Jump to content

ALH - nu trage şi consumă mai mult. Ce ar putea fi?


GeorgeMLG
 Share

Postare recomandată

Saptamana trecuta am fost l la mare , si cum ma plimbam eu asa linistit prin statiuni , in treapta a 2 a de viteza , caci era aglomerat , am ajuns si eu incet incet la 50 km / h si sa schimb a 3 a , dar ce sa vezi SURPRIZA : a carait de ziceai ca nu este calcat ampreiaju ( dar yo apasam pe el de rupeam podeaua ) , iau picioru de pe ampreiaj il mai calc odata si intra , dar parca trecuse de un hop si a smucit putin . Am mai observat in trafic cand stau pe loc si bag a 1 a are o smucitura , dar mica in comparatie cu faza de mai sus , nu tot timpul , si tre sa fie cam liniste pe langa tine sa se auda si sa o si simti . Si ca sa fiu mai explicit cam in a 1 a si a 3 a face , restu nu am simtit pana acum.

De ce oare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reglaj timonerie, inlocuire ulei cutie si aerisire ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

draganamarius

ma poate ajuta cineva? am un bora ajm si am problema cu o piesa (deasupra motorului>intra 2 cond de motorina pe o parte si pe alta iese un furtun care duce la pompa de frana) se poate repara? Am si pedaua de frana tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca te referi la pompa tandem. Inainte de a o demonta sau inlocui ar fi bine sa verifici toate traseele de vacuum sau daca pompa face vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

GeorgeMLM așa cum am mai postat înainte am avut probleme cu consumul la ALH și i-am dat de cap fără să-mi dau seama exact de la ce a fost, la acel moment.

Acum de curând am realizat care a fost problema și anume injectoarele.

La acel moment eu aveam două seturi de injectoare pe care le-am schimbat între ele, cu ambele având consum mare și am tras concluzia că problema e de altundeva, având în vedere că și pe tester ,,dădeau bine”.

Recent un prieten a verificat la un mecanic injectoarele și concluzia a fost următoarea (sper să mă exprim corect și pe înțeles):

-două injectoare (câte unul din fiecare set) nu deschideau deloc(nu pulverizau motorină) indiferent de presiune;

-restul 6 la presiune mică ,,pisau”, doar la presiune mai mare pulverizau.

Să mă corecteze cineva dacă greșesc, dar parcă e diferență între injectoarele de ALH și cele ,,de 110 cai” (montate pe ASV și AFN), acestea din urmă deschid la presiune mai joasă-parcă 190 bari, iar cele de ALH la 220-300. Asta referitor la faptul că ziceai că ai avut și un set de 110 cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce vad eu pe log se pare ca solenoidul nu se "charge" cat trebuie. La pedala apasata la 100% el ar trebui sa fie solocitat la 100% dupa un delay maxim de 2 secunde. Verifica furtunasele vaccum. Ah, si apropo, tocmai avusesem o problema asemanatoare, si spre surprinderea mea, dupa multe sute de lei cheltuite pe testere am schimbat filtrul de motorina si masina a mers perfect! Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna!!!am un golf 4 1.9, alh 90 de cai...si m-a lasat pe autostrada!!!treaba e ca a inceput cu pierdere de putere si apoi a murit de tot!partea cea mai proasta e ca s-a blocat motorul!care ar putea fi problema?am verificat ulei...este...cureaua de distribuite e la locul ei...ce-ar putea fi?s-a gripat?s-a rupt ceva in el?daca mi-ati putea da niste sfaturi as fi fff incantat!va multumesc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorina ai pus de la peco? Verifica sa nu ai motorina congelata in filtru. Asta ar fi in cel mai fericit caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

detin o VW Bora (2002- motor 1.4 benzina) si am urmatoarea problema:

intr-o dimineata foarte friguroasa , in timp ce ma duceam catre servici a aparut alarma de ulei pe bord(plus un mare STOP).Am oprit intr-un peco sa alimentez benzina si m-am uitat sub capota. Era plin de ulei . Am dus-o la un service unde meseriasul mi-a schimbat uleiul, a verificat el pe acolo si a zis ca este OK. Cum masina era in service, i-am spus sa rezolve problema franei de mana(cand am fost la ITP , mi s-a spus ca nu mai este buna).

Toate bune si frumoase, dar dupa ce am scos masina din service , a inceput sa consume foarte multa benzina!!Se vede pe consumul instant care imi este afisat pe bord si in acelasi timp, normal si l-a mine in buzunar!

Are cineva vreo idee ce ar putea fi?

Mersi in avans!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

Am si eu o problema si nu stiu ce as putea face, sper sa ma ajutati cu un sfat. Am un golf 4 TDI 1, 9 - 101 ccp iar undeva pe la 120 km/h se pune in bot ( nu mai trage). Daca o opresc si o pornesc din nou merge ok pana se pune iar in bot ( am patit chestia asta si undeva pe la 60 km/h , de doua ori). Am observat ca nu mai trage cum tragea candva....e mai lenesa iar consumul imi pare cam marisor...in oras undeva pe la 10 poate si putin peste.

