Jump to content

ASZ sau ARL vs AVF


mario1234
 Share

Postare recomandată

Pe mine m-a cucerit Passat AVF + 4motion. Stabilitate, putere, confort. Daca ai ocazia, incearca un test-drive cu un 4motion. Poate consuma mai mult % decat un fwd (10% oras, 6,5-7% exterior, dar masina plina si mers cu 70kmh minim) , dar te va cuceri.

Mie imi place mai mult decat tsi-ul meu pitic de pe golf :)).

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am un g4 asz de jumatate de an si sunt super multumit de masina , stabilitate , confort ok, comsum mediu in 5000km 6.1% (in general unde am loc o calc) , consumul in oras poate ajunge si la 9% (motor rece+clima+ semafoare) iar extraurban am scos 4.8% (vreme urata mers linistit) . Aceleratie brutala in treptele 1/2 si super ok in 3 cu care ajungi la 4000rpm la ~110km/h. Ca si intretinere intre golfuri de 1.9 nu cred ca e mare diferenta.

Daca ai ocazia sa gasesti un g4 arl bun, merita din plin, cu un chiptuning ar trebui sa fie nebunie.

Eu am trecut de la polo la golf , poate de asta sunt "prea" multumit de golf , e o diferenta mare la stabilitate/motor.

Modificat de IonutRS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am passat avf , si am condus un g4 , diferenta mare ... passat fata de golf oricare ar fi el .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta nu este numai la confort. Este si la pret. Oricum discutia este asa ca principiu, pentru ca nu alegi o masina noua ca sa o comanzi cum vrei. La second hand mai cumperi si ce gasesti nu numai ce vrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreiTd .....explica te rog cu mai multe detalii diferentele intre passat si golf.....si nu marefer ici la spatiu....se stie passatul normal e mai spatios....dar asta nu inseama neapaat ca e mai confortabil....spune-mi diferentele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu e nici euro4 si nici filtru de particule nu exista :lol: ;si din cate stiu,nici ESP nu s-a pus pe bora(sa ma corecteze careva daca gresesc).

Cat despre restul dotarilor din descriere,sa spuna colegii care au bora,eu nu ma pricep la astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exterior arata foarte bine, ajuta si pozele la impresia artistica pentru ca sunt facute de departe, ca sa nu se vada eventualele defecte. La interior imi place pielea, pare bine intretinuta, are ESP, are incalzire in scaune. CB nu este maxi-dot, iar din cate stiu in 2004 se punea maxidot (cel putin pe Passat). Faruri cu xenon pe oglinda mai bine te lipsesti, iar GPS sigur nu are.

Euro 4 sigur nu.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate variantele de golf 4 si bora cu motoarele ASZ si ARL au ESP......nu stiu la celelalte....in legatura cu norma euro 4 nu sunt sigur

http://www.autovit.ro/volkswagen-bora-C20944948.html

astept pareri

mcornel nu cred ca ai dreptate cu esp-ul cu norma...s-ar putea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea ca pretul de 6500 euro e enorm de mult pt o masina din 2001 asta in cazul in care muncesti pt banii asta!Mai mult de 5000 euro eu zic ca nici una nu face indiferent de dotari si nr de km.Bafta la cautari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru bani muncesc....dar astea sunt preturile.....nu gasesc ceva mai ieftin si probabil daca as gasi ceva nu ar fi in regula...uite...spre exemplu un vw golf 5 2.0 tdi 140 cp nu il gasesti sub 7500 euro inmatriculat la noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate variantele de golf 4 si bora cu motoarele ASZ si ARL au ESP......nu stiu la celelalte....in legatura cu norma euro 4 nu sunt sigur

mcornel nu cred ca ai dreptate cu esp-ul cu norma...s-ar putea

Specificasem ca nu sunt sigu de ESP.

Cat despre norma euro 4,aceasta a aparut din 2005;nici audi din 2004 nu vei gasi cu euro4.

Btw,vad ca ai renuntat la tractiunea 4x4 si te orientezi mai mult spre Bora ARL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful meu e din 2003 si e euro 3 , nu are esp dar are asr.

