Jump to content

My daily driver - Polo GTI 6R


fuscobal

Postare recomandată

La KAF se dau geamurile jos ca sa se lipeasca bine pe tot geamul, si poti deschide geamul imediat cum pleci. Din punctul meu de vedere asa e cel mai bine.

Mai sunt alte firme care nu dau geamul jos si pun folia doar pe partea vizibila a geamului, si trebuie sa astepti 2 zile pana sa poti deschide geamul

Link către comentariu

Si eu mi-am dat geamurile jos cand mi-am pus folie si de peste 3 ani n-am avut nicio problema.

Link către comentariu

Dap, au si trecut 2 zile. De azi pot sa deschid geamurile !

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ceva updateuri :

- Am comandat Bilstein B14 pentru ca suspensia stock nu a auzit de ruliu

- Am comandat furtune metalice Goodridge si lichid Motul RBF660

- Pentru ca nimeni nu face placute aftermarket pentru Polo 6R GTI, m-am gandit sa fac unele pe comanda care sa inlocuiasca ciupercile pe care le am acum. Pentru asta am desfacut in parcare frana pe o parte si am scos placutele sa le desenez amprenta. Fenomenul simpatic a fost ca-s identice cu alea de Golf 5 GTI asa ca pot sa comand orice placuta pe cod de Golf. Probabil voi merge pe Carbotech, Pagid sau Endless !

PS : Pozele vin cand scap de ploi si reusesc sa instalez toate de mai sus !

Link către comentariu

Felicitări pentru alegere man. Nu am prea avut timp de forum în ultima vreme și nu mai sunt la curent cu ce se petrece pe aici. Am de recuperat :))

Dacă pui plăcuțe mai dure, lași discurile stoc?

Link către comentariu

Bravo nea. La inceput spuneai ca doar swaybars ii pui, ca e confortabila... :D

Stiam ca nu o sa te poti abtine

Link către comentariu

Teff, am zis ca nu-i fac nimic hardcore dar ceva frane si suspensie am vrut de la bun inceput pentru ca stock e putin scary la viteze peste 100kmh ! Las discurile stoc...nu-i nici o problema la mers usor sportiv, doar pe circuit ar putea aparea probleme cu ele dar nu e cazul !

Link către comentariu

Pai daca nu a auzit de ruliu, de ce o mai schimbi?! :)) - cred ca ai vrut sa zici altceva...

Spor la toate! Dar sincer, pacat ca incepi si cu asta. Asa, incet-incet... ajungi departe ;)

Link către comentariu

Cred ca ma confunzi cu altii :lol: Eu stiu foarte bine ce am de gand sa-i fac si cand sa ma opresc. Vreau doar sa o aduc la un nivel de performanta pe care eu il consider decent !

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Astazi am montat suspensia B14 si placutele Pagid RS29. Furtunele Goodridge nu s-au potrivit nici pe fata, nici pe spate, motiv pentru care inclin sa cred ca au gresit comanda englezii. Primele impresii sunt amestecate, in sensul ca desi exista progres clar, ma asteptam la mai mult de la suspensie. Este totusi posibil sa nu fie vina ei ci a sway-bar-ului fata foarte subtire de numai 16mm !!! Directia a ramas in continuare destul de vaga iar raspunsul intarziat. Voi adauga in curand un sway-bar pe fata pentru a vedea cum se schimba comportamentul. Pe spate, puntea fiind rigida, doar Whiteline Australia a scos un sway-bar (nici macar nu stiu unde naiba se monteaza asta). In ce priveste garda la sol, am coborat fata cu 2cm si spatele cu 3cm fata de stock.

Distante centru roata - aripa :

Stock fata > 347mm

Stock spate > 360mm

Bilstein fata > 327mm

Bilstein spate > 330mm

De la acest punct pe spate mai pot cobora doar vreo 5mm in timp ce pe fata inca vreo 30mm lejer !

Pozele facute cu telefonul pentru ca n-am avut aparatul la mine :

b146m.jpg

Uploaded with ImageShack.us

b145g.jpg

Uploaded with ImageShack.us

b144g.jpg

Uploaded with ImageShack.us

b143j.jpg

Uploaded with ImageShack.us

b142kf.jpg

Uploaded with ImageShack.us

b141.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link către comentariu

Chiar este un daily driver :) . Inca ceva precizari :

- Suspensia este cam la fel de comfortabila ca si stock chiar daca rebound-ul este mult mai rapid si urmareste foarte bine denivelarile scurte ale drumului.

- Placuta de frana RS29 se simte complet diferit fata de aceeasi placuta de pe Golf din cauza diferentei mari intre sistemele de franare. Pe Polo este mult mai vaga si tine putin mai jos decat stock dar mult mai bine.

Link către comentariu

Pentru ca :

- musca foarte bine de la rece

- nu fac zgomot aproape deloc

- sunt foarte durabile si e posibil sa tina toata durata de viata a masinii

Link către comentariu

Daca durabilitatea este asa mare, discul stoc nu are de suferit? Mai e un aspect: viata ei la tine sau urmatorii 20 de ani cat va rula ? :)

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Bineinteles ca va avea de suferit atat timp cat franarea va fi imbunatatita. Frecarea e forta care guverneaza frana; cu cat e mai puternica si mai eficienta, cu atat te opresti mai repede, respectiv uzezi discul mai repede.

Altfel nu se poate.

Link către comentariu

Ma gandeam sa nu fie un dezechilibru prea mare intre cele doua componente si sa duca la ovalizarea discului prematur.

Nu schimbi placutele, dar daca schimb discurile ca pe placute iar nu e ok

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Ovalizarea e cam greu sa apara la cum merg cu masina. Discul se va uza mai repede cu foarte putin la cum se merge cu masina !

Link către comentariu

Pt 1-2 track dayuri pe an in rest daily driver mi-ai recomanda Pagid blue (RS4-2), orange(RS4-4) sau yellow (RS29)? Sau ceva complet banal si ieftin gen Textar? M-ar interesa sa tina si reci sa nu ma trezesc naiba fara frane daca trebuie sa franez pe autostrada dupa cateva minute de tempomat si sa nu faca zgomot (rau). Montate pe "celebrul" NQSBBK (brembo monobloc alu 4-pot pe discuri 312mm).

Link către comentariu

Eu pe AP Racing am avut Pagid RS4-2 (blue) si era ok si la rece.

Poti incerca si un Carbotech

Link către comentariu

Spb, vrei prea multe de la o singura placuta. Rs29 sunt ce-ti trebuie dar scartaie putin (le poti auzi la mine). Carbotech aunt foarte bune dar tine cont de zgomotul mare si necesitatea rectificarii discurilor !

Link către comentariu

Asa e... daca ar face si carnati placutele astea ar fi ideale :).

Daca viitoare cand ajung in Bucuresti poate ai o jumatate de ora sa le "ascult" si eu.

Sa stapanesti sanatos masina. Cred ca e cea mai concentrata reteta de tehnologie din lume.. dsg 7 trepte si motor cu dubla supra alimentare intr-un pachet asa mic.

Modificat de spb
Link către comentariu

Multam spb...e intr-adevar un motor destul de complex dar nu lipsit de probleme. Inca mai e de perfectionat la el !

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!