Jump to content

ALH - nu trage şi consumă mai mult. Ce ar putea fi?


GeorgeMLG
 Share

Postare recomandată

Salut! Am si eu o problema cu masina, 1.9TDi ALH, mi`a schimbat cineva distributia, pompa apa si motorul nu mai are forta, nu mai trage, parca nu mai lucra turbo deloc, care ar fi problema?Ar trebui reglat avansu` ? Si daca da cum se regleaza? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au pus distributia cum trebuie la loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut am facut un log cu maf-ul meu si un log cu alt maf

ce ziceti despre ele?

 

am un consum f mare 9-10% mixt dar sa zic 70% din km ii fac afara mers 100km/h max 60km/h in localitati

consum facut plin la plin si p mfa arata 8,9 media de consum

 

sa fie de la maf consumul asa mare?

 

va rog o parere ca m-a disperat consumul inainte nu sarea de 6% acelasi drum si la viteza mai mare

LOG-maf propriu.xls

LOG-alt maf.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar "maf propriu" e putin cam obosit dar nu cred ca asta e cauza consumului crescut. Verifica avans, temperaturi, injectoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,am si eu un golf 4 variant,1.9 TDI ALH 2001 si vreau sa ma ajutati si pe mine intr-o problema.la o turatie de pana in 3000 de ture in mers,la un moment dat imi da in nas,nu mai trage indiferent cat as calca pedala de acceleratie.In schimb daca iau contactul si pornesc din nou motorul merge bine pana ajung din nou la acea turatie si revine din nou sa nu mai traga.ce poate fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica furtunele la vacum sau intercooler, sa nu fie vreo unul crapat sau scos. sunt probleme tipice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data ar trebui sa faci o scanare si un test in mers cu VCDS. Daca ai rabdare si cauti vei gasi zeci de pagini despre acest fenomen "Limp mode"

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am distributia la punct avansul deed on-slightly advanced deci e ok injectoarele sunt in parametri pe vcds

nu am erori nu am scurgeri de motorina motorul merge bine

senzorul de temp e bun schimbat anul trecut

o sa duc injectoarele la ultrasunete pt orice eventualitate

 

doar maf-ul e obosit

 

alte pareri de ce consuma asa ?

 

 

 

Alin      verifica si capsula vacumatica de la turbo se poate si de acolo sa ia limp la mine asa a fost

Modificat de morturip2010
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt Simu Alin

In prima faza turbina colmatata, urmata de o diagnoza si un test in mers care ar elucida orice tip de banuieli

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am distributia la punct avansul deed on-slightly advanced deci e ok injectoarele sunt in parametri pe vcds

nu am erori nu am scurgeri de motorina motorul merge bine

senzorul de temp e bun schimbat anul trecut

o sa duc injectoarele la ultrasunete pt orice eventualitate

 

doar maf-ul e obosit

 

alte pareri de ce consuma asa ?

 

 

 

Alin      verifica si capsula vacumatica de la turbo se poate si de acolo sa ia limp la mine asa a fost

CAntitatea injectata cat e ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am un golf 4 alh din 98 nu a mai tras la un momentdat aproape 45 km . Am oprito si acum merge foarte bine. PE tester a avut o eroare de la turbo . Parametrii de functionare sunt buni. Ma poate ajuta cineva sa imi spuna ce s-a intamplat???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze Ca nu inteleg. Dar ce inseamna acele valori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

englishprof2000

Salutare.

    Este vorba de motorul din descriere. Cand e rece, timp de cateva minute, daca il ridic peste aprox. 2200 rpm aud un un singur click in bord(ca de semnalizare la vechea dacie). Cum schimb intr-o treapta superioara, reducand rotatiile, aud inca o data acelasi click. Repet, numai in primii 2/3 km cand e motorul rece.

     Sa fie vreo avertizare cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. Iti decupleaza bujiile. Si de ce treci de 2500 daca e rece ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

englishprof2000

Asta e de bine sau de rau?!?!?(dezvolta putin). Se intampla rar si nu stiam ce este; doar n-o sa stau cu ochii pe rotatii sa nu-l turez prea tare...Totul tine de ureche :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decupleaza bujiile fix la 2500 rpm, nu la 2200.

