Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

Sorry, inca nu m-am uitat prin altceva, am tradus numai ce scriu cei de la Ross-tech despre eroare, dar daca nu este cu atat mai bine :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles. si unde le gasesc pe restu ? la ce furtunase ar trebui sa ma uit sa nu traga aer fals ? mersi

lupo nu asa arata motorul meu . . al meu e 1.4 AEX cu carcasa filtrului de aer pe corpu clapeta

Modificat de sonnic53
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, un moment si-ti atasez pt al tau, am crezut ca este ABD

Sper ca am nimerit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din poza asta furtunul respectiv are o gaura cam cat o unghie :\ si am incercat eu sal izolez cumva . mai mult nu am putut sai fac.. are ceva ? afecteaza cu ceva ? ce face acest furtun ? asta e prima piesa care mia sarit in ochi si e defecta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia aduce gazele din carterul motorului.

Inainte la Dacie cand era motorul dus si ieseau gaze multe vedeai un furtunas atarnand pe sub masina pe care iesea fum :vaidecapulmeu:

Acum daca este crapat nu stiu ce efect are, incearca sa-i pui un petic acolo (un cauciuc prins cu coliere).

Cred ca poate fi o cauza deoarece poateprovoaca scapari de presiune intre MAF si motor, adica prima cauza.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si care ar fi furtunele alea ? mai exact ? care ar scapa aer sau ar trage aer in plus ? sa stiu exact la care sa ma uit ... din poze am inteles in mare cum se desfac... si nu prea sunt piese cu cea ce miati zis in descriere la eroare... care sunt furtunele ? care este MAF ,,

am gasit regulatoru de presiune si ce mai era. maine am treaba inseamna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum nici eu nu prea stiu care este MAF, s-ar putea sa fie elementul 4, oricum este un senzor pe traseul pe unde intra aerul in motor, iar prin furtun se mai poate intelege si tub, tubulatura, conducta.

Dupa ce desfaci pe acolo cred ca se vede destul de bine pe unde circula aerul.

Oricum eu cred ca ar fi bine sa astupi mai intai crapatura aia.

Ideea este urmatoarea (asa cum o gandesc eu, posibil sa gresesc): MAF ii spune ECU care este cantitatea de aer care intra, pentru asta ECU comanda o cantitate de benzina, ori daca MAF spune ceva si pe traseu se pierde ceva, atunci, prin alti senzori (sonda lambda de exemplu)ECU sesizeaza ca amestecul nu este OK si probabil ca incearca o compensare probabil prin cresterea cantitatii de combustibil.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos corp clapeta si lam curatat/si deasupra si dedesupt, am desfacut si in spate la el acolo undes rotitele de am curatat cu spray.asa....mam uitat la furtune si furtunase nu mi se pare nimic spart/crapat.ce am observat eu si nustiu daca ma ajuta la ceva ... am un filtru de benzina pus pe tur ( cel care vine din stanga ,parca are la varf albastru ) se vede in poza. iimi face vrun rau daca al las acolo . adik presiune ceva afecteaza ? apoi furtunul care iese de la servo parca .. nu are colier...tot in poza se vede. mersi

injectoarele leam luat in casa si leam curatat cu spray de contante wd40

acum masina se tureaza la pornire undeva la 2000 de ture . apoi scade si ramane undeva la 800 si in mers mai face faze mai sta la 1200 parca .. .si scade apoi usor.

regulatorul de presiune cand am curatat injectoarele lam dat jos si... am incercat sa suflu in el insa nu merge. asa trebue ? adik zici ca e infundat nu intra si nu iese aer cat de tare as sufla... mersi

