Jump to content

Probleme aprindere Passat VR5


raduchiriac
 Share

Postare recomandată

Buna seara,

De aproximativ o saptamana nu am aprindere pe un piston,pe tester nu imi da nici o eroare am schimbat bujiii,fise + bobina de inductie noua.Nici o schimbare, nu am sub nici o forma curent pe fisa respectiva.

Va rog frumos daca se poate niste sfaturi,unde sa ma uit sau ce sa ii mai fac....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La scanare iti apare vreo eroare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu.nu imi da nici o eroare.nu stiu ce sa ii mai fac, unde sa ma uit, ce sa verific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi conectorul de la ECU, verifica-l daca este conectat bine, incearca sa deconectezi bateria sa resetezi tot sa vezi daca nu iti da ceva cod.

http://www.scribd.co...V5-AGZ-info-doc

ce te intereseaza pe tine e la pagina 30-31-32 verifica conexinuile si masoarale intre N122 si j220... cred ca acolo va fi buba...

Modificat de bizkitt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult,o sa ma uit la conxiuni si o sa le masor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poti spune si mie pe unde se afla N122?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Locatia exacta nu stiu, la mine e situat pe cutia de la filtrul de aer si are si o forma diferita la a mea... uite aici o poza cum arata la VR5 http://www.worldcarp...DULE.JPG&IW=300 poate asa il gasesti :) cauta in partea pasagerului in jurul ECU-lui trebuie sa fie undeva, daca il gasesti poti sa-l si deschizi si sa vezi daca circuitul este intreg sau este intrerupt undeva... (pt fisa de la pistonul 5 de exemplu este circuitul din partea stanga cum te uiti la n122 din fata cu mufele spre tine)

Modificat de bizkitt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru sfaturi,era problema din N122, era rupt un pin.l-am cumparat ( 650 ron) si functioneaza perfect.acum mai intreb un lucru ce am observat.....nu stiu ce are , dar turometrul oscileaza..are momente cand se opreste motorul in mers cand o scot din viteza.de la ce ar putea sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorinel are dreptate verifica clapeta sau daca ai curatat clapeta si tot oscileaza mai verifica si MAF-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

probleme passat 2001 1.6 alz benzina

am scanat cu VAG COM 908.2 si mi-a dat coduri defecte

masina a pierdut brusc din putere,i-ar invelisul de la catalizator era rosu...avea o temperatura de nedescris.

era catalizatorul,l-am spart,am pus totul la loc inclusiv sonda lambda si cealala,dar masina mergea tot rau,e din injectorul 2 si 3 deoarece daca scot mufele nu prezinta nici o schimbare,i-am pus in locul 1 si 4 si mergeau acolo,deci nu sunt de vina injectorii,ei nu primesc curent prin mufele alea cred.am notat ce mi-a aratat vag comul,primele erori cred k sunt legate deoarece am "spart" catalizatorul.ma puteti ajuta ?

VAG COM 908.2

16486 debimetru aer g70 semnal prea mic

p0102-35-10 intermitent

17831 sistem aer secundar bank1 flux slab

p1423 35 00

17811 sistem recirculare gaze evacuare : deviatie de reglare

p1403 35 10 intermitent

16687 sesizat rateu cilindrul 3

p0303 35 00

16686 sesizat rateu cilindrul 2

p0302 35 00

16684 a detectat rateuri repetate la diferiti cilindri

p0300 35 00

17526 bank1 sonda 2 circuit incalzire intrerupt

p1118 35 00

17646 injector cilindru 2 circuit intrerupt n31

p1238 35 10 intermitent

17647 injector cilindru 3 circuit intrerupt n32

p1239 35 10 intermitent

post-114474-0-17825900-1353601848_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna .Am patit si eu treaba cu catalizatorul si pierdere de putere si a fost de vina bobina de inductie.Se da destul de greu jos pentru ca se afla sub clapeta de acceleratie.Cred ca ai spart degeaba catalizatorul.Datorita faptului ca ai lipsa scanteie pe doi cilindri benzina ajunge nearsa in catalizator si se aprinde de unde si catalizatorul rosu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa zic si de catalizator k la cum arata...erau vizibile "cratere" in el...o sa-mi iau unul mai bun,banuiesc k daca era vreo bobina imi aparea vreo eroare legat de ea,nu sunt sigur,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La acestip de motor bobina este monobloc nu ca la golf 4 cu bobine independente pe fiecare piston.Poti verifica prin scoaterea bujiei afara de pe pistoanele in cauza si vezi daca primeste scanteie ceea ce nu cred ca se intampla cata vreme primesti pe diagnoza misfire[rateu].

