Jump to content

ALH - nu trage şi consumă mai mult. Ce ar putea fi?


GeorgeMLG
 Share

Postare recomandată

O intrebare merita sa iau macara after-market .. sunt bune sau se duc in 2 luni ? .. ca nu prea as vrea sa dau 6 mil pe una originala

Modificat de GeorgeMLG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ok. am schimbat eu 2 la 2 golfuri 4 anul trecut. Era undeva la 150 ron bucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca e macaraua? La mine s-au rupt doar clemele care tineau geamul. Le-am lipit si ... e totul ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand actionezi butonul de sus/jos se aude macaraua ca lucreaza ? daca da , insemna ca sunt doar clemele rupte . sfatul meu e sa pui cleme metalice si nu o sa mai ai probleme niciodata cu ele !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic:

Totusi aici se vorbeste despre probleme la motor nu la geamuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat0 90 de lei melcu ala cu cleme de metal si cabluri ............. REVENIM la PROBLEMA MEA : CE ARE MASINUTZA MEA :(( ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am rezolvat problema consumului la ALH ul meu.

Azi am schimbat ECU dupa care am facut un drum de 180 km, mers destul de sportiv cu AC ul pornit in permanenta și mi a iesit un consum la pompa de 5,6 l/100 km. Pot sa ma declar multumit. Pt. determinarea consumului am facut plinul, am parcurs distanta, apoi am facut din nou plinul.

Urmeaza sa o testez si urban 100% sa vad ce consum scot, desi la cat de scurte fac drumurile nu stiu cat de relevant va fi.

Sa fac un scurt rezumat:

De vreo luna am schimbat al doilea motor. Pana sa schimb ECU cu trei motoare diferite, pompe de injectie diferite, turbo diferite, injectoare diferite aveam consum mare.

ECU pe care l-am avut pana azi se zice sa avea softul rescris undeva la peste 100 cai(de fapt am pus testerul si mi s a confirmat ca softul e rescris pe considerentul ca presiunea din turbo in turatie era mai mare decat ar fi tb sa fie cu soft stock), desi cd l am inlocuit n am simtit vreo diferenta.

Mai mult vechiul ECU imi dadea o eroare pe care din pacate n am notat o. Imi amintesc vag ca era ceva de genul ,,error fault DTM sau DPM”.

Scuze de postul prea lung. Sper sa fie folositorsi celor care nu dau de cap problemei.

Modificat de danneata84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant ! .. doar ca la mine si cu soft si fara consuma la fel .... Iar pe tester nu am nici o eroare ... Cat tea dus ECU ?

Modificat de GeorgeMLG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L am luat in proba deocamdata de la aceeasi persoana de la care am luat si motorul, n am stabilit clar pretul.

A ramas sa i dau ECU vechi si o mica diferenta.

Iti trimit PM sa ti faci o idee dupa ce cad la invoiala cu omul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate spui pretul aici, ca suntem mai multi interesati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu va pot spune un pret.

ECU l am dat schimb pe schimb si a ramas sa l mai cinstesc pe om.

Din cate am inteles are posibilitate sa i rescrie softul fara cheltuiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buey cine ma poate ajuta si pe mine cu o pompa de injectie la ALH meu .. vreau sa vad daca e diferentza .. merge cu mine ca sa vada ca nu umblu la ea o pun pe masina sa vad cum e daca se schimba masina o si cumpar pompa bineinteles daca e buna ..daca nu e diferentza o pun pe amea la loc ... platesc manopera demontat montat si gata .. ma poate ajuta cineva ???? Apropo se schimba greu o pompa ?

Si inca ceva daca scoti pompa de aer .. cand o pui la loc mai treb reglat ceva pe langa ???

Modificat de GeorgeMLG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu mă înșel prin montarea unei alte pompe trebuie pusă din nou distribuția la punct întrucât se demontează cureaua de distribuție. Pe lângă asta cred că tb reglat avansul injecției la noua pompă.

Nu este o operațiune foarte grea pentru cineva care se pricepe.

Am o pompă de injecție dar nu pot garanta pentru ea, pentru ca un destept de mecanic a desfăcut o si a facut practica pe ea, deși nu avea nimic.Așa că n are rostt să cheltui niste bani sa o montezi si sa constati ca nu merge.

