Jump to content

Trepideaza urat in mers motorul intre 1500 si 2500 turatii


andre1
 Share

Postare recomandată

am luat de curand un VW GOLF 4 1.6 16v an 2001 motor AZD. nu stiu de ce trepideaza urat in mers motorul intre 1500 si 2500 turatii(zguduie toata masina urat tare) apoi merge fara probleme trage de rupe. curios ca nu se aprinde nici un martor in bord.

Modificat de andre1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand o scanare, inainte de toate. Si completeaza orasul,ca sa putem sa te ajutam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am puso de 2 ori pe tester si culmea nu da nici o eroare. ciudat k pe loc daca o turez merge perfect numai in mers cand turez usor de la 1500 la 2500 zguduie foarte urat. apoi merge perfect. mentionez k masina are si GPL Landi Renzo montat in Italia in 2008, mi-au omologato cei de la RAR. si pe GPL si pe Benzina se comporta la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate vibreaza ? Daca e asa verifica evacuarea. Asa am patit si eu, vibra intre 1500-2500 ture si era rupt un tampon de cauciuc la toba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu trepideaza urat. smunceste. am gasit problema. este cv din cutia de viteze, am dat drumu la ulei si a cazut o bukta de aluminiu mai mare decat o unghie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rares Alexandru

Salutare. Mi-am cumparat un Golf 4 1.6 FSI si am o problema. Cand sta la relantiu uneori trepideaza , iar cand plec de pe loc si accelerez trepideaza parca s-ar ineca si imi clipeste martorul motor la bord. Am fost la service am pus-o pe tester si mia dat 2 bobine si sonda lambda. Mi s-a spus ca de la benzina proasta din romania da eroare la sonda lambda. Am schimbat bobinele care erau slabe, am skimbat si bujiile, tot la fel facea. Cineva a spus ca e de la bujii...am pus inapoi bujiile vechi, nu se mai aprindea martorul motor trepidatiile la relanti nu au disparut dar in mers nu mai trepida, tragea bine totul ok. Dupa cateva ore iar a inceput sa clipeasca martorul motor si sa se balbaie in timp ce merg. Maine ma duc la VW sa vad ce zic si ei dar pana maine poate ma poate linisti cineva :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rares Alexandru - Banuiesc ca iti clipea martorul de noxe, cel cu motorasul galben. Erorile banuiesc ca erau ceva de genul Misfire detected on cylinder "x". Se puteau proba bobinele inainte sa le cumperi de noi prin schimb intre ele si verificat daca se muta si eroarea. Daca ai schimbat si bobine si bujii pasul urmator este un test de compresie pe cilindrii care au probleme. Daca iese rau trebuie desfacut motorul si schimbate supapele care nu mai inchid cum trebuie. Daca iese bine e posibil sa ai injectoarele infundate si trebuie curatate.

Modificat de gabyte00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Rares Alexandru

Rares Alexandru - Banuiesc ca iti clipea martorul de noxe, cel cu motorasul galben. Erorile banuiesc ca erau ceva de genul Misfire detected on cylinder "x". Se puteau proba bobinele inainte sa le cumperi de noi prin schimb intre ele si verificat daca se muta si eroarea. Daca ai schimbat si bobine si bujii pasul urmator este un test de compresie pe cilindrii care au probleme. Daca iese rau trebuie desfacut motorul si schimbate supapele care nu mai inchid cum trebuie. Daca iese bine e posibil sa ai injectoarele infundate si trebuie curatate.

Am verificat si compresia. Este mare. Mecanicul a spus ca este buna nu trebuie sa-mi fac griji in privinta compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu ai niste valori? La rece, la cald, diferente intre cilindri, etc? Nu ti s-a dat foaia de constatare? Acolo nu poate scrie doar "compresie buna". Mai ales daca poti vorbi cu mecanicul, intreaba-l clar. Scuturatul la relanti cum il descrii tu ar duce si spre EGR, dar presupunem ca clapeta si EGR sunt curatate si calibrate.

Modificat de tcsib
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rares Alexandru

Dar nu ai niste valori? La rece, la cald, diferente intre cilindri, etc? Nu ti s-a dat foaia de constatare? Acolo nu poate scrie doar "compresie buna". Mai ales daca poti vorbi cu mecanicul, intreaba-l clar. Scuturatul la relanti cum il descrii tu ar duce si spre EGR, dar presupunem ca clapeta si EGR sunt curatate si calibrate.

Maine merg la un mecanic (bun din cate am auzit) si vad ce spune fac un test dupa care iau la rand toate posibilitatile si revin cu un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insista sa faci un test la cald. Si sa iti dea valorile. Stai atent daca iese compresia mai scazuta pe cilindrii unde ai avut problema cu bujii, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut la toata lumea . sunt nou pe forum`ul acesta si sunt proprietarul unui golf IV din `99 1.6 benzina. Tip motor AKL si de curand am o problema cu masina pe care nu reusesc sa o rezolv nicicum... sta turata in 2000 de ture si face ca si cum i`as da eu sprituri... am pus`o pe tester si imi da clapeta de acceleratie care tin sa precizez ca e pe cablu ... dupa care am fost la cineva cu dezmembrari si am cumparat o alta clapeta care avea acelasi cod pe ea ca si a mea nu a mers... i`am zis proprietarului dezmembrarii domne am pus`o pe tester da`mi alta nu e buna nici asta dupa care mi`a dat inca una si are aceleasi simptome... in clapeta intra 3 furtunase si o mufa ... Daca scot un furtunas subtire care mi`a zis cnv ca e un vacum si mufa sta in 1200. Apoi cand bag mufa incep spriturile cand bag furtunasul incep turatiile???... Cv sfaturi va rog mult!!! Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut.. am si eu o problema asemanatoare.. vibreaza masina de la 1500 la 2300 de rpm doar daca o accelerez brusc.. daca o iau lin nu se simte vibratia.. specific ca vibratia apare de la viteza a 4 a si daca insist sa o accelerez intra in limp mode.dupa 2500 de rpm masina pleaca de sub mine.. trage cum ar fi trebuit in mod normal.. multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat am luat alta cutei.

