Jump to content

ALH - nu trage şi consumă mai mult. Ce ar putea fi?


GeorgeMLG
 Share

Postare recomandată

Am si yo o intrebare : ...de curiozitate azi am desfacut un injector de asta "nou" ca sa zic asa si am observat ca ale mele sunt alta serie decat astea si in plus pe ale mele scrie ceva cu 220 - 300 presiunea si pe astea noi 190 - 300 - cu ce ar afecta asta masina mea .. si in plus astea de pe ce motorizare sunt ?

Iar a 2 a intrebare este : Ce valoare este normala la debitul de motorina la ALH ?

Modificat de GeorgeMLG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice ar fi, teoretic la temperatura mai mica cantitatea injectata e mai mare decat la 90C, pe asta se bazeaza si power boxurile. nu exista ca din cauza G62 motorul nu trage..hai sa fim seriosi, si daca e rece, daca o calc a mea trage de numa'

LE: george, alea nu sunt de ALH. ca sa fii sigur, pe duza injectorului, partea care e in camera de ardere, o cureti bine de funingina, trebuie sa fie inscriptionat "706" de la DSLA 150P 706, duze stock de ALH.

codul pt injectoarele de ALH e: 028 130 202 P

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme asemanatoare intampina si tractorasul meu,de cand am luat-o din prima zi mergand spre casa am calcat-o mai tare sa vad cam ce poate, primele 2 3 trepte tragea foarte bine pt 90cp 3500-4000 de ture,dar cand am dat a 4 a si am ajuns la vreo 140 3700-3800 de ture aprox,parca s-a limitat "electronic" si statea constant la 140 limp mode banuiesc,daca opream motorul si porneam isi revenea dar cum ieseam pe strada a 1a si a 2 a cateodata sia 3 a mergeau bine dupa care fenomenul se repeta la diferite viteze si in diferite trepte primele 2 niciodata,oprit pornit si isi revenea,ulterior avea momente cand mergea foarte bine nici mie nu imi venea sa cred ce frumos tragea si momente cand facea figuri cateodata imi era f greu sa ating si 100 110 kmh,a mers bine si 2 luni fara nici cea mai mica ezitare dupa care clank,si tot asa pana intr-o zi cand am mers la mecanic primul lucru care la facut a fost sa scoata furtunasul vacuum de la actuator si a tras cu gura din el ,a zis ca e membrana de la actuator sparta se putea trage aer din furtun fara probleme am vazut cu ochii mei ,demontat turbo schimbat membrana + curatat reconditionat (mi-a facut-o ca noua) de cum am pornit-o am obs in primul rand ca se aude ca fluiera cum trebuie si ca accelereaza mai liniar dar parca nu asa ca in perioadele cand tragea bine de tot,nu a mai mers asa de prost ca inainte dar nici ca atunci cand tragea bine,urca cam greu in ture si cand sunt pe la 100 kmh cand apas pedala la fund initial nu simt nimic dupa care cu intarziere se accelereazaa greu si urca pana la 180 dar f greu,dupa ce am citit ce ati scris tind sa cred ca nu mi-a reglat bine actuatoru omu,si de asta merge la o putere mai limitata,la tester nu iese nimic am probat si alt debitmetru si merge la fel ...astept cu nerabdare parerile voastre si indrumari catre un turboman bun din constanta care sa imi regleze actuatorul,mii de scuze pt postul lung sunt nou pe forum. o seara buna la toata lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consulta-l pe cipos.. Te rezolva sigur. Acum nu stiu cat e de bine ca turbo sa fluiere... Dupa ce iti rezolvi turbo, mergi la tatal vag - voinea sa iti faca remaparea cea de toate zilele. De abia atunci poti sa vezi diferente cu adevarat semnificative... Pana la voinea e fantezie, dupa e real.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA mine fluiera, cand am curatat-o nu am constata in schimb nici un fel de joc la ax, km: 190k, chiptuning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine fluiera .. dar am vb cu cineva de la skoda si am inteles ca majoritatea turbinelor refacute fluiera .. megr bine nui nici o problema cu ea doar ca fluiera

