Jump to content

ALH - nu trage şi consumă mai mult. Ce ar putea fi?


GeorgeMLG
 Share

Postare recomandată

"DECI" : (sunt tot georgemlg care am deschis topicul , dar din pacate nu mai stiu parola nici la mailul care era nici la contul de aici ) : 

 

  Dupa multi bani bagati si multe alte chestii facute si schimbate si etc...... masina a suferit niste imbunatatiri : computer bord si acum 6 zile pompa de injectie .

Istoric : masina pornea greu ( la rece mai ales , nici o problema daca motorul era cald  ) , scotea fum albastru , consum mare etc. 

- nu papa ulei ( max 150 - 200 g daca mai si merg cu 160 170 km/h )

- turbina si actuator facute la cipos ( acum 1 an jumate )

- soft facut de Turbocip

- pompa de injectie   acum 6 zile 

 

  Log facut ieri de   Turbocip  toate bune consum pe loc  0.3 - 0.4 ( cam 0.5 cu faruri aprinse dezaburire pornita caldura pornita casetofon statie + soobwofer pornit - mai pe scurt cam cu toti consumatorii porniti ), turbina merge corecteaza cam pe la 1948  in sarcina, jectoarele cica sunt "fortza", debitmetrul bun ,  DEBITUL POMPEI cam mic parca era undeva intre 2.4 si 2.8 nu mai stiu exact oricum sub 3 , avansul foarte mare ( f putin mai jos, pe grafic, de linia de sus   o sa ma duc maine sa-l reglez ,  si nici o eroare .

 

              DAR TOTUSI 

 

   Masina tot scoate fum albatru la pornire ( porneste mai bine nam ce sa zic .. cum au fost acum 3 zile -20 grade in Buc. cu pompa veche nu aveam nici o sansa sa pornesc masina .. mai ales ca bateria deabia a avut putere sa invarta de 3 ori si asta cu pauza gen vrum ...... vrum ........... vrum . 

   Computeru de bord saracu cred ca funtioneaza bine : valori consum in oras imi arata cam mult zic eu, nu reusesc sa scad valorile ma jos de 10, mai arata si 12 .. autonomia e cam corecta cam cat imi arata atat merg , gen : am alimentat 19 litri cand imi arata ca mai am de mers 10 km ( din experienta mea mai aveam sigur 3-4 litri in rezervor ) , dupa alimetare imi arata ca pot sa merg 230 - 240 km , bine intre timp sa mai modificat sa cam ajus la 200 - 210 km . grav e atat mergeam si inainte sa schimb pompa  cand debitul era 3.2. -.3.3 ) 

  Nu-mi da voie sa pun logul ca e excel si imi zice ca nu am voie sa pun astfel de fisiere . Cu alte cuvinte nu am rezolvat decat problema cu pornitul , fumul si consumul au ramas .

     

      CE SA MAI SCHIMB ?? 

 

post-146715-0-13164800-1420379363_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

        cu cit valoarea e mai mica la pompa cu atit debitul e mai mare iar in cazul tau schimba diuzele la injectoare ca nu sunt o avere (se schimba normal la 100.000 de mile) daca zici ca ai facut pompa. numai bine si nu le mai curata-ti degeaba cu ultrasunete si alte prostii pentru ca ele capata uzura in duza si nu mai pulverizeaza cum trebuie la turatii mici(pornire)

         acolo este un lucru mecanic si nu poate sa spuna tie vag-com o valoare .el indica lucruri care sunt electronice pe cind injectorul lucreaza pe baza de presiune si injecteaza o cantitate de motorina pe care calculatorul masinii o indica pompei de injectie 

Modificat de treispe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele nu le-am curatat niciodata doar le-am verificat acum 2 ani cand am inceput sa sp .. Cam cat s unt diuzele alea ? Dar diuzele nu au rolul de a pulveriza cum tretrebuie .. DeschiDerea corecta nu o face corpul inject. .. Plus ca nasina pe la 80 grade merge foarte bine cand se incalzeste foarte bine incepe sa-si piarda puterea si sa devina mai galagioasa

Modificat de georgealh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele cu aprindere prin comprimare, pînă ce au apărut acele motoare moderne cu sistem common rail, acționarea injectoarelor se făcea prin sistemulhidraulic al presiunii realizate de către pompa de injecție.


