Jump to content

ALH - nu trage şi consumă mai mult. Ce ar putea fi?


GeorgeMLG
 Share

Postare recomandată

atunci poate tie nu iti indica bine indicatorul, ai verificat dc indica bine cu vagcomul? sonda dc iti arata ca ai 16 l in rezervor atunci atat trebuie sa indice pe ceasurile de bord, nu e sistem seprat e un singur plutitor si o singura rezistenta la sonda litrometrica din rezervor

ori nu stie citi cel care tia facut testul interfata ori acolo ai alta problema

cum adica avansul indica 2,80-3,20, avansul la ALH se verifica pe tdi timing nu in measuring blocks canalul 4, banuiesc ca de acolo ati luat valorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa mi a aratat pe interfata mecanicul, eu nu ma pricep și in ceea ce il priveste cred ca stie ce face.

o sa incerc un test si in alta parte desi el stie masina de 2 ani de cand am luat o si in proportie de 75% la el am remediat toate problemele pe care le am avut.

oricum astept sa vad daca e vreo schimbare in consum, abia apoi vad ce fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ... deci...deci .. la mine si inainte si dupa problema care pana la urma nu sa rezolvat doar trage mai bine si asta pt ca nu sunt injectoare pt ea sunt intre 190 si 300 bari ( cele vechi si originale erau 220 300 bari ) dar consumu ma sparge la fel ca si colegului de mai sus 9 10 urban .. 6 7 extraurban .. iar consumul pe tester si pe VAG si pe VAS ( in reprezentantza VW de pe splai ) si pe toate testerele din lume consumu la relanti este 0.4 0.5 adica consumul perfeect pt motorizarea asta .. spus de cei e la vw .. doar nici ei nu isi dau seama dc consuma in mers asa mult :offtopic: ... asta a fost cea mai dura faza pe care am auzito .. reprezentanta vw .. sa im izica nu shtu .. zici ca mam dus cu vreun bugati veyron si nu cunosc tehnologia .. parca nu e facuta de ei masina .. da nu au zis da lasatio sa vedem ,sa mai schimbam , sa incercam , sa mai plm ( scuze limbaju ) . direct nu shtu .

Singura chestie pe care o vreau de la voi este sa-mni ziceti si mie un chip tuning care sa numi distruga motorasu meu impecabil ( nu mananca gram de ulei - mergand 150 160 .. pe la 180 mai scade putin ) si alti inafara de TCM turbo .. unde as gasii ... ca asta e singura varianta pe care n-am incercato ... macar daca tot consuma sa si traga . Ca am auzit la un prieten cu un bmw 320 diesel tot la fel niste probleme dastaea cu consumul si trasul .. dupa cip sia revenit masinutza si la consum si la putere ( la putere e logic ) .

Multumesc frumos !!

Modificat de GeorgeMLG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GeorgeMLG am verificat si eu injectoarele din acelasi considerent dar se pare ca s cele originale 220 300 bari.

Eu m am gandit sa i rescriu softul pt. ca dupa mintea mea asta ar fi problema, din moment ce am cu doua motoare diferite acelasi consum mare, pe tester totul e ok, nu da erori, iar consumul la relanti este cel dat de producator.

Ultimul consum 9,6 litri/100 km, adica am parcurs cu 17 litri de motorina fix 176 km, în proporție de 85% urban și este foarte frustant

pentru motorul declarat cel mai fiabil al VW.

GeorgeMLG se pare ca avem o problema comuna daca gasesc rezolvare te tin la curent.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms si yo la fel .. daca gasesxc vreo solutie careamers te anunt .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pe cine imi recomandati pt SOFT inafara de TCM turbo ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu un golf 4 90 alh 2001 la 3200 ture se aude un clik si nu mai trage pedala la blana ajunge undeva la120-130 km/h am fost la 2teste unu spus sa curat turbo celalalt nu m-a lamurit de loc a spus ceva ca baga prea mult aer si este blocata o clapeta pe deschis.Am scos mufa de la debimetru si mergea mai rau am puso la loc a mers la fel ce este de facut ca am dat o caciula de bani pe testere si nimic concret ma poate ajuta cineva cu date reale??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

log prietene, fa un log si vedem ce are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pe cine imi recomandati pt SOFT inafara de TCM turbo ????

