Jump to content

Golf IV GTI Exclusive- Black Magic Pearl


AlexBanu

Postare recomandată

Masina in cauza este un VW Golf IV GTI Exclusive cu motorul 1.8 20Valve Turbo de 150 cai stock din 2001.

Culoare negru Black Magic Pearl. jante aliaj OEM VW Siata 17", anvelope Michelin Pilot Sport 225/45/17.

Ca si dotari

Volan sport in trei spite,

Interior Recaro,

cu scaune incalzite,

ASR,

Climatronic,

senzori de ploaie,

oglinzi electrice heliomate incalzite,

oglinda interioara heliomata cu senzor antiorbire,

spalatoare faruri,

duze incalzite,

faruri cu proiectoare cu lupa

suport pahare fata/spate etc..

Cateva poze de la inceput apoi poze cu modificarile ulterioare.

188615_150410651686688_100001532613199_299222_584492_n.jpg

183263_150410878353332_100001532613199_299226_733721_n.jpg

181543_150410748353345_100001532613199_299224_3910395_n.jpg

Modificat de AlexBanu
Link către comentariu
  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • AlexBanu

    29

  • Rave

    6

  • RazvanBlade

    4

  • Bebeee

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Masina a primit ulterior o suspensie noua Coilover de la D2 Racing versiunea RS reglabila si pe duritate si pe inaltime.

378684_2285182172402_1334334740_32145465_579238560_n.jpg

385882_2285182652414_1334334740_32145468_1201264516_n.jpg

393643_2285183612438_1334334740_32145469_1132635413_n.jpg

388457_2285183932446_1334334740_32145470_592907946_n.jpg

383933_2285182492410_1334334740_32145467_594059652_n.jpg

Modificat de AlexBanu
Link către comentariu

arata super bine, felicitari! un tuning cu bun gust si plin de componente serioase. bravo!

Link către comentariu

S-au montat si toate bucsele poliuretanice de la Powerflex.

bucse bascule. bielete antiruliu, bucse bara stabilizatoare, bucse dogbone.

386271_2285219133326_1334334740_32145475_893046723_n.jpg

381750_2285219573337_1334334740_32145476_1619251052_n.jpg

378608_2285219813343_1334334740_32145477_908294366_n.jpg

392863_2285220133351_1334334740_32145478_446395192_n.jpg

382935_2285220613363_1334334740_32145479_144352265_n.jpg

384864_2285220853369_1334334740_32145480_1120805499_n.jpg

Link către comentariu

Salut.ma mir ca nu aveai masina prezentata si aici.o stiu si o apreciez de pe dincolo,hh.

Bine ai venit.

Brgds

Link către comentariu

cred ca se aude super cu noua evacuare.

poti sa ne dai detalii despre suspensie,cat de usor se regleaza, cat castigi inaltime si cat de confortabila este prin hartoapele noastre?

la bucse...pret?

mai pune niste poze cu masinuta,nu te zgarci :P

Link către comentariu

superba masina. cred ca iti aduce zambetul pe buze de cate ori te urci la volan :)

poti sa pui 2-3 poze cu interiorul ?

Modificat de RazvanBlade
Link către comentariu

apreciez gustul tau ...tine tot asa :icon_thumleft: am avut si eu un g4 si a fost o super masinuta ...numa ca era diesel de 131 cp

Link către comentariu

Am facut o masurare a cuplului cu VCDS si am scos si un grafic care arata cam asa.

377031_2290985917492_1334334740_32146557_1095355013_n.jpg

Link către comentariu

daca vad eu bine ai 350+ nm?

tre sa mai ai ceva modificari pe acolo...soft revo+CAI+evacuarea aia ar trebuii sa te duca pe aproape...si ~230 cp...

Link către comentariu

Masurati inainte de a monta admisia erau 361 nm si ~266.7 cp la motor (@5950rpm) ~231cp la roti. Avantajul este ca acest cuplu este 90% prezent pe toata plaja de turatii. Presiunea in turbo este de 1.4 iar pe capat de treapta 0.9. Motorizarea este 1.8 20valve turbo si turbina K03S

Softul este T u n i n g c h i p si mai are injectoare schimbate, pompa de benzina, diverter valve Forge.

Mai am de facut niste modificari dupa care voi reveni cu niste grafice noi.

Modificat de AlexBanu
Link către comentariu

Frumoase modificari!As vrea sa te intreb niste preturi dar vad ca nu primesti pm...ma intereseaza cat au costat evacuarea si bucsele si de unde le-ai luat.

Link către comentariu

Evacuarea este luata de la Milltek din UK si a fost appx 1000 euro. iar bucsele sunt Powerflex tot la fel luate din uk si au fost appx 400 euro.

Link către comentariu

...o masinuta plina de investitii si putere.

o mica racheta,cred ca e placere sa o conduci...doar ca la drum lung ar putea fi deranjant zgomotul evacuarii

Link către comentariu

Nu e deranjanta deloc. Tocmai ca ma deranjeaza sunetul excesiv al evacuarilor si am ales varianta rezonata. Masina la un mers normal suna appx ca o masina cu evacuare stoc.

Link către comentariu

Zilele trecute am lucrat la definitivare setari launch control din ECU. Masina pleaca teava.

O sa adaug un filmulet cand prind putin uscat pe jos,

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!