Jump to content

Da in nas sau se opreste


sufleth
 Share

Postare recomandată

Salutari tuturor.

Detin un golf 4 1.6 din 2002,tip motor AZD si de cand l-am cumparat de 8 luni am o problema pe care se pare ca nu o poate rezolva nimeni.

Dupa ce stationeaza peste 5 ore indiferent de temperatura de afara(deci si asta vara si acum de cand sa racit face la fel) in momentul in care pornesc motorul totul e ok porneste de la prima cheie sta la relanti dar in momentul in care vreau sa plec de pe loc da in nas si daca nu calc imediat ambreiajul se opreste .

Daca o turez mai tare undeva la trei mii de turatii pleaca fara sa se opreasca,daca stau 3-4 minute cu motorul pornit pleaca fara probleme,la fel si dupa ce merg 2-3 sute de metri merge ok nu mai da in nas nu se mai opreste la plecare de pe loc,opresc pornesc totul e foarte bine pana in momentul in care iar stationeaza masina peste 5-6 ore.

Am schimbat filtru de benzina si bujiile.

Am fost la skoda a pus testerul pe ea si nu le-a dat nici o eroare,mi-au schimbat si softul si au curatat clapeta de acceleratie,au verificat presiunea pe instalatia de alimentare au zis ca e buna si cam atat .

Am fost la VW si la fel a pus testerul pe ea si totul e ok.

Au facut test de compresie,rezultatul pistonul 1-16.5 ,pistonul 2-14,3;pistonul 3-16,7;pistonul 4-16,2 au spus ca e bine.

Au verificat presiunea pe instalatia de alimentare care este de 2,4 bari si nu a scazut 15-20 de minute cat a lasat-o.

Cei de la vw la fel ca si cei de la skoda nu au mai intalnit problema asta si nu stiu cum sa o rezolve

Singura mea salvare este ca cineva sa fi avut aceiasi problema si sa imi spuna si mie cear putea fi ca am ajuns la disperare.

Astept cu mare interes parerile voastre si va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa schimbi bobina daca este comuna , daca are bobina pe fiecare piston schimba-le pe rand sau toate odata ; Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inclin spre senzorul clapeta acceleratie si/sau sonda lambda.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobinele au fost verificate si sunt ok ,clapeta a fost curatata iar sonda lambda daca era ar fi trebuit sa iasa la tester dar nu a dat nici o eroare.

Repet nu face decat 4-5 minute pana se incalzeste ca sa zic asa la prima pornire doar dupa ce stationeaza mai mult de 5 ore si iarna si vara.

Nimeni nu a patit asa ceva?

Modificat de sufleth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema asta o am si eu la un leon cu acelasi motor.Eu nu am gasit rezolvarea si am auzit mai multe persoane cu problema asta la masini din gama vw. Ideea e sa lasi motoru l2-3 minute sa mearga, apoi pleci linistit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut asa face si masina mea acelasi motor dar sunt 2 solutii una e benzina mai buna si a 2 e varianta scrisa mai sus sa lasati masina sa mearga 2 3 minute dupa sa plecati bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri,pe de o parte ma simt usurat ca nu e singura masina care face asa dar pe alta parte ma enerveaza de mor chestia asta mai ales ca de cand a dat frigul si pornirea e mai greoaie .

Ca simtoma ar mai fi si faptul ca dupa ce o pornesc dupa ce stationeaza mai multe ore si o accelerez mai brusc in loc sa se tureze se subtureaza si aproape ca moare motorul in schimb daca o accelerez incet pot sa o accelerez cat vreau.

Si faza asta e normala?

gabyte00 bujiile le-am schimbat acum 5-6 sute de km

Modificat de sufleth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca simtoma ar mai fi si faptul ca dupa ce o pornesc dupa ce stationeaza mai multe ore si o accelerez mai brusc in loc sa se tureze se subtureaza si aproape ca moare motorul in schimb daca o accelerez incet pot sa o accelerez cat vreau.

