Jump to content

Skoda Octavia 2003


ultimu_neuron

Postare recomandată

Salut

Din lipsa de ocupatie (si din putina mandrie ce-i drept) astazi m-am hotarat sa va prezint masina mea. Nu e vorba de vechiul Golf 3 care desi a fost o masina foarte rezistenta si care si-a facut treaba mai mult decat admirabil, la scurt timp dupa sarbatorirea majoratului si-a dat duhul. Noua masina este o achizitie facuta pe 5 Dec. 2011 si anume o Skoda Octavia 1 din 2003.

Am luat-o de la un prieten pe care il stiu de ceva vreme (coleg de serviciu) si vreau sa spun ca imi place foarte mult cum se conduce si mai ales ce consum mic are.

Masina a avut doi prorpietari inaintea mea care, judecand dupa cartea de service si dupa felul cum arata per total, au intretinut-o exemplar. Skodita nu are semne de uzura mai deloc, volanul, scaunele, manerele usilor sunt impecabile, singurul defect pe care i l-am putut gasi fiind niste mici zgarieturi pe capacul torpedoului. Colegul de la care am cumparat masina are copii mici si probabil l-au zgariat cu picioarele. Vopseaua se prezinta si ea foarte bine si fara zgarieturi.

Imi place foarte mult tinuta de drum pe autostrada, dar si manevrabilitatea in oras. Suspensia este setata exact cum trebuie, nici prea tare sa-mi rupa rinichii si nici prea moale sa ma simt ca intr-o barca. :) Un alt lucru bun este portbagajul foarte incapator si cu o deschidere buna, masina fiind hatchback. Motorul trage foarte bine, iar consumul este unul foarte mic in comparatie cu ce eram invatat. Nu pot spune ca este sportiva, dar nici nu m-a dezamagit pe autostrada. Cand am adus masina acasa a consumat 4,7 l /100 km pe o distanta de 130 km in regim de mers normal pe autostrada (120-130 km /h). In oras am mers aproximativ 500 km, distanta pe care computerul afiseaza un consum mediu de 6,5 l /100 km.

Motor si cutie viteze:

1,9 TDI 81 kW (110 CP) cod ASV

Cutie manuala in 5 trepte

Dotari - echipare Elegance:

ABS si ASR

Scaune incalzite fata, reglabile pe inaltime si suport lombar pentru sofer

4 geamuri electrice

Oglinzi incalzite si reglabile electric

Computer de bord

Tempomat

Climatronic

Cotiera

8 difuzoare

Suport pahare consola centrala (intre scaune)

Prima inregistrare a fost pe 3.09.2003 si in prezet masina are 123.000 km. Am pus VCDS-ul pe ea (si log in mers) si nu am primit nicio eroare.

Sunt si unele lucruri pe care as vrea sa le schimb/adaug la ea cum ar fi faruri xenon OEM si niste jante modelul Spider pe 16" care au echipat Octavia vRS. Nu prea imi plac jantele non OEM de 17" care apar in poze (A8 style) si as vrea sa le vand. Acum are jantele de 15" (modelul clasic OEM in 5 spite groase) cu cauciucurile de iarna Mi-ar placea o bara fata sport si ma gandesc daca sa-i vopsesc bandourile in culoarea masinii.

Per ansamblu sunt foarte multumit de ea si sper sa ma tina multi multi ani de acum incolo!

O sa revin si cu alte poze cand vremea va fi mai frumoasa.

post-68562-0-62441600-1323870097_thumb.j

post-68562-0-49387700-1323870109_thumb.j

post-68562-0-19393000-1323870128_thumb.j

post-68562-0-79806200-1323870144_thumb.j

post-68562-0-13761200-1323870158_thumb.j

post-68562-0-10401900-1323870164_thumb.j

post-68562-0-62319900-1323870200_thumb.j

post-68562-0-67334600-1323870222_thumb.j

post-68562-0-69728400-1323870265_thumb.j

post-68562-0-71739200-1323870297_thumb.j

Modificat de ultimu_neuron
Link către comentariu

Arata ingrijit interiorul ;) . Cel mai mult imi place desing-ul la janta . ;)

Multi km fara probleme :) . :Driver:

Link către comentariu

Super faina ! Sa te folosesti sanatos de ea !

Vezi ca mi-am prezentat si eu nemtoaica ca m-ai tot indemnat.

