Jump to content

My daily driver - Polo GTI 6R


fuscobal

Postare recomandată

Foarte interesant, nu stiam ca G6 GTI are asa putin. GTI-ul meu are 1489Kg in talon deci ar fi 220Kg in minus !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

GTIul meu, Mk V 3 usi, are 1360kg pe cantar, cum de e al tau asa greu?

Sa folosesti cu placere Super Polonicul!

Link către comentariu

E aiurea treaba cu greutatile masinilor. Cel mai bine afli pe un cantar bun. La mine in talon scrie 1152 kg, iar la astia de la PBN, in program, le zice ca masina are 1080 si ceva de kg..deci nu mai stiu ce sa zic..

Modificat de qwk
Link către comentariu

Pai de asta intrebam daca cu sau fara sofer. Greutatea din talon se da cu sofer de 75Kg si ceva benzina. Golful va avea in primavara pe la vreo 1480-1500Kg dar cu mine in el si cam 30L de benzina. In situatia asta, greutatea masinii complet goale va fi cam 1370-1390Kg !

Link către comentariu

Atat de mult? Daca el are 1489 in talon are tot 1480 cu tine in el dupa ce ai redus atata greutate? Nu mai inteleg...

Link către comentariu

Hai sa-ti explic pe etape Rave :

1) Masina conform talon are 1489Kg, greutate care se da cu sofer de 75Kg si rezervorul plin.

2) Masina mea va ajunge la 1480Kg in primavara cu mine in ea (85Kg) si cam 30L benzina. Greutatea este asa mare pentru ca, desi am scos multe de pe ea, inca am sistemul audio care anuleaza destul de mult din ce am scos. Dupa ultimele modificari, sistemul audio mai cantareste cam 40Kg (amplificatoarele + portierle fata). Subwooferul nu l-am pus in calcul pentru ca il scot atunci cand plec pe circuit.

Link către comentariu

1360kg fara mine, cu 12-13L in rezervor. Asta era pe cantar. In talon vad ca scrie 1489kg :scratch:. Adica 1360kg masina + sofer 75kg + ~55kg benzina...cred...

Link către comentariu

Exact ce spuneam :) N-avea cum sa fie diferenta asa de mare intre 2 GTI-uri indiferent de dotari In ce priveste muzica, e mult prea complicat sa ma apuc de la 0 sa fac Polo SQ car acum. Necesita investitii majore si vreau ca Polo sa ramana cat mai aproape de OEM pentru o vanzare mai usoara daca va fi cazul. Golf va ramane masina pentru pasiuni. Are deja o varsta si prea multe modificari ca sa mai merite vanzarea !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Frumoasa masinuta si cati mai multi km cu ea.Imi plac mai ales farurile bi-xenon cu led-uri, arata mai agresiva.Cred ca un Polo cu asa un motor si cuplat la un DSG plus greutate mai scazuta ca la un Golf prin oras ii un Speedy Gonzales.

Link către comentariu

E iutica ce-i drept. Mai degraba as lucra la raspunsul acceleratiei decat la mai multa putere !

Link către comentariu

Pai de altceva nu cred ca are nevoie pentru daily. Pana si suspensia ar trebui sa fie ok.

OT: vreau sa aud si eu Golful tau odata :)

Link către comentariu

Pai cand vine primavara si se incalzeste afara reluam si noi intalnirile de la CP si se rezolva !

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Salut si felicitari pentru achizitie.

Am rugamintea daca se poate sa-mi dai mai multe detalii despre acesta masina. Doresc sa-mi achizitionez si eu acest model de aproximativ 1 an de zile si doream cat mai multe informatii despre ea; in primul rand daca merita motorul, daca iti ofera adrenalina suficienta, nu sunt un extremist, lucruri simple, intretinere, consum, casco, etc. Doresc sa stiu daca am bani sa o intretin si daca merita. Cu respect, Alex B.

Link către comentariu

Salut ! Revin cu o rugaminte,ajuta-ma cu un sfat avizat,am ales sa pun pe jantele Denver 7J x 17,anvelope 205/45 ZR 17 si nu cele date de producator 215/40 R 17,asta datorita faptului ca as vrea putin confort in plus,este OK ?Te rog asta deoarece stiu ca tu ai pus chiar 215/45 R 17 pe Polo.Multumesc

Link către comentariu

fpalexb, din punct de vedere al intretinerii nu cred ca trebuie sa-ti faci griji iar taxele si impozitele sunt desigur mici datorita cilindreei si a faptului ca masina este generatie noua (euro5). In ce priveste adrenalina, este o notiune diferita de la om la om. Masina este destul de potenta la 180CP si 1270Kg dar se poate creste puterea spre 230-240CP cu ceva modificari daca se vrea neaparat (s-a facut deja pe afara). Suspensia lucreaza destul de rafinat, franarea e decenta dar perfectibila, gumele trebuie categoric sa aiba balon mai mare, nu numai pentru comfort ci si pentru grip pe drum virajat. 225/40/17 are balonul mult prea mic pentru a lucra corectcu suspensia.

B 06 FRE, n-am apucat sa merg decat vreo 100km cu astea de iarna pentru ca de cand au venit zapezile n-am mai miscat masina (am mers cu alta). Masina merge perfect si dupa cum am spus, APR a facut in state un POLO GTI de circuit cu 225/45/17. Iti imaginezi ca daca ei n-au probleme cu aia, n-o sa ai nici tu, mai ales daca pui 205 !

Link către comentariu

Multumesc foarte mult pentru raspuns,o sa tin cont de sfatul tau si o sa imi comand 205/45 ZR 17!

Modificat de B 06 FRE
Link către comentariu

Da Bogdan, sunt 5x100 si teoretic, merg si frane de pe generatia ta la mine :) Trebuie doar ceva mica adaptare la portetrier si gata :)

Link către comentariu

Multumesc frumos pentru raspuns fuscobal :). Daca mai am nelamuriri te voi intreba. Sa ai grija de "bijuterie".

Cu respect, Alex B

Link către comentariu

eee...acum te-ai specializat pe modifcarile la port-etrier. deci daca voi vinde masina, ti le agat de gat franele :)

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!