Jump to content

Pierdere antigel motor 2.0 FSI BLR


tanislav
 Share

Postare recomandată

Dupa vreo 2 saptamani de investigat am gasit ieri zona de unde am pierderi de antigel mari...adica in 2 saptamani vreo 2 litri aproape.

am reusit sa fac o poza cu zona de unde curge , precizez ca doar la presiune se pierde, si se pare ca dupa ce opresc motorul. daca ma puteti ajuta sa recunoasteto piesa din poze v-as fi foarte recunoscator. si daca se poate schimba garnitura la acea piesa, sau trebuie schimbata cu totul.

piesa se afla in dreapta motorului cum te uiti la el . si inca o intrebare , are vreo legatura cu EGR-ul? Am eroare pe EGR de citeva saptamani, dar nu am reusit sa il dau jos sa il curat, si nici sa il schimb, ca-i scump :(

post-35475-0-72348800-1322640519_thumb.j

Modificat de tanislav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate sistemul de racire la masina ta e foarte complex.Cauzele pot fi multe,furtun spart,pompa de apa...etc.Trebuie sa mergi la un mecanic sa iti faca o verificare amanuntita.

post-64586-0-15674700-1322641498_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat-ul meu pierdea antigel din anul doi, cand l-au verificat colegii de la Midocar au gasit radiatorul spart masina nefiind lovita sau ceva de genul asta. :) Asa a venit din fabrica, alta buba care a mai avut a fost ca la drumuri lungi ~5000km in cateva zile lua un litru de antigel, nu pierdea pe nicaieri iar in urma tuturor investigatiilor ne-am dat seama ca functiona o singura paleta. Trebuie sa-i faci o verificare amanuntita sa nu ai parte de suprize neplacute. La clapeta poate scapi doar cu o curatare, masina mai trage?

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e vorba nici de furtun nici de pompa, care e aproape noua, este vorba de piesa din poza, pe acolo curge, se vede si in poza, am fost si la mecanic,dar nu se vedea asa bine atunci, de asta vreau sa aflu ce e piesa din poza ca sa cumpar alta garnitura sa o schiimb.

clapeta a fost curata acum o saptamana , avea vreo 2 mm de calamina, acum e ca noua, trage bine de altfel, am martorul de egr in bord si atit, pe care o sa il curat

apropo Razvan, am curatat clapeta la Costel, si tot el s-a uitat de unde curge antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina ta are cutie automatica?

Piesa respectiva nu cred ca face parte din circuitul de racire... :lol: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad poza, scuzele mele, imi amintesc perfect, in momentul acela nu se vedeau pierderi de nici o culoare, ce eroare apare la scanare?

Avem urmatoarele sub atentie:

EGR potentiometer -G212;

Coolant temperature sender -

radiator outlet -G83;

Coolant temperature sender -G62;

Exhaust-gas temperature sender

-G235;

NOx sender -G295,

control unit for NOx sender -J583.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am vazut poza mai bine,la un monitor mai mare,poza postata de tine e cu cilindru de ambreiaj de la cutia de viteze...nu exista legatura sistem racire si ambreiaj.

post-64586-0-20617800-1322644267_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se poate schimba garnitura, poate fi piesa aceea ca un T-u pe chiulasa in dreptul cutiei de viteze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si cum se numeste acea piesa, ca asta nu stiu inca :)

Pierderea este sigur pe acolo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GABIVVX , nu cred ca este piesa din poza care ai prezentat-o, la mine e din plastic si nu vine din cutie...sau gresesc eu :(

Modificat de tanislav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajung acasa sa studiez poza, e un racitor ceva.. Garnitura cred ca-i problema, daca sunt pierderi la presiune, se poate schimba si cu totul va dati seama, dar e mai scump.

Gabi, are cutie automata!

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum e poza facuta,sub sigla audi...exista un cod de piesa,daca il poti repera rezolvam problema instantaneu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am vazut poza mai bine,la un monitor mai mare,poza postata de tine e cu cilindru de ambreiaj de la cutia de viteze...nu exista legatura sistem racire si ambreiaj.

Gabi are dreptate, e cilindru de la ambreiaj, nu are nici o treaba cu lichidul de racire ci cu cel de frana! Din ce vad arcul, cutia de viteze este manuala sau mi se pare? Initial am crezut ca era automata, exact cum v-am spus in post-ul 8, deasupra cilidrului de la ambreiaj este un T-u in fundul chiuloasei, posibil pe acolo sa se prelinga, sunt mai multe furtune acolo, se poate vedea in partea superioara si pe cutia de viteze eventualele pierderi de lichid.

