Jump to content

ALH - nu trage şi consumă mai mult. Ce ar putea fi?


GeorgeMLG
 Share

Postare recomandată

"pop" iti zic yo : dca o lasam cu a 3 a ca asa a fost facut logu nu se intampla nimic daca dadeam a 4 a intre 120 si 140 sigur intra in limp mode ... ca am incercat azi dupa ce am fost la all bundy si mia zis el ca incarca prea mult am fost sai dau sa vad daca mio opreste ca am mai avut probleme cu turbina .. si rezultatul : Victorieeeeeeeeeeeeeeee ... intra in limp :((:((:((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform ELSA asa se face logul, in treapta 3 de viteza intre 1800 si 3500 rpm. Deci, pana nu schimbi actuatorul, care spuneau si cei la care ai facut turbina ca agata, nu cred ca rezolvi ceva.

App, aia au desfiletat tija actuatorului? sau nu au umblat la reglaj.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok atunci , turbina curatata, geometria a zis al ca lucreaza usor, actuatorul a fost schimbat la tine cand a reconditionat turbina, dc da atunci poate sa fie prost reglat si de acolo presiune mare, dar la fel de bine poate fi cum spune al sa ai probleme la electrovalva n75, am patit eu si ziceai ca e dacie, dar atunci la mine nu se mai actiona geometria , nu mai avea vacum efectiv deci las cam exclude, asta pe baza a ceea ce am patit eu cu el si mas axa pe actuator

Banuiesc ca gasesti pe cineva care stie verifica un actuator dc e bine reglat dc nu baga o fuga la ciprian ( cipos) si il va regla in apx 10 minute, la fel la reglat si la mine

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urca pana la 1005, nu te-ai uitat pe coloana care trebuie :P, MAF pare sa fier bun.

PS: ahh, scuze, nu am dat si pe a 2-a pagina a forumului, nu am mai intrat demult si se pare ca am uitat cum se citeste un forum :))))

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vb cu cipos a zis sal sun luni sa vedem cand ne intalnim .. DAP X( . au desfiletat tija .. si nu shtu daca au reglato bine .. oricum faza cu agatazutu am vazuto cu chii mei .. sa vedem ce zice cipos ...

Modificat de GeorgeMLG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Eu am patit-o cu un actuator. A trebuit schimbat la un G4 care era ruginit si spart. Proprietarul a adus unul din dezmembrari tot de G4. Am masurat cu sublerul tija. Am pus pe masina si ... facea suprapresiune. Pana nu am reglat tija asa cum "a vrut" vagcom-ul nu s-a rezolvat problema.

Deci daca s-a umblat la tija....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici s-ar putea sa ai dreptate cuiuda .. problema mea e dc nu am putere .. logic era sa nam putere daca era presiunea prea mica .. nu ? .. da la mine presiunea e mult mai mare, deci ar fi trebuit sa traga bine masina .. la mine e o lipsa considerabila de putere . adica chiar daca nu ai golf 4 1.9 tdi alh .. si te urci in a mea iti dai seama sigur ca e o problema ... cu puterea ... :( .. yo o sa ma duc sa rezolv problema cu turbina .. da tare mie ca lipsa de putere nu e de la ea . :-<

Modificat de GeorgeMLG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM si yo o intrebare si nu stiam pe unde s-o pun .. LA ce ora se intalnesc deobicei colegii de pe forum duminica la Sala polivalenta ?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George hai sa iti explic cum e treaba cu actuatorul

problema ta nu este de acolo, chestia e ca trebuie reglat si ala

Dc actuatorul este prost reglat adica prea lunga tija vei avea turbo lag destul de mare in turatii mici dar masina tot vei simtii ca are putere dupa ce sare de apx 2400-2500 si va fugi la fel de bine,dc tija este prea scurta va raspunde foarte bine la turatiile mici dar vei lua limp mode la turatii mari

Tu trebuie sa cauti lipsa de putere de care spui ca o ai in alta parte

A zis si al si la fel si tu toate sunt bune, geometria lucreaza usor, mau agata actuatorul, dar nu e un capat de lume, totusi masina ar trebui sa alerge destul de bine, totusi are 90 de cai,iar dc tu spui ca trage prost si faci comparatie cu o dacia 1300 atunci clar e problema in alta parte

Sper numai sa intrii si sa ne spui si noua rezultatul final cand masina va trage cum trebuie, totusi eu suspectez ceea ce am spus si aici, pana nu iei de proba sa le excluzi te poti invarti mult si bine in jurul lor fara a gasi nimic in neregula

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu tyrage chiar ca o dacie 1300 dar nici ca pentru cei 90 Cp. Alte probleme nu am vazut pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da bine era un mic spirit de gluma acolo cu dacia :D .. oricumvb lui AL nu trage ptcei 90de caluti ai ei .. ca na am masina de trei ani si cand am luato credema ca m-a mirat la 90 de caluti cat de bine se infige sii aveam consum normal si tragea f bine in comparatie cum merge acum ... maine ma duc sa vadce rezolv cu cipos .. sa termin cu turbina si pe urma incep si le iau prin inlocuire .. caci am gasit pe cineva sa iau debitmetrul de la el sal pun la mine sa vad ce se intampla .. si pe urma caut si cu injectoarele ca cine stie poate sa fie cum ti sa intamplat tie Pop...