Cam asa arata bobina pentru motorul tau

post-24975-0-48999200-1353653205_thumb.j

Modificat de vortexo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca e scanteie si nu functioneaza injectorul(circuit intrerupt) cum e in cazul sau tot rateu se produce.daca erau probleme de aprindere(bobina,fise) nu avea si eroare circuit intrerupt injector.erorile se citesc de jos in sus,prima aparuta e cea de jos,ultima cea de sus.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar in acest caz nu se poate inrosi catalizatorul pentru ca nu ajunge benzina in el iar ce ai descris tu arata mai degraba lipsa scanteii decat nefunctionarea injectorului.

Eroarea mai apoate aparea si din cauza ca a pornit motorul fara mufa la injector introdusa sau a scos mufele in timp ce mergea motorul.

Totusi nu ti se pare defectul identic cu ce am patit eu in 2009 ?

la postul 79

Modificat de vortexo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scanteie da.....nush ce sa mai fac....am gasit un furtun de la debimetru crapat de frig cred.....o sa-l inlocuiesc....dar tot raman sa vad ce fac cu circuitul de la injectoriii tre sa ma apuk de treaba...nu stiu daca am timp azi...sper sa mai fac kte ceva...va multumesc la toti pt sfaturi !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

k sa ajung la bobina de inductie trebuie sa dau jos clapeta de acceleratie ? inclusiv si recipientul de antigel ? am dat pana acum acea tubulatura a debimetrului...culmea k nu am observat acel furtunas de la egr cred k era...venea in tubulatura aceea a debimetrului si s-a rupt din acel plastic(sub forma de mufa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zi-mi si mie cum ai reusit sa ajungi la bobina ? ai dat clapeta de acceleratie jos ? orificiul de la antigel ? km kare sunt pasii sa ajung la acea bobina ? si oare cum sa-mi dau seama k e sau nu buna...astept un raspuns te rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare daca o fi bobina dusa....am un audi a4 1.6 1996...pe kre il dezmembrez....s-o potrivi bobina de pe el pe passat ? passatul are 75 kw iar audi 74 kw....tot pe benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am spus ca bobina e greu accesibila si trebuie dat jos vasul de antigel, clapeta de acceleratie si abia apoi ai acces la ea.Daca bobina ce o ai de pe audi e ca cea care ti-am aratat-o in poza atunci potriveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit....am scos bobina...partea interesanta acum e cum imi dau seama daca mai e buna ? ..... are legatura si cu injectorii ? dkt fisele de la bujii intra in ea... la mine problema consta k injectorul 2 si 3 nu primeste curent....injectorii merg...i-am testat...cand scot mufa de la injectorul 2 si 3 nu se schimba nimik.....iar daca dau la o pornire... toti injectorii pulverizeaza k spreiul....sunt ok zic eu...oare unde duc firele de la injectori ? ktre un releu ceva ? am vazut k sunt 5 releuri unde sunt sigurantele in stanga....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ai scos injectoarele afara si pe doi si trei nu pulverizeaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PULVERIZEAZA TOATE...NUMAI daca SCOT MUFELE ACELEA DE LA INJECTORUL 2 SI 3 NU SE INTAMPLA NIMIK....IN SCHIMB daca SCOT MUFELE DE LA 1 SI 4 IMEDIAT MOTORUL ISI PIERDE DIN PUTERE SI DA SA SE OPREASCA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca pulverizeaza toate inseamna ca sunt in functie si nu e problema de la ele ci de la bobina de inductie care e formata din doua bobine 1-4 si 2-3.Daca scoti mufele de la injectoarele 2-3 normal ca nu se intampla nimic cata vreme nu ai scanteie buna pe ele.In schimb pe 4-1 se simte imediat caci numai alea doua sunt in functiune.Schimba bobina si mai mult ca sigur rezolvi problema. Cati km ai pe masina?La a mea a clacat bobina la 125 000 km.

Modificat de vortexo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!