Jump to content

Probleme pornire la rece


Fiestax
 Share

Postare recomandată

O las sa se incalzeasca calumea si dupa plek...stiu de cei vorba;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 290
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    29

  • pop cristian

    25

  • zozopzrk

    21

  • lupo_bv

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

In primul rand va multumesc tuturor pentru feedback, sincer greseala mea e ca nu am oferit suficiente detalii, asadar dupa ce am cumparat masina am schimbat distributie + toate consumabilele, nu am verificat avansul, din pacate...toate astea se intamplau in august, cand totul parea ok...ca mai apoi in noiembrie cand a inceput racirea vremii...probleme..asa ca am dat fuga la un service unde mi-au facut o scanare a motorului, nici o eroare, apoi mi-au verificat bujiile (metoda clasica cu un fir de la baterie) si mi-au spus si aratat ca la una dintre ele sunt semne ca nu ar functiona si ca trebuie schimbata, eu pasionat de masina mea am zis ca fac un efort si le schimb pe toate de fericire ca imi voi rezolva problemele, mi-au adus bujii noi NGK mi le-au montat si atat. A 2 a zi nici o imbunatatire la pornire dimineata...am mai vizitat ceva service-uri de atunci si toata lumea da din umeri, ba mai mult cineva imi spunea ca la varsta ei e normal ca iarna sa porneasca mai greu...lucru pe care nu il cred. Am sunat azi un mecanic care imi recomanda mai intai de toate sa merg la un electrician auto care sa imi verifice daca bujiile primesc curent, lucru care dupa parerea mea (si sper) ar putea da cauza pornirii greoaie si in special a fumului negru si gros (un nor) pe care il scoate imediat dupa ce porneste. Dar poate o spun doar ca mi-as dori sa fie asta problema in comparatie cu multe alte probleme care ar putea genera aceasta problema. Astept in continuare parerile voastre care sunt foarte importante pentru mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovi in primul si primul rand verifica avansul, am o banuiala ca nu prea e in limite, dc nu ai unde haide ca il verific eu

Masina cum trage, are putere, demaraj consumul de carburant cum este?

Injectoarele ce valori de corectie au?, motorul este alh sau agr

Cantitatea injectata cum e la cat este IQ-ul

Ai unde sa verifici aceste chestii? e necesar de un vagcom

Bujiile trebuia sa le verifici cu lampa de control este mult mai convingator decat cu firul, dar acum ca sunt noi nu ar trebui sa fie probleme

Maine dimineata scoate mufa de la senzorul de temperatura si vezi dc porneste la fel sau mai bine, acelasi fum mult sau mai putin

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este din bujii atunci in afara ca porneste mai greu motorul merge cam balbait la inceput.

Ar putea fi si din avans. Despre asta poti citi pe aici

http://vwforum.vwfor...ndpost__p__3320

Ca sa verifici daca ajunge curent la bujii, masori cu un instrument de masura tensiunea pe bujii (daca nu ai instrument merge si cu o lampa de control), dar , asa cum a spus colegul mai sus cu mufa de la senzorul de temperatura al lichidului de racire scos, altfel s-ar putea ca timpul sa fie prea scurt si sa nu ai timp sa vezi.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pop cristian maine verific bujiile.cartea service e completa cand am luat masina si corecta dar nu a fost bifat schimbul bujiilor deci e posibil sa fie cele originale si deci am 127 000 km....ca o paranteza azi am schimbat bujiile la un peugeot la care pornirea era bunicica nu buna(tremura putin fum in spate deci cam ca la mine) .dupa schimb alta masina.sper sa am dreptate pentru ca dupa cum imi face daca e sa fie de la bujii 2 minim sunt duse

Modificat de fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteptam rezultatul si sa speram ca e pozitiv

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata , temperatura -7 grade , pornire la sfert, mers neregulat sau tremurat apx 5 secunde, dupa a tors ca un motan, astept sa vad fiestax ce rezolvi la tine, bujiile eu le-am verificat, tremuratul si mersul neregulat a aparut numai dupa ce am dat jos chiulasa si au fost scoase bujiile si injectoarele, cred ca voi da jos bujiile sa le verific vizual unde si in cat timp se incalzec ,ca altfel sunt bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea,

