Jump to content

My daily driver - Polo GTI 6R


fuscobal

Postare recomandată

Tocmai a sosit fratiorul cel mic si ma voi baza pe el de acum incolo pentru mersul de zi cu zi + plimbari prin tara si in afara tarii. Golf-ul va avea destinatii ceva mai speciale si va face km putini de acum incolo

VW POLO GTI 6R DSG, 1.4 TSI, 4 usi, alb, tapiterie stofa negru titan/rosu

Dotari optionale :

- 4UR > Airbag frontal sofer si pasager cu posibilitate deconectare airbag pasager

- PH2 > Climatronic

- 6E1 > Cotiera centrala fata inclusiv spatiu de depozitare

- WXF > Faruri bi-xenon cu lumina de viraj

- PLA > Pachet lumini si vizibilitate oglinda

- RGZ > Radio CD RCD 310 cu functie mp3

- 8T2 > Tempomat

- PU3 > Volan multifunctional din piele

Imagini facute azi :

pologti1.jpg

Uploaded with ImageShack.us

pologti2.jpg

Uploaded with ImageShack.us

pologti3.jpg

Uploaded with ImageShack.us

pologti4.jpg

Uploaded with ImageShack.us

pologti5.jpg

Uploaded with ImageShack.us

pologti6.jpg

Uploaded with ImageShack.us

pologti7.jpg

Uploaded with ImageShack.us

pologti8.jpg

Uploaded with ImageShack.us

pologti9.jpg

Uploaded with ImageShack.us

pologti10.jpg

Uploaded with ImageShack.us

pologti11.jpg

Uploaded with ImageShack.us

pologti12.jpg

Uploaded with ImageShack.us

pologti13.jpg

Uploaded with ImageShack.us

pologti14.jpg

Uploaded with ImageShack.us

pologti15.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Impresii initiale :

Motor > Foarte puternic si responsiv inca de la ture joase. Ar merge un raspuns putin mai promt, lucru care se rezolva sigur prin resoftare, filtru de aer si evacuare !

Cutie viteze > M-am acomodat foarte repede cu ea dar inca gasesc enervant acel delay intre actionarea clapetelor/manetei si schimbarea efectiva. Pe drive, cutia sesizeaza destul de lent intentiile mele si pare destul de bulversata (are momente cand la apasarea ceva mai sustinuta a acceleratiei nu reactioneaza in nici un fel si momente cand la cea mai fina variatie a acceleratiei, datorate poate denivelarilor drumului, isi da inferioara pregatindu-se pentru accelerare puternica). Probabil pe viitor voi incerca un soft care sa imbunatateasca timpii de reactie !

Directie > Destul de responsiva dar nu ca la Golf 5 GTI ci putin mai artificiala. Nu ma mira vazand tendinta Vag de a adopta aceasta tendinta de a supra-asista directiile chiar si pe modelele sport si super-sport Audi !

Sistem franare > Decent dar putin prea slab pentru puterea masinii. Chiar considerand masa de aproximativ 1200kg (voi sti exact dupa ce iau talonul), ar prinde bine un disc ceva mai mare de 288mm pe fata si o placuta mai buna !

Suspensia > Ferma dar rafinata, este cu siguranta pe masura masinii dar nu lucreaza in armonie cu roata, cauciucul avand talon prea mic (215/40/17). Strict comparativ, 215/40/17 are balon mai putin decat 225/40/18 de pe Golf 5 GTI !!!

