditia sa nu ajungi la 7000rpm. Acolo intra in protectie si schimba singura.

Cam asta e cu DSG si padele.

Link către comentariu

Am trecut azi unul pe langa altul pe Vlad Tepes(mergeai spre giratoriu).Ulterior am realizat ca erai tu.

Te salut aici ;)

Modificat de TIBI_84
Link către comentariu

In Ploiesti ? O gasesti parcata pe Caragiale aproape zilnic :)

Link către comentariu

Am vazut-o si eu astazi pe Caragiale,curata,la umbra. Foarte frumoasa,iese in evidenta. :)

Link către comentariu

Da,uitandu-ma in retrovizoare ti-am zarit stickerul alb de pe luneta

Link către comentariu

Si pentru ca in weekendul trecut am avut ocazia sa o testez pentru prima oara mai serios pe Cheia, ceva mentiuni :

1) Suspensia este exemplara din toate punctele de vedere (denivelari scurte si ample, schimbari de directie). Avand in vedere faptul ca si in oras este foarte rafinata prin gropi micute sau peste sine de tramvai cred ca nu are minusuri

2) Placutele de frana au inceput sa scartaie ceva mai rau dar sunt foarte puternice si modulabile. Din pacate balanta fata-spate a avut de suferit, spatele ramanand rau in urma. Trebuie placuta mai buna si pe spate clar

3) Cauciucurile Dunlop Sport Maxx sunt niste epave...nu am putut sa cred ca un cauciuc poate fi atat de prost pe franare. Efectiv s-a comportat ca un Matador sau Montana, blocand rotile si la cele mai usoare franari, ca sa nu mai zic ca scartaie ca un all season la cea mai mica frana sau acceleratie. Pe viraj au stat decent pentru categoria din care fac parte.

Link către comentariu

Fusco, tu ai pus placuta de anduranta (care e cam ce e mai bun pe piata) pe o masina relativ usoara, cu furtune si ce ii mai trebuie si ai pretentii sa franeze mai bine, in aceleasi conditii?! Pe bune... Dupa mine e ca si cum ti-ai pune un semislick soft/supersoft si ai fi uimit ca ai fade in frane...

E clar ca acum esti departe de ce pot cauciucurile si franarea e singura care iti arata asta. Pt ca pe curbe mergi cat te tine masina si cohonele iar pe acceleratie, din nou, cauciucurile/aderenta

Link către comentariu
Master_Blaster

Cand pui niste poze cu masina coborata?

Link către comentariu

Confirm ca suspensia e similara cu cea OEM, atat cat am mers cu ea. Pe curbe nu stiu dar sigur m-ai pus pe ganduri cu B14-le. Cand ne mai vedem mi-ar placea o tura putin mai tare.

Lucrurile negative ale suspensiei OEM de care mi-ai spus, cred ca le-am resimtit si eu.

Link către comentariu

Zyxone, parca zici ca m-am nascut ieri si n-am condus prea mult pana acu de ma pacalesc asa usor. Am zis ca la cea mai USOARA franare masina se duce taras, nu ca dau blana in frana si am pretentia sa reziste guma la placuta aia. Evident, stiam si eu ca placuta este mult peste gumele pe care le am dar cu siguranta nu trebuie sa blocheze cand pedala de frana este apasata la 20%-30%. Pe acceleratie, atunci cand aveam suspensia stock, daca incercam sa plec PUTIN mai tare de la semafor, nicidecum blana, scartaia ca Loganul guma, iar asta nu mai are nicio legatura cu placuta de frana. Acum cu suspensia accelereaza ceva mai bine dar tot se aude scartaiala aia daca fortez ceva mai tare. Perceptia mea generala este ca acest cauciuc nu reuseste sa dezvolte un coeficient de frecare rezonabil longitudinal (frana sau acceleratie) in schimb la cel transversal este ok !

O sa pun poze cu ea caborata cand voi ajunge la o intalnire pe lumina (probabil Duminica la Junior daca ajung)

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

se vede super bine, doar ca parca pe fata e mai lasata cu 2-3-4-5mm. de auzit scartaituri nu am apucat :) ca era un TT RS care acoperea totul :P

Link către comentariu

Arata bine suspensia asta a ta,ai idee pe acc ce se poate pune ?Ca nu prea sunt multumit de actualele ..

Modificat de TDR
Link către comentariu

Pentu ACC exista o varianta de la KW. Bilstein face doar varianta proprie, cu "ACC-ul" lor.

Modificat de JUG
Link către comentariu

KW DDC, sau se poate pune KW ACC Delete Box si apoi poti pune orice suspensie aftermarket fara sa ai eroare in bord

Link către comentariu

Eu cred ca auzeai scartaiturile de la mine :)) Dar culmea... dupa asta nu mai fac asa tare!

Daca as fi putut sa merg tot drumul alert... poate se potoleau de tot!

Link către comentariu

de la tine se auzeam pe scarile alea metalice :P

Link către comentariu

Chiar asa doctore, de ce mergeai asa incet ?

Link către comentariu

In D schimba ea in functie de cum apesi acceleratia

In S creste relantiul la 1000rpm si schimba la 7000rpm (rosu). Te mentine mereu in cuplu si cand apesi acceleratia, raspunsul vine imediat.

In D+/- care este acelasi lucru cu padelele, schimbi tu cand vrei cu conditia sa nu ajungi la 7000rpm. Acolo intra in protectie si schimba singura.

Cam asta e cu DSG si padele.

Mai adaug eu un mod si anume la D, fara a trece in modul D+/- daca actionezi padelele treci pe modul manual. Daca pastrezi o treapta de viteza mai mulde 10 sau 15 secunde trece automat in D. Poti trece si tu in modul D daca actionezi timp de 2 s padela "+".

Link către comentariu

Chiar asa doctore, de ce mergeai asa incet ?

Imi intra limitatorul de viteza din dreapta :)) Dupa primele accelerari, franari n-a mai rezistat...

Poate data viitoare vin mai usor :)

Link către comentariu

Banuiam eu ca ar fi ceva de genu ca parca nu erai tu :) Eu tre sa schimb gumele dar le las pe astea anul asta si la anu incerc ce ai tu acu !

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

felicitari pentru masina, este superba! chiar ieri am vazut un polo gti in parcarea kaufland de aici din sebes, era alb ca al tau, am ramas impresionat de cat de bine poate sa arate, si culmea ca era si un seria 3 coupe linga el, da tot mai frumos era polo :lol: ! tot respectu :icon_thumleft:

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!