salut...la tine in afara de acel trepidat, era si zgomotoasa cutia? si eu am un trepidat la 2000 de ture fix dar e si zgomotoasa masina pana in 2000 ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , sunt posesorul unui VW bora 1.6 16v . de curand am plecat cu ea in germania in concediu ! toate buna si frumoase pana ieri ....in timp ce eram in orash , a inceput sa imi trepideze urat ....gen cum ar merge in 3 bujii ..cam acceasi este senzastia .. pe autostrada la 120 pare okei ..doar ca nu trage motoru' cum ar trebui ...fiind intr-o tara straina inca nu vreau sa o duc la service , manopera aici fiind foarte mare ! :)

in afara de bujii si fise ,imi puteti recomanda niste idei ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

salutare tuturor,am un vw golf 4 din 2002 de 1.6 benzina...........a mers bn 2 ani de zile,si acum imi face o gramada de nervi.....problema  este urmatoarea........de vreo 3-4 luni se tot aprindea sonda lambda la bord..se aprindea,apoi dupa 3-4 porniri se stingea.......dar de 2-3 saptamani sta aprins si nu se mai stinge........a crescut consumul fffffffffffffffffff mult,si mai nou,acum cateva zile ,mergand cu ea,in trepta a3-a trepideaza fff urat la 1700-1800 de ture!!!!!!!!!!!!!!care e parerea voastra???va rog ajutatima!!(precizez ca sonda lambda nu se stinge deloc,si  i-am facut itp-ul si nu a treecut la noxe, a avut de 8 ori mai mare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa intai o diagnoza, sa vedem ce iti iese. 

 

sa iti faca si un test pe lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand schimba sonda si revino cu o scanare a erorilor de pe engine. posibil sa ai si vreo bobina de inductie pe duca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

shurubelu cnx

am fost la un prietene care are service auto,a puso pe tester si mi-a zis ca are flux de aer marit si amestec sarac!!!!!!!m-a pus sa cumpar o valva EGR,am cumparat-o(la mana a doua de la un prieten f bun de-al lui care a zis ca e de incredere),am puso ,a mers bn o zi in care am facut doar 80-90 km,si apoi a doua zi s-a aprins din nou sonda!!!

motorul suna ff bn,la relanti nici nu se aude,a zis ca nici programul de diagnoza nu ii da exact problema care este!!!!

tot ceea ce stiu este ca are un flux ff mare de aer si amestec sarac(asa scria in mesajul programului de diagnoza " flux marit de aer.amestec sarac",am vazut cu ochii mei,scria in englez )!!!!!!!!!!

sincer nu mai stiu ce sa fac!!!parca imi da impresia ca e praf si ca nu se mai poate face nimica cu ea!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

De doua saptamani ma confrunt si eu cu o problema destul de deranjanta, se aude un zgomot metalic venind de sub masina, de undeva din partea centrala, in zona cutiei de viteze, este un fel de harait care apare doar in treptele 1 si 2, dupa debraiere si accelerare, in timpul unui viraj usor de dreapta, la rece, dupa ce masina se incalzeste acel harait nu se mai aude. Citind pe forum despre diversele zgomote similare, prima data am crezut ca este  vorba de unul din suportii motorului (teorie infirmata), apoi am banuit planetarele (la fel , teorie infirmata) ca in final, banuielile mele sa cada asupra uneia din flansele amortizorului fata care vibra si transmitea vibratiile in caroserie, prin urmare,le-am schimbat pe amandoua, dar, surpriza, zgomotul inca persista. Am si o inregistrare audio cu acest zgomot dar, din pacate, se pare ca nu pot posta fisierul. Precizez ca este vorba de un fisier Mp3 sub 1.95 MB...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

juicedstyle

 Salut,

Am un golf 4 1.4 16v benzina cod motor:AHW

Mergeam pe A2 acum cateva zile cu 150 km/h si dupa ceva vreme am redus viteza la 100 si cand am incercat sa cresc viteza din nou apasam pedala de acceleratie degeaba.

Am oprit masina si am observat ca la relati trepideaza toata foarte tare,toata masina

Bujiile 2-3 erau arse.Le-am schimbat pe toate, am schimbat si fisele problema persista

Tin sa mentionez ca masina nu are viata deloc , sa pot pleca dupa loc trebuie turata la 3000

Cand este motorul pornit daca scot fisa 2 si 3 mersul motorului nu se schimba deloc.

Pana acum am diferse teorii:
1 - bobina sa dus
2 - supape
3 - segmenti

 

Tre sa ajung in service pentru un test vagcom si o compresie


Voi ce credeti ca ar putea fi ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!