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, evident ca amandoi ati avut dreptate, dupa ce m-am chinuit o juma de ora cu telefonul am reusit sa vad si acel furtun care se pare ca nu mai rezista, sau mai bine zis colierul lui. am reusit sa fac si citeva poze, nu prea reusite :(

post-35475-0-63650200-1322665599_thumb.j

Modificat de tanislav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc ca mai fac citeva, dar este atit de inghesuita zona ca nu permite, si nici nu pot sa vad ce pozez, doar bag telefonul si pozez :)

cel putin se vede clar ca este ud furtunul si zona din jurul lui.

post-35475-0-88315200-1322665635_thumb.j

Modificat de tanislav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ai gasit buba, ai schimbat colierul sau nu era pus cum trebuie?

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am senzatia ca e furtunul nr 29 din schema mea,e cam singurul care manson protector peste el.Trage un ochi la schema si vezi daca forma si pozitionarea lui corespunde pozei tale.Ai scapat ieftin cu un amarat de colier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa schimbi colierul ala trebuie o scula speciala...cred ca Razvan stie despre ce vorbesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci .... se schimba doar colierul? sau furtunul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..pai depinde unde e buba,la o verificare amanuntita iti poti da seama.

post-64586-0-45222800-1322666591_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge si fara clestele ala sa pui un colier, dar te chinui un pic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

As vrea daca se poate sa imi cititi putin aceste randuri si eventual sa postati o parere daca stiti ce se intampla cu masinuta mea.

Am achizitionat un a3 8l 1.6 1998 din Germanica . Imediat dupa achizitionare la un drum lung mi s-a aprins martorul agentului de racire *(galben). Am oprit am verificat si nivelul in vasul de expansiune era sub minim. Am completat am mers mai departe si tot asa. Mi se aprinde martorul cam dupa 200 km si completez cu aprox 1l antigel sau apa distilata.

Daca masina sta nu scade nivelul de la antigel.

In antigel nu am nici un gram de ulei. Uleiul este curat ca lacrima. Apa nu bolboroseste in vas iar furtunele nu sunt tari.

Am pornit masina si am scos capacul de la vasul de expansiune si cu ea accelerata am mirosit sa vad daca scoate gaze arse pe la returul din vas. Nu am simtit nimic venea doar antigel. Pe langa toate acestea in vasul de expansiune pe fund se vede asa ca o pilitura de fier (cum se foloseste pentru astuparea porilor din radiator). Cred ca s-a incercat o solutie de genul.

Temperatura in mers sta la fix 90 grade. Nu scade/creste nici cand dau drumul la caldura etc. Singurul lucru care l-am observat o SINGURA DATA am oprit motorul cald 90grd. L-am pornit dupa aprox 10 minute si imi arata 95 grd in bord.

Pe vag-com nu am absolut nici o eroare sau parametru necorespunzator. Noxele sunt perfecte pentru ca i-am facut recent verificarea tehnica periodica.

M-am uitat pe sub ea nu vad pe nicaieri sa se scurga nimic. Singurul lucru observat a fost un usor abur de la radiator in partea de jos.

Ultimele doua observatii sunt ca : am scos capacul de la ulei si avea cum se mai spune "muci". L-am sters am mers o perioada si nu am vazut sa mai faca deloc. Ideea era ca o porneam la rece si mergeam pe distante foarte foarte scurte poate si de aici. Iar a doua observatie pe esapament imi scoate abur. Tind sa cred ca e normal pentru ca nu miroase intepator ca antigelul.

Avand in vedere aceasta poveste lunga as vrea sa aud si o parere de a voastra. Unele simptome sunt de garnitura de chiulasa altele nu eu chiar nu stiu ce sa mai spun. Inainte de a merge la mecanic as dori sa va ascult si parerile voastre.

Recent am desfacut motorul si chiulasa. Totul pare ok dar am observat la garnitura o mica problema. Va intreb pe voi cei cu experienta daca de acolo mi se trage . Pun poze sa vedeti mai bine.

post-101102-0-28849400-1324152368_thumb.

post-101102-0-38809000-1324152370_thumb.

post-101102-0-60969100-1324152381_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat chiulasa. Nu are nimic. Pana la urma doar de la garnitura era problema.

Am facut planul scaunul supapelor semeringuri supape noi garnitura noua si totul merge ca uns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!