superchips, revo, gemballa(de ce nu:D)) aseta imi vin acum in minte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Publicat (modificat)

bun in sfarsit am ajuns la cipos am refacut turbina TOATA .. na mai ramas decat o carcasa din ea ... merge super bine nu sare de 1989( parca ) presiunea nu fluiera .. e noua ... Am facut pana la urma si soft la Turbocip ( de pe forum ) .. aici am o problema ( NU cu TURBO CIP ... CU MASINA ) imediat dupa ce mia facut baiatu softu .. am facut log cu el ... invatat ca inainte sa bag picioru in ea .. cand lam bagat ( in a 1 a ) sa-mi sara mana de pe volan ( sentiment : FOOOOOARTE TAAAAAAREE FRATE ) a 1 a a 2 a a 3 a mai ales a 4 a si a 5 a ( de la 100 la 150 160 ) miera drag sa intru in depasiri .... doar ca bucuria a durat vreo 4 zile .. cand a inceput prima oara sa nu mai simt la a 1 a puterea aia .. era ca in stoc .. da mergea de la a 2 a in sus.. nam zis nimic .. dar usor usor nici a 2 a :|:|:| .. si in prezent nici o treapta .. zici ca e iar stoc .. doar ca are momente asa deodata .. am patito sapt trecuta .. eram in a 3 a am intrat in depasire mai era 1 in fata mea tot in depasire de o camioneta . bag picioru cat e cat ca sa depasesc si deodata .. vad cum se ridica de bot .. sa ma infig in ala din fata mea care depasea si el ... isi revenise asa deodata puterea aia de dupa soft .. dar a durat doar depasirea aia ... pe urma iar are toane .. cateodata la fel isi revine in a 1 a ba chiar si a 2 a cateodata .. dar tine putin cat schimb viteza .. alteori simt in orice treapta ca bag picioru in ea se duce ( se duce normal .. nu cu puterea de la soft ) si deodata se simte zici ca pierde cuplu .. ea accelereaza in continuare dar se simte ca a mai scazut puterea .. am zis atunci co fi turbina ( ca nu o facusem ) .. dar acum mia facuto cipos luni .. dar face tot la fel .........

Exact la fel am patit cand am schimbat injectoarele si din cate mia zis cineva astea sunt de 110 cp .. sa simtit imediat ca trage mai bine .. si pe urma iar pauza .... Mi se pare fooarte ciudata chestiaasta .. AM o intrebare se poate sa se infunde conducta de la rezervor spre pompa caci am inteles ca ar avea o sita .. si sa nu isi mai traga motorina pompa ???

Si app cu turbina refacuta si cu soft , tot nu sa schimbat consumu .. Tot 200 de km merg cu juma de rezorvor in oras ( calculat sa zicem la 20 de litrii de la mijloc pana cand se aprinde becu .. desii cred cas mai putin nu shtu cati litri as mai avea dupa ce se aprinde becu .. iese un consum de 9 10 % ) si ma enerveaza maxim .

MAAAA ZAAAPAAACIIT DE CAP MASINUTZA ASTA !!!!!

PS : PRECIZEZ CA NU AM NICI O PROBLEMA CU TURBO CIP CUM AM SPUS SI MAI SUS >.. SA NU SE INTELEAGA GRESIT ... EL SIA FACUT TREABA CA UN PRO .. SA SIMTIT DUPA ... MASINA MEA E PROBLEMA ..

Modificat de GeorgeMLG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine ar fi sa faci un log in mers sa vedem de unde e problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema asemanatoare...am inceput un thread pe un alt forum (generalist) si mi s-a recomandat sa vin aici. Am facut azi niste loguri in mers pe care le gasiti AICI

Long story short: Am un VW Golf 4 101 cai din 2003 - Vag-Com nu-mi da nicio eroare (doar ceva legat de un senzor de la ulei, dar sigur nu exista legatura). Masina se tureaza fooooarte greu si se aude fasaitul de la turbo pana pe la 2500 de ture (cand se opreste sunetul)... de acolo parca incepe sa mearga mai aproape de normal. Am scos mufa de la debitmetru si scoate un fum ingrozitor, absolut nicio imbunatatire. Am citit logurile cu LogPlottingApplication unde am observat e ca MAF Specified sunt muuult mai sus decat MAF Actual; la fel, e o diferenta foarte mare intre specified intake pressure si actual intake pressure.

