Jump to content

SKF vs FAG vs SNR


PTDA
 Share

Postare recomandată

Din punct de vedere al fiabilitatii, cam asta stiam ca e ordinea. Recent am auzit ca in ultimii ani SKF si FAG s-au ocupat mai mult de ambalarea unor rulmenti sa zicem mai putin cunoscuti sub brandul lor, adica: pe cutie scrie FAG, dar defapt rulmentul e INA, pt reducerea costurilor.

Am deschis acest topic pt ca sunt convins ca pe forum exista oameni mai informati in privinta asta decat mine. Oricum daca cele de mai sus se adeveresc, din punctul meu de vedere balanta se inclina in favoarea SNR, care am auzit ca sunt mai seriosi, si ceea ce scrie pe cutie se gaseste si in inteiorul ei.

Nu in ultimul rand sunt curios ce experiente aveti voi cu aceste branduri de rulmenti. Care sunt mai fiabili?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FAG e ambalator de SNR cu preponderenta la masini fabricatie franceza,(renault master).De remarcat ca echiparea originala la renault master este SNR. Iarasi ambaleaza pt masini care au sistemul ,,2 rulmenti spate mic+mare,, de KOYO.De regula la astfel de seturi rulmentul mare e FAG si rulmentul mic e KOYO.KOYO se stie e un fabricant de rulmenti premium japonez care are fabrica si in romania la fosta fabrica de rulmenti ,,alexandria,,.Am intalnit cazuri in care rulmenti de original dacia renault erau FAG si SKF.Din punctul meu de vedere SKF sunt ceei mai smecheri rulmenti,dar au si un pret pe masura.O sa postez pretul unui rulment de fata de octavia 1;FAG 115,SKF185,SNR180...

Oricum FAG nu isi permite sa ambaleze produse proaste sau daca o face mizeaza pe producatori premium... :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am comandat un rulment SNR. Eram pornit pe FAG, pt ca e calitatea foarte apropiata de SKF la preturi mult mai accesibile, insa pana la urma m-am decis pe SNR din motivele enumerate in primul post. Sper sa nu regret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu lucrez in general cu SKF ,la pompe si motoare(rulmenti 6201/2277...)care functioneaza continuu cam 6/7ani,si am vazut ca sunt mai buni.

Si cred ca si in domeniul auto exceleaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Rulmentii FAG si INA sunt facuti la fabrica Schaeffler de langa Brasov. Pe langa rulmenti mai fac si volante si ambreiaje LUK(de aici si pretul mai mic decat SACHS). Sunt rulmenti de o inalta calitate! Am avut ocazia sa vizitez fabrica de acolo si am ramas impresionat! Orice cumparati, INA, SKF, FAG (in ordinea pretului) nu aveti cum sa dati gres. Bafta!

Modificat de olteanu82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am aproape doi an de cand am pus un rulment spate de la FAG si nu am avut probleme. Si mie mi a recomandat mecanicul de la service sa merg pe FAG/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

nu prea a vorbit nimeni de snr. sunt spre partea de jos a clasamentului ? nu merita cumparate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU,din contra sunt rulmenti premium si sunt comparabili fara probleme cu FAG si SKF.

Am scos de la o octavia 2 rulmenti SPATE echipare de original SNR.

http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Jetta_V--2.5/ES20/ES2500862/

http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Passat_B6-FWD-2.0T/Drivetrain/View_All/ES260121/

Uite aici,piese identice de ORIGINAL  si pe FAG si pe SNR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin dupa 3 ani cu "review" la SNR. Nici o problema! Recomand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cind vezi SKF la boghie de  locomotive si vagoane...  pe care apasa 10-11 tf... si care sunt in serviciu zeci de ani si milioane de km... parca nu mai conteaza nimic altceva cind vrei ce-i mai bun. :) iar un rulment de material rulant,e izbit,nu gluma. socurile date in obada nu se compara cu nimic . plus fortele laterale uriase .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar pt capat de planetara tot SKF e cel mai recomandabil? sau altele mai scumpe? ( Lobro, Spidan) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
marius1982.11

din experienta altora iti spun, OEM e cel mai bun. cel putin in comparatie cu spidan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai OEM inseamna Fag,Skf,Snr,Spidan,Ufi..etc :lol:

Pentru original foloseste OE.

Rulmentii OE  sunt produsi de una din firmele enumarate mai sus...nu exista rulment original fabricat de vag,bmw,mb,fiat..etc.

