Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

Putere maxima cand ii dai forja (sau poate cand participi la concursuri de accelerari). La unele motoare daca cuplul e destul de jos ex.2800 sau la diesel ~2000 RPM e bine sa mergi la turatia aia si sa o tii constanta si obtii un consum bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putere maxima cand ii dai forja (sau poate cand participi la concursuri de accelerari). La unele motoare daca cuplul e destul de jos ex.2800 sau la diesel ~2000 RPM e bine sa mergi la turatia aia si sa o tii constanta si obtii un consum bun.

cu alte cuvinte daca mergi la turatia de cuplu maxim ai consum minim. Daca vrei putere maxima fa-i plinul cu benzina ca se duce repede :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recent cunostiintele mele despre Golf 3 in special motorul de 1.4 ABD pe care il am au fost cam "zguduite" as putea spune. Iata ce am patit.

Am profitat de o oferta de la un service Bosch local. Oferta consta intr-o verificare tehnica gratuita (axata pentru pregatirea masinii de iarna).

Printre altele mi-au pus masina pe testerul lor Bosch. Linistit stiam ca nu am erori. Am stat langa mecanic cand butona calculatorul si pe modulul 01 Engine aveam o eroare. Testerul fiind in limba romana zicea asa : 0203 Lipsa semnal acustic. Linistit in gandul meu zic ca sigur e eroarea de la senzorul hall care nu dispare decat dupa ce pornesti motorul. Il intreb pe mecanic de la ce este eroarea si imi zice ca de la senzorul de detonatii. Din cunostintele mele acest motor de 1,4 ABD clar nu are asa ceva dar mecanicul o tinea pe a lui ca are. A incercat sa stearga eroarea si nu a putut.

Pana la urma ce reprezinta eroarea asta din moment ce eu nu am senzor de detonatii ? Poate totusi sa fie de la senzorul hall dar nu stia mecanicul bine ? Ce-i drept n-am pornit masina sa vad daca dispare pentru ca mecanicul a zis ca nu e nevoie si a mai mentionat ca masina merge bine si fara senzor :|

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poAte chiar de asta ii da eroare ,probabil softul ar trebui sa vada senzor de detonatie dar motorul neavand poate de asta da eroare,asa stiam si eu ca nici abu -ul meu nu are

iti zic eu probabil la ei e o eroare nu la masinutele noastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul hall mai este notat si ca senzor de detonatie (Knocksensor sau senzor de bataie) acea "ureche electronica". Avem Camshaft Position (Hall) Sensor G40 (Poziţia axului cu came (Hall) Sensor). Inca nu avem un manual si un limbaj comun si curat. Avem mecanici care au ciupit invatatura dupa ureche... De exemplu la mine la prima diagnoza vroia ala sa desfaca motorul ca aveam senzorul defect... Ghici care? Ala cu motorul oprit. Culmea m-a costat diagnoza 80 ron. Tipa ala la mine sa nu pornesc motorul ca il distrug daca il pornesc cu eroarea aia. L-am intrebat cum crede el ca am ajuns pana in service cu masina? Fara motor distrus. Niste dobitoci... si jepcari. Uneori ma intreb cat m-ar fi costat daca il lasam pe ala sa desfaca motorul ca are eroare Hallu'. Uite de aia e bine ca avem un forum si google sa ne ajute sa scapam de prosti si de jepcari.

Sa revenim la eroarea ta: eroarea P0203 zice ca: P0203 Cyl.3, Injector Circuit Fault in electrical circuit.

Atentie! Asta daca ai retinut bine ce eroare a afisat.

http://www.bba-reman...AL_OF_DTC_P0203

Pe de alta parte am un document util despre cativa senzori si functionare motor ... 19114100-Cum-Conducem-Un-Diesel.pdf

Modificat de CVA G3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi si daca desfac colierele nu curge benzina . Trebuie infundate cu ceva ?

Stai fara griji curge doar ce a ramas pe furtune (o foarte mica cantitate), deoarece pompa de benzina, nu baga benzina daca nu e pornita masina ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu consumul motorului ABU, intradevar se poate scoate un consum extraurban sub cel dat de cartea tehnica - motorul sa fie in stare buna,fara erori in ECU,benzina ok (nu de la colt de strada).Am testat acest lucru in relatia Sibiu-Medias-Sighisoara cu diagnoza conectata la motor, am urmarit ca factorul lambda sa tinda mereu spre 1 concomitent cu adaptarea treptei de viteza la conditiile de drum (panta-vale), astfel incat sa obtin un timp de injectie cat mai mic. Pot sa va spun ca este greu de realizat,ai nevoie de un copilot care sa "monitorizeze cu glas" valorile din Vag-com.Am scos sub 5% in conditiile in care nu am depasit 90 km/h. Pe liber (fara vag-com conectat) nu reusesc sa scad sub 6 6-5 nicicum (aici e vorba de stilul de condus al fiecaruia).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot s-a ajuns putin la consum... MAC23 tie iti afiseaza vag-com consumul? adica poti intra la advanced measuring block?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu imi arata consumul pe Vag, dar testul de mai sus a fost efectuat cu plinul la rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe vag - com nu ai canal pe care sa iti arate consumul la 1.6 ABU.

Pana atunci un mic filmulet promis cu consumul minim realizat extraurban pe distanta de 44 km , intre Siret(iesire) si Suceava(centru).

Conditiile de test sunt prezentate in filmulet.

Mentiune: pana la intarea in Suceava a fost 4,7%.

