Jump to content

ALH - nu trage şi consumă mai mult. Ce ar putea fi?


GeorgeMLG
 Share

Postare recomandată

Sall . In primu rand " La multi ani " :X . :*

Dupa cum se observa sunt nou pe forum si am o mica-mare problema . Scumpa mea masinuta , un Golf 4 1.9 TDI ALH , de vreun an de zile de cand ma confrunt cu problema ( caci nu o aveam cand am cumparat-o acu 3 ani ), imi cam consuma intre 9 si 11 in oras si afara intre 6 - 7 si nici nu trage cum tragea adica cum ar trebuii sa traga un motor 1.9 tdi de 90 cai .. ca la semafor ma face fiesta cu motoru ala de 1.4 sau 1.5 diesel sau de cat o fi ( si nu e vorba de indemanare ,credetima :| ! ) pe tester nu da nimic , injectoarele le-am verificat la pompagiu cica merg f bine , turbina am reconditionat-o mai demult ca intra in limp mode .. am schimbat ambreaju cu volant .. cica pompa merge bine ,desii aici am putine dubii .. da ei au zis ca e buna . distributia am schimbato acu 2 luni ( nu sa schimbat nimic dupa operatiune .. miau puso la punct baietii miau reglat avansul .. dar nimic ) .. si aia care mi-au verificat injectoarele mi-au zis ca cica era debitu prea mare . si mi l-au dat mai mic ( n-aveau VAG aveau un tester ce nu i trebuia laptop nu shtu brain si nu mai shtu cum .. ) doar ca de cand au umblat aia trage mai praf .. macar atunci consuma da tragea cat de cat ( nu tragea bine rectific ) da acu trage slab rau de tot . Ce n-am inteles yo aici a fost ca, daca valoarea debitului era de 1.6 ei au dat-o intre 3 si 4 ( parca 3.8 nu mai tin minte sigur ) cum au dat-o mai mica ?!?!?!?!?! 1.6 < 3 - 4 :tuktuk:

Astept si yo pareri si daca ma poate ajuta cineva , sa nu ezite :)) ( eventual Andi tdi ca vad ca se pricepe la alh X_X ) .

MULTUMESC FRUMOS !

Modificat de WNS
Am editat titlul topicului. Pe viitor te rog sa alegi un titlu potrivit, in caz contrar topicul va ajunge la cosul de gunoi.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-i un mesaj colegului Al Bundy! Si ca parere neavizata, esti sigur ca nu e turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi Al Bundy daca Andi e ocupat...si mai sint baieti buni in Bucuresti...

LE : eti 2 cu gindul la Bundy :) ...cred ca sughite acu' :)) ... de bine...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie vazute injectoarele, avansul, log in mers si senzorii de temperatura combustibil si lichid racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai rapid decit

:))

Daca te ajuta Al Bundy ai sanse mari de reusita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as verifica tubulatura care intra si iese din intercooler, sa nu piarda presiune sau chiar intercooler-ul (nu baga presiune).

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar de debitmetru ce ziceti?incearca sa mergi cu mufa scosa la el.daca nu, la traseu de vacum m-as mai uita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit si eu o chestie de genul asta... motorul nu tragea deloc pana in 2500 rpm, dupa aceasta turatie cand intra si turbina, motorul revenea la normal, mergea normal, tragea cum trebuia... am fost la un electrician care mi-a pus-o pe tester si mi-a zis sa schimb debitmetrul. am schimbat debitmetrul si a mers perfect, trage la fel de bine si pana in 2500 si dupa, problema s-a rezolvat la mine cu schimbarea debitmetrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piedere de presiune pe la furtune - nu l-ar afecta foarte puternic. Intercooler spart - ar lasa nor de fum in spate.

Faza cu scosul mufei la debitmetru, functioneza doar daca acesta e mort de mort....daca doar e in coma - baga mai putin si automat masina trage prost si consuma.

