Jump to content

compresie polo 1.9 SDI


sebi74vwpolo
 Share

Postare recomandată

sunt un nou membru si va rog sa ma ajutati cu o informatie

am luat un polo 1.9 SDI, i-am verificat compresia la un service diesel si pe ceas arata 23,23,23,23 dar mecanicul a spus ca aparatul din cauza lungimii furtunului i se mareste camera de compresie si se pierd cam 3 atmosfere. Motorul are 120k cu carte service. O alta nelamurire este ca de la schimbul de ulei de la pozitia maxima a jojei (cea unde nu mai trebuie completat) a ajuns la pozitia maxima a intervalului din mijloc (cea unde in carte scrie ca se poate completa) dupa un interval de 1,5k km. Am pus ulei Mobil 1 10W50. Trebuia sa-i pun altfel de ulei?

La pornire la rece are un miros de ulei ars dar nu scoate fum deloc.

Poate avea o uzura asa mare?

Va multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat de lung e furtunul de la compresmetru????e cumva luat din gradina (ala nu e de presiune,dar hai..).

Ideea este ca ai uzura uniforma a cilindrii si e ok,daca aaveai diferente trebuia sa iti pui intrebari...

Acum in privinta uleiului nu iti pot da nici un sfat deoarece nu stiu cu ce merge al tau...la mine e pd si e alta treaba...poate si din cauza uleiului consumul ,care de altfel nu mi se pare mare....

Acum mai conteaza si stilul tau de condus,probabil ca nu te-ai obisnuit cu masina,iar la 120 mii km (nici chiar 220 mii)nu ar trebui sa iti faci griji din cauza compresiei, la un sdi..

Have fun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresia trebuie in primul rand sa fie cat mai egala, ceea ce este!

Cat despre acest 23 nu iti fa griji. Eu cred ca este o eroare de citire. Apropos, cat este compresia la tine specificat in manual? (Eu nu am cotele)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit. E foarte bine ca nu ai variatii intre cilindri.

Raportul de compresie la 1.9 SDI, ASY este de 19.5:1. Deci 23+ 1-2 bar pierderi, ajungi la 24-25bar. Iar pt 120.000 km, e f bine.

Ulei ..... bun sa fie, dar sa respecte norma VW505.00 - preferabil un 5W40. Aici ai de unde alege.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei Putin :D : cred ca se face o confuzie intre "raportul de compresie" si "compression pressure", care, la motorul diesel de mai sus, tre sa fie 25-31 bari (la rece).

Modificat de cc_seat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cc_seat Cred ca nu ai fost atent. Andrei a intrebat care este raportul de compresie. Am raspuns. Asta nu inseamna ca nu stiu ce e raport de compresie si presiune, hai sa-i zic "de compresie". Aici mai intervine un gradient de presiune daca e sa fim 100% corecti - pe care nu-l poate masura compresometrul, dar compresograful ............. Ca sa vezi ca nu vorbesc in dodii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos, cat este compresia la tine specificat in manual? (Eu nu am cotele)

<{POST_SNAPBACK}>

Am editat postul de mai sus facand trimitere la andrei. Si specific aici ca, in manual este trecut "raporul de compresie".

E ok? :D

Modificat de cc_seat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E f bine, dar chiar asa e? RAPOR de compresie? De fapt, foamea e mare, mai mananca si angajatii VW cate o litera doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vad sirul asta de post-uri dupa al meu...

Cat despre "Apropos, cat este compresia la tine specificat in manual? (Eu nu am cotele)" am fost ceva neclar si trebuia sa zic "Cat este specificat a fi citit pe compresmetru (in bari) la tine in manual (Eu nu am cotele)". Nu trebuie sa ne certam pe detalii. Intr-adevar una este raportul de compresie care este o marime adimensionala de exemplu 1:19,5 (la mine) si alta este presiunea de compresie la testarea compresiei care se masoara in bari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc pentru sfaturi.

m-am mai linistit. Oricum meseriasul mi-a spus ca daca nu il supraincalzesc (motorul) fac cel putin inca 100k Km. Iar modele acestea pornesc iarna si la o compresie de 19.

In privinta uleiului m-am lamurit si cred ca am sa folosesc la urmatorul schimb 5W40. Cred ca merge mai bine. Sper sa nu-l pape mai repede. Oricum cel mai mult mi-a papat la un drum Botosani-Cluj (fiind 4 persoane+bagaje multe) un drum foarte rau. Cluj-Botosani nici nu sa vazut mare diferenta pe joja(2 persoane fara bagaje). Deci cei de la VW cred ca au dreptate ca acest consum de ulei poate ajunge pana la 1L/1000Km ceea ce este normal (desi mi se pare cam mult). Oricum inca nu am completat cu ulei sa vad cam cat este aceasta diferenta pe joja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!