GIV-AZD/2002 (al nevestii) face la fel cand e rece (cam in primele 5 min dupa pornire) , nu moare motorul dar nici nu se tureaza. Insa parca a inceput sa faca doar acuma cand e mai frig si nu face tot timpul, ex. pornesc la rece dimineata plec dupa 10 secunde de pe loc merg 1 km sa zicem in care trec prin 2-3 intersectii si un stop - masina merge normal in acest timp , si dintr-o data da in nas intr-un sens giratoriu sau altundeva dupa ce ma opresc sa dau prioritate si vreau sa plec mai departe. Cate odata se intampla dupa 3 km , insa odata ce se incalzeste dispare fenomenul.

Eu fac oarecum legatura intre acest fenomen cu ultima alimentare (Petrom 99+) parca de atunci a inceput (in acelasi timp au inceput sa fie si temp. sub zero). Sapt. viitoare ii fac plinul cu altceva sa vedem daca mai face - scap ieftin daca a fost de la benzina.

Faza nu e normala ci chiar enervanta si foarte periculoasa , vrei sa te bagi rapid (mai la limita) printr-un sens giratoriu, si in loc sa treci repede te opresti, (sau mergi incet) in mijlocul sensului iar din stanga vin masini cu viteza.

De aceea trebuie rezolvata problema, altfel o sa ne rezolve altii pe noi bine de tot!

Modificat de Mihai Dobrescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel si la mine face, dar m-am obisnuit sa las maxim 2 min masina la relanti si apoi plec.... daca vreau sa plec undeva cobor la masina cu 5 min mai devreme si asta e... asa mi-au spus si mie mecanici, nu prea e rezolvare la asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e foarte nasol,nici la logan nu se intampla asa ceva,dar eu tot mai sper sa gasim o solutie,pana una alta o sa termin benzina pe care o am de la petrom de 95 si o sa pun ceva de 99 sa vedem daca o sa se simta vreo imbunatatire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e din benzina, daca e vreo problema sigur e din fise, bujii, bobine! asa am gandit si eu, de la 95, am trecut la 98, apoi la 101, am incercat si aditivi aia ptr benzina, nici o treaba.... cineva mi-e explicat principiul de functionare a bobinei de inductie, eu personal cred ca acolo e buba, deoarece e o bobina si ajunge sa se incarce mai greu cu curent si probabil de aceea da in nas sau se opreste! mai e o posibilitate la alternator, ati vazut ca atunci cand ai AC - ul la maxim masina merge mai greu, e posibil ca uleiul din alternator sa sa incalzeasca mai greu si de aceea este buba noastra.... Deci posibilitati sunt.... acum mai vorbesc si finantele, si altele, probabil timpul.... dar poate pe viitor rezolvam cumva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai AC-ul pornit este normal sa scada din puterea motorului pentru ca, un compresor normal de aer consuma in jurul a 5KW, ceea ce inseamna 6/7 CP. Scaderea de putere se simte mai accentuat la turatii joase si in primele minute de la pornirea instalatiei, pana se creaza presiune in instalatie. Nici partea cu alternatorul nu este relevanta pentru ca avem si o baterie pe masina care face fata la toti consumatorii cel putin 10-15 minute fara ca alternatorul sa functioneze deloc.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou,in ultimile 2 postari pe care le am citit mi am dat seama ca de acolo este problema, fiind frig pornim motorul dar dam si drumul totodata la aer/clima,apoi plecam si motorul fiind rece consumul de curent mare probabil de acolo e problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e din benzina, daca e vreo problema sigur e din fise, bujii, bobine! asa am gandit si eu, de la 95, am trecut la 98, apoi la 101, am incercat si aditivi aia ptr benzina, nici o treaba.... cineva mi-e explicat principiul de functionare a bobinei de inductie, eu personal cred ca acolo e buba, deoarece e o bobina si ajunge sa se incarce mai greu cu curent si probabil de aceea da in nas sau se opreste! mai e o posibilitate la alternator, ati vazut ca atunci cand ai AC - ul la maxim masina merge mai greu, e posibil ca uleiul din alternator sa sa incalzeasca mai greu si de aceea este buba noastra.... Deci posibilitati sunt.... acum mai vorbesc si finantele, si altele, probabil timpul.... dar poate pe viitor rezolvam cumva.

Man, cu tot respectul dar postul tau ar merita sters la cate prostii ai scris in el. "bobina se incarca" si "uleiul din alternator". Induci lumea in eroare.