APP. am schimbat azi N75 cu cea care a fost din totdeauna pe masina .. am fost si iam dat .. mia intrat in limp abia la 4200 de ture echivalentul la 140 150 in treapta a 4 a ( pana acum nu reusisem performantza asta....caci la 150 imi dadea in a 5 a si in a 4 a pe la 120 130 ) .

DOAR ca am observat ceva .. de cand mia reglat pompagiu ala debitu .. vad ca am cam mers pana acum 240 de km si acul rezorvorului e aprox la jumatatea primii jumatati ca sa zic asa .. e f putin sub jumate .. iar pana acum mergeam intre 240 si 260 km cam cu toata jumatatea pana ajungea acul pe prima [cenzurat] aia .. de mai avea putin si nu se mai ridica acu :P ) sa vedem la final caci ar fi bine daca macar consumu sar fi reglat .. ar mai ramane lipsa de putere .

Modificat de GeorgeMLG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni de vreo 3 zile am obs cami poneste mai greu dim .. sa fie motorina proasta ? nu bag decat de la OMV .. si n-au fost nici -5 grade afara ... App am facut un test asa cu ea .. si a 2 a observatie pe care am vazuto e ca daca accelerez usor in mers .. se infige mai bine , dar daca bag picioru mai tare in ea trage mai greu .... dc oare ? .. principiul n-ar treb sa fie invers ....

Am si yo nev de ajutor intr-o chestie ca vadca pe la dezmembrari nu ma ajuta nimeni .. vreau sa testez si yo de pe alta masina alh debitmetrul si injectoarele sa le pun la mine sa vad daca e vreo schimbare ... Ma poateajuta cineva

Modificat de GeorgeMLG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara .. Imi era dor de voi :D .. " DECI " am fost la cipos .. mia reglat turbina actuatorul avea tija prea scurta .. tot mai face figuri putin dar peste 4200 de ture nu prea o mai corecteaza dar nu mai creste mai mult de 2100 2200 presiunea in turbina in rest pana la 4000 de ture e bine o corecteaza bine chiar se mentine si constanta cateodata ... dar e bine ca nu mai am nici lagu ala enervant ... si o sa ma duc sa o rezolve de tot, dar acu nu are timp .. tocmai prin ianuarie ma cam programat :( ,dar ata ete astept ... doar CAAAAAA fratilor am probleme grave la pornire trebuie sa tin fortzat la automat mai mult asa ca sa porneasca ca nu mai porneste nici la sfert nici la jumate :)) .. ma duc maien s averific pompa doar ca nu prea situ unde .. CUNOASTE CINEVA PE ARABU ALA DE LA FILARET .. BOSH POMPE DE INJECTIE .. STIE MESERIE SAU ........ ????????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad in semnatura ta ca scrie " sorry 4 my bad english X_X" sigur nu e o greseala?

incearca sa mai pui o virgula,un punct...poate si o cratima unde e cazul. in felul asta ,posturile tale vor fi mai usor de citit si de inteles.

cu problema pornirii rece ma lupt si eu,pana acum am descoperit 2 probleme: baterie veche si bujie arsa. iti recomand sa verifici bujiile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun am zis ca ma duc azi saverific pompa , dar pana la urma am fost si am montat un set de injectoare pe ea ... am pus injectoarele ... pfoaaaaaaaa un fumalau alb de ziceai cai furnal .. m-a speriase zic ce draq imi fac astia la masina .. bun am oprit injectorul 1 cica era blocat .. bun l-a schimbat a pus altu .. SIIII CE CREDETI ???

A ? A ? A ? .. pareri ceva :)) :)) ...

ZBOAAARA MASINUTZA !!!!! :vwrullz:

PS: Multumesc frumos tuturor celor care miau raspuns la topic .

Multam foarte frumos si lui Pop Cristian caci cu toate testarile pe care le facusem la injectoare , toate au dat ca sunt f bune .. si am incercat si ideea lui si a mers :*

SARBATORI FERICITE TUTUROR !