Incearca la dezmembrari, poate sunt de acord ca ei le vopsesc deci nu exista vreun risc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat pe la dezmembrari .. da nu prea vor .. o sa ma duc sapt asta la aia in spate la meridian berceni .. ca au si service acolo .. si daca o montez la ei poate ..accepta combinatia X_X ... si sincer vopseaua aia , daca as fi vreun mecanic obosit .. care vrea sa dea o teapa ... as face chestia asta si as lua tot din pompaaia buna si as pune dintro pompa proasta .. si pun si vopsea la loc .. am vazut yo la turcu ala de la filaret .. pune vopsea daia galbena pe toate pompele si piesele pe care le probeaza sau vinde .. sau umbla la ele ...plm ... ASTAI problema ca e cam riscant si le e frica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici ALH-ul meu nu mai trage. Ma puteti ajuta cu interpretarea erorilor?

Control Module Part Number: 038 906 012 M

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0040SG 2813

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00046

3 Faults Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-00 - -

Mentionez ca ieri am scos mufa de la debitmetru dar nici o schimbare, tot nu tragea. debitmetrul l-am mai schimbat o data acum 2 ani, dar atunci cand scoteam mufa masina tragea ceva mai bine.

vit 3.xls

vit 41.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra in limp, datorita presiunii scazute.

Verifica actuatorul - vezi sa nu fie intepenit sau cu membrana sparta, vacuum-urile, N-75-ul si furtunele de la turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat-o. Membrana sparta la actuator. Schimbat si merge ca si inainte. Multumesc lui FLORIN si lui CIPOS pt. actuator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pe asta cu scot mufa de la debitmetrul si masina trage mai bine n-am mai auzit-o . Eu la toate masinile pe care le-am vazut cand scoti mufa trage foarte slab masina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Style - cu mare placere !

George - daca ai un debitmetru mort de tot.... si ii scoti mufa, masina se va misca un pic mai bine - datorita faptului ca ECU va subsitui valoarea returnata de MAF, cu un de baza.... in jurul la 549 mg.

Daca debitmetrul e obosit dar mai misca un pic, testul cu scosul mufei nu ajuta - doar un log cu VCDS-ul, e relevant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez log-urile dupa ce am schimbat actuatorul. Cum vi se par ?

Daca nu este reglat bine care ar fi simtomele? Am putere la turatii mai mici iar la turatii mai mari nu mai am puterea dorita si invers daca intra mai tarziu turbina am putere pana la turatii mai mari ? Sau ar mai fi si alceva?

vit 3 nou.xls

LOG-nou vit4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce vad, turbina face suprapresiune si N75-ul lucreaza sa compenseze.

Cum se manifesta masina ? Are lag - se tureaza cu intarziere ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi dau seama. Mi se pare ca merge bine, trage. la turatie peste 1800 intra turbina bine, ca si inainte, daca am sub 1700 sau chiar 1500 nu trage.

Mai atasez un log cu mers normal.

LOG-01-003-010-nou011.xls

Modificat de Style
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

style logurile sunt bune, arata bine, actuatorul e reglat destul de bine, ultimul log nu e bine facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da stiu, ultimul l-am facut in timp ce mergeam normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am pus catalizatorul la loc ( ca era scos de ceva vreme ) , am scos si surubul de la egr ( ca cica ar consuma mai mult cu el ) . nu se simte o schimbare in consum prea mare ( adica pana acum cam deloc , bine depinde si cum e traficul etc. ) mai trebuie sa fac niste teste . In plus , cand am scos catalizatorul anul trecut n-am observat o schimbare , adica o putere mai mare , DAR azi cand l-am pus la loc s-a simtit ... trage mai slab , clar ,cu el .

Deci ca sa zic asa, injectoarele sunt cele originale ( nu alea de 110 cp caci am un set ) egr e activat , catalizatorul e la locul lui , turbina acum merge ( doar ca are putin lag , o sa mai dau o fuga la cipos sa-mi scurteze tija ( mi-a zis de atunci ca a lasat-o mai lunga putin , dar e stresant rau lagu asta ) , cu alte cuvinte toate sunt ca in fabrica ( mai putin softu , caci pasta nu l-am scos ca n-am cum decat sa ajung la Turbocip ) , ASA CA nu mai are motive sa consume mult .

Ho ho ho ... Ce mamicuta masii ei are fratilor ca - i dau foc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!