Parerea mea e ca din alimentatie, se dezamorseaza, trage aer fals pe undeva in timpul stationarii care apoi la pornire tine o vreme pana se amorseaza din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La faza cu dezamorsatul m-am gandit si eu dar eu dadeam vina pe pompa de benzina ca daca ar trage aer fals pe undeva asta nu ar insemna sa fie pierderi de combustibil pe unde trage aer fals?

Ar avea sens sa fie pe parte de alimentare pentru ca daca ar fi altceva de exemplu din aprindere ar face si dupa o ora de stationare dar nu face decat daca stationeaza mai mult de 4-5-6 ore

Daca cineva cu aceeasi problema ca si a mea ar gasi pe cineva sa faca schimb de pompe de alimentare si sa vada daca e vreo diferenta ca eu nu am nici o cunostinta cu golf.

Modificat de sufleth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca ai problema asta de la sonda lamba, cea dinainte de catalizator. Si eu am avut o problema asematoare si am inlocuit sonda lambda pentru ca nu mai incalzea si pina se incalzea motorul mergea putin aiurea. Acum imi merge normal, nu mai am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e din benzina, daca e vreo problema sigur e din fise, bujii, bobine! asa am gandit si eu, de la 95, am trecut la 98, apoi la 101, am incercat si aditivi aia ptr benzina, nici o treaba.... cineva mi-e explicat principiul de functionare a bobinei de inductie, eu personal cred ca acolo e buba, deoarece e o bobina si ajunge sa se incarce mai greu cu curent si probabil de aceea da in nas sau se opreste! mai e o posibilitate la alternator, ati vazut ca atunci cand ai AC - ul la maxim masina merge mai greu, e posibil ca uleiul din alternator sa sa incalzeasca mai greu si de aceea este buba noastra.... Deci posibilitati sunt.... acum mai vorbesc si finantele, si altele, probabil timpul.... dar poate pe viitor rezolvam cumva.

Man, cu tot respectul dar postul tau ar merita sters la cate prostii ai scris in el. "bobina se incarca" si "uleiul din alternator". Induci lumea in eroare.

Parerea mea e ca din alimentatie, se dezamorseaza, trage aer fals pe undeva in timpul stationarii care apoi la pornire tine o vreme pana se amorseaza din nou.

Pai si atunci cand opresti masina si te duci pana la magazin pentru 2 min, te urci si pleci, atunci de ce nu mai da in nas masina, tot de la alimentare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca ai problema asta de la sonda lamba, cea dinainte de catalizator. Si eu am avut o problema asematoare si am inlocuit sonda lambda pentru ca nu mai incalzea si pina se incalzea motorul mergea putin aiurea. Acum imi merge normal, nu mai am probleme.

Masina se comporta asemanator cu ale noastre sau facea exact la fel pentru ca poate sa fie o diferenta enorma de la o cauza la alta

Si cum ti-ai dat seama ca ai sonda lambda defecta a dat pe tester ti-a aparut in bord ceva ?

Modificat de sufleth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aparut in bord check engine si m-am dus cu ea la tester si mi-a confirmat ca ea este problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari.

Am pus benzina de 99 si am pornit masina cu clima oprita dupa o noapte de stationare si a pornit mult mai usor iar plecare de pe loc a fost ok.

Acum nu stiu daca a pornit asa usor si din cauza ca s-a mai incalzit afara dar oricum mai testez si va anunt,sper ca nu mi sa parut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

Salut!Am avut si eu aceeasi problema.Initial ma gandeam ca e din bujii(nu le-am schimbat niciodata de cand am luat masina 85000 acum 135000).Acum am curatat clapeta de acceleratie si am pus un aditiv in benzina(95 Petrom).Acum parca e mai bine!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine e mai bine cu benzina de 99 dar nu ma bucur inca mi se pare prea simplu sa fie asta la cate investigatii si testere am facut si nici cei de la skoda nici cei de la vw nu au gasit nimic .

Ma gandesc ca daca era doar atat stiau ca ar fi trebuit sa se mai fi intalnit cu problema asta,de fapt ar trebui sa fie la toate masinile asa nu?de ce sunt doar cativa cu problema asta? nu sunt convins ca problema este de la benzina oricat de proasta ar fi la noi in tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutari.

S-a mai lovit cineva de aceasta problema si eventual de o solutie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!