Atentie mare daca te intreseaza sa fie euro 4, cauta bine dupa norme, mai ales daca ai sa vrei sa iei masina din afara tarii:

Ajutor identificare Euro 3:

– nu exista Euro 3 inainte de 1998, acesta fiind anul in care a aparut oficial primul normativ Euro 3. Cu masini Euro 3 fabricate in anii 1998 si 1999 puteti avea surprize la RAR.

– normativele care certifica norma Euro 3 sunt: 1998/69/CE, 98/77/CE-A, 1999/96/CE, 1999/102/CE-A, 2001/1/CE-A, 2001/27/CE, 2001/100/CE-A, 2002/80/CE-A, 2003/76/CE-A

Ajutor identificare Euro 4:

– nu exista Euro 4 inainte de 1998, acesta fiind anul in care a aparut oficial primul normativ Euro 4. Cu toate acestea, cu masini Euro 4 fabricate in anii 1999-2003 puteti avea surprize la RAR.

– normativele care certifica norma Euro 4 sunt: 98/69/CE-B, 98/77/CE-B, 1999/96/CE-B, 1999/102/CE-B, 2001/1/CE-B, 2001/27/CE-B, 2001/100/CE-B, 2002/80/CE-B, 2003/76/CE-B

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sunt nou pe forum si m-ar interesa cateva pareri pt. achizitionarea unui passat, modelul dupa 2005. Am avut un Audi A4 de 131cp si l-am dat. Am facut greseala sa-mi iau un Megane 2 din 2007 acum 23 sapt., iar acum il am in service. Am auzit ca si Passatul asta mai nou ar avea ceva probl. A avut un prieten unul din 2008 si l-a dat dupa ce il lasase turbo, apoi ceva pe la cutia de viteze si ceva pe la volantacred, nu sunt sigur. Niste pareri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu prea multe depre passat...are cumnatul meu model 2007 variant 2.0 TDI 140 cp...in 2 ani de zile absolut nici o problema in afara de ulei filtre si cam atit...nu stiu ce cod motor are cu toate ca voiam sa-l intreb...e genul care nu e pasionat de masina ii place ca e buna si nemteasca cum zice el.stiu o singura chestie...poate gresesc....sunt 2 tipuri de motoare unele DOHC 16 v unele SOHC 8 v....am citit undeva pe aici ca SUA nu ar fi importat cele DOHC ca ar avea probleme poate iti explica mai bine cei care au motorizari de genul asta...eu s-ar putea sa gresesc

Revenind la mine da am vazul pe youtube multe chestii cu motoarele ARL....cel putin eu tind sa cred ca e cel mai reusit motor diesel....daca imi spune-ti voi unul mai performant din generatia aceea ....va ascult....... dar la vremea respectiva motor pina in 2000 cmc cu performntele ARL ului nu existau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AWX are cutia 5 viteze?

AWX si AVF e acelasi motor? ce difera la ele/? doar cutia de viteze?

AWX are 5 viteze si 285Nm. AVF are 6 viteze si 310Nm.

Motorul longitudinal este de preferat, insa ocupa mai mult spatiu, d-aia este in general pus transversal pe masini mai mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@popica- eu nu sustin ca multilinkul costa o avere, ci doar ca e mai scump . Atat. De curiozitate cati km ai facut cu passatul in cei 5 ani?N-ai schimbat nimic la ea?

Acum 5 ani s-a schimbat cu un kit de brate complet. Eu am facut doar 9.000km cu masina avand-o de 4 luni doar. Iar in restul de 4 ani jumate a facut 80.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind la mine da am vazul pe youtube multe chestii cu motoarele ARL....cel putin eu tind sa cred ca e cel mai reusit motor diesel....daca imi spune-ti voi unul mai performant din generatia aceea ....va ascult....... dar la vremea respectiva motor pina in 2000 cmc cu performntele ARL ului nu existau

Reusit este una,cel mai performant e alta;si da,la 1,9tdi ARL este cel mai performant.

Mai repet o data,ASZ,AVF,AWX si ARL sunt unul si acelasi motor,diferenta consta in injectoare,turbina,intercooler si soft,de la caz la caz.

