Jump to content

My daily driver - Polo GTI 6R


fuscobal

Postare recomandată

Exact la cele 3 optiuni s-a umblat si degeaba. Pe MFD nu apare nimic pentru CH/LH iat luminile raman aprinse doar daca dai un flash (faza lunga) inainte de a te da jos din masina si a o incuia !?!?

Link către comentariu

Tie ti-am dat un blitz pe Valea Oltului? :) (sar in ochi ledurile)

De fapt scz.....avea nr rosii de IF si tu ai de CT ....acuma am vazut...sry :P

Modificat de corad0
Link către comentariu

Bravo, Fusco, buna alegere. Decat cum vroiai initial 1.6 TDI DSG si plateai cu 1-2.000 euro mai putin...mai bine asa. :) Asteptam review-uri dupa cateva mii de km.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

moaaaaa fusco, de-abia astept sa pun mana pe el :)) sa il stapanesti sanatos!!

Modificat de lavip2000
Link către comentariu

deci plm-ule ai bucurii la polo-u' lu' fusco? :))

@fusco: care este consumul urban al bijuteriei?

Modificat de speed_fane
Link către comentariu

Multam copii. Mixtul pana acum e 8.2%, urban n-am apucat inca sa vad ca am mers prea putin cu el (mai mult Ploiesti - Bucuresti) !

Link către comentariu

Prima investitie :)

post-73-0-83315300-1326454781_thumb.jpg

Desi e diferenta destul de mare fata de diametrul stock al masinii 215/40/17, am trecut la 215/45/17 pentru comfortul crescut !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

f frumoasa masina! sa ai parte de ea :icon_thumleft:

sigur o sa o upgradezi si pe asta... mai mult decat ai spus la inceput...microbul asta nu poate disparea odata ce ne-a infectat :)

Link către comentariu

Polo are 40 pe 17? Asta n-o stiam! Aratt bine jucaria!

Sent from the past to be read in the future.

Link către comentariu

@fusco: esti sigur ca ti-s OK alea? adica, nu freaca, nu nimic? ca diametrul rotii e cu 21,5 mm. mai mare, ceea ce nu-i putin, mai ales ca tu ai suspensie sport, si aproape sigur e si mai coborata decat e a mea. Oricum, zice un site ca viteza din bord ar fi mai mica cu 3,56% mai mica decat cea reala; cu alte cuvinte, daca tu rulezi cu 100 km/h, de fapt ai aproape 104. Mno, acuma, tu stii care-i treaba cu confortul, insa asa, puteai sa faci schimb cu cineva (nu cu mine, ca mie Denver-urile nu-mi plac :) ) cu jante cu 1" mai mici si aveai 215/45R16. Doritori cred ca s-ar gasi...

Modificat de Vizitator
Link către comentariu

Da, diametrul total al rotii este intr-adevar cu 21.5mm mai mare dar din astia jumatate inalta masina cu totul si jumatate se apropie de aripa asa ca nu e grav. APR USA au facut un Polo GTI pentru circuit si au pus exact 215/45/17 pentru ca dimensiunea asta e mai buna din toate punctele de vedere decat 215/40/17 (comportament sportiv si comfort).

Zuke, ce/cine sa ma ajunga ca nu pricep intrebarea ? :lol:

Link către comentariu

Ok, m-am lamurit :icon_thumleft:

In alta ordine de idei, asta cu "cat te-a ajuns" ii varianta sudista :lol: a intrebarii normale "cat te-a costat." Masina, evident.

I love Bucharest language. Nu fii rau si raspunde-i omului. :P

Modificat de Vizitator
Link către comentariu

Nu-s ma rau, eu chiar nu intelesesem exact la ce se referea. Pretul a fost 19.900E cu un discount total de vreo 1600E daca imi aduc bine aminte !

Link către comentariu

masina cat a costat :D

acum am vazut ca ai scris pretul. scuze

s-o stapanesti sanatos!

Modificat de Zuke
Link către comentariu

Ai montat anvelopele de iarna ? Sunt curios daca totul este ok - vreau sa imi cumpar si eu anvelope de vara cu dimensiunea 215/45 R 17 si as vrea sa fiu sigur inainte sa le comand.Ma gandesc da daca imi cumpar un set de jante mai late 7,5 J sau chiar 8 J se aseaza mai bine.

Link către comentariu

Jantele cu 8j vor cantari mult (decat daca sunt BBS sau OZ) cu performante dinamice diminuate si consum marit.

Pe Polo maxim 7,5j imho.

Am zarit azi un Polo 6R GTi, bine rau arata :icon_thumright: . E primul model de Polo cand concureaza la frumusete cu Golful GTi

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Corect, nu are rost janta mai lata, mai mult strica. Este mai grea si nu are nici o legatura cu felul in care se aseaza cauciucul pe ea. Avand in vedere puterea masinii tale (daca este cea din semnatura), 1Kg in plus la fiecare janta se va simti clar pentru ca este masa rotativa si echivaleaza cu de 4 ori acea valoare in regim static !

Link către comentariu

Multumesc mult de sfat,o sa merg atunci pe jantele Denver originale,eventual Rondell 0024 ( la un buget mult mai restrans ),insa nu mi-ai raspuns la intrebarea daca le-ai montat si totul este ok,in sensul ca nu ating la viraje,etc...

Link către comentariu

Le-am montat dar nu am prea mers cu masina de atunci (decat de la service acasa). De atins mai mult ca sigur nu ating dar voi pune niste sway-bars pentru a reduce body-roll si implicit posibilitatea de a freca in aripa !

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Au sosit in sfarsit numerele noi. Masina are 1269Kg in talon, destul de bine pentru puterea ei !

post-73-0-28865800-1327752389_thumb.jpg

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Cati mai multi km fara evenimente neplacute. Pai inseamna ca fata de GTI ai cu 121 kg mai putin. Eu in talon am trecut 1390kg.

Modificat de blordc
Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!