Modificat de sonnic53
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa readaptezi cu vag com clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost de am pus colier la acel furtun care pleaca de la servo din dreapta... am schimbat filtru ala mic de benzina . si am pus direct furtun acolo . ..sa readaptez clapeta am vorbit cu baiatul la care a mers sa-mi puna testarul si cica nu stie cum :| cica ar fi complicat... .asa e mersi ... si daca o readapteaza o sa revina totu la normal si nu o sa-mi mai dea mereu eroarea ? si nici nu o sa mai consume sau ce ?:|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad aici in poza un oring ... eu cand am dat corpu clapeta jos nu avea nimica pe el ( adica dedesupt acolo ) nici pe blocu motor acolo nu a ramas nimica... ceva ce era , in interior . ala sa fie oringu ? sau nici macar nu al am ... o poza are cineva cu clapeta data jos sa vad daca este la fel ca la mine ramas acolo ? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cand o pui pe vag com o sa vezi daca are stocate erori in memorie, clapeta este simplu de readaptat, dar cauta pe cineva care se pricepe si are vag com. Oringul ala este o garnitura rotunda dar cu profil dreptunghiular si intra intr-un canal de sub clapeta de acceleratie. Este normal sa se tureze cand scoti furtunul ala de vacuum de la servofrana pentru ca ia aer pe acolo dupa clapeta de acceleratie care are rolul de a regla debitul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa inteleg. ca nu vine pe corp clapeta.. ci vine in partea de jos . si inste cumva intrat in blocu ala nu / si se vede putin la suprafata... este de culoare neagra... daca gresesc rog corectare... am fost acum de am incercat reinitializare clapeta manual . cum am gasit pe site aici ... mai departe se pare ca ... porneste ca de obicei daca e rece putin turata..si apoi se lasa la 750 800 rpm. bun ... acum , daca sunt cu masina in miscare si o las pe liber ( nu conteaza daca mai tin sau nu picioru pe pedala de ambreiaj ) relantiu se lasa pana la 1200 1100 maxim! mai jos nu coboara daca masina este in miscare . cum sa oprit si este pe liber se lasa usor pana la 750... daca sunt pe loc si o turez coboara la 750 adica bine ... de ce oare in mers nu coboara si daca stau pe loc coboara ? .. mersi

video 1

video 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin ... am fost de am puso pe tester am reinitializat clapeta. merge ok acum.insa cand am plecat din servis surpriza o BALTA de ulei sub masina...ulei se afla pe toata baia de ulei in stanga spate cum te uiti din fata masinii..si deasupra ei pe blocul motor spre distributie :\ de la ce sa mai fie si asta ? chiar asa una dupa alta :| am inteles ca e un semering ceva pe acolo ? sau ce este ? ca nu mai inteleg nimica...

si pentru faza cu clapeta mersi all care mati ajutat cu info si detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e un simering la axul cu came sus in stanga cum te uiti la motor... dar e cam putin probabil sa se fi dus asa dintr-o data ( si la mine s-a dus dar treptat.. vezi ca trebuie desfacuta distributia ca sa-l schimbi.. vezi sa nu fie de la garnitura capaculului de chiulasa...

si o intrebare stupida poate.. se potriveste capacul de chiulasa de la 1.4 ABD la 1.6 ABU

adica capacul din poza 1 sa-l pun in locul celui din poza 2..

daca da.. ce se intampla cu furtunul incercuit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu cred... dupa cum arata ... insa cine stie mia exact sa zica .. daca da sau nu ... poi acel semering lam schimbat odata . imi picura pe la el ... dar acum am vazut ca chiar curge ... si undeva din partea aia ... si garnitura aia sa se duca de o data... si doar in spate ?spre distributie... deci daca stau cu ia pornita curge .. pic pic pic ... nu se opreste... hmm . e grav..mai e vrun semering mai jos ? in afara de asta de sus de la ax /? . mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa vezi exact pe unde curege, unui prieten cu un AEE s-a trezit ca ii curgea uleiul prin senzorul de presiune la ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la servis si cica ar fi garnitura ( mastic ) de la baia de ulei . sau in ultimu caz semeringu de jos . nu cel de sus de la rola mare a distributiei... ala cum se mai cheama,? mersi . ce chei imi trebue sa dau baia de ulei jos ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog cineva ... ce cheie sau cu ce pot desface suruburile de la baia de ulei ? mersi . astept un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca are 20 suruburi foarte apropriate intre ele si nu se pot desface cu cheie simpla din cauza buzei,iti trebuie un clicket sau tubulara ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi da.. dar ce surub e ala ? cu ce gaura in interior / ce intra acolo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e surub cu cap imbus, nu stiu de cat e dar daca o sa cumperi un set de imbus-uri o sa se nimereasca sigur unul din ele - parca e de 5 sau 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oki doki . inseamna ca maine o sa ma apuc de treaba... astia bat campii la servisuri .. 80-100 lei. sa-mi dea baia jos si sa-mi schimbe masticuala ( cu masticu meu ) maine o pun pe groapa si o dau jos.. si cu ocazia asta schimb si uleiu la masina ... ( chiar daca nu trebuia )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca sunt vro doua ascunse de o bucata de tabla in partea de catre cutia de viteze. Io era sa nu le vad si sa trag de baie ca disperatu. ;) bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oki doki . daca si dupa aia curge. ar ramane semeringu de jos de langa baie. pe cel de sus lam schimbat. asta de jos se schimba greu ? sau mai degraba va zic maine ce am facut .. sper sa fie doar garnitura :D o seara placuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!