Jump to content

Golf IV GTI Exclusive- Black Magic Pearl


AlexBanu

Postare recomandată

super tare masina!!! :D bucsele powerflex de unde le-ai luat ca si mie imi trebuie pentru suportul acela dog bone si nu gasesc nicaieri, nici pe net nu am gasit mare branza?

Link către comentariu
  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • AlexBanu

    29

  • Rave

    6

  • RazvanBlade

    4

  • Muale

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

cauta la racing nick bucse, sigur o sa gasesti. mie mi-au trimis dogbone ala chiar in ziua in care i-am sunat

Link către comentariu

La Racing Nick au avantajul ca au pe stoc multe piese-accesorii. Dar si pretul e mai mare ca in alte parti. Daca intrii pe siteul lor poti gasii lista cu distribuitori autorizati

Link către comentariu
  • 7 months later...

A venit caldura si ne-am apucat de comandat si elemente pentru exterior.

Pana una alta am comandat pragurile de mai jos:

432008_2876483274560_1334334740_32383511_1318925550_n.jpg

Prelungirea fata de GTI 25'th iar dogbone-ul de la Powerflex galben urmeaza a fi schimbat cu o versiune mai light rosie (diesel) tot de la Powerflex.

534822_2936985107068_288368200_n.jpg

535543_2952040723449_2136402782_n.jpg

Ne-am apucat si de partea de audio mai exact de tras alimentarea pentru curent.

Cablul folosit este un Stinger Expert Series Oval 3/0 AWG

529218_3012593197223_599314229_n.jpg

582092_3013046448554_1835809151_n.jpg

526748_3012996567307_462414890_n.jpg

536695_3012997607333_1179730315_n.jpg

Am schimbat tampoanele de la evacuare cu unele noi originale rosii si unde s-a putut cu unele poliuretanice de la Powerflex

295102_3072650898628_763850383_n.jpg

554630_3426324340243_373634500_n.jpg

S-au mai achizitionat si embele fata spate OEM VW BLACK

181032_3340752240994_1151587671_n.jpg

Intre timp masina a primit si o revopsire integrala si o reconditionare partiala a jentilor. si achizitionare anvelope noi TOYO Proxes T1R

553492_2929876049346_1441197041_n.jpg

535502_2918487684644_645086878_n.jpg

Ceva poze dupa asamblare:

540590_3399394107004_1393920452_n.jpg

Modificat de AlexBanu
Link către comentariu

Ceva poze mai recente cu masina asamblata in intregime.

394636_3535723595156_1005262154_n.jpg

310002_404745726244295_540437137_n.jpg

391556_3564656438459_755535866_n.jpg

551170_3563485369183_1760859866_n.jpg

547773_3560164006151_1474081563_n.jpg

179548_3570340980569_954300955_n.jpg

Modificat de AlexBanu
Link către comentariu

Masina arata superb din toate unghiurile :icon_thumleft: . Felicitari!

Faruri cu interiorul negru ii mai lipsesc si completa pe exterior.

Link către comentariu

Excelent arata! :D

Poate ar trebui alte jante ;)

Urmeaza in curand..pana una alta mai am alte modificari de facut.

Ai de mult timp schimbate pedalele cu cele de TT?

Nu sunt pedale de TT ci sunt accesorii de fabrica. Pe anumite echipari au venit din standard. Eu le am de aproape 2 ani.

Azi am lucrat putin la rigidizare sasiu. Am montat o bara de rigidizare pentru oalele fata (strutbar) de la Wiechers.

396803_3575289944290_1076713629_n.jpg

Urmeaza si cea de jos dintre bascule si cea dintre oalele spate.

Mai multe detalii in curand.

Modificat de AlexBanu
Link către comentariu

Iata ca a venit si intercoolerul..

The Forge intercooler is 27mm X 5 MM X 15MM and much bigger than the OEM intercooler....... and with excellent air flow characteristics inside the end tanks this upgrade is must!

Gains over stock SMIC

Size increase: 27mm x 5mm x 15mm

Pressure loss reduction: 2psi

Air temp reduction: 6-9 DegC

post-14366-0-99100800-1343903257_thumb.j

Modificat de AlexBanu
Link către comentariu

Am montat azi si intercoolerul. Ceva imbunatatiri ca si temperatura in admisie undeva pe la 55 grade dupa 3-4 run-uri la 32 grade/afara.

255222_3578506464701_1664292166_n.jpg

376314_3578506224695_353093406_n.jpg

599653_3578505984689_1941445688_n.jpg

Link către comentariu

inainte ce temperaturi aveai in admisie? un pret se poate?

bafta cu masinuta !

Link către comentariu

VW Germania. La noi e mult mai scumpa.

I-am mai pus de vara niste bujii ceva mai reci.

post-14366-0-34258600-1344770594_thumb.j

Modificat de AlexBanu
Link către comentariu

Frumos proiect,cu piese de calitate ...Ce injectoare ai si ce pompa de benzina ai pus?S-a simtit o diferenta notabila cu admisia pipercros?

Link către comentariu

Pompa si injectoare cu debit marit. S-a simtit diferenta la fiecare modificare insa nu ceva major.

La fiecare modificare facuta a trebuit sa reajustam soft-ul.

Link către comentariu

Te intrebam de pompa si injectoare pentru ca arata prea bine graficul tau de cuplu...si eu am 1.4 si 0.9 dupa 6300rpm.La ce temperatura ai facut log-ul?Stii cumva pe ce canal pot sa vad presiunea benzina cu VCDS?

Link către comentariu

E facut de multă vreme graficul si nu mai țin minte exact temperatura. Presiunea in rampa o verifici cu barometrul. Nu merge cu VCDS la noi.

Link către comentariu

Intre timp am mai facut o mica modificare si anume am montat debitmetrul de VR6/S3/TT225 cu housing de 3" urmat de o rescalare in soft.

!BdPDhW!BGk~$%28KGrHqUOKkEEq5NPGfPsBK4!n-ydg!~~_3.JPG

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!