Modificat de Tracto
Link către comentariu

Cehoaica va multumeste pentru aprecieri baieti!

Modificat de ultimu_neuron
Link către comentariu

As inlocui jantele care se vad in poze cu acestea. Sunt pe 16" si sunt facute de EXIP. Cica ar fi originale de Skoda. Ce parere aveti?

post-68562-0-67585100-1323940033_thumb.j

Link către comentariu

Faina masinuta! Se pot face multe la octavia. Odata farurile care te ajuta foarte mult si apoi putin la interior, ma refer la volan, la nuca schimbator etc.

Jantele mi se pare ca au butucul cam "mare" si nu stiu cat de bine ar pica pe octavia. Pe octavia din cate retin nu s-au pus astfel de jante!

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos !

Sa te multumesca cel putin cat te-a slujit G3-ul.

Link către comentariu

Multumesc baieti! Sper sa ma tina mult si bine de-acum incolo :Driver:

Link către comentariu

I-am facut o poza la sticker...dar inafara de VIN si codul motorului nu prea stiu sa citesc nimic despre ea...Exista pe undeva vreo legenda pentru codurile astea?

post-68562-0-55028500-1324230473_thumb.j

Link către comentariu

Multumesc mult bn64and

Am decodat tot ce scrie acolo :D

E0A = No special edition

1D0 = Without trailer hitch

3BS = Left exterior mirror: aspherical, electrically adjustable and heated

3AF = Right exterior mirror: convex, electrically adjustable and heated

1KP = Disc brakes, rear

6FB = Body-colored exterior mirror housings

1AJ = Anti-spin regulation (ABS/ASR/EDL) with electronic differential lock (EDL)

3FA = Without roof insert (standard roof)

1N6 = Power steering

1NL = Covers for alloy wheels

H6S = Tires 195/65 R15 V

4UE = Air bag for driver and front seat passenger

4R4 = Power windows with comfort operation andcircuit breaker

3NC = Rear seat bench/backrest, split folding

3QT = 3-point seat belts with tensioner and height adjustment, front

4X1 = Side air bag front

4A3 = Seat heater for front seats separately controlled

8L3 = Roof antenna

J0L = Battery 340 A (70 Ah)

7AA = Electronic vehicle immobilization device

8GL = Alternator 120 A

6Y0 = Without cruise control warning system

9AK = Climatronic with impact pressure control free of cfc

8RM = 8 speakers (passive)

7Q0 = Without navigation device

8AA = Without radio

8QK = Key for locking system

8X0 = Without headlight washer system

4K3 = Radio remote controlled central locking operated from inside and safe securing

B04 = Type approval Denmark

G15 = Front shock absorption

3L3 = Manual height adjustment for front seats

9P1 = Seat belt reminder, electric contact in buckle

Q4H = Comfort sports seats, front

7X0 = Without park distance control

9W0 = W/o car phone preparation/installation

8WD = Integrated front fog light

7A0 = Without CD changer/CD player

3GA = Without cargo area

QG1 = Service interval prolongation

0GE = Emission standard EU3

L06 = Suspension range 06 installation control only, no requirement forecast

7P4 = Manually adjustable lumbar support in front seats

F0A = No special purpose vehicle, standard equipment

3S4 = Preparation for roof load rack

Link către comentariu
  • 1 month later...

Masinuta a primit doua cadouri frumoase azi.

1. O casa noua care o va tine departe de frig si zapada :winter:

2. O podea dubla de portbagaj de la varianta Combi. Mai trebuie putin ajustata si se va potrivi perfect. Nu as fi avut nevoie neaparat de o podea dubla dar vreau sa-i montez un subwoofer care va incapea perfect dedesubt iar deasupra va fi curat si frumos. In felul acesta voi fi si eu multumit de un sunet mai bun si prietena de un portbagaj unde sa-i incapa toate bagajele fara sa se incurce de vreo "cutie urata si nefolositoare" :))

post-68562-0-55237600-1328383421_thumb.j

post-68562-0-50961800-1328383430_thumb.j

post-68562-0-50465500-1328384065_thumb.j

post-68562-0-05278200-1328384078_thumb.j

post-68562-0-75735500-1328384146_thumb.j

post-68562-0-57002800-1328384160_thumb.j

post-68562-0-54969400-1328384171_thumb.j

post-68562-0-49307300-1328384186_thumb.j

Link către comentariu

Frumoasa masina si intretinuta, curata la interior, tine-o tot asa si spor la modificarile ce urmeaza.