Din nou vreau sa multumesc tuturor pentru suport, Pop Cristian mi-ar placea foarte mult daca as putea sa vin sa imi verifici toate lucrurile care le poti verifica, si sa ii dau de capat acestei probleme, sincer chiar nu am unde sa merg pentru ca imi e greu sa am incredere in toata lumea, apropo codul de motor este ALH, daca ai resurse si esti dispus sa ma ajuti (contra cost bineinteles) anunta-ma si ne auzim la un telefon...de dimineata nu am scos mufa de la senzor pentru ca am vrut sa o inregistrez video.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat toate bujiile(inclusiv cele de incalzire aux :)) ) si par a fi bune.o sa astept sa scada temperatura sub -5 sa vad cat sta martorul aprins ca altceva nu am ce sa ii fac momentan.idei noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am , cel putin urmatoarea miscare care o so fac va fi sa scot afara bujiile, le pun toate in suportul lui, leg un fir la masa si pe fiecare bujie, scot mufa de la senzorul de temperatura si pun pe cineva sa puna contactul , vreau sa vad cu ochii mei cat din ele se incalzeste si in cat timp, dc se incalzesc toate odata sau nu

Cel putin pe mine deja incepe sa ma deranjeze enorm, sa te urci in masina sa ii dai cheie sa porneasca si pe urma sa il simti ca tremura, sa faci tot ce tine de tine si sa nu aiba nici un efect

Asteptam opinii, poate are cineva habar

Fac o scurta recapitulare

1.- motorul e segmentat de curand

2.- segmentii cuzinetii noi, chiulasa planata , schimbate ghiduri si semeringuri, rectificat scaune supape si curatat, curatat supape ( cred ca asa se spune) in concluzie tot ceea ce se face la o chiulasa sa iasa o treaba buna

3.- distributia pusa ca la carte si avansul este putin peste linia de mijloc

4.- cantitatea injectata IQ este la 3.6

5.- bujiile sunt bune toate 4

6.- filtrul de motorina are apx 1500 de km

7.- garniturile la T-ul de pe filtru schimbate

8.- injectoarele au corectii de pana la 0.3-0.4,

9.- pana sa fi sarit de la punct nu aveam probleme cu tremuratul dimineata si nici la cald de nici un fel

10.- fum nu scoate in sarcina, uleiul este la nivel

11.- cand porneste da un fum gri albicios ca de motorina nearsa

12.- filtrul de aer schimbat

13.- erori pe vag-com nu sunt

14. egr-ul functional

Deci in concluzie cred ca rezolvarea ceea mai usoara ar fi vanzarea, :(

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica mai indeaproape senzorul g62. La mine ala facea pe nebunul iar pe tester nu-mi aparea nimic in neregula. Simptomele erau apoximativ ca ale tale. Daca in ECU el trimite o valoare atemperaturii eronata cu 7-8 grade de exemplu, e destul cat sa-ti faca probleme. Si verifica si senzorul de temperatura carburant. Si el are un rol cu dozarea injectiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou la toata lumea, in primul rand vreau sa ii multumesc foarte mult lui Cristian pentru amabilitate si disponibilitate, azi am fost cu problema la Bosch service in Cluj(nu mai aveam rabdare sincer), foarte amabili domnii au pus masina pe tester, nici o eroare au verificati toti parametrii motorului toti sunt normali, mai mult mi-au spus ca motorul e foarte bun, au descoperiti dupa cum spun ei faptul ca injectorul 1 putin "agata" nimic grav. Ca si concluzie pompa de injectie se dezamorseaza, undeva ceva garnitura este uzata, rezolvare la problema dupa recomdari e sa imi monteze pe un furtun o supapa de sens care sa nu permita dezamorsarea pompei. Costuri: 50 lei test, la care s-ar mai adauga 75 lei pentru supapa si manopera. In continuare curios cum sunt eu ca si toti pasionatii de masinuta lor am sunat si am mai cerut o parerede la un alt mecanic, acesta mi-a spus ca supapa montata va fi inutila, pornirea la rece tot greoaie va fi, si ca ar trebui investigata mai mult problema si ca tinda sa creada ca un reglaj al avansului ar putea fi necesar. Sunt intr-o dilema cumplita va cer cu multumirile de rigoare sfaturile voastre.