Cel mai imp la achizitionarea unei masini este starea tehnica a masinii si dotarile,mai ales ca motoarele sunt destul de echivalente.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna atunci "acelasi motor"? :) Acelasi bloc? Cum e asta relevant? Pe principiul asta, si ARL si ALH au probabil acelasi bloc, asta nu inseamna ca e acelasi motor.

P.S. A existat un 1.9TDI si mai performant decat ARL-ul si anume 1.9TDI 160CP de pe Ibiza Cupra (cod BPX / BUK)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Torsen este un diferential cu autoblocare mecanica, care regleaza, in functie de necesitati, forta dintre axa fata si cea spate.

Setarea de baza a diferenţialului Torsen este selectata astfel încat fortele de propulsie sa fie repartizate, în situatii normale, într-o pondere de 50:50 intre axa fată şi cea spate. In caz de derapare, diferentialul Torsen transmite direct puterea către axa cu tractiune mai buna (max. 70:30, respectiv 30:70).

Totul bine si frumos mai putin maximele :) Merge pana la 100-0 si 0-100.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acestea sunt datele oficiale. :P Nu neg ca in particular situatia sta altfel. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate cu seat ibiza cupra 160 cp la 3750 rot/min 330Nm la 1900rot/min 0-100km/h....7,5 s sunt rare si ffff scumpe de obicei majoritatea sunt modificate si au mult mai multi caluti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca motorul longitudinal este pus pe masinile mai mari...............nu inteleg de ce pe noile passaturi si skoda superb au renuntat la el....si l-au pus transversal?

Modificat de mario1234
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o intrebare buna. Daca are cineva raspunsul, si eu sunt curios. Singura varianta plauzibila la care ma pot gandi eu este marketing, in speta sa nu existe "adevaratul" quattro si pe VW/Skoda, ci doar pe Audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna atunci "acelasi motor"? :) Acelasi bloc? Cum e asta relevant? Pe principiul asta, si ARL si ALH au probabil acelasi bloc, asta nu inseamna ca e acelasi motor.

P.S. A existat un 1.9TDI si mai performant decat ARL-ul si anume 1.9TDI 160CP de pe Ibiza Cupra (cod BPX / BUK)

Torsen este un diferential cu autoblocare mecanica, care regleaza, in functie de necesitati, forta dintre axa fata si cea spate.

Setarea de baza a diferenţialului Torsen este selectata astfel încat fortele de propulsie sa fie repartizate, în situatii normale, într-o pondere de 50:50 intre axa fată şi cea spate. In caz de derapare, diferentialul Torsen transmite direct puterea către axa cu tractiune mai buna (max. 70:30, respectiv 30:70).

Totul bine si frumos mai putin maximele :) Merge pana la 100-0 si 0-100.

Credeam ca vb romaneste ,eu nu am spus DOAR blocul motor,ci tot motorul ,asta insemnand si internele ;)

Intre celelalte motoare pd de putere diferita ca AVB 101CP, AJM 116CP(ca exemplu),cat si non pd sunt diferente majore dpdv al internelor.

In topicul asta vb strict de motoarele aduse in discutie de initiatorul topicului,sau....?

Nu e chiar asa,vezi wiki http://en.wikipedia....drive_system%29 ;)

daca motorul longitudinal este pus pe masinile mai mari...............nu inteleg de ce pe noile passaturi si skoda superb au renuntat la el....si l-au pus transversal?

La intrebarea asta nu putem decat sa dam cu presupusul,banuiala mea,daca la inceput tehnologia implementata pe audi a fost si pe passat(vezi audi a4 b5, b6 si passat b5,b5.5) datorita poate ratiunilor economice, mai tarziu cei din VAG s-au gandit ca-si concureaza propiile produse:adica de ce sa cumperi un a4 cand poti sa cumperi un passat mai ieftin cu aceeasi tehnologie?Asa ca ofera o masina premium cu o tehnologie mai avansata,sa justifice pretul,mai tarziu aceste tehnologii si pe surioarele mai ieftine.

Este doar o presupunere,asa ca tratati-o ca atare .

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!