Jump to content

Da in nas sau se opreste


sufleth
 Share

Postare recomandată

la mine cand e rece merge bine.dupa ce s-a incalzit incepe sa dea putin in nas la plecarea de pe loc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut!
am si eu o intrebare mare la voi ca nu mai rezist!

de curand am achizitionat un golf IV motor 1.6(16v),cod motor AUS,an fabricatie 2001 si am o mare problema!

dimineata la pornire cand este motorul rece imi merge foarte rau si trepideaza ca si cum ar merge doar in trei dar dupa ce merg vreo 5min cu ea si se incalzeste isi revine si trage foarte tare si mai e o problema:la fiecare plecare dupa loc imi da in nas cand o accelerez dar foarte putin dar destul cat sa fie deranjant!

tin sa mentionez ca am schimba bujiile si fisele iar injectoarele su curatate de curand!

daca aveti idee despre ce ar putea fi vorba astept sugestiile voastre!

multumesc si va salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

g62- senzor temp apa, a fost verificat ?

 

clapeta este curata ?

 

sondele lambda le-ai facut un test ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut. Problema mea este asemanatoare. La turatii de 1200-1400 in vitezele a I si a II la scurt timp dupa ce am plecat de pe loc masina da in nas. Asta se intampla numai daca merg cu viteza constanta (acceleratie 0). Daca plecarea este accelerata adica daca trec de 1200-1400 turatii accelerand, masina merge ok. Dupa 10 minute de mers nu mai face aceste probleme.

Intre timp am schimbat sonda lambda ( martor aprins pe bord) si nu s-a schimbat nimic iar de curand am schimbat supapa de la turbosuflanta (martor aprins pe bord) si de asemenea nu s-a modificat nimic in comportamentul masinii. Toate schimburile si testele s-au facut la reprezentanta skoda.

Este vorba de un passat 2.0 140cp din 2010.

Daca cineva a rezolvat o problema asemanatoare il rog sa-mi spuna cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

    Salut!

        Apar si eu aici cu o problema...

Am un golf 3 1.8 90Cp tip motor ABS si de ceva vreme motorul trepideaza la relanti`cand accelerez ii da in na, iar la peste 2000 de ture se taie acceleratia,iar la relanti daca accelerez la 4000 de ture la fel se taie acceleratia. Plus de asta am verificat uleiul azi dimineata si sunt sigur 70% ca imi baga benzina in baie si nu stiu de ce.... Stie cineva de la ce poate sa fie sau daca a mai patit cineva asa si ma poate ajuta ii multumesc din suflet!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Aceleasi probleme le am si eu cu a mea.

Motor 1.6 16v azd. M-am obisnuit deja cu problema asta si o las un pic sa se incalzeasca sau o turez mai tare la plecarea de pe loc cand motorul e rece.

Mentionez ca nu am nicio eroare pe tester sau in bord.

Modificat de GeForce90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa patesc si eu. Bujii noi, clapeta acceleratie curatata, senzor g62 nou si da in nas la plecarea de pe loc cand e rece.cand e cald afara nu face din cate am observat.la temperaturi cu minus parca si porneste mai greu daca nu las contactul mai mult.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

A rezolvat cineva aceasta problema? Si la mine cand e rece la prima cheie porneste mai greu si daca dau sa o accelerez moare motorul.Ideea este ca imediat dupa ce ii dau a 2-a cheie merge mai bine.

Atentie: face numai cand temperaturile sunt sub 8-10 grade, vara nu am problem cu ea.

Ati rezolvat careva aceasta problema cu care ne confruntam?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie cateodata imi porneste greu, ca si cand n-ar fi alimentata masina cu benzina..si asta doar la prima cheie, indiferent de temperatura exterioara. ...dupa cate am citit si eu pe diverse forum-uri, pornirea grea la prima cheie se datoreaza dezamorsarea pompei de benzina si asta se rezolva doar prin schimbarea pompei..chiar daca aceasta da presiunea care trebuie, peste noapte sau dupa un anumit timp se desamorseaza...la problema pe care voi o dezbateti, as zice sa verificati toate furtunele de vacuum de la pompa de servo la clapeta, ..acolo are o supapa pe furtunasul ala mic, ar trebui sa functioneze bine, adica sa inchida atunci cand trebuie, apoi verificati furtunul de la canistra de carbon la clapeta de acceleratie, si apoi puteti incerca sa scoateti furtunasul acela mic de la regulatorul de presiune combustibil si cu masina pornita vedeti sa nu curga carburant pe pe teava aia mica in care este infipt furtunul ..daca curge, schimbati regulatorul presiune combustibil.. Recomandarea mea e curatarea si neaparat adaptarea clapetei de acceleratie precum si a EGR_ului.  Se mai poate verifica si aprinderea, cu VAG -com-ul se poate verifica daca aveti missfire pe vreun cilindru..daca da, se schimba bujiile sau bobina de inductie. Bobina de inductie poate sa nu dea erori dar sa dea scanteie prea slaba si de aici anumite probleme. Sper sa se rezolve cumva  dupa o amanuntita verificare....cine descopera sa scrie cum a  rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

idea e ca la mine este asa: 1)cand e rece afara daca nu o accelerez pornestedaca dau la automat si apas si acceleratia nu porneste

