Jump to content

Probleme pornire dimineata


WizardMan
 Share

Postare recomandată

Hello,

am si eu o problema cu "rabla" mea: dimineata sau cand motorul este rece nu imi porneste decat din a3a, a4a cheie... tin sa mentionez ca las contactul pus pana cand se stinge becul de bujii, aprox 3 sec si ca in primele 10-15 secunde (prima cheie) motorul nu scoate nici un pic de fum sau sa de-a macar semn ca poneste...

am tinut cont si de temperatura de afara si din pacate nu prea conteaza, am prinso' intr-un moment in care a luato la a2a cheie la 4 grade dar astazi, de exemplu, la 9 grade a pornit din a4a cheie...

va rog veniti cu vreo idee ce sa verific, eu am dat vina pe filte si am schimbat toate filtrele si uleiul... cu vag-com-ul nu am nici o eroare...

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog veniti cu vreo idee ce sa verific, eu am dat vina pe filte si am schimbat toate filtrele si uleiul... cu vag-com-ul nu am nici o eroare...

<{POST_SNAPBACK}>

bujiile sunt ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel de la care am luat masina mi-a spus ca le-a schimbat in primavara.... dar nu prea am incredere din simplu fapt ca filtrul de polen, care cica era schimabat, cand am deschis capacul era aproape dezintegrat si din alb devenise negru ca taciunele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci verifica si bujiile!

Filtrele de polen is de doua feluri:

- simplu (de culoare alba)

- cu carbune anti-mirosuri(de culoare gri inchis)

asa ca nu e un criteriu culoarea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a ) Acest post putea sta bine mersi la TDi Forum pentru ca se refera la motorul TDi ce echipeaza acel Audi si care motor TDi echipeaza si VW-uri samd.

b ) Mai uita-te la furtunul de tur de motorina (daca ai din acela transparent) sa nu fie bule multe si mari de aer

Ideea principala este ca daca nu iese nimic vizibil pe evacuare cand dai la cheie si nu porneste atunci nu se injecteaza motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cc_seat:

filtrul este simplu, pentru ca daca il scutur putin, se vad picatele albe

pentru andrei:

a ) sorry ca nu l-am pus acolo

b ) am verificat furtunull de tur, chiar acum (pauza de masa), si nu are nici un fel de aer. ce ma mirat prima data la motorul asta este ca nu are pompa de alimentare / transfer, pompa de injectie fiind alimentata direct din filtru

exista o metoda sa verific bujiile fara sa le inlocuiesc cu unele noi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci:

1. Nici o problema ca nu ai pus unde trebuie topic-ul. Iti spun nu ca sa te "trag de urechi" ci ca sa stii pe viitor.

2. Toate TDI-urile non PD au doar o singura pompa actionata de cureaua de distributie care are 2 roluri: pompa de joasa presiune (de tras motorina din rezervor prin filtru) si pompa de inalta presiune (de trimis efectiv motorina in injectoare)

3. Imi mentin ideea ca problema ta e ca nu sunt alimentate cu motorina injectoarele in acele momente. Asta daca chiar nu iese decat aer curat pe evacuare in scurtul moment in care "nu o ia".

4. Bujiile se pot verifica fara inlocuire. Ca modalitati de verificare ar fi :

a ) verificare cu multimetru (ohm-metru) a rezistentei lor intre varful lor si chiulasa. Trebuie sa fie cam egale intre ele si sa aiba sub un ohm daca nu ma insel. Problema este cu acest mod de testare e ca nu stii daca si sunt alimentate bujiile si cum se comporta efectiv cand sunt alimentate.A... si sa masori inainte rezistenta sondelor ohm-metrului ca sa o scazi din rezistenta electrica totala

b ) verificare la scoaterea injectoarelor cu firu'. Adica atunci cand ai scoase injectoarele pui un fir intre plusul bateriei si te uiti cu ochiul pe gaura de injector daca lumineaza bujia. Dezavantajul este ca e mult de munca

c ) verificare prin scoaterea lor din chiulasa, punere lor in fisa si scoaterea mufei de la senzorul de temperatura (simulare -40gr. Celsius) si pus contactul - ideal (verifica alimentarea fisei, eficienta bujiei etc. etc.) dar necesita niste munca pentru scos bujiile (pe rand!) si tinutul cu un cleste plus un al doilea om sa puna/scoata contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva pui euro 3 in rezervor si e cam frig afara? Incearca Euro 5

<{POST_SNAPBACK}>

Nu are legatura cu acest caz. Eu am pornit cu EURO 3 la -25grade :banghead: . Nu este nici in legatura cu avansul. Mai degraba nu exista motorina in pompa la primele chei ( de aceea nici nu iese nimic pe esapament ). Pana "suge" pompa suficienta motorina , mai dureaza un pic , adica inca 1-2 chei. Banuiala mea este ca problema e undeva intre filtru si pompa ( daca se descarca si filtrul trebuia sa dai de mai multe ori la cheie ). Nu se descarca imediat circuitul de motorina si de asemenea poate avea importanta si temperatura ( vascozitatea motorinei , por care apare la temperaturi mai scazute etc ). Verifica inca o data conexiunile intre filtru si pompa si mai strange inca o data furtunele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am postat acest topic, a trebuit sa mai fac plinul odata masini si s-a si racit vremea...