ca cica toate alea in ea nu le pot regla dacat cei de la fabrica .. si daia fluiera .. ca nici a mea nare joc nare nimic .. paletii aia cica fluiera ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu d'astea!!! Lasand gluma deoparte, a mea e rectificata de cipos. In afara faptului ca e ca noua, nu aud fluierat :-? PS: nu fac reclama si nici nu vreau sa fac. Sunt convins ca multe persoane sunt capabile sa faca un turbo sa zambeasca, eu pot spune doar de cipos ca e pe "giagiki", singura experienta avand-o cu el in materie de turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Consulta-l pe cipos.. Te rezolva sigur. Acum nu stiu cat e de bine ca turbo sa fluiere... Dupa ce iti rezolvi turbo, mergi la tatal vag - voinea sa iti faca remaparea cea de toate zilele. De abia atunci poti sa vezi diferente cu adevarat semnificative... Pana la voinea e fantezie, dupa e real.

ala de 90 cp are un suierat distinct, la mine e la fel in ultimii 6 ani (de la 106 la 246 mii km), si la schimbat viteze in ture se aude un suierat, placut zic eu, cel mai bine se aude pe o strada ingusta (ecou)daca lasi geamul deschis ... pd si audi se aude altfel

Si la mine fluiera .. dar am vb cu cineva de la skoda si am inteles ca majoritatea turbinelor refacute fluiera .. megr bine nui nici o problema cu ea doar ca fluiera

ca cica toate alea in ea nu le pot regla dacat cei de la fabrica .. si daia fluiera .. ca nici a mea nare joc nare nimic .. paletii aia cica fluiera ...

ce inseamna "refacute " ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Sal

Am o problemă cu ALH ul meu în sensul că îmi consumă destul de mult adică undeva la 9-10 litri urban si 6-7 extraurban.

Am facut plinul (cam 48 litri de cd s a aprins martorul pana la full) si am rulat pana acum 630 km din care 500 extraurban. Mai e ceva motorina pana sa se aprinda martorul estimez ca mai rulez vreo 50 km. Precizez ca am mers destul de potolit cu cateva depasiri mai in forta (dar motorul asta n a vazut peste 3000 rpm de la mine; ce sa zic sunt inca pe trauma de la incindentul cu vechiul motor).

In urma cu un an si ceva nu mi consuma asa mult, parcurgeam si 900 km de la plin pana se aprindea martorul si mergeam sportiv.

Cateva date despre masina:

-masina este din 2004;

-motorul este chipuit dar habar n am cat;

-de curand am schimbat motor+turbo (cel vechi ,,a luat o pe ulei”) noul motor este din decembrie 2002 si mi pare ca toarce mai frumos ca vechiul; cu privire la rulaj habar n am cati km are;

-pompa de injectie de pe vechiul motor am pastrat-o;

-am egr ul anulat intrucat nu mi functioneaza tija;

-masina trage bine, pot zice ca nu i nicio diferenta fata de vechiul motor;

-am obiceiul sa mai las motorul pornit daca merg pe undeva si stau pe langa masina (din cate stiu nu consuma mult la relanti e vb de 3-4 litri/ora, presupunand ca per total de la o alimentare la alta perioadele in care il tin pornit insumeaza o ora);

-am jante pe 16 cu anvelope 215/55/16 (ma gandesc ca ar conta fiind mai late);

-pe tester nu mi da nicio eroare.

Scuze de marimea postului, dar am incercat sa dau cat mai multe date (sper sa nu fii omis ceva important).

Astept pareri.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti se ridica apa la 90 de grade? cam 1 litru cred eu ca-l ai de la faptul ca a disparut EGR-ul, iar consumul la relanti pe ora e de vreo 1L, hai poate 1,5L, dar e imposibil sa sara mai mult de atat in mod normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se ridica la 90 de grade am schimbat si termostatul cd am pus ,,noul” motor.

Cu privire la consumul la relanti am vorbit cam aiurea, habar nu aveam cat consuma, am zis asa dupa ureche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un ALH nu ar trebui sa consume la ralanti mai mult de 0.4-0.5 l/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu sunt asa sigur, insa am vazut pe la masinile cu computer de bord si motor Tdi ca majoritatea aveau consum la relanti de 0,8 sau in jurul valorii asteia.