Multumesc anticipat!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa stai calm si sa vezi cum se comporta cu supapa unisens. Dupa toate investigatiile facute se vede ca masina nu are o problema vitala (ce sa mai zici de ce carora li se opresc in mijlocul campului si mai pornesc cand vor ele). Daca nu se remediaza dai o fuguta pana la pop cristian care, din ce vad are si priceperea si disponibilitatea sa te ajute. Intr-adevar este greu sa gasesti un mecanic sa se priceapa la fineturi din astea.

Si eu am o problema din asta in sensul ca dupa ce am facut distributia s-a dereglat putin avansul (banuiam ca s-a intamplat ceva pt ca mi-a crescut consumul, mi-am luat o interfata de pe net si am si vazut ca este cam retardat) si acum culmea porneste mai bine la rece si mai greu la cald si cam scoate si fum (poate e numai condens) pana se incalzeste.

Tot cautand (nu m-am grabit pt ca altfel masina merge impecabil) am gasit pe cineva care din discutie cel putin mi-am dat seama ca stie sa regleze un avans. Eu credeam ca o sa o rezolve relativ repede dar mi-a zis ca are nevoie sa las masina toata ziua pentru a verifica avansul si la rece si la cald (eu aveam impresia ca se verifica numai la cald).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupo_bv avansul ca sa il reglezi iti ia apx 2 ore, cel putin atat mia luat mie sa mil reglez singur dupa ce la reprezentanta skoda miau luat 150 de lei ca sa il ridice de la 29 la 34 asa ca si procentaj

Am reusit sa aduc distributia in punctul dorit dupa al 5-lea reglaj, asta pentru ca afara erau 0 grade si pana reglam eu finut si strangeam la loc surubele cand porneam aveam temperatura de 70 de grade, lasam motorul sa ajunga la 80 de grade sa il verific ca si la carte

Oricum acum este unde am vrut eu, linia de mijloc este ca si procentaj la 50 si eu l-am adus la 55, odata cu aceasta operatie am facut si reglajulla pompa prin hamer mode, asta pentru cei care stiu,a fost schimbata o garnitura cred dar nu de mine si iq era la 0.9, din vag l-am adus la 3.6 dar nu eram multumit stiind ca merg cu adaptare la maxim astfel l-am reglat cum trebuie fara adaptare

Ovidiu chiar vreau sa vad avansul tau, de ce nu ai cerut o diagrama cu graficul avansului dc tot ai mers la bosch , o lamuream si cu avansul dintr-o lovitura,

Cum si-au dat seama ca agata injectorul unu????????? ei verifica niste parametri si chiar nu ai cum sa iti dai seama dc agata sau nu, despre supapa unisens pe care ei au montat-o ar putea fi un lucru bun sau unul cu niste bani aruncati fara a rezolva problema, tine de faptul cat de norocos te simti

Hai sa iti spun eu cum vad dezamorsarea pompei cum spun ei, dc ea se dezmorseaza peste noapte nu cred ca ai nici o sansa sa o pornesti la prima cheie si poate nici la a doua, da jos o conducta de carburant de la injector si vezi cum il pornesti fara a mai destrange piulita din capul sau

Oricum sper sa iti fi rezolvat problema si sa fi impacat cu tine ca nu ai dat bani degeaba

Legat de inceputul acestui topic facut de fiestax si mersul neregulat sau tremurat pentru apx 5-10 secunde dupa pornire, vreau sa mai fac o precizare descoperita tot acum, adica astazi