Interiorul > Surpriza foarte placuta o ofera calitatea incredibila a materialelor de la interior, lucru pe care nu l-am mai intalnit pana acum la o masina din clasa mica

1) Volanul > Design si feeling de nota 10 din punctul meu de vedere

2) Scaunele > Sustinere absolut suficienta pentru o astfel de masina

3) Cutia de viteze > acces facil si comenzi intuibile

4) Frana de mana > acces putin dificil atunci cand cotiera este lasata

5) Prinderea centurilor > destul de dificila datorita franei de mana si a cotierei. O aranjare ceva mai gandita nu strica

6) Cotiera > spatiu destul de generos, design destul de primitiv, mult sub cea de pe Golf 5 GTI

7) Spatii de depozitare > am fost incantat de spatiile pentru sticle (unul pe fiecare usa si 2 in fata comenzii DSG, depozitare telefon si pixuri + chei

8) Torpedou foarte mare si generos cu acces usor. Absolut suficient pentru depozitarea nepliata a unui teans de hartii A4

9) Portbagajul > destul de mic, placa de peste roata de rezerva fiind foarte sus iar in lateralul rotii de rezerva ramane foarte mult spatiu mort (cu putin efort se poate totusi inghesui ceva si acolo la un drum lung)

10) Spatiu in spate > suficient de generos pentru o masina de aceasta categorie. Daca pe locul din fata se afla o persoana de 1.80m, si pe locul din spate incape o persoana de aceleasi dimensiuni

11) Sistemul audio > din pacate foarte slab si asta nu pentru ca pretentiile mele in domeniu sunt exagerate. Ford-ul Fiesta cu care am mers in ultimele 3 luni avea un sistem audio mult mai echilibrat (si era varainta de baza, RCD310 este optional)

Compartiment motor > Foarte degajat datorita motorului foarte mic si dupa mine foarte bine gandit pentru vizitele la service. Practic, accesul este imediat la turbina, filtru ulei, ECU...

Consum > Cartea da un consum mediu de 5.9L/100km iar eu am resuit in primii 250Km un consum mediu de 8.5L/100km (35%oras - 65%extraurban). Sper sa mai scada pentru ca in acest moment este cu mult peste ce da cartea desi am mers absolut normal (1-2 acceleratii mai puternice dar nu WOT, restul accelerari absolut obisnuite)

Intentii de viitor :

- Folie pe geamuri in special pentru a tine caldura departe vara

- Bare transversale + suporti bicicleta & cufar

- Soft (210-215CP)

- Filtru aer sport (probabil ITG pentru ca a dat rezultate foarte bune pe motorul asta)

? Evacuare Milltek completa + soft stage 2

? Intercooler

? Sistem de franare ceva mai performant

Cele cu semnul intrebarii nu se vor intampla decat daca castig la Lotto intrucat avand in vedere destinatia masinii reprezinta doar un moft. Pentru performante extreme banii merg intr-o alta directie :)

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Superba ! Felicitari pentru achizitie si sa te plimbe muuuulti km.

Am vazut ca deja ti-ai facut planuri de viitor cu ea si ea saraca inca are numere rosii inca :icon_thumleft:

s-o stapanesti sanatos !

Link către comentariu

S-o stapanesti sanatos! As aibe grija de tine cum sigur si tu vei avea de ea! Arata Excelent! :)

Link către comentariu

Foarte misto alegerea! De unde la inceput blamam albul, acum incepe sa mi se para ca arata din ce in ce mai bine pe modele sport-ish ale VAG.

Cu totul de acord cu tine in ceea ce priveste directia, cutia de viteze si franele.

Directia deranjant de "oarba" o simt si la mine mai mereu, mai ales spre limita.

Franele cu siguranta nu fac fata puterii, la Fabia inlocuisem discurile cu perforate si placutele cu DS2500 si tot nu eram multumit. Solutia ramane discul de 312mm, ma gandesc. Cupra R-ul parca are asa...

Cat despre DSG, in Drive eu zic ca "doarme" mai mereu, e si firesc oarecum, programul fiind gandit pentru oras: comfort si consum. Cu toate astea, am vazut ce inseamna soft-ul pe masina lui Costi si e altceva, schimba complet cutia as spune.

Nu mi-as face planuri totusi privind evacuarea, intercooler-ul s.a.m.d., parca te vad ca faci al doilea track car :D.

Drumuri bune si de-abia astept sa o vad la intalniri!