Vacuum-uri crapate - posibil

oricum, o diagnoza completa si cu un log in mers ar trebui sa reliefeze problema si sa identifice defectul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand multumesc pt raspunbsuri asa de rapide . Deci : injectoarele leam verificat chiar ieri cand am deschis topicu la un service sper sa nu fac reclama motor diesel tot pe forum lam gasit din cate imi amintesc yo si au zis cas foarte bune.. .. furtunele de la electrovane sunt schimbate toate noi noutze de la o firma de tuning leam luat ,de culoare albastra, cam toti mecanicii care leau vazut miau zis ca sunt super bune .. electrovana am schimbato acu 1 an cand avea probleme cu turbina ( nafost de la ea bineinteles am si originala o tin sa ma uit la ea ca e f buna :)) ) , avansul a fost reglat pe tester cand miau schimbat distributia am vazut si yo mia facuto pe graficu ala cu linia din mijloc ( mia a duso si la punc atunci desfacand capacu de la motor si punand un inel in partea dreapta acolo ... BUN , DECI , CUM AR FI : nam inteles o treaba !?!?! ieri cand miau verificat astia injectoarele miau gasit pe tester ( nu era vag precizez ) ca am debitu prea mare era 1.6 mi la dat mai mic , dar cum amspecificat si in postu de inceput , ei lau dat intre 3 si 4 .. din cate stiu yo 1.6 e mai mic decat 3 - 4 cum draq e mai mic ... doar ca acum masina trage incredibil de SLAB . dupa ce a fost reconditionata turbina am curatato din nou acu 1 luna .. debitmetrul sunt si yo in dubiui ca din cate am inteles yo cica ar fi urcat odata cu turatia valoarea da nu shtu ce temperatura a aerului care trece prin el nu o vedea , nu o afisa . TIN SA PRECIZEZ - masina nu scoate fum decat pe la 4000 4500 de ture si atunci scoate putin si nu mereu si chair daca o mai tin accelerata nu mai scote pe urma . cine ma poate ajuta .senzoru de racire motor lam schimbat si pala ca mam gandit si yo la el , dar nimic .. tre sal dau jos de pe masina ca nui al meu l-am luat de la un prieten si tre sa il dau inapoi . Daca scot mufa de la debitmetru se simte ca e scoasa ca ma dabia accelereaza la relantii nu mai zic sa merg cu ea.. CU ASTA AM TERMINAT . am o alta problema pe care am intalnito azi .. miam luat si yo bucsele de la bascula alea mari ca am una crapata si am zis sa le schimb peamandoua .. cei de la service au zis ca nu mi le schimba ca cica daca pun presa pe ele se deformeaza gaura la bascula si se strica si astea noi .. si tre sa iau bascula cutot ca vine ea echipata cel mai bine ... a mai schimabat cineva bucsele astea ? ..

PS: ALL bundy sunt disponibil la oricee ora week- andul asta daca vrei sa te uiti si u la masinutza mea :D

Multumesc anticipat

Modificat de GeorgeMLG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treci sambata pe la 13-14 pe la mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun . Am fost azi si mam intalnit cu Al Bundy si am facut cam tot ce se poate face cu Vag com-ul .. siii au iesit toate bune .. mai putin turbina care baga in loc de 1950 (parca ) 2450 .. o sa ma duc sa vad ce are desii e reconjditionata anu trecut si curatzata acu 1 luna ..stiu ca mia zis ala atunci ca actuatorul agata si a incercat el sal curetze .. o sa cumpar 1 sal inlocuiesc si vedem pe urma .. dar totusi daca baga mai mult as intelege ca ar treb sa traga mai tare !? ( doar daca nu mio opreste ecu :P ) dar totusi yo am o scadere de putere consistenta .. poate sa specifice si All Bundy caci cu acceleratia la podea in a 3 a accelera de ziceai cai dacie 1300 ( nu 1310 ca aia sar putea sa ma intreaca :)) ) ... Oricum a zis ca posteaza datele de la log in mers asta seara .. sa vedem dupa ce rezolv cu turbina ce se mai intampla ...

PS: App nare ar dorii cineva sa ma ajute intr-o chestie .. ca am yo mari dubii cu debit metrul ala .. un coleg cu acelasi motor ca al meu ( fara alte modificari) .. sa ne intalnim sa-mi imprumute putin debitmetrul lui sal pun pe a mea sa vedem ce se intampla ??? ..

Multzam !!

Modificat de GeorgeMLG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tias da eu unul doar ca sunt in bistrita si tu bucuresti

Dc trage prost vezi sa nu aiba probleme cu injectoarele

De ce spun asta, eu le-am dat jos sa le curat si leau curatat cu totul, masina parca nu mai avea vlaga simteai ca trage cat de cat de pe la 2300-2400, acelera greu dar liniar, pe vag totul a fost bine, logul a iesit ok doar ca se incarca greu turbina , dar in principal totul a decurs foarte bine pe vag doar ca masina nu tragea

Am dus peste tot injectoarele la verificat si toate pulverizau frumos, dar masina tot nu tragea, am pus alte 4 sh si masina zboara

Pe vag valorile de corectie nu depaseau 0,2-0,3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii cum au sot curatate? Au fost poi reglate(pop-test) pe banc de testat la 220/300bar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat injectoarele .. cica sunt foarte bune .. si pe tester da tot ca sunt bune .. si cu tragreu .. adica nu se infige zici ca e scoasa mufa de la debitmetru .. dar putin mai tare .. asa se manifesta .