PS: in noile filmulete vor aparea si noile mele ceasuri cu MFA, albe de pe modelul 20 gti anniversary.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna.am si eu un golf 3 motor 1,4 benzina din 95,si ma rupe la consum cu 25 de kg de benzina am facut 200 de km.consuma foarte mult parerea mea.cine ami poate da o mana de ajutor al rog sa o faca pt cu nu stiu ca sa fac.va rog mult un raspuns.multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima data uitate la sonda lambda. ea e responsabila de consum. faci o scanare cu vag com si vezi cum, si daca lucreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce valori tre sa dea /. ? ori la cald ori la rece . pentru ca maine vreau si eu sa o pun pe tester. si sa ma uit acolo sa vad cat indica. trebue sa aiba fluctuatii ceva ? ..

si eu am tot un 1.4 AEX . 60 cai . mersi frumos .si asteptam un raspuns .

scuze daca sa zis mai in spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a discutat de foarte multe ori...

cu motorul cald, lambda factor trebuie sa fluctueze intre 0.9 si 1.1 si sa aiba aproximativ 30 de modificari pe minut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la servis cu masina insa degeaba... am incercat cu tot felu de testare si nici unul nu a reusit sa se conecteze la masina ... de ce oare ? problema sa fie la mine ? sau la ei ? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in seara asta am reusit intrun final sa o pun pe un testar si a mers. bun ... imi da o singura eroare .

00533 stabilizare de mers in gol. Limita inferioara de adaptare este depasita. ... ce inseamna asta? si ce pot sai fac ? ....

pe tester am puso pentru ca consuma multa benzina fata de obicei .

sonda si restul au iesit ok in parametri asta fiind singura eroare...ce pot sa fac ?

multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtrele le-ai schimbat? filtrul de aer e negru? :).. filtrul de benzina?.. schimba-le pentru ca influenteaza mult consumul daca sunt pline de mizerie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt schimbate. chiar recent. eroarea asta 00533 caremi apare. o poate sterge dupa tester. imi da ca nu mai am nici o eroare . si cand o opresc si pornesc, imi apare din nou aceasi eroare. o sterge mereu dar apare iar . ce sa fie ? ce are? cei pot face ? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici cauze si remedieri

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00533

numai ca sunt in engleza, nu prea ma pricep, dar eu inteleg cam asa:

Possible Symptoms

* Bad Fuel Economy

Possible Causes

* Air Leak between Mass Air Flow (MAF) Sensor and Engine-conducta de aer crapata intre MAF (senzor care masoara cantitatea de aer ce intra in motor)

* Injector(s) faulty-injector, ununl sau mai multe bulite

* Fuel Pressure Regulator faulty-regulatorul de presiune

* Throttle Body faulty-corpul clapeta

* Intake Air Filter dirty -filtrul de aer murdar

Possible Solutions

* Perform Throttle Body Adaptation-sa se faca o adaptare a corpului clapeta

* Check Hoses and Pipes to/between Components-verificarea furtunurilor si conductelor dintre componente

* Check Intake Air Filter-verificarea filtrului de aie

* Check Fuel Pressure Regulator-verificarea regulatorului de presiune a combustibilului

* Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve-verificarea valvei EGR

* Check Injector(s) -verificarea injectoarelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O interpretare la eroarea ta am incercat sa o adaptez cat mai bine. N-am stat sa o mai traduc dar poate te descurci.

00533 - Idle Speed Regulation (functia de mentinere si monitorizare a relantiului)

Possible Symptoms: Bad Fuel Economy (consum mare in traducere)

Possible Causes (Cauze)

Air Leak (aer nemasurat, aer fals)

Injector faulty (injector defect, cam putin probabil la tine)

Fuel Pressure Regulator faulty (regulatorul de presiune benzina, sunt ceva sanse sa se strice)

Throttle Body faulty (clapeta defecta, partial functionala, murdara... cauze posibile si destul de des intalnite)

Intake Air Filter dirty (filtruld e aer murdar, oleaca cam improbabil din punctul meu de vedere sa se manifeste asa... doar daca filtrul e excesiv de infundat)

Possible Solutions

Check Throttle Body

Check Hoses and Pipes between Components

Check Intake Air Filter

Check Fuel Pressure Regulator

Check Injector

In interpretarea mea personala, ca mai fac si diagnoze, e ca ECU depune mari eforturi sa-ti mentina un amestec optim carburant/aer la relantiu.

Nu prea reuseste sa corecteze amestecul si sa mentina relantiul asa ca iti da respectiva eroare.

Pentru cauze si solutii vezi textul in engleza de mai sus.

PS: ti-am tradus ceva ca tot frecam menta prin casa fara ocupatie la ora asta :)

Am exclus debitmetrul din ecuatie, ca tu nu cred ca ai asa ceva la motorul de 1.4.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi pentru raspunsuri .. si daca pun intrebaru stupide nu va suparati pe mine ... ( daca stiam nu intrebam )

am urmatoarele intrebari ... conducta de aer "crapata" care ar fi asta ? si unde se afla ? si acest senzor.

care este regulatorul de presiune si cum al pot verifica ?

care este valva EGR si cum o pot verifica ?

deocamdata atat... maine o sa dau jos corp clapeta sal curat. trebue sa umblu si in spate la rotite acolo sa curat ? sau doar corpu /

o sa dau sii ijjectoarele jos sa vad ces de ele ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar trebui sa incepi cu ce este mai ieftin si mai simplu: curatare si adaptare clapeta.

Daca ai mers mult la consum (inteleg subturat prin asta)cred ca ar trebui sa te gandesti si la EGR.

Eu cred ca ar fi bine sa mergi totusi la un mecanic care a mai umblat la asa ceva, sa nu strici mai rau.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupo_bv e foarte bine documentat dar te-a indus oleaca in eroare cu acel EGR.

Nu ai EGR la motorul tau. La golf 4 1.4 este, am curatat destule dar la golf 3 1.4 nu ai asa ceva asa ca scoate-l si pe asta din ecuatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!