Link către comentariu

Bravo Fusco, interesanta alegere.

Sa te bucuri de ea. Sper ca VW sa fi rezolvat toate problemele aparute la DSG7 pana acum...

Modificat de iepumare
Link către comentariu

Bravo fusco. S-o stapanesti sanatos!

Tin sa-ti amintesc ca topicul cu golf-ul tot ca "daily driver" a inceput! :))

Link către comentariu

Multumim pentru review, mai rar asa posturi obiective de la posesori. Bravo si s-o conduci cu placere (crescanda)!

Link către comentariu

sa o stapanesti sanatos, Nae!

daca mai citesti mult topicul lui Hurdy sigur nu o vei lasa stock!!

Link către comentariu

esti culmea...duminica la polivalenta nu ai zis o vorbulita,o silaba,nimic...abia astept sa vad minunea.as fi curios sa ma dai o tura usoara,ca sa vad si sa imi fac idee cat de asemanatoare este cu batranul meu babuin.

de acum incolo am sa iti dau tarcoale,am multe de invatat,acum ca avem motorizarea comuna.

sa ai parte de bijuterie.

brgds

Link către comentariu

Foarte frumos micul fratior :) Sa il stapanesti sanatos :)

Si spor la modificari, ca sigur lista aia o sa fie mai lunga :lol:

Link către comentariu

Exceptionala masinuta, si excelent dotata :D Bravo! Felicitari, sa o stapaniti sanatosi si la milioane de km fara evenimente, cu ambele masinute :)

Link către comentariu

Multam de urari copii. E normal ca preferintele oamenilor se modifica continuu asa ca lista de mai sus nu e batuta in cuie. Avand in vedere totusi faptul ca in peste 90% din cazuri ma tin de ce incep ar trebui sa fie cam pe acolo. Teoretic n-am de ce sa fac mari modificari pentru ca am Golful pentru mers sportiv si ar fi ologic s-o apuc pe aceeasi cale si cu asta. Cu greu va face fata bugetul pentru ce va fi de facut la Golf, daramite sa mai modific si Polo radical !

Link către comentariu

Apropo Fusco cum se aude un milltek pe motorul de 1.4 tot motorul asta imi face si mie cu ochiu dar pe un scirocco.

Link către comentariu

hai..recunoaste Nae ca 236 bhp ai lu hurdy pe polo-pocket-rocket iti fac cu ochiul..

Link către comentariu

Bravo Fusco!

Sa o tapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Ai facut o alegere foarte buna si sunt sigur ca va iesi ceva frumos si din asta.

N-ai mentionat nicio modificare pe partea audio, muti "sculele" din Golf?

Bafta!

Link către comentariu

Ceva zeu Hurdy asta?

:)) zeutz. jumatete zmeu cu accente de dragon.

avea un ed 30 tot de vreo 380 de cai si timp mega bun pe RING..si acum are Polo. 236 de cai, la ultima masuratoare.

Link către comentariu

Asa se zicea si despre cutiile noastre dsg6 ca maxim tin 350NM iar la 470NM cutia merge perfect. Acum nu stiu cum se racesc cele cu ambreiaje uscate. La noi ambreiajele sunt patinate intr-un lichid, care trece printr-un radiator...

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu

Frumoasa! In locul tau i-as pune doar sway-bar-uri, soft la cutie si placute mai bune. Mi se pare suficient pentru daily rider. Sa te bucuri de ea. :)

Link către comentariu

La audio sigur voi face niste modificari minore pentru ca zgarie pe creieri acum. La restul ma voi mai gandi dar dupa cum am zis nu vreau nimic radical. Sway-bars ar merge intr-adevar pentru ca nu afecteaza comfortul in schimb lucreaza bine pe viraje. Soft la DSG sigur fac si posibil si un stage 1 la motor. De asemenea la frane ma gandesc deocamdata numai la placute, lichid si furtune metalice !

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!