Deci am zis sa verific putin si pe la injectoare astfel , inainte de a fi pornit masina am pus vag-comul si pe urma am dat la automat, in 2 secunde dupa ce a pornit au aparut si valorile si uimirea mea a fost cand am vazut ca la injectorul nr 1 valoarea era de +1.37, inca in parametri dar inseamna ca baga mai multa motorina si poate sa se blocheze, celelalte sunt cu - si nu sar de 0.4 la pornire, dupa ce merge cateva secunde incepe sa scada valoarea si la cald e stabila la 0.2-0.3 , asta imi da de gandit , astfel azi am luat un injector din rezrva si o sa ii montez o duza noua achizitionata mai demult si o sa il inlocuiesc sa vad ce se va intampla dc se va schimba ceva sau nu

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu mi-au explicat exact cum si-au dat seama, cred ca din cate am urmarit de pe geam, injectorul 1 avea valori mici, chiar vroiam sa aduc in discutie si montarea distributiei daca s-ar putea sa imi provina de acolo toata problema, pentru ca mecanicul 2, celui caruia i-am cerut parerea mi-a pomenit de avans(si ca o supapa de sens nu imi va rezolva problema), este tot cel care mi-a si schimbat distributia, si sincer am observat imediat dupa ce a fost schimbata o pornire putin, putin mai greoaie...transformata in grea cu venirea sezonului rece...sincer maine am sa ii rog sa imi dea o diagrama cu graficul avansului...Cristian mii de multumiri din nou!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cat mai mici valorile, cu atat mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea,

A, fost si mi-au montat supapa de sens, Cristian am cerut grafic pentru avans si mi-au spus ca nu e nevoie problema nu de la avans provine, si ca daca ar fi de la avans ar porni tot timpul greu, acum sincer astept dimineata...am sa va tin la curent, oricum nu sunt impacat cu acea supapa...mi s-a spus ca e mai costisitoare reparatia pompei...insa ar fi adaugat acea supapa VW daca ar fi trebuit...tot am sa o fac pana la urma...sper momentan sa ma rezolve...

O seara si un weekend placut va doresc!!!

Modificat de ovi_mihutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce au spus este tipic unor mecanici, nu cumva altul sa aiba dreptate

Tare ma tem ca nici nu stiu citii avansul din moment ce nu au vrut sa iti dea graficul, il vreau eu pentru mine de ce nu ai insistat, sunt obligati ca la o diagnoza sa iti listeze si tit parametri si graficul cu avansul , asta ca sa fi sigur ca sa facut diagnoza

Din ce vad dimineata vom vedea amandoi cum porneste

De abia acum am ajuns acasa, mi-am inlocuit injectorul 1 si am fost sa vad ce poate, dc merge masina ok sau nu, de tras trage bine, praf fum se vede in farurile celor din spate, se poate sa fie fum, doar de 900 de km nu a trecut de 2000 rpm decat azi,de pornit porneste ok asta la cald, de tras trage ok, de trepidat nu trepideaza, pana aici la fel ca si cu celalalt, vedem dimineata,

Ca si valoare cel vechi era mereu peste 0,3-0,4 iar la pornirea la rece ajungea la +1.37-+1.40, injectorul care l-am pus are duza noua, iar ca si valoare cand l-am pornit a fost la -0.8, dupa cateva talpi de la montaj am vazut ca aveam si -1.10 pe el, asta la talpa celelalte erau la +0.4 +0.5 +03, la relanti nu sare de -0.5deci in concluzie acum e permanent pe -, injectorul are duza noua

Vedem dimineata dc tremuratul era de la el sau nu

Bafta

P.s de la avans poate porni bine la cald si greu la rece

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

A venit si dimineata, temperatura undeva pe la -5 grade C, pornirea....la fel nici o imbunatatire... :( , era prea frumos sa fie asa de simplu si usor...am sunat chair dupa ce am pornit-o la service...si ei mi-au spus ca poate in prima dimineata o sa mai am probleme...iar daca in timp nu se rezolva s-ar putea ca pompa sa se dezamorseze pe retur...Cristian sa stii ca si la mine injectorul 1 imi arata valori cu minus...poate asta ar fi fost motivul pentru care mi-au spus ca agata putin...e clar acum pentru mine ca nu e nici o dezamorsare a pompei ci ca problema e avansul...

