Jump to content

ALH - nu trage şi consumă mai mult. Ce ar putea fi?


GeorgeMLG
 Share

Postare recomandată

nu ca mai merge - ci este bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Deci acum 2 sapt am fost sa-mi schimb garniturile la pompa de injectie pt ca pierdeam destul de multa motorina . Baietii au desfacut toata pompa au si curatato, zici ca este noua . Dupa ce au puso pe masina si au reglat avans si debit .. foarte tare masina avea iar puterea care am avuto dupa soft . am avut chiar si  un consum de 7 -8 in oras( pe CB ) era fenomenal .. ziceam , ete domne ,minune, sa rezolvat problema ...  minunea a adurat 1 sapt, caci ,iar nu mai am puterea aia si nu am reusit sa mai scot consum mai mic de 9.5 - 10 ( tot pe CB ) .. exact la fel sa intamplat si dupa soft , am simtit imediat schimbarea din treapta 1 de viteza dar, usor usor am pierdut din putere ... Nu inteleg ce se intampla de unde pierderea asta de putere si cand are chef isi revine pt scurt timp .. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cu masina mea de o vreme incoace nu reusesc sa fac mai mult de 600-650 km cu un plin in conditiile in care mai bine de jumate km ii fac extraurban. 

Am observat o posibila problema cu turbo care imi intra in limp mode la turatii mai mari treapta 4,5 . 

Imi recomandati pe cineva in Cluj care ar putea sa-mi faca o diagnoza buna? 

Descriere masina: Golf 4 1,9 TDI 90HP ALH -290.000 Km 

Mersi,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Byhapyy.

Ia legatura cu, colegul nostru Dementor, pt.o diagnoza/reglare turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci acum 2 sapt am fost sa-mi schimb garniturile la pompa de injectie pt ca pierdeam destul de multa motorina . Baietii au desfacut toata pompa au si curatato, zici ca este noua . Dupa ce au puso pe masina si au reglat avans si debit .. foarte tare masina avea iar puterea care am avuto dupa soft . am avut chiar si  un consum de 7 -8 in oras( pe CB ) era fenomenal .. ziceam , ete domne ,minune, sa rezolvat problema ...  minunea a adurat 1 sapt, caci ,iar nu mai am puterea aia si nu am reusit sa mai scot consum mai mic de 9.5 - 10 ( tot pe CB ) .. exact la fel sa intamplat si dupa soft , am simtit imediat schimbarea din treapta 1 de viteza dar, usor usor am pierdut din putere ... Nu inteleg ce se intampla de unde pierderea asta de putere si cand are chef isi revine pt scurt timp .. 

 

trebuie facut un log in mers cu VCDS-ul si masuratori pe motor, ca sa vedem despre ce e vb - altfel, nu avem cum sa identificam unde este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai Florine o sa mai fac un log  sa vedem ce sa modificat .. vorbim cand  ne vedem sa-mi faci ceasurile alea ... Ca mia facut Iulian acum 3 4 sapt si nu da nimic .. dar mai facem 1.. plm la cate am facut nu mai conteaza inca unu la buget :)) .

Felicitari colegu cu 600 - 650 km .. eu pana azi cu plinu  ( ieri sa aprins becul ) am mers 520 km .. si in fiecare sapt fac 40 km ( dus /intors ) in afara bucurestiului si ies in 5 min din bucuresti , adica nu merg 10 km numai in bucuresti ...

Modificat de georgealh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mi-a mancat uleiul !!  :(

Am verificat la rece, masina oprita de ~4 ore, nimic pe joja. Adica joja este improscata cu ulei cand merge motorul ,am sters joja, deloc ulei.

Motorul arata dupa cum se poate vedea http://imgur.com/a/BPdrf#0

Am completat cu ~600 ml ulei.

Am verificat dupa 20 min dupa ce am dat o tura, sters joja, verificat, nimic!

 

Despre consum nu ma pot sa ma pronunt, am schimbat de curand ceasurile cu minidot si nu sunt calibrate, indica cu 4-5 km mai putin si turatia e mai mare cu 150-200rpm. Dar da, consumul este mai mare pe ceasurile astea decat pe mfa-urile vechi.