Modificat de GeorgeMLG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel si la mine

Inejctoarele nu au mai fost curatate, cica le-au verificat toate deschideau la 190 de bari si sunt bune, numai cel cu fir nu pulveriza si mai scapa, cica sa desfacut duza sa pus in nu stiu ce solutie si gata, dupa remontare masina nu mai tragea

Intradevar george masina parca nu mai avea debitmetru, poate si mai rau de la 1500 statea cu pedalala blana si de abia pe la 2400 simteam ca da sa se duca, parca primea un surplus de 20 de cai si asa tragea pana la 4000

Am cheltuit apx 1000 de lei cu verificatul lor in mai multe locuri, am ajuns si lacluj la firme de injectie unde au fost demontate verificate si cica erau bune, plateam constatarea si mergeam la altul, degeaba le explicam ca au fost date jos si de atunci nu mai trage ca nu ma baga nimeni in seama

Astfel pe barba mea si ppe noptile petrecute pe net pentru documentare am gasit pe cineva care vindea un set de injectoare de pe un motor AFN, tot de 110 cp la care i-am spus ca le cumpar dc ma lasa sa le probez pe masina si sa vad valori cu vag, astfel cand le-am montat si am vazut ca masina zboara nu am mai verificat nimic cu vag-ul ci le-am platit si am plecat

Deci cum sunt patit, pana nu ai monta alt set care merge pe masina ca sa vezi nu mai stiu ce ai putea, din moment ce toate sunt bune si au fost verificate de albundy nu cred ca ai mai avea unde sa cauti, de proba altele si vezi diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al nu stiu ce log ati facut dar nu prea e relevant

pai ati dat sau nu wot?

aveti 2 reprize , prima de la 1827 la 2562 si a doua de la 1995 la 2668, la ambele presiunea sare una pana la 2300, alta la 2400 dar mai departe sa vedem dc se corecteaza?

valoarea standard la debitmetru la wot ar trebui sa fie la 850, la voi urca la 800 si pe urma scade sub

dupa mine fara suparare asta nu e un log relevant

P.S. asta e numai parerea mea :)

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa moara gibilan daca inteleg ceva din cifrelele alea .. nam nici o treaba cu ele :)):)):)):)):))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era destul de aglomerat si nu am avut unde sa-l facem.

LA WOT valoare debitmetrului sare pana in 1020 si e suficient logul, se vede ca dupa ce are valoarea maxima de 2480 mbari scade la normal, se vede ca N75 lucreaza din greu 92% sa corecteze presiunea.

1900-3500 rpm nu e suficient pentru un log ?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian, din punctul meu de vedere log-ul e destul de relevant.

Daca de exemplu urmaresti liniile 79-82 iti dai seama ca e vorba de suprapresiune. MAF-ul citeste ok.

Parerea mea....

L.E. :lol: am postat odata cu colegul Al...

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometria am vazut ca se actioneaza usor la mana, vacuum are suficient, nu cu un debitmetru trebuie facuta o incercare, ci cu o electrovalva, N75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm... am una originala .. defapt cea carea fost pe masina ca o schimbasem mai demult .. o pun maine sa vad ce se intampla ... dar trist ca nu pot sa vad ce da pe vag :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna iulian, am mai aruncat o privire pe liniile specificate de tine si se vede intradevar ca urca presiunea dar asta poate proveni si de la un actuator prost reglat, ce vroiam sa urmaresc este dc se corecta pana la urma sau ajungea la 4000 cu aceasi presiune sau lua limp

Al ajunge si de la 1900 la 3500 rpm la log , doar ca logul postat nu are continuitate de la 1900 al 3500 la wot ci pana la 2700 lasata putin pedala si la 3400 inca odata la blana

Dar nu ma contrazic cu voi, recunosc ca mai am de invatat, de aceea mie cel putin imi place ca sa se faca pe toata plaja de turatie ca sa urmaresti ce se intampla si nu sa se preconizeze ce ar urma sa se intample

Bafta

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!