Decisiv în sistemul de injecție este jetul de carburant la injectare, felul în care acesta este pulverizat.


O împroșcare ideală a carburantului se obține dacă jetul are spre exterior stropi mai fini, și spre interior stropi ceva mai voluminoși. Prin această structură a jetului se aprind întîi stropii mai fini, urmați de cei mai voluminoși, ceea ce duce la o ardere mai lentă și uniformă, deci la o creștere de presiune mai fină în camera de ardere.



              corpul și acul duzei. Ambele sunt realizate din oțel de înaltă calitate, executate la toleranțe între 0.002 - 0.003 mm. De aceea se înlocuiesc numai împreună. În funcție de motor, corpul duzei are mai multe găuri. Numărul găurilor este între 5 (automobile) și 14 (motor diesel de putere mai mare), iar diametrul acestora variază între 0,15 mm (autoturism) și 0,4 mm (camion). Numărul, unghiul, mărimea, precum și condițiile de debit la găurile duzei afectează pulverizarea jetului, care, în concordanță cu cantitatea, presiunea, geometria camerei de combustie, compresia și temperatura motorului determinăcalitatea arderii carburantului                                                                                                                                                           Principala greșeală de injectare a carburantului este o pulverizare incorectă, care se poate remarca prin:
  • țăcănitul la ardere: O mare parte din carburantul injectat arde brusc. Aceasta se remarcă prin celebra „țăcăneală” a motorului diesel, care poate duce la creșterea consumuli de carburant, pierderea de putere, calitatea rea a gazelor arse și deteriorarea lagărelor de motor.
  • iar pretul este in jur de 800ron setul(originale boch )ca mai sunt si chinezesti la juma de pret
  • o zi maxima
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca doar diuzele costa 800 lei sau tot injectorul ? Ca din ce am inteles eu se schimba impreuna , nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da 800 roni duzele si vin impreuna duza+cui duza.  portinjectorul are niste canale de motorina si un arc cea mai importanta este duza+cuiul de duza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aham treb so fac si pasta ... O sai sun pastia la bosh sa vad daca au .multam.

Modificat de georgealh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat crezi ca miau cerut la bosh pt o singura duza :))) .... 500 si ceva lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am intrebat pentru mine  la autokarma si au zis 650 alpadrino 750 si atp 450

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti din bucuresti ? BoSh ? Tot alh?

Am reglat si avansul si debitul este chiar la 5 acum .. Doar ca mi sa modificaat consumul la relantii 0.6 -0.7 fata de 0.3 - 0.4 cat era ,e normal? .. Iar ca lipsa de putere nu sa simtit mare lucru schimband de la 2.4 la 5 .. Cam ciudat nu crezi ?

Modificat de georgealh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt din buzau iar duzele sunt pe bosch iar eu am tot alh 

 

eu m-am interesat pentru mine ca am vreo 200000 km si sa-mi fac o idee

 

consumul in relanti este influentat si de alte chestii -temperatura apei 

                                                                                -temperatura exterioara

                                                                                -temperatura carburantului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi sunt cam suparat .. Dupa ca i-am micsorat avansul a pornit cam greu , a invartit cam de 5-6 ori pana a pornit .. Ma asteptam sa porneasca mai repede cu pompa asta . si mia consumat ceva .. Am mers 170 km cu 20-22 litri dar BC CRED CA ARATA GRESIT ca imi arata 0km ca mai pot sa merg si acul era pe rosu dar era ridicat putin nu era la limita (mai aveam vreo 3-4 litri.. Si consumul pe 5 km care ii fac pana la servici nu scade sub 16 .. In conditiile in care o las 10 min dim sa se incalzeasca adica ajung cu temp la 90grade pana la servici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 daca masina are distributia pe semne intri ca vag-com si vezi avans grafic tdi timing trebuie sa fie usor peste linia mediana dar daca porneste greu avansul sigur este mic iar motorina se injecteaza abia cind pistonul se intoarce la pmi si presiunea in cilindru scade si mai trebuie avansata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e mai sus o poza cum arata inainte ,timmingul era 77 iar acum este 64 .