P.S.Ce ajustari i-ai facut ca ma intereseaza si pe mine o podea dubla :)) Ma tenteaza acel subwoofer si pe mine sa il ascund pe undeva.

Link către comentariu

Multumesc Skorpyon!

Modificarile constau in a taia din placa ce vine deasupra...probabil din partea dinspre bancheta pentru ca inspre portbagaj are curbura buna. Va mai trebui sa scurtez putin si din "sinele" laterale care vor fi taiate si din fata si din spate. Sinele se fixeaza cu niste carlige care vin insurubate peste carligele existente deja pe podea. In capatul dinspre bancheta va trebui sa gasesc o solutie.

Probabil weekendul viitor o sa ma apuc de ea. O sa pun poze la final.

Sper totusi sa se mai auda ceva din subwooferul ala....ca dupa ce ca nu-i foarte puternic, il mai si inchid intr-o cutie... :D

Link către comentariu

Am o mare dilema. Am gasit intr-un final jante de Tour Sport....spider pe 16" dar parca m-as uita si la alte modele:

1. MOMO Revenge

2. OZ Superturismo GT

Pe care sa le aleg?

post-68562-0-69051100-1328449674_thumb.j

post-68562-0-60180600-1328449682_thumb.j

post-68562-0-08008500-1328449691_thumb.p

Link către comentariu

Oricare iti place, depinde de gusturi. Mie, de ex., nu-mi plac cele cu spite subtiri.

Link către comentariu

Da, eu le-as alege pe cele de RS. Se integreaza mai bine in designul masinii.

Link către comentariu

Chiar sunt interesat de ce iti va iesi cu incinta respectiva, pt ca eu ma chinui sa pun un subwofer in stg portbagajului intr-o incinta mica, care probabil va fi facuta la vara din fibra, dar momentan din pal.

Pot te rog sa imi dai si mie detalii despre carligul portbagajului fals, care se prinde de asta vechiu, ma refer la carlig. Ca vreau sa fac mai mare incinta si automat carligul va fi mascat voit de catre o placa de lemn. Please....

PS Uite cum au rocedat niste rusi http://www.avtozvuk.com/rubriki/sys_skoda.htm Alea sunt masini numai de sq, dar e mult de invatat din ce au facut aia!

Modificat de rares v
Link către comentariu

Multumesc Al Bundy si Florin pentru pareri. Inca sunt nehotarat cu jantele....dar va terbui sa ma decid curand.

@Rares - Arata foarte bine ce au facut rusii acolo, dar sunt foarte multi bani bagati in scule...nu as vrea sa investesc prea mult.

Fundul dublu nu stiu daca o sa formeze o incinta in adevaratul sens al cuvantului, sper numai sa nu imi reduca volumul subwooferului prea mult. Luna viitoare il iau si o sa probez.

Nu am prea avut timp sa ma ocup de masina dar am facut niste poze la carlige. Alea mai mici nu stiu unde vin, dar vad ca si ele trebuie cumva insurubate ca au un fel de filet in varf. Trebuie sa cercetez problema...

post-68562-0-70932000-1328697803_thumb.j

post-68562-0-20979100-1328697810_thumb.j

post-68562-0-81398100-1328697816_thumb.j

Link către comentariu

Dar podeua aia ce rol avea la varianta break? Cred ca carligul mare se roteste in jurul celui vechi si asa ramane.

Link către comentariu

Podeaua falsa creaza un compartiment *secret* dedesubt. Carligele mari au rol de a fixa sinele laterale (in partea dinspre haion) si iti ofera posibilitatea de a avea in continuare un loc de care sa prinzi o plasa pt portbagaj sau orice altceva... Asa e, acolo ramane si il inlocuieste pe cel vechi.

Link către comentariu

De unde au luat podeau dubla variabila de combi? Eu tot caut dar nu prea gasesc?Stii cumva un loc anume etc.Mersi mult

Link către comentariu

Am luat-o second hand de pe un site de anunturi online... Am cam ignorat-o pentru o vreme pt ca am crezut ca nu incape la mine, dar m-am uitat pe niste blueprinturi de combi si de hatchback si cand am vazut ca nu e mare diferenta am luat-o.

Slabe sanse sa mai gasesc, dar in caz ca se intampla, te anunt.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!