Jump to content

My daily driver - Polo GTI 6R


fuscobal

Postare recomandată

M-ai pus pe ganduri cu sport maxx-urile :( din toate testele pe care le-am vazut ar fi niste anvelope foarte bune si am pe cineva care e multumit de ele, dar nu pe o masina foarte puternica (130 hp). Eu chiar ma gandeam pe urmatorul set sa trec pe goodyear sau dunlop :( acum dupa ce am citit la tine mi-ai schimbat parerea. Momentan am pe masina bridgestone potenza re 050a, de care eu sunt f multumit, mai ales pe uscat, dar din teste reiesea ca anvelopele sport de la dunlop, goodyear, michelin, pirelli, continental sau nokian spre exemplu ar fi net superioare si pe uscat, dar mai ales pe ploaie.

 

Tu pe ce ai merge?

Link către comentariu

Nokian de vara nu sunt cine stie ce...de la ei sa iei de iarna ca-s foarte bune. La cele de vara, Pirelli n-am avut dar am avut GY Asymmetric, Dunlop sp maxx pe ambele masini (golf si polo) si acum PS3. Pana acum PS3 imi plac cel mai mult dar mai am de testat la ele, urmate de GY asymmetric si Dunlop. Dunlop erau f rigide, aveau raspunsul la schimbarea de directie mediocru si scartaiau ingrozitor la plecarea de pe loc (plecare normala, nu forja)

Link către comentariu

Dunlop Sport Maxx am avut eu pe un SUV, sunt bune dar nu se compara cu celelalte.

Michelin PS2: bune, dar cam dure

Michelin PS3: mai moi decat PS3, dar foarte bune.

Goodyear Assy 2: comparative cu PS3

Michelin Pilot Supersport: excelente. Nu sunt galagioase, cu ploile astea am avut ocazia sa le fortez, si sunt senzationale. Le recomand oricui.

De asemenea recomand si PS3.

Clar am devenit fan Michelin. Oricum, opiniile sunt impartite

Link către comentariu

Am inteles, mersi mult pt raspunsuri. Probabil ca voi incerca si eu Michelin urmatorul set, poate voi deveni si eu fan... cine stie :D

Link către comentariu
  • 3 months later...

Am ajuns la aproape 70.000km si tocmai am schimbat discurile de frana si flansele de la amortizoare. Flansele au fost comandate pe cod OEM de la Febi Bilstein (la Golf astea mi-au rezolvat cloncaniturile...luate la recomandarea unora din uk). Discurile aveau uzura cam 2mm pe fiecare parte, ceea ce e foarte mult asa ca au fost schimbate cu altele identice. Gumele Michelin PS3 se comporta exceptional, singurul mic minus pe care l-am gasit dar e oarecum normal este ca trebuie incalzite putin daca se cer franari puternice. Cu gumele reci am avut nevoie de vreo 2 ori de franare de urgenta si a intrat abs-ul relativ usor cu placutele Pagid RS29 !

Link către comentariu
  • 5 months later...

Nu stiu codurile, vorbeste te rog cu Alex Zeno pentru ca el mi le-a adus iar eu nu mai am Etka instalat. Am ajuns la 73.000 si am bifat revizia cu numarul 5. De asemena, am schimbat stergatoarele, care s-au deteriorat dupa ultima iarna (s-a desprins lamele de cauciuc de pe suport) si un bec de pozitie spate ce facea figuri. Interesant e ca becul ba aprindea martor in bord, ba nu iar cei de la service au facut si un update de soft la centrala electrica (la Golf am avut o problema similara acum ceva ani buni si s-a rezolvat cu update de soft dupa ce am ars vreo 3 becuri in scurt timp) !

 

EDIT : Am intrebat eu pe Zeno > 1j0412331c (cauciucul) si 6r0412249 (rulmentul). Impreuna alcatuiesc flansa complet asamblata si trebuie evident comandate 2 din fiecare !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
  • 10 months later...

Zilele trecute masina a ajuns la suma rotunda de 100.000km si a sosit vremea schimbarii placutelor de frana fata. Intrucat am fost extrem de multumit de Pagid RS29 (au tinut peste 80.000km si mai au vreo 4mm carne), am comandat acelasi lucru :) 

Link către comentariu
  • 1 month later...

