Jump to content

Probleme turbina (suierat in ture/pierdere putere)


djpingu
 Share

Postare recomandată

Are dreptate Florin. Scoate furtunul de admisie de la turbo si uitate la jocul de la ax(el trebuie sa aibe un joc foarte mic) dar numai daca te pricepi sau mergi la cineva care se pricepe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ducu 228 pana la urma ai rezolvat problema ?

mai facut curios !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi mi-sa intamplat o chestie tare ciudata la masina din semnatura. Dupa ce am schimbat chitul in turbo (apropo de chit tipul de la care am comandat chitul ma asigurat ca paletele acum mai nou sant echilibrate sant pe ax sa fie chiar asa sau ma mintit doar ca sa isi vinda marfa) am iesit cu masina in probe si am simtit ca motorul nu trage cum ar trebuii am asteptat sa urce apa la 90 si iam dat ina treia pana la 3500 ture cand deodata mi-a cazut acceleratia si numai fum alb in spatele meu am vazut in oglinda. Am tras imediat pe dreapta am oprit motorul am deschis capota la motor si mam uitat primul lucru la turbo sa vad daca se vede ceva si bineinteles ca nu sa vazut nimic. Am pornit motorul din nou si nu a mai scos fum alb, lam si accelerat in gol si nimic urma de fum alb. Sa fi aspirat in momentul acela cand a scos fum alb ulei pe la turbina dar de ce dupa aceea nu a mai scos. Maine am zis ca o sa pun vagul sa vad ce imi da si poate o sa dau si turbina dinou jos sa vad ce sa intamplat ptr.ca sant sigur ca fumul acela a fost de la turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum depinde si cat de frig a fost afara, eu am observat ca la mine ca dc afara sunt -10 grade chiar dc am ajuns la 90 de grade dar nu de mult timp in momentul in care ii dau wot la turatie mare apare si acel condens ca de fum

Dc ai schimbat chitul, avea joc? ai curatat intercoolerul dupa schimbul chitului, dc aveai joc automat aveai si ulei in intercooler, poate sa fie mult ca si cantitate sau putin depinde de cat timp ai avut probleme, fumul putea fi si de la el sa fi fost aspirat in admisie

Oricum chiar dc axul nu e echilibrat, din moment ce lucrarea sa facut bine nu ar avea voie sa apara acel fum alb

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat passatul avariat in partea dreapta fata de cam o luna de zile si cred ca in momentul accidentului a apucat sa aspire niste bucati din carcasa de la filtru de aer sau alta explicatie nu am gasit din moment ce paletii de la admisie au fost rupti, cei de evacuare a fost doar o paleta ciobita adica jumatate rupta si restul cam indoite, problema a fost si la variabil la care un palet a fost stramb si cand lam indreptat sa rupt un colt mic, iar celelalte sa vazut cum a prins ceva in ele ca erau cam roase, dar problema a fost si la bucsa din interiorul partii unde circula uleiul care a fost rupta. Sant stresat cu chitul pe care lam pus nou dar nu stiu ce sa cred cu echilibratul paletilor si al axului pe care tipul de la care lam cumparat ma asigurat ca este gata echilibrat. O alta problema pe care am observato a fost ca a trebuit sa scot furtunelul de la actuatorul de la turbo pentru ca alt fel nu trage cum trebuie si mi se aprindea becul de la esp in bord. Referitor la lucrare (adica la schimbarea chitului) ce pot sa zic ca doar am inlocuit piesele exact cum a fost cel vechi si plus de asta nu este primul turbo pe care lam desfacut sa il curat (nu am mai schimbat chituri noi).

Astazi am desfacut evacuarea si admisia de la turbo si mam uitat la paleti care sant OK si sa vad de jocul de la ax care este OK. Ulei am gasit doar la furtunul de admisie, care vine la filtru de aer si gazele de la epuratorul de gaze (cred ca pe aici vine ulei sub forma de vapori in turbo la admisie), la evacuarea de la turbo nu am gasit ulei este doar funigine. Cine stie din ce cauza a avut un moment in care cred ca a luato pe ulei sper sa nu se mai intample. Ce sa mai zic adevarul este ca mi sa cam pus de el PASSAT.

Modificat de nicu_nick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut.

Am o problema cu turbina de ceva timp. In treapta 1 si a 2-a turbina functioneaza pe toata plaja de turatii..iar din treata a 3-a in sus in a 4 in a 5 si a 6-a.. dupa ce motorul trece de 3000 de Rpm calculator opreste automat turbina! dupa ce opresc si repornesc motorul..turbina functioneaza din nou..dar din nou trebuie sa fiu foarte atent sa schimb mai jos de 3000Rpm. astept raspunsuri sfaturi.! Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

in primu rand buna seara la toti colegii ....as vrea sa va intreb ceva:...am un golf 4 motor de 1.9 tdi 150 cp din 2003 problema mea este urmatoarea: mai mult la rece cand plec nu are putere aproape deloc..merg vreo 5 minute pana se incalzeste putin dupa care isi revine....si merge perfect ......adica cand pornesc si plec accelerez degeaba merge greu pana la 2mii 2mii500 de ture dupa care o ia dintr o data ..nu stiu ...poate primesc vreun ajutor de la voi....multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut am si eu bora variant 1.9 TDI motor AJM, si azi cand am pornit masina am observat ca se aude un suierat, dupa 1500 rotatii, am facut si un video vreau sa va uitati si sa-mi sppuneti dc e ok acel sunet sau am vreo problema la ea? Mentionez ca nu scoate fum nici alb si nici negru, nu am observat sa aiba pierderi de putere.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude acel suierat.Este normal.Nu am auzit un tdi pana acum la care sa nu se auda la turatii pe loc acel sunet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut!

 

Golf-ul meu pierde cam mult ulei pe la turbina si as dori sa fac o reconditionare. Intrebarea e urmatoarea: am acasa o turbosuflanta de pe o Skoda Octavia 1, motor 1.9 TDI, 110 CP. Dupa reconditionare, se poate monta aceasta turbina pe Golf 4? Se potriveste? Daca se potriveste, o sa fie vreo diferenta la felul cum trage masina? Golf-ul pe care il am e AXR, 101 CP. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!