Modificat de georgealh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu toate ALH-urile functioneaza bine cu avansul fix pe linia mediana. Unora le place deasupra liniei mediane, unora sub. Avansul meu e setat cam cum e in poza postata de tine si porneste foarte bine, fara fum, fara tremurat, fara nimic.

 

IQ este setat in jur de 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine inteles ca azi daca bateria nu a fost chiar in fortza nam mai plecat cu masina ca na pornit .. Cand am tras curent de la alta masina a mers .. Mam dus la unu cu baterii a zis ca bateria e buna (dupa 15 min stat cu motorul pornit ) cica ar fi electromotorul . alta problema..de cand mia reglat debitul a inceput si pompa asta sa piarda motorina prin aceleasi locuri ca pompa veche ..

Esti sigur ca la alpadrino ai gasit .. Mie miau Zis cand am sunat azi ca doar inj cu totul . am sunat sibla ceilalti si nici aiaaia nu au doar diuzele .. Doar tot inj care costa 961 buc cel mai ieftin.

Modificat de georgealh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am facut si eu 2 log-uri la golf 4 1.9tdi alh. as vrea sa imi spuneti ce probleme am la ea.. ca acuma ceva timp imi intra in limp-mod si la 90 km/h .Multumesc 

 

Link download LOG : http://fastupload.rol.ro/86c10e4c9bec5577d99b5fba93b21613.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si mai intra ?

 

Ca parca din cate am vazut eu pe log-ruile alea  ( nu sunt sigur ca vb corect ca sunt prea multe cifre pe acolo ) , cam corecteaza turbina  

Modificat de georgealh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Deci", chiar acum 10 min am mers cu un golf 1.9 alh al unui vecin , care deabia si la luat acum 2 zile , masina stock , si nu shtu cum sa va explic dar e mare diferenta intre al meu ( tinand cont de faptul ca eu am soft facut ) si al lui , deci masina aia chiar trage asa stock cum e mai bine ca a mea si are si o gaura in teava aia de plastic care se duce din intercooler in egr , dar in afara ca se aude fasaitul, ca trage aer pe acolo .. in rest trage bine pe langa a mea .. si mia zis ca nu isi imagina ca poate sa consume atat de putin in bucuresti ... mi-a zis ca sa plimbat azi destul si nici nu i sa miscat acul din loc , eu cu juma de rezervor am autonomie 280 km .. si ce credeti atat merg... MA DEZAMAGIT TOTAL , ma credeti ca la un moment dat cand mergeam cu ea ma luase invidia pe masina lui  .. si nam nimic cu el ca mie prieten. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avans dereglat, EGR blocat pe deschis, cantitate injectata inadecvata, senzor temperatura motorina cu probleme, turbina cu probleme/reglata prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

timingul la avans e 64 parca , egr inchide deschide , cantitatea injectatanu shtu exact .. acum doi la la "motor diesel" ( aia de pe strada dornei) : miau zis ca injj merg bine ( aveam si atunci problema de aia mam dus la ei ) turbina e facuta in intregime cu tot cu actuator nou de cipos si reglata tot de el .

 

aici ultimul log facut acum 2 sapt de Turbocip : 

 

Ce parere aveti ?

post-146715-0-93213800-1421703339_thumb.

Modificat de georgealh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logul arata bine, desi unii ti-ar da un MAF nou pe reteta pt ca "n-are cum sa arata un MAF peste 1100, nici nou"

Mai exact cant ti-au aparut tie problemele? dupa chip? chip sau powerbox?

 

de ce ai schimbat tu pompa de injectie? axa cu came e pusa bine la punct?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat softul de turbocip .. Pompa am schimbato ca porneste greu si scoate fum alb la pornire .. Eu nam mai vazut fum negru demult .. Si majoritatea au spus ca ar fi capul hidraulic . dar nu sa rezolvat problema in totalitate .. Merge putin mai bine dar tot invarte de vreo 5-6 ori si fumul alb e la fel. Ma baiatul care mia schimbato am vazut ca a dat semn la rola aia de sus de la distributie si a respectat semnul .. Daca pun softul original e moarta .. Nu mai are putere deloc , consuma la fel fara soft chiar putin mai bine cu el , lam pus ca sa mai fac si eu o depasire .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maf-ul mai merge - eu dupa curatare am valori ceva mai slabe ca ale tale si merge foarte ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!