Baietii de la service n-au putut sa-mi spuna ce are, dar s-au uitat mai mult fugitiv la ea. Am fost vinerea trecuta pentru schimbul de ulei si schimbarea filtrului de motorina - situatia nu s-a imbunatatit cu nimic.

Va multumesc anticipat pentru ajutor.

Modificat de nicuj0r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierzi pe undeva toata presiunea... verifica furtunele groase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, si cum sa le verific? Am uitat sa precizez ca sunt extra incepator in domeniu. Eu le-am sugerat celor de la service ca, avand in vedere ca nu-mi apare nicio eroare pe VAG COM e foarte posibil sa fie o problema cu un furtun, ceva. Ei nu, ca s-ar fi auzit...bla bla bla. Mi-au spus doar ca furtunul mare (de undeva din partea stanga) ar trebui sa se "umfle" si nu sa se "comprime" - cum se intampla la mine.

Modificat de nicuj0r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca furtunele se comprima atunci e problema din turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

*CUIUDA* am facut pana acum cred ca 20 de loguri in mers si ies toate bune si debitmetru mai nou iese si turbina .. injectoarele sunt super bine ... si la VW miau zis la fel .. ciudat ca toate arata bune .. mia facut si cipos mia facut si turbocip si allbundy .. si inca cativa amecanici .. dau taote bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa pui softul original si vezi daca face la fel masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca furtunele se comprima atunci e problema din turbina.

Nu suna prea bine, poti sa-mi spui mai exact la ce sa ma astept?

Modificat de nicuj0r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine ar fi sa mergi la un specialist in turbine...pana nu dai jos nu poti sti. Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta astept de marti dimineata; mecanicul la care merg de obicei mi-a spus ca va vorbi cu cineva mai familiarizat cu probleme de acest gen, dar de atunci n-am primit niciun raspuns. Poate cineva sa-mi recomande pe cineva din Cluj la care as putea sa ma duc? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Daca stateai mai aproape de bucuresti ... te rezolva cipos pe loc ... nu vreau sai fac reclama , dar omu chiar se pricepe .. yo am mai reconditionato acu 2 ani la Pilot din voluntari ... si am facut cea mai mare prostie .. na mers deloc de cand am reconditionato acolo .. acum am reconditionato iar la cipos cap coada si merge stas ... yo sunt de parere ca nu toata lumea stie ce tre sai faca unei turbine .. parerea mea .. asa ca vezi la cine te duci ca yo am pierdut 300 de euro acu 2 ani degeaba ..............

*cuiuda* pai cu softu original e moarta deabinelea si inplus ce fac platesc iar softu de 2 ori ...... ca nu costa nici 50 de lei :|

Modificat de GeorgeMLG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

george la tine softul se poate scoate cu galeto de e masina astfel incat nu pierzi nimic si incarci softul original asta dc tunerul ti la dat, ceeea ce era normal sa faca

P.S. cat tea costat reconditionatul turbinei si ce operatiuni au fost facute la ea, cap coada inseamna inlocuirea inclusiv a geometriei sau sa lucrat numai la cartige

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ... la o Bora, ALH, 1,9 90CP, 95.388km ... am resetat kilometrajul cand am facut plinul. Dupa doar 447km am rezervorul fix la jumatate ... masina nu scoate fum, nu merg aiurea cu ea ... consumul insa mi se pare exagerat de mare. Pareri?

P.S. Am impresia ca nici SpritMonitor nu indica corect ... http://www.spritmonitor.de/en/detail/484257.html

Modificat de AdCrys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Simti ceva diferenta, la modul cum trage motorul ?

Fa un log in mers - sa nu ai probleme cu debitmetrul.

Filtrul de aer - sa fie curat.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

AdCrys cam cat vroiai fie rezervorul dupa 447 de km? asta in oras , este foarte normal si iti explic, rezrvorul de golf sau bora are 55 de litri, dc umpli rezervorul inclusiv cu asa zisa rezerva,adica si pe furtune vei avea maxim 60 de l in rezrvor, la jumatate perfect sunt 28 de l asta verificat cu vagcomul, deci tu ai facut cu 32 de l 447 de km , cat inseamna ?

SpritMonitor nu indica bine pentru ca nu il stii completa, de ex in 02.03.2012 zici ca ai bagat 25,47 l si ai facut 1,714,7 km? :)) da consum

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!