Acum chiar daca este mai rece pornirea este ok adica pleaca la prima cheie, tinut electromotorul cam 10-12 secunde, DAR (ca exista un dar) bujiile imi stau mult mai mult pana se incalzesc... adica cam 6 secunde.

Sincer sa fiu chiar nu stiu ce sa ii fac, sper ca in weekend sa am ceva mai mult timp liber si sa apuc sa masor bujiile. Stie cine ce valoare ar trebuie sa aiba aceste bujii ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai exista ceva... Motoarele mai noi nu pornesc pana nu se atinge o anumita turatie. Nu stiu daca e si cazul tau dar as incerca si cu o baterie buna. Daca nimic nu ajuta, s-ar putea sa fie necesar schimbarea demarorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar orice TDI (din 1993 pana in 2005 inclusiv) nu porneste sub 300 rpm. Daca demarorul nu reuseste sa atinga aceasta turatie va porni greu sau deloc masina. Poate fi demarorul de vina sau bateria sau uleiul prea gros sau contactele proaste la demaror sau... multe cauze posibile. In cazul in care e demarorul defect vezi ca exista kit-uri de reparatie de la VWAG distribuite incat nu va fi necesar sa dai banii pe unul nou sau unul refacut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wizzardman si eu ma lovesc de aceeasi problema la un motor TDI PD, prima pornire dimineatza e dificila, nu a contat ca au fost 25 sau 5 grade afara, porneste la a 3-a cheie si ajuta daca apas acceleratia, am scanat Vag-Com - no errors, verificat injectoare, le-am si curatat cu metoda Wynn sub presiune, avans, senzori temperatura, am pus conducta transparenta pe admisie, nu este aer pe ea, am un feeling ca nu primeste motorina pe conducta, acum vreau sa verific valva unisens, cred ca se blocheaza cumva peste noapte, presupun ca este un sistem bila in ea care deschide si inchide....., poate a imbatranit si nu mai functioneaza corect...

inca ceva ... apoi in acea zi toate pornirile ulterioare sunt normale, a doua zi revin simptomele.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificati si busonul de la rezervor. Cand parcati masina, deschideti busonul. Daca face Fasssss, poate fi o cauza. Eu am patit-o la vechea masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

"bujii, avans, baterie, filtru de motorina" :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wizzardman si eu ma lovesc de aceeasi problema la un motor TDI PD, prima pornire dimineatza e dificila, nu a contat ca au fost 25 sau 5 grade afara, porneste la a 3-a cheie si ajuta daca apas acceleratia,

Deci aceeasi problema am avut-o si eu si greu a fost pana i-am dat de cap,dar eu am observat ceva : nu tinea cont de temperatura exterioara (vorba ta puteau sa fie si +25) ci de plinul la rezervor.Cand rezervorul era pe plin pornea la prima cheie cand se ducea un sfert din el incepeau problemele si se accentuau cu cat se golea rezervorul.Am pus o valva pe tur la pompa din rezervor (am presupus ca valva pompei nu mai tine),am fost la service si mi-au facut scanari peste scanari,nimic,am verificat bujiile,ok,pana mi-am dat seama de unde e.Am sesizat ca aveam un miros fin de motorina in compartimentul motor si m-am gandit ca nu trebuie sa existe acel miros acolo decat daca sunt mici pierderi.Si intr-adevar erau.Deci dupa ce opream masina si statea pe loc vreo 8 ore pompa de motorina se dezamorsa si dadeam la cheie pana se amorsa iar (sau puneam contactul de mai multe ori).Acum de unde era problema : la pompa superioara (care se afla in spatele motorului,pe mijloc) capacul era aplatizat si pierdea pe acolo.Rezolvare : am desfacut tot acel ansamblu (e mult de munca :blink: ) am dat jos capacul,l-am pus pe o masa (pe care se afla o foaie de sminghel fin),l-am prins cu un magnet de boxa (nu ai cum sa-l tii altfel) si l-am adus la plan (dupa vreo 4h).Acum,am inteles ca probleme cu acel capac au mai fost si la alte masini de aceea am expus problema aici,sper sa ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!