Fum nu scoate cand se pune in bot. Din cate am auzit ar fi turbo dus....dar nici nu am riscat sa las pe cineva sa il curete. Ma puteti ajuta cu un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai postat gresit...sigur nu ai motor ALH.

Ai dat o cautare pe forum? Problema ta este foarte intalnita la posesorii de TDI.

Poti sa incepi studiul :

etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am luat si eu un Golf 4 ALH , an 2002 acum jumatate de an . Am avut surpriza sa constat ca in bord imi dadea un consum mediu de 5,4 l / 100 km afara iar el in realitate consuma 8 l / 100 km. Dupa ce am pus in el motorina de aprox 10 mil nu cred ca mai are rost sa mai discutam despre cum i-am facut consumul. Apoi a cazut turbina ( s-a distrus semeringul de pe partea de evacuare , in rest arata ca noua - nici o uzura in alta parte ) . Turbina era originala Garret a masinii. Am pus alta turbina noua ( nu originala cei drept - copiata tehnic ) si s-a distrus si asta in acelasi mod dar mult mai repede , consumul la masina ramanand acelasi. M-am dus la o reprezentanta Kia si mi-au scanat cu un KTS Bosch cu licenta , nu au gasit nimik in neregula decat avansul la pompa de injectie marit 3,3 grade si mi-au dat si codurile de la soft : RB 0281010650 si NRCL 038906012FA 1,9l EDC . Poate sa imi spuna cineva daca aceste coduri sunt de la softul original din germania sau softul meu a fost schimbat ? Cum pot sa aflu daca softul meu a fost schimbat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ti-a dat KTS e VAG nr si Bosch nr. Dar ce SW e cu adevarat in el nu poti sti decat daca citesti fila. Eu nu cred ca ar fi problema de soft. Sa inteleg ca ai calculat consumul de la plin la plin? Trebuie vazuti mai multi parametri: IQ, MAF, injectoare, avans, senzori de temp.,chiar si "starea de sanatate" a clusterului daca zici ca e diferenta asa de mare.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce intelegi prin " starea de sanatate " a Clusterului ? Si cum se verifica daca IQ-ul este ok ? Restul am schimbat si nici o diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totul se verifica cu vagul nu kts sau alt tester, ce vrei sa afli cel mai bine si mai usor afli din vag, erifica iq si avansul , posibil sa ai modificat ceva la iq, avansul il verifici in gtafic, dc nu poti sa iti dai seama de ce vb trebuie sa mergi la cineva din zona ta care are vag si iti poate spune toate astea, dar sa aiba haba de ce vb, nu din auzite

Bafta

P.S. legat de a 2 turbina e posibil sa fi fost o simpla coincidenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit, calculatorul de bord a fost resoftat . Acuma stie cineva daca reprezentata VolksWagen face resoftari la calculator cu softul original din Germania ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut am si eu un glof 4 motor alh. Imi intra in limp,am schimbat capsula vacumatica de la turbo ca de acolo era am reglat-o dupa aia veche si nu mai ia limp trage bine da parca totusi.......

ce parere aveti despre logurile astea?

LOG-01-003-010-011 nr 1.xls

LOG-01-003-010-011 nr 2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trage bine. Incearca sa mai scurtezi un pic din tija actuatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa o sa fac. puteti posta si voi daca aveti un log bun d alh ? sa ma ghidez dupa el merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit, calculatorul de bord a fost resoftat . Acuma stie cineva daca reprezentata VolksWagen face resoftari la calculator cu softul original din Germania ?

Cum ai aflat ca a fost rescris? Cu rescrierea fisierului original te pot ajuta eu...asta daca intre timp nu ai rezolvat problema :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai facut un log dupa ce am mai scurtat tija la actuator cred ca tot mai trebuie

ce ziceti?

logul asta de alh e bun? l-am gasit pe aici pe forum

In logul al 2 lea erai in limp deja. Din ce vad in logurile tale am impresia ca problema nu e de la presiunea in turbo. Valorile MAF actual si specificat mi se par destul de ciudate. Incearca sa pui alt MAF si sa refaci logurile.

 

LE...colegul nervoss a fost mai rapid. :lol: . Totusi valori ciudate sunt si cele cerute de ECU nu numai cele masurate de MAF. :blink:

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok incerc si cu alt debitmetru.dar dupa ce am schimbat actuatorul nu a mai dat nici un fault cod.

am facut un log si la un prieten cu audi a3 tot alh. ce parere aveti despre acesta?

LOG-01-003-010-011 alh luci.xls

LOG-01-003-010-011 luci 2.xls

Modificat de morturip2010
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!