CITEZ:

Originale OE

O piesa ORIGINALĂ OE este partea care a fost pus inițial în mașină atunci când a autoturismul a plecat din fabrică. Ea vine într-o cutie cu logo-ul producătorul auto, creeând astfel confuzia că piesa este fabricată chiar de el, dar aceasta a fost de fapt făcută de către o altă companie specializată în fabricarea de piese auto. Acestea sunt cele mai scumpe tipuri de piese pe care le puteți achiziționa .

 

OEM  (Original Equipment Manufacturer)

Sunt piesele care vin de la aceeaşi fabrică ce face piesele originale dar sunt ambalate în brandurile proprii.

Exemplu : Filtru ulei Mann Filter cod OEM # HU726/2X are codul OE VAG 038115466

Aceste piese sunt vândute direct de la producător la furnizorii sau comercianții cu amănuntul și nu prin intermediul rețelei dealer, și de obicei, înseamnă economii pentru consumatorul final, calitatea fiind la aceleași standarde OE impuse de producătorul maşinii.

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

deci o planerara  de b5.5 cu stanta vw pe ea(pe langa cea de GKN) e net superioara uneia gkn spidan aftermarket. Schimbata de ori si facuta praf la scurt timp. Relativ la km totali ai masinii si cat a tinut cea originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neg....dar la o masina de 3000 euro sa montezi un cap de planetara original de 1600 lei si inca un set de brate de 5500 lei....cand tragi linie da cam cu virgula si la inca cateva reparatii nu neaparat majore....cam asta e

pretul masinii.

Fiecare piesa isi are rostul si pretul ei...in functie de valoarea masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SKF-ul sunt rulmenti f buni si deloc ieftini.

Am inlocuit acum 6 ani rulmenii de la ambreiajul compresorului ac si m-a costat 180 lei acel rulment ce are 2 randuri de bile.

Acum am vazut intr-un magazin o firma ce nu am retinut-o si era 60 lei un astfel de rulment.

 

Pt cine vrea sa uite ca a schimbat rulmentii eu recomand skf.

Adevarat ca in unele cazuri costa insa acum depinde si cat de mult tii la masina, cat vrei sa o mai tii si  nu in ultimul rand de buget.

 

Desi e offtopic, diferenta dintre oe si oem e data de controlul calitatii.

Piesele ce trec cele mai stricte controale iau calea oe-ului, celelalte a oem-ului.

 

Problema e sa nu ia calea magazinelor piesele respinse, sau cele ce abia trec testele.

Sigur exista astfel de canale, nu mai vorbesc de canalele ce vand piese contrafacute.

 

Mai greu cred in uzinele din Europa, insa ce se fabrica in Turcia si China sigur au aceste "scapari" ce se vand ca painea calda in tari sarace precum Romania.

 

Sper sa gresesc, insa ducandu-ma cu gandul la ce contrafaceri au fost in industria IT inclisiv cu cipuri fabricate in fab-urile Intel, nu pot sa cred ca nu se gaseste aceeasi metoda si in industria auto.

 

Astfel, ideal e sa se mearga intotdeauna pe oe, piese cumparate eventual din reprezentanta, asta desigur si daca buzunarul permite acest lucru.

Altfel, macar piese cumparate din surse sigure.

 

O fabrica de rulmenti de renume ar fi si in Vaslui, nu mai retin cine fabrica acolo insa parca ar fi Japonezi.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta firma de rulmenti este NSK, firma japoneza. Sunt "taticii" rulmentilor radiali cu bile !!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,NSK-urile vin pe la rolele de distributii sau auxiliare ...aproape la toate masiniile asiatice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut, are cineva vreo informatie referitoare la rulmentii pentru roata marca NGH Autotechnik? Multumesc. :)

Modificat de Intercept
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, ms pentru raspuns, apreciez. Poti sa-mi spui te rog, ai folosit, ce repere ai, pe ce te bazezi cand i-ai gatalogat: panarama...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt doar ambalatori de produse ieftine si din cand in cand mai scapa un produs mai rasarit in cutiile lor (dar scunt cazuri foarte rare).

E ok asa ?

post-64586-0-06327900-1444048069_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Trebuie sa schimb capatul de planetara si am de ales intre SKF si Spidan. Diferenta este de 50 lei intre ele (mai ieftin SKF). Mai scump inseamna si mai bun in cazul acesta?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu neaparat. Si SKF e foarte bun. dar vezi ce burduf vine la SKF ca de regula e de cauciuc si nu e prea ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!