Modificat de ovi_mihutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovi imi pare rau sa aud asta

Injectorul dc arata cu minus nu e problema, e problema cand da cu plus

La fel si la mine nici o schimbare, tot a tremurat dimineata astfel am pus la loc injectorul lui, nu avea rost sa il tin pe asta nou pe masina, dat fiind ca avea de corectat mai mult, cu astalalt am valori de +,- 0.10

Am verificat inca odata valorile si toate bune,

P.S. ovidiu baga o fuga pana aici maine ca sunt 50 de km sa vad putin parametri de functionare sa vedem avansul si sa ne dam cu parerea unde ar trebui sa cautam, dc vi da jos capacul de motor azi ca maine e duminica :)), dc trebuie reglat avansul il reglam sapatamana viitoare intr-o dupamasa, in maxim 2 ore se rezolva problema :)

Trimite un mesaj dc vrei sa vii ca sa iti dau un injector cu fir, cred ca e de 90 de cai e bun si duza buna, trebuie sa merg in oras sa il iau

Iti dai seama ca nesimtitii aia de mecanici te-au tras pe teapa, alti 150 de lei aruncati pe geam, cunosc sentimentul :)

Bafta

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri am fost la service...era prea tarziu azi e 1 dec deci maine ajung.le-am explicat ca bujiile nu stau aprinse(martorul se stinge imediat si mi-au spus ca poate si de la releul de bujii.sa ii cred sau sa le zic sa verifice si g62?chestia e ca am cautat pe net releul si are un pret destul de mare(imi ajunge sa inlocuiesc si g62 si 4 bujii care apropo in cartea service nu par sa fie schimbate deci...).bineinteles daca e de la releu o sa il schimb dar prima data vreau sa se uite la celelalte

am mers vreo 100 km deci temperatura lichidului de racire era de 90 grade dar pe climatronic la diagnose imi arata 25.pe bord arata90.aici va intreb pe voi.am inteles ca g62 are 2 circuite nu?unul care duce informatii la acul din bord unul la ecu.ce imi arata la diagnose la climatronic este informatia de la ecu banuiesc nu?

Modificat de fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

releul de bujii costa 80 de lei , eu l-am luat de la reprezentanta skoda

M-am uitat si eu la temperatura pe climatronic cum spui tu, cand am 90 pe bord pe climatronic am undeva la 65-70, cateodata e si mai mic , diferenta intre senzori la mine apare numai la rece la cald pe vag nu are diferenta foarte mare , max 5 grade, iar la rece apx 19 grade

Eu astept sa vina senzorul g62, il inlocuiesc si dc nu e nici o schimbare pun la loc releul vechi, vezi ca deobicei releul se repara asa cum am facut si eu, avea o lipitura rece, oricum dc releul nu ar functiona nu sar aprinde spirala de bujii si motorul nu ar porni, al meu facea figuri numai la cald

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Cristian trebuie sa iti multumesc din nou, ai avut dreptate, pornirea greoaie la rece a fost cauzata de un reglaj neadecvat al AVANSULUI, miercuri in drum spre casa, dupa cativa km am observat ca temperatura motorului creste si depaseste 100˚C, am oprit de urgenta si am stationat aproximativ 30 de minute dintre care 5 minute cu motoul pornit, caldura la maxim (care de fapt era aer rece), restul cu motorul oprit pentru ca am observat faptul ca temperatura nu scade deloc. Dupa cele 30 de minute am repornit-o din nou si am observat ca si caldura merge de aceasta data iar temperatura a ramas constanta la 90˚C, moment in care am fugit acasa direct la service cu suspiciunea ca termostatul s-a blocat. La service a 2 a zi au observat faptul ca imi inghetase toata instalatia de racire fiindca aveam apa nu antigel...:(( masina cumparata in 2011 din Germania. Am luat-o de la "PRIETENI" din Reghin...pe care va rog sa ii evitati(pe unii, va pot ajuta cu detalii daca doriti). Mecanicii au verificat pompa de apa, radiatorul...a-ti mai recomanda si alte verificari?

Multumesc anticipat!!!

Mii de multumiri pentru sfaturi Cristian 7 stele meriti!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radiatorul de caldura, furtunasele de conexiune. Vrei sa zici ca radiatorul a scapat intreg din afacerea asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!