                                             2) daca porneste si nu o accelerez si dupa 5 secunde sa zicem o accelerez, se balbaie motorul si se opreste

                                             3) dupa ce se opreste prima oara si dau iar la automat masina porneste si pot sa o si accelerez si nu se mai opreste

                                             4) daca o las pe ea 1 minut dupa ce am pornit la relantiu "sa se incalzeasca" pot dupa aceea sa o accelerez si masina merge ok fara sa se opreasca.

 

"Long story short"... prima cheie la mine cand e rece afara e degeaba ca mi se opreste motorul chiar daca ii pun contactul de 5 ori ca sa bage pompa benzina, dupa ce se opreste si ii dau a 2-a sau a 3-a cheie merge perfect.

Cred ca e o problema comuna la multe VW, al meu este golf 4 1.4 AHW euro2 din 2000.

Maine pe 22 sunt inscris la Campania RAR nationala cu verificarea de iarna "moka", daca ii gasesc baietii ceva va anunt. de asemenea o sa incerc o recalibrare a clapetei acceleratie si EGR cu diagnoza luni si revin cu noutati daca sunt.

 

Sper sa o rezolvam toti pt ca iarna o sa ne fie si mai greu.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Baieti, am rezolvat-o, capatul futrunului care intra in EGR(am egr vacumatic)  era crapat pe o portiube de 3 cm, l-am schimbat si am scapat de probleme, pierdea vacum.

Greseala este a mea ca nu am verificat mai bine deoarece de la un timp cand porneam masina dupa cateva ore aveam pedala de frana f tare inainte sa pornesc motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 1.4 16v 55kw cod: AHW euro2.

Poza nu mai am, dar era clapat furtunul dinspre egr(am egr vacumatic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

@sufleth

Salutari, 

Aceeași problema o întâlnesc și eu în sezonul rece. Motorul meu este un 1.6 16v AZD. Mai mult, după ce plec și pățesc episodul cu "datul în nas" pe autostrada în viteza a cincea și la 100km/h motorul nu se mai ambalează și nu prind viteză. Schimb în viteză  inferioară accelerez și schimb înapoi într-a cincea și problema este rezolvată. Oameni buni, în condiții d-astea îmi este teama sa mai depășesc nu mai pun să-mi iau familia în căruță. 

Mecanicul care cunoaște mașina asta îmi spune ca nu apar erori. Chiar și fără erori nu se poate sa fie de la senzorii lambda, deoarece ei doar semnalează poluare peste limite și atât. Acești senzori lambda nu funcționează pe același principii ca senzorii de temperatura care și transmit informațiile în calculator care comanda amestec și altele. 

 

Modificat de sakitumi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Ba da, desigur ca sonda lambda la motoarele pe banzina da informatii pe baza carora se calculeaza de catre calculator amestecul. Sonda lambda este foarte importanta. La cine are 2 sonde,  sonda lambda 2 doar masoara eficienta catalizatorului. Acea sonda nu este importanta, dar prima sonda, da. Nu spun ca defectul la tine este din cauza asta. Bujii ai bune? Filtru de benzina neinfundat? Verifica cablajele de la toti senzorii, mufele, vezi sa nu fie roase izolatiile la fire. Da jos si filtrul de aer sa ai acces la toate cablurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare baieti !

Am mai citit si pe forumuri din strainatate si cica ar fi o problema comuna la benzinare mai ales la motoarele de 1.6 16v.

Multi ziceau ca e o problema de amestec si aprindere care dureaza cateva minute de la pornirea la rece a masinii, pana cand motorul se incalzeste si aceste valori se normalizeaza oarecum.

Eu m am obisnuit deja si o las 1 minut pana se incalzeste si dupa nu mai are nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare , eu am un 1.8t AGU și îmi da în nas  urat când o accelerez brusc ... când merg cu ea normal nu îmi da în nas ..fie ca e apa la 90 fie ca e sub 90 .. . mă puteți ajuta și  pe mine ...  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!