Modificat de GeorgeMLG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo esti meserias chiar asteptam sa ne dai verdictul

deci pana la urma mi sa adeverit ceea ce ma gandeam eu nu

Felicitari inca odata si sa te bucuri de ea

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offfffff, oare cand pot spune si eu ca masina zboara,ma chinui de aproape 3 ani cu lipsa de putere,am inlocuit aproape tot ce se poate schimba (debitmetru aer,senzor temp G62, actuator,electrovana de comanda a actuatorului,reglare avans,curatat injectoare,EGR curatat si blocat,inlocuit turbo,etc,etc,rezultat 0.Ma bate gandul la injectoare pentru tipul meu de motor AHF 110 cp sa incerc si aceasta manevra,ce ziceti? cunoasteti pe cineva care accepta o proba la injectoare si apoi plata pe loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lulain .. dute la arabu de care vorbeam ii zici ca , cauti niste injectoare pt a ata .. si daca sunt bune le iei, dar vezi ca areniste preturi cam piperate adica yo amd atpe ale mele 8 mil si am vazut pe net ca sunt si la 5 6 .. doar ca yo cand am vazut ca masinutza merge super si la cati bani am dat pana acum .. eram in al noualea cer si nu mai ma interesat ... doar ca singura chestie daca ai cum sa te duci cu un tester e bine ca ei nau vag au unu bosh la care nu pot sa vada injectoarele .. yo a trebuit sa chem pe cineva cu testeru sa le si verifice pe tester ...... ASA ca daca nu e de la ele ii platesti manopera ca lea datjos pe aletale lea pus palea iar ale tale etc ... dar daca no incerci ... nu shtu ce solutie sa mai gasesti .. ca si yo mi-am luat inima in dinti si am zis cat am bagat pana acu ce mai conteaza 100 lei sau catmi-o lua sa imi schimbe niste injectoare ... doar ca la mine a dat rezultat :D....Bafta multa si tie

Modificat de GeorgeMLG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lulain - ai facut o diagnoza si niste log-uri in mers, sa vezi ce iti apare ?

George - m-ai omorat cu stilul ala de scris.... scrie tata romaneste, ca-i pacat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze e de la tastatura X( .. ma enerveaza si pe mine .. ba merge space-ul ba nu merge .. i-am facut si in mers da uite ca nu mi-a trecut prin cap sa postez iar pe forum ce mi-a iesit si am vb cu baiatu , care mi-a facut log-ul , in dimineatza asta si nu mai are salvarea . :| .. Stiu ca mi-a aratat pe tester undeva cica e consumul la relantii il arata acolo si eu il aveam 0.4 0.5 (nu shtu ce unitate de masura este ) .. si acu era 0.2 nu sarea mai sus .. injectoarele astea pe tester era 1 care indica - 0.4 , iar restul erau cam prin jurul lui -0.2 .. parca ultimu mai era putin maricel nu mai tin minte da oricum un -0.3 ( DAR toate erau cu - nici 1 cu + .. e bine lucrul asta ? baiatul cu testerul mi-a zis ca e bine )

Apropo am uitat sa specific aseara .. mi-a dat iar o eroare cu " presiune supraalimentare " nu shtu ce .. da turbina incarca bine .. cand i-am facut log-ul ( adica indica acelasi lucru ca si atunci cand am fost la cipos - pana pe la 4200 4300 de ture o corecteaza bine .. cand a sarit de 4300 ajunge presiunea pe la 2100 2200 , dar nu sare mai sus de atat) ... si am mai patit cu eroarea asta .. mai demult ... are momente cand apare .. o sterg .. pe urma un timp e bine si pe urma iar apare .. poate fi de la senzorul ala de pe intercooler ?

Modificat de GeorgeMLG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu intra in limp, da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general suma compensatiilor de pe injectoare trebuie sa dea 0 pt ca motorul sa functioneze rotund.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

log in mers am facut la Cipos,a zis ca nu se alimenteaza ``bine``,azi am inlocuit injectoarele cu unele sh si nimic.Mecanicul a zis sa incercam si cu pompa de injectie si daca nu merge,crede ca defectul este electric.Defectul aparut la toate diagnozele este la senzorul de temp. lichid de racire G62 pe care l-am inlocuit de doua ori si nimic,temperatura indicata la diagnoza este de 42 grade fata de 90 cat indica la bord.In functie de temp. lichidului de racire debitul de motorina din pompa de injectie face un reglaj de ajustare,nu stiu ce sa mai cred si unde sa mai merg cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o rezistenta de 250 ohm intre pinul 1 si 3 de la mufa G62 si vezi ce temperatura iti da vagcom. Poate e ceva pe circuitul electric sau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!