Jump to content

My daily driver - Polo GTI 6R


fuscobal

Postare recomandată

cum 2.7 bari? nici la Audi cu PS3 nu am pus niciodata peste 2.5. iar la mine la Polo scris 2.2 si 2.0 pe spate. n-o fi GTI, dar si diferenta e cam mare...

unde ai citit tu 2.7?

Link către comentariu

Si eu ma mir de presiunea asta mare. Eu pe 215/45r17 am 2.4 cu 2.3 si ma gandesc sa trec la 2.5 cu 2.4, dar 2.7 mi se pare mult..

Link către comentariu

Eu am 215/40/17, de asta e presiunea asa mare ... Pentru a compensa talonul foarte mic !

Link către comentariu

Maestre,daca tu bagi 2,7 in ele,la vara pe 40 grade,dupa un drum de peste 100 km, o sa sara de 3 :) e pericol de explozie

 

Eu la 225 40 18 am 2,4 presiunea pe fata si 2,2 spate

Modificat de golfix
Link către comentariu

In alea de iarna pun 2.2-2.4 

 

Cum draq sa fie pericol de explozie la 2.7 daca atat e specificatia lor ? Pentru 5 persoane imi dau 3 bar !!!

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

ma refeream ca ajung la 3 bari,vara la sosea cand se incing. Mie imi spune producatorul ca trebuie 2.4 fata si 2.2 spate, pe 225 40 18, talonul anvelopei cred ca e putin mai mic decat al tau cu 215 45 17,iar masina mea are 1450 kg fara bagaje si pasageri

Link către comentariu

215/40/17 are talon mai mic decat 225/40/18 ! (86mm vs 90mm)

Link către comentariu

E bine cu 2.7. La mine la 235/35/19 spune sa bag tot 2.7 cu 2.9, iar in 235/40 2.4 cu 2.6.

Link către comentariu

Maestre,daca tu bagi 2,7 in ele,la vara pe 40 grade,dupa un drum de peste 100 km, o sa sara de 3 :) e pericol de explozie

 

Eu la 225 40 18 am 2,4 presiunea pe fata si 2,2 spate

Pai pune azot si nu mai ajunge la 3 presiune nici dupa 1000 km la 40 grade.

Link către comentariu

Terminati cu prostiile astea cu azot :) parca toti conduceti Skyline-uri cu Dunlop Direzza...

A masurat cineva compozitia azotului care se presupune ca se baga in pneuri?

Primiti un certificat ca ceea ce e in pneuri e intr-adevar azot si nu placebo, pe baza capacelului verde?

Hai sa fim seriosi... dat click AICI si poate va schimbati perspectiva putin. Sau poate nu...

Link către comentariu

Nu imi trebuie certificat si nici vreo diploma ca sa observ ca anvelopele mele care se presupune ca au fost umflate cu azot, rulate cateva sute de km si apoi masurat presiunea...surpriza, era fix cea introdusa prin valva la vulcanizare. La fel, dupa o iarna intreaga de stat in garaj, rotile de vara nu au prezentat nici o variatie de presiune.

Daca nu e azot ce am in roti...putin imi pasa, vad doar cas-si face treaba.

Scuze de offtopic.

Link către comentariu

Variatiile de presiuni in pneuri nu-s chiar asa mari si problematice la gumele de strada si la mers normal. Nu am vazut mai mult de 0.2bar variatie, ceea ce nu ma deranjeaza. Pe circuit si cu semislickuri, am avut variatii de 0.8-1bar in prima sesiune de dimineata cand am pornit cu gumele foarte reci de pe timpul noptii si am ajuns la niste presiuni fantastice. Acum stiu si compensez. Daca am temperaturi foarte mici peste noapte, in prima sesiune plec cu 1.6-1.7bar (presiunea cu care se merge acolo este oricum intotdeauna sub 2bar la rece)

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Am luat recent de la Michelin si o lira pentru masurarea profilului si un ceas digital pentru presiune. Verificand presiunea am constatat ca aveam 2.9 pe fata si 2.7 pe spate, adica cam cu 0.2 mai mult decat pusesera cei de la Esrom. Daca nu ma insel era foarte frig cand le-am montat iar la masuratoare erau deja incalzite bine, asa ca aceasta diferenta e plauzibila. Am scazut presiunea la 2.6bar pe fata si 2.4bar pe spate iar comfortul a crescut mult. De asemenea, anvelopa lucreaza mult mai bine pe viraje la presiunea asta, lucru la care ma asteptam. Pentru ca abia acum am apucat sa fac ceva km pe uscat si ploaie, revin cu ceva impresii :

 

- Raspunsul directiei este absolut instantaneu, mult mai bun decat Dunlopurile OEM, desi nici astea nu erau rele

- PS3 se simte mai gumoasa si comfortabila la denivelari dar e posibil sa fie si din cauza ca am mers cu presiune ceva mai mare in Dunlop

- Pe uscat, aderenta este mult mai buna la accelerare si ceva mai buna pe viraje (aici si Dunlopurile erau decente). LA franare n-am prea testat la limita pentru a-mi da cu parerea pertinent si in plus as avea nevoie de un sistem de franare ceva mai performant pentru a testa anvelopele cum trebuie

- Pe ud PS3 sunt din nou mai bune categoric. Astazi am prins ploaie torentiala pe DN1 cu "rauri" de apa pe mijloc. Daca Dunlop miscau serios stanga dreapta la pelicula de apa, Michelinurile nu s-au clintit, semn ca evacuaeaza apa mult mai bine. Intr-o singura balta foarte mare masina a tras putin intr-o parte dar cred ca orice cauciuc ar fi facut asa la cata apa era acolo

- Zgomotul la rulare as spune ca e similar cu Dunlop dar n-am ascultat prea atent niciodata pentru ca oricum evacuarea OEM de GTI suna mult mai tare decat cauciucurile

 

13999975690_74ea52faa5_o.jpgIMG_8726 by fuscobal, on Flickr

 

14186600564_7be92498d7_o.jpgIMG_8724 by fuscobal, on Flickr

Link către comentariu

Cat a fost jucaria pentru masurat presiunea? Am innebunit tot masurand si refacand presiunea la o gramada de vulcanizari, bineinteles fiecare manometru arata altceva decat cel anterior.

Link către comentariu

Nu a fost nimic, mi-au dat-o baietii de la Michelin pentru a monitoriza anvelopele !

Link către comentariu

Tare lira aia de masurat! Ia-mi si mie una! :))

Modificat de Rave
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Ti-o imprumut cand ne mai vedem pe la intalniri. Daca tot ai amintit, profilul anvelopei noi are intre 7 si 8 mm iar martorul de uzura este pe la vreo 2mm !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Este sterlina "lira" aia ? :)

Care baieti de la michelin?

Ce dunlopuri ai avut?Ma tot bate gandul sa trec de la ps3 la bluresponse..

Mersi

Modificat de TDR
Link către comentariu

Da

Michelin Romania chiar ei

Dunlop sp sport maxx

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!