Ce spune AlBundy - este ca NU trebuie sa turezi motorul peste 2500 pana nu trece acul de cel putin prima gradatie dupa 50

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pana nu vad acul la apa la 90 grade (adica pe mijloc)...nici gand sa trec de 2000...2200 rpm. Nici nu trage masina la rece. Asa m-a invatat un amic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e obligatoriu sa o lasi pana la 90 grade, dupa ce trece de prima diviziune, poti s-o calci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

englishprof2000

Apropos de "calcat"...Care sunt turatiile minime/maxime recomandate astfel incat turbina sa nu aiba de suferit(uzura sau depuneri)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

SALUT ,am un set de injectoare  noi,de 110 cai,si as vrea sa le schimb cu altele de alh ,mie imi trebuie soft ca sa merg cu alea noi,ca altfel scoate fum mai negru,dar rupe rama din pamant de cum de tare trage,as prefera sa fac schimb cu cineva care are alh si vrea sa puna de asv 110,softul costa 500 lei si nu ma bag ,chiar nu vreau sa merg tare cu masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentiu1234raul

salut, am un golf 4 1998 90 cp si are urmatoarele probleme, cand o accelerez in a treia si a patra trage bine dar merge in suturi pana isi prinde viteza accelerari si daca o accelerez tare in blana scoate foarte mult fum negru, precizez ca am curatat debimetrul aratand ca nou. daca  o accelerez tare peste 3500 de ture mergand cu ia parca isi revine la normal dupa aceasta turatie nu mai merge in suturi si nu mai scoate nici  fum negru deci se comporta normal, asta pana opresc motorul. apoi cand il repornesc o ia de la capat, practic eu trebue dupa fiecare pornire sa o turez peste 3500- 4000 de ture  in mers, iar dupa aceasta operatiune masina se comportaa normal, adica nu mai scoate fum deloc si nu mai merge in suturi cand o accelerez, baiatul de la care am cumparato  mia zis ca e modificata din calculator adica are mai multi cai putere, nu stiu daca asta are vreo legatura cu aceste probleme. ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi ceva?? va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetrul are o placuta cu un circuit care are pe el metale rare, foarte sensibila si usor de deteriorat, cand folosesti diverse substante de curatat..... in timp, acesta se deterioreaza, iar faptul ca arata ca nou - exterior - nu certifica faptul ca lucreaza bine.

 

fa un log in mers cu VCDS-ul, pe blocurile 003, 010 si 011, sa ma uit pe el - in functie de asta, incercam sa depistam problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o completare la ce  spune florin in legatura cu debitmetru.

Ce spunea colegul nostru ANDI tdi prin 2003.

''MAF-ul are un sistem de functionare simplu:

Un fir metalic este mentinut la temperatura constanta de curentul electric care il strabate. Modificarea fluxului de aer care inconjura firul metalic duce la modificarea temperaturii. Curentul electric necesar pentru readucerea firului metalic la temperatura initiala este direct proportionala cu fluxul de aer admis.
Practic senzorul (firul sau filmul metalic) este supus la variatii de temperatura frecvente. Odata cu refacerea diametrului de admisie, creste debitul de aer si respectiv curentul care "traverseaza" senzorul. In cazul in care MAF-ul este "obosit" aceste varfuri de curent ii pot fi fatale.
Principala cauza a imbatranirii senzorului o reprezinta "contaminarea" cu praf si alte impuritati chimice. Totodata variatiile bruste de curent necesare mentinerii temperaturii duc la arderea senzorului (datorita spike-urilor termice).
De cele mai multe ori curatarea nu a adus imbunatatiri de durata (prelungind foarte putin "agonia". Este drept ca datorita lipsei de informatii referitoare la compozitia chimica si la dinamica fluxului de aer in jurul senzorului, nu exista inca o procedura verificata de intretinere a MAF-ului (abia acum exista un studiu in desfasurare).
 
Un alt element important in determinarea "duratei de viata" a MAF-ului este firma producatoare (Bosch sau Pierburg) cele Bosch avand rata de cadere cea mai ridicata.''
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!