De tras, trage, nu prea am facut drumuri externe sa vad la 100+ de curand

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost de urgenta la mecanic, a pus ulei si a zis ca scoate fum. Trebuie desfacut motorul si vazut pagubele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana a desface motorul verifica turbina, sa nu iti"plece"uleiul pe la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Baietii spunetimi si mie de unde pot sa-mi iau ,sau cu ce sa inlocuiesc clemele de la lateralele alea de care se prinde scutu . sunt niste cleme din metal rotunde taiate pe mijloc . am mare nevoie am incercat sa improvizez cu soricei , dar din pacate nu a tinut prea mult si se mai tine daor intro parte unde si acolo clemele sunt praf si incurand o sa-mi cada scutul in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pascuoctavian

De la dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat la skoda . 2 lei bucata . multumesc pentru raspunsuri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu probleme cu consumul marit, imi ia cam 8 mixt.

 

Injectoare+soft de ASV, avans reglat un pic mai sus de linia de mijloc, G62 schimbat recent (temperaturile sunt ok).

IQ-ul era 2 si ceva, l-am reglat prin hammer mod la 4, nicio diferenta, doar a crescut consumul la relanti de la 0.4 la 0.6.

Senzorul de temperatura al motorinei sta cam pe la 65-70 grade cand e motorul la 90 grade.

EGR anulat.

Turbina in stare buna, curatata, debitmetru nou Bosch, logurile au iesit ok.

 

Ce ar mai putea fi? Ca ma bate ...

 

Multumesc anticipat!

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR anulat la motoarele cu debitmetru duce la o creştere a consumului, dar nu ştiu cu cât.

Pentru alte cauze fă un log în mers în treapta a 3-a pe grupurile 000, 004, 008 (tot aşa ca pentru turbo cu acceleraţia la podea) şi pune-l aici poate se mai vede una-alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna seeeaaara ! revenim cu probleme : pompa schimbata( cu pompa veche nui mare diferenta ) , erori nu avem , dar avem asta : cu bujiile vechi ( pistonul 4 era moarta si ingropata ) pornire dupa 12 ore -5 grade   http://www.girlshare.ro/3489196338.1 ..... buuun am schimbat bujiile ( toate noi - beru ) si avem asta , ieri dim tot dupa 12 ore :  http://www.girlshare.ro/3489196342.5 ...... doar ca : iarna trecuta la prima pornire scotea fum alb ( motorina nearsa ) mult , acum am patit de 2 ori sa scoata o combinatie de fum  alb-gri spre negru , dar nu negru ala inchis  cum scoate dieselul deobicei , cam cum facea dacia cand o porneai dupa ce se ineca ... DECI ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică prima dată dacă ajunge curent la bujii. Dar mai verifică şi cum este avansul (mai ales că zici că ţi s-a umblat la pompă) pentru că la minus 5 grade cum era în primul video trebuia să cam pornească de la prima cheie chiar dacă mai greu. Am schimbat şi eu bujiile acum vreo 2 săptămâni pentru că atunci când a fost ger după rev o dată mi-a pornit la a doua cheie, în rest a pornit de fiecare dată la prima (dar am observat că de când au scăzut temp. a început să pornească din ce în ce mai greu). Am verificat şi 2 bujii erau duse de tot, dar nici celelalte nu cred că mai făceau treabă deşi aveau vreo 0,5 ohmi.

După ce porneşte greu este normal să scoată fum, iar pe vremea asta este şi mult condens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reiau putin subiectul : pe mine nu ma deranjeaza ca nu porneste neaparat la prima cheie sau ca invarte de 5 6 ori pana porneste , la -15 grade cat au fost ziele trecute nu am nici o speranta sa o ia la prima cheie , ce ma deranjeaza este pornirea asta foarte neregulata , adica cum invarte motorul foarte neregulat ca si cum pleaca la inceput in  2 - 3 pistoane si pe urma isi revine si respectivul 3 4 , ca daca invartea normal ca si cum ar fi pompa dezamorsata , nu ma deranja foarte tare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!