Jump to content

vw jetta 1.6 tdi CL


micuzzu_marius

Postare recomandată

micuzzu_marius

prima data sunt curios sa conduc un 2.0 tdi CR 140 CP si sa fac o comparatie cum e a mea acum, banuiesc ca sunt aproape comparabile sau f putin mai slab 1.6 le resoftat, nu stiu ce sa zic. Nu am avut ocazia sa ma "intind" cu o jetta 2.0 tdi, dar este timp :D

Link către comentariu

Tind sa cred ca va reactiona mai bine al tau motoras. De regula motoarele softate reactioneaza mai promp si oarecum mai violent la solicitari decat cele oem. Intotdeauna sa ti cont de raportul cp/greutate, asta e cel mai important. Eu spre ex nu am ce de e90 de 163 de cai pt ca masina e mai usoara. :D

Link către comentariu

marius abia astept sa te ajung din urma cu softul ala mai repede :))

Link către comentariu

unde ai facut si cat te-a costat resoftarea?

 

cum se comporta motorul acum?impresii? cuplul e mai mare, se simte in mod real acest lucru( ex. in depasiri, etc.)? consumul s-a mentinut la acelasi nivel? mersi

Link către comentariu

Am inteles, mersi mult pentru link. Insa mi-e neclar cine sunt AMC(la care ai fost tu) si TCM despre care vb un alt coleg in link-ul respectiv si la care mi-ai dat tu pretul...?

Prin aceasta resoftare se pierde garantia? Cat dureaza procedura?

L.e. Am parcurs link-ul si am gasit raspunsuri la mare parte din intrebarile adresate tie.

Link către comentariu
micuzzu_marius

AMC sunt parteneri TCM Turbo(fondatorul acestui forum Drgos Voinea detine si TCM Turbo), eu am fost la AMC Motorsport fiindca am avut drum prin Brasov, sa fi mers special la Bucuresti m ar fi costat destul de mult, avand in vedere ca partenerul TCM in Iasi nu resofteaza pentru motorizarea 1.6 tdi, face pt alte motorizari. Posibil sa pierzi garantia, sincer nu stiu acest aspect si nici nu m a interesat eu fiind iesit din garantie. La mine procedura a durat cam 1.5 ore aproximativ

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu

Am aflat ca suntem frati de... soft! :lol:  :D  Te felicit pt alegere.  :icon_thumleft:

 

Recent m-am "intins" cu un Passat de 2.0 tdi ( nu stiu daca de 140 sau 170 cp) pe urcarea spre Poiana Brasov si m-am tinut de el fara probleme.

Modificat de StefanSSD
Link către comentariu
micuzzu_marius

Multumesc Stefan, da suntem colegi de soft :D , pot sa spun ca merge brici, am mai "bagat piciorul in ea" si trage din plin, imi place mult senzatia, imi pare rau ca nu am facut mai demult, tot am ezitat....

Link către comentariu

Marius mai usor cu acest tip de comentarii pentru ca mai ai putin si creezi panica aici !

Link către comentariu
micuzzu_marius

:lol:  hehe, lasa ca acusi faci si tu resoftarea :D

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu

Nu face ca de acum ruleaza pe 18".:D....sau mai bine spus..o sa ruleze pe 18" :)))

 

Marius, eu astept niste comparatii de pe strada, gen modelul x motorizarea y pentru ca reiau, mi se pare senzational ce se scoate cu un simplu soft din acest motoras de 1.6. :icon_thumleft:

Link către comentariu

Ce face invidia din "uameni" ! Trebuie neaparat. M.ai pus pe ganduri grav :)))

Link către comentariu

E clara diferenta intre softul stock si acesta. Presupun ca modificarile sunt aproximativ aceleasi, daca nu identice, atat pt 1.6tdi cat si pt 1.9tdi...si pe reprize se simte din plin diferenta. Eu am prins de black friday oferta cu 630RON la TCM. De atunci...e alta masina. Pot sa ma laud ca un C220 stock de 165cp nu a reusit sa ma depaseasca pe 0-90...de acolo in sus din pacate s-a vazut diferenta de putere..dar clar, pe reprize de genul 65-110 cu a3a in depasiri, e de invidiat fata de softul stock

Link către comentariu
micuzzu_marius

Ai dreptate, e diferenta clara, zici ca nu e masina pe care ai condus o inainte. urca mai usor in ture, ai rezerva de putere, merge f relaxat la 120-130 pe ora, ating f putin pedala de acceleratie fata de inainte, nu stiu cum sa explic, e altceva, totul e pozitiv si un aspect iar placut e scaderea consumului cu pana la 0,5 litri(daca mergi usor), daca mergi normal cam 0.3 litri e diferenta, daca tragi tare, mers sportiv consuma mai mult ca motorul fara soft(e normal , te folosesti de caii in plus)

Link către comentariu

Doar feedback.uri pozitive pe aici baieti ! Tot ce scrie in mintea mea acum e: ineed money to do it ! :))

Link către comentariu
micuzzu_marius

tare :lol: :lol:

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
  • 4 weeks later...
micuzzu_marius

O noua scula ca sa mi usureze munca cand ma mai joc pe la masina, gen schimbat roti vara-iarna si invers, placute, bucse si altele cand va veni timpul, mi a placut din totdeauna sa fac eu chestiile astea mai marunte(si nu numai) la masinile pe care le am avut. E muuuult mai usor cu acest cric crocodil decat cel din dotarea masinii(care va ramane in masina sa fie la drum si acasa voi avea "crocodilul"  :D )

post-97030-0-97645500-1405552355_thumb.j

post-97030-0-93701400-1405552446_thumb.j

Link către comentariu
micuzzu_marius

Chiar daca nu e profi, e doar o "chinezarie" isi face treaba excelent pentru ce am eu nevoie, cu siguranta nu e foarte fiabil pentru o vulcanizare sau service , dar pentru uz propriu e super

Link către comentariu

iti recomand sa il folosesti cu un tampon de cauciuc sa nu ai probleme cu pragul. Eu am gasit la un magazin pentru piese auto un tampon special pt cric.

Link către comentariu
Master_Blaster

Sunt bune pana incep sa piarda ulei... am si eu si pierde ulei pe la piston, acum ma gandesc sa iau unul low pt ca la twingo nu pot sa-l bag sub lonjeron fara sa urc masina pe o scadura.

 

Tampon de cauciuc gasesti la norauto, si iti trebuie pentru puntea fata unde nu ai acces la punctul din caroserie de ridicare si il pui sub prag. Daca iti incape poti sa ridici fata de la punctul unde se fixeaza bratele inferioare in caroserie, semicilindrii aia din aluminiu in care vin bucsele si asa nu folosesti pragul. In spate daca pui cricul sub galma aia de la punte e perfect, ca nu aluneca si e punct de ridicare special. 

 

Si sfat important sa NU ai incredere in el, sa te bagi sub masina (merge sa schimbi rotile dar nu mai mult). Un set de capre nu e scump si e mult mai safe daca vrei sa te bagi sub masina pt chestii gen schimb de ulei, etc. 

 

Oricum pentru amatori cricul ala e super.

Link către comentariu
micuzzu_marius

Multumesc pentru sfaturi. Urmeaza sa achizitionez si un set de capre, oricum nu m as baga sub masina doar cu cricul, fara suporti de siguranta, capre etc, chiar nu am incredere in pistonul ala....

Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!