La 102.000km, Suspensia B14 a cedat (amortizorul fata dus complet si unul de pe spate curs). A mers cam 90k km  iar drumurile au fost 99% impecabile, de aici mirarea mea. Deocamdata back to stock (noroc ca nu am vandut-o) !

Link către comentariu

90k km pentru o suspensie sport AM e mai mult decat ok :)

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

N-as zice avand in vedere drumul impecabil pe care au fost parcursi. Masin asta nu stiu daca a vazut mai mult de 2-3 gropi la viata ei si nimic grav !

Link către comentariu

Salut! Placutele Pagid rs29 scartaie la franare? Ai facut cumva upgrade pe fata cu carrier caliper de gti?de la  288 la 312?

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Totul stock, doar placutele schimbate pentru ca nu am nevoie de mai mult la ce fac cu masina. La 105.000 am schimbat placutele dar mai mergeau inca vreo 20.000km fara problem. Cu alte cuvinte, placutele astea ar fi avut viata totala aproape 120.000km pe masina mea (de luat in calcul ca merg destul de fluid si franez putin de fel). Noile RS29 franeaza mai puternic ca cele vechi dar si cam scartaie, deci probabil au modificat putin reteta. Am schimbat si lichidul de frana care avea aproape 3 ani (Motul RBF660) cu Gulf RF1000 care ar trebui sa fie similar. De asemenea, la revizia trecuta am mai schimbat bucsele bratelor fata care erau usor imbatranite si bumperii de cauciuc ai amortizoarelor spate oem ! 

Link către comentariu
  • 3 months later...

Late update. Am scos masina din service dupa ce m-a faultat un camion al carui sofer nu stia sa se uite in oglinzi cand dadea cu spatele. Masina are toata partea frontala noua + aripile. Tocmai ce am schimbat si cele 3 role si 2 curele de accesorii pentru ca incepusera sa faca zgomot. Zilele urmatoare schimb si pompa de apa pentru ca nu mai etanseaza bine. Am ajuns la 113k km iar motorul si cutia merg perfect inca !

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Pompa de apa a fost schimbata si, datorita presiunii mai mari a pompei noi, a scos in evidenta un por in radiatorul de apa (probabil asta e tot de la camionul cu pricina dar evident ca nu s-a vazut atunci iar baietii au schimbat doar radiatorul de AC din fata astuia). Am schimbat si radiatorul iar acum nu mai pierde apa dar masina tot mai are un zgomot ciudatel la acceleratii usoare. Investigam ...

Link către comentariu

si nu poti sa te duci la asigurator sa-ti puna si radiatorul pe factura? 

Link către comentariu

Evident ca nu. A trecut o luna de la incheierea formalitatilor asa ca nu mai ai cum sa mergi la ei cu ceva ce nu poti dovedi nicicum. Faza e ca de la pompa de apa care era pe duca oricum, nu era presiune cat sa piarda apa prin porul ala asa ca nimeni nu avea cum sa-si dea seama. Dupa schimbarea pompei, hop si radiatorul :) Doar ma cunosti...a mers ceva simplu la mine vreodata ? :))

Link către comentariu

pai si daca se intampla sa fie defecte la lucuri mai importante..de ex? daca iti afecta cutia si vedeai dupa 1 luna?

:)) true true. eu chiar sunt speriat..ca la mine s-au asezat si merge relativ bine...mi-e mai teama...

Link către comentariu

Le-am zis de atunci de cutie si am cerut sa merg cu ea inainte sa inchidem lucrarea sa vad daca "miros" ceva. Totul a fost ok si sper sa nu mai rasara ceva si pe aici !

Link către comentariu
  • 5 months later...

Jurnal de bord > 130.000km si cedeaza cutia DSG. Nu stiu inca daca este mechatronicul, discurile sau amandoua. Urmeaza investigatia !

Link către comentariu

Pentru DQ250->DQ500 pe 4WD trebuie volant+cutie de transfer+rewiring+modificat traseu ulei+codare online ... nu e asa simplu (si nici ieftin). Eu unul aleg varianta upgrade de interne.

Edit: Asta presupunand ca merge pe FWD (si daca da, evident fara cutie de transfer :P)

Modificat de C Z R
Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!