Prin ce oras scoti consumul? cu ce consumatori? cu bateria cum stai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt din Alexandria, deci un oras destul de mic, dar mai aglomerat ca altadata.

Acumulatorul are 1 an si vreo 3 luni de cand l am inlocuit.

Consumatori:faza scurta, ventilatie, radio mp3

Urban fac drumuri scurte 1-2 km pana opresc.

Modificat de danneata84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai deaia consuma atat. mai ales iarna. in primii doi km ai un consum de 12-13 (de la fabricant) . deci daca mergi 1-2 km dupa care opresti si pornesti iarasi cu motorul rece eu zic ca e un consum super ok . la extern ar trebui sa consume mai putin deoarece e diesel si motorul e cald ...

stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da mickey cu consumul urban sa zicem ca as fi impacat, la felul cum sunt nevoit sa conduc, facand distante scurte si opriri dese; însă extraurban mi se pare cam mult, mai ales ca acum 1 an si ceva scoteam consumuri mult mai bune, cu un litru si ceva sub, la condus mult mai sportiv.

numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut consumul si mi-a iesit in final 6,7-6,8 l/100 km.

Am rulat exact 708 km cu 48 litri de motorină. Din cei 708 km am rulat aprox. 500 km extraurban și aprox. 208 km urban.

O să încerc să remediez problema Egr-ului să văd dacă intervine vreo modificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt un diesel e mare , parerea mea .la mk4`le meu , am scos mixtul undeva la 7 si are motor de 1.6 16v . Cel mai bine , curata EGRùl si o sa vezi diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul ala e la mine numai in oras si la un mers combinat si calm si tare, mai am si soft pe el

Cred si eu ca ceva nu e in regula la tine, acum depinde si de stilul de condu inafara, dc ai mers constant 140-150 , depasiri rapide si demaraje in forta tot timpul te apropii, zic eu

Egr-ul si eu il am deconectat dar consumul fara el a crescut cu maxim 0,5 l/100km dar nici decum mai mult

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca si idee, la a mea e scos EGR cu totul (din soft), dar nu am consum chiar asa de mare.oras vreo 8 si afara vreo 5, nu am BC, dar cam asa se invarte consumul, mai e si modificata, vezi semnatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea este modificată. Ma gandeam sa nu fie si din cauza softului. Este posibil ca softul ,,sa aiba de suferit” in timp?

Acum cand am facut consumul am condus destul de potolit in jur de 100-120 si cateva depasiri mai in forta, fara turatii peste 3000 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca termostatul e bun si nu e blocat pe deschis? Mie asa imi pare din consumul pe care-l scoti in afara. Dar totusi ai fi observat si tu pe bord...

Du-te si tu la careva sa-ti citeasca injectoarele ca poate ai vreunu' obosit si mergi in 3 pistoane...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul e schimbat de vreo lună și apa stă la 90 grade, deci am cam eliminat posibilitatea asta.

Mâine merg să pun Vag Comm ul pe ea că simt ca ma apropii de un consum record cu un ALH: am bagat 17 litri in ea pana acum am facut 82 km numai urban, drumuri scurte/opriri dese si acul de la indicator e undeva putin peste prima linie(de dupa cea rosie care indica gol). O sa i fac consumul cand se aprinde martorul, dar deja ma ia capul. Sa vedem ce citeste maine vag ul pe ea si revin cu post.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus azi testerul pe masina si nu mi a dat nicio eroare.

A fost reglat avansul ca dadea valori 2,80-3,20 si l a mai micsorat. Masina trage la fel si parca e mai silentios motorul.

Mi a citit si cantitatea de motorina din rezervor si am fost uimit vazand ca indica 16 litri (ar fi cam 9 fara rezerva), cand am alimentat avand aproximativ 24, parcurgand intre timp 100 km numai urban.

Luni schimb si egr ul tocmai am timp sa o mai plimb.

Mi s a spus ca as putea avea probleme cu sonda din rezervor in sensul ca nu mai indica bine.O sa incerc sa fac consumul altfel:fac plinul pana ,,in buza” parcurg 100 km si apoi fac iar plinul sa vedem cum iese.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!