Jump to content

unde se afla knock sensor? 1.6 AUS


puricele
 Share

Postare recomandată

Salut!

vreau sa schimb knock sensor, dar nu stiu unde se afla la motorul 1.6 AUS

ma ajuta cineva cu localizarea lui?

Multumesc!

post-15932-0-39812500-1323264231_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor g28.In spatele motorului,e vizibil doar cand masina e ridicata.In zona planetarei care iti vine din DREAPTA(pasager),in zona in care acceasta intra in cutia de viteza..Te uiti dupa cablajul lui care iti vine din partea dreapta si se duce exact la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate schimba "acasa"?

implica ceva mai special?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul G28 este pentru RPM, senzorul de Knock este G61 sau G66 si se afla pe blocul motor, de regula intre cilindrii 1-2 si 3-4, daca nu ma insel este sub carcasa de plastic pe partea cu filtrul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate schimba acasa dar trebuie cheie dinamometrica ca sa-l strangi cat trebuie. De ce vrei sa-l schimbi? Merge motorul cu detonatii (caraieli) chiar cu benzina buna si chiar si pe timp rece? Ca daca caraie doar vara, si doar la accelerari in sarcina, asa fac toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa il schim pentru ca dimineata, cand motorul este rece, da in nas de vreo 2-3 ori.

am scanat=o si imi da eroare de EGR (excesive flow) si knock sensor signal too high si ma gandesc ca are o problema.

benzina ii pun numai top 99+ de la petrom.

sa fi fost benzina proasta?

eu am gasit o localizare a senzorilor, dar nu este pentru motorul meu

1 - Knock sensor 1 G61 - Component location: Cylinder block, exhaust side

2 - Heated Oxygen Sensor (HO2S) G39 , 50 Nm Component location: in front exhaust pipe for cylinder 1, 2 and 3

3 - Oxygen sensor (O2S) behind three way catalytic converter (TWC) G130 , 50 Nm Component location: in rear catalytic converter

4 - Heated oxygen sensor (HO2S) 2 G108 , 50 Nm Component location: in front exhaust pipe for cylinder 4, 5 and 6

5 - Oxygen sensor (O2S) 2 behind three way catalytic converter (TWC) G131 , 50 Nm Component location: in rear catalytic converter

6 - Connector For Engine Control Module (ECM)

7 - Motronic Engine Control Module (ECM) J220 - Component location: in plenum chamber

8 - Throttle valve control module J338 - Coolant heated

9 - Protective housing - For secondary air injection (AIR) pump relay J299

10 - Mass air flow (MAF) sensor G70 with Intake air temperature (IAT) sensor G42

11 - Air filter housing

12 - Valves for camshaft adjustment

13 - Ignition coil N152 - Not on engine code BJS - With spark plug wire identification, do not interchange

14 - Camshaft Position (CMP) sensor G40

15 - Fuel pressure regulator

16 - Vacuum actuator - For variable intake manifold

17 - Engine coolant temperature (ECT) sensor G62 Blue For ECM With ECT sensor G2

18 - Engine speed (RPM) sensor G28

19 - Knock sensor 2 G66 - Component location: Cylinder block, intake side

20 - Secondary air injection (AIR) solenoid valve N112

21 - Intake manifold change-over valve N156 For variable intake manifold

22 - Secondary air injection (AIR) pump motor V101

23 - Fuel injectors N30 N31 N32 N33 N83 N84

24 - Evaporative emission (EVAP) canister purge regulator valve N80

Multumesc!

post-15932-0-12327200-1323412951_thumb.j

Modificat de puricele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, poate fi de vina si benzina. Eu sunt patit cu benzina de petrom, anul trecut de revelion am pus de petrom si si am mers in 2 cilindrii pana am completat cu din alta parte. Aici in oras este numai un petrom, de obicei pun rompetrol si pentru asta trebuie sa merg 15 km, ultima data cand am pus pentru ca nu am avut alta optiune m-am ales cu 3 erori (sonda lambda, EGR si inca ceva) plus oprit motorul in mers in depasire. (MULTUMESC PETROM PENTRU SENZATIILE TARI DIN VIATA MEA! :icon_cheesygrin: ) Knock senzor detecteaza detonatiile date de benzina cu cifra octanica scazuta. Un prim sfat ar fi sa incerci sa schimbi furnizorul de benzina, sterge erorile si apoi verifica daca mai apar. Maine daca am timp si nu uit fac o fotografie cu senzorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

problema este ca pun numai top 99.

am sters de 2 ori si a reaparut.

am schimbat si senzorul cu unul neoriginal si vad ca nu a mai aparut, nici in nas nu a mai dat.

dar am si alimentat intretimp, tot de la ceeasi benzinarie cu acelasi tip de benzina.

nu stiu ce sa cred :beer:

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Se poate schimba acasa dar trebuie cheie dinamometrica ca sa-l strangi cat trebuie. De ce vrei sa-l schimbi? Merge motorul cu detonatii (caraieli) chiar cu benzina buna si chiar si pe timp rece? Ca daca caraie doar vara, si doar la accelerari in sarcina, asa fac toate.

am si eu o nelamurire la axp-ul meu 1.4. aud si eu niste caraieli in sarcina, ca un rontait si nu stiu de la ce poate fi. sa fie de la tacheti(desi nu vad legatura de ce se aude numai in sarcina) sau sa aiba legatura cu knock sensor? am avut azi "16712 - Knock sensor 1 (G61): signal too High P0328 - 35-10 - - - Intermittent". Nu am mai vazut eroarea asta decat acum 1 an de zile cand am cumparat masina(Germania).

mi-am propus sa pun si benzina scumpa sa vad diferenta.

ce imi recomandati?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Benzina scumpa pentru inceput ca sa se amestece cu cea veche mai proasta, dar masina este facuta sa mearga cu benzina ieftina. Sa nu accelerezi puternic daca nu esti in treapta de viteza corespunzatoare. Adica cand schimbi viteza sa ai macar 2500 ture iar la deal sau cu masina incarcata si mai mult. Verifica daca termostatul de aer comuta clapeta sa ia aer proaspat din fata, nu din galeria de admisie fierbinte, cand motorul este cald si cald afara. (unde este bifurcatia celor 2 tevi de aer ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Stie cineva care este cuplul de strangere pt knock sensor? 20Nm??

M-am intors cu raspunsul, si da intradevar 20 Nm

https://workshop-manuals.com/volkswagen/golf-mk4/power_unit/4-cylinder_injection_engine_(1.4_l_and_1.6_l_engine)/ignition_system_glow_plug_system/ignition_system/assembly